Wat tof! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag hier ook weer komen meeschrijven![]()
Woop woop!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Dank! En je hebt gelijk, hoor! Maar als ik zo blijf 'hangen' weet ik dat ik even mijn energie beter moet verdelenquote:Op maandag 29 juni 2015 07:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vervelend dat je zo'n gedoe hebt Limone! Maar ik neem aan dat het einde ervan wel in zicht is, dus dat is iets om naar uit te kunnen kijken! En verder gewoon alleen reageren op dingen waar je op wil reageren. Dat is het fijne van een forum, heb je geen zin in een discussie dan meng je je er gewoon niet in. Een pagina verder gaat het toch alweer ergens anders over
Joehoeee!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jeej LB, daar ben je!![]()
Ik heb je op 5 maart gezet. Gezellig samen met L0t
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jeej LB, daar ben je!![]()
Ik heb je op 5 maart gezet. Gezellig samen met L0t
Woah LB! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Nooh wat tofquote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Whoah, wat gaaf!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2015 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Dank jullie allemaal!
Ik zweef alweer ergens hoog in de lucht volgens mijHad vrijdag 2 dagen voor NOD al een aardig positieve test, en vanochtend (1 dag na NOD) was ie veel donkerder!
Wat tof!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Mondje dicht graag op fb!!
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Bij mij staat dat er niet op, en heb het nog nooit gezien op eerdere kraamlijsten. Dus neequote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
In de uitzetlijst van de kraamzorg staat een ruggensteun? Is dat echt nodig?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Voor in bed? Mijn bed kan gewoon omhoog bij het hoofdeind, is toch ook prima?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stond erbij mij niet op... kussens werken net zo goed.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet nodig maar het zou fijn kunnen zijn. Je kan die huren bij de thuiszorg winkel geloof ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ja, schone kleren voor je partner meenemenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
@ruggensteun, ok, geen must dus! We hebben genoeg extra kussens mocht dat prettig zijn.
Dan nog een andere vraag (regeldagje vandaag, 38 weken![]()
), zijn er naast de aangifte van de geboorte hele praktische dingen die je makkelijk vergeet om te doen?
Bij de verzekering doorgeven? En op je werk?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
@ruggensteun, ok, geen must dus! We hebben genoeg extra kussens mocht dat prettig zijn.
Dan nog een andere vraag (regeldagje vandaag, 38 weken![]()
), zijn er naast de aangifte van de geboorte hele praktische dingen die je makkelijk vergeet om te doen?
Edit: ik bedoel niet dat je makkelijk vergeet om aangifte te doen, maar dingen in die categorie, papierwerk en zuks..
Ohja, zal meteen even wat klaarleggen!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, schone kleren voor je partner meenemen
Mocht je een ziekenhuisbevalling krijgen/doen, mijn man is me daar eeuwig dankbaar voor, want ook hij kon lekker douchen en knapte daar goed van op!
En een pyjama, voor als hij mag blijven slapen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, schone kleren voor je partner meenemen
Mocht je een ziekenhuisbevalling krijgen/doen, mijn man is me daar eeuwig dankbaar voor, want ook hij kon lekker douchen en knapte daar goed van op!
Jaaa!!!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd lieve LBquote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja psies, eerst baalde ik dat ik niks kon doen, maar nu vind ik het geloof ik niet zo ergquote:Op maandag 29 juni 2015 13:14 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn dat guo #2 goed was, Daui!! En toffe plaatjes zeg!!
Pinq wat een weer heb je om te verhuizen! Echt snikheet wordt het vrijdag! Pfoe! Gelukkig heb je een excuus om niet mee te hoeven doen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 07:39 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd Laura, Lijnloos en Minarosa!![]()
Ik had even de energie niet meer om te posten. Mineola vroeg nog hoe het mij ging en inmiddels gaat het weer een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Superherkenbaar, dat cynische en idd die focus op leuke dingen helpt dan. Maar ondanks dat het best ok gaat, lijkt me het toch best heftig hoor. Je bedrijf is toch ook je kindje lijkt me. Sterkte!
Hoe is het met de baby? Lekker beweeglijk? Grote zus die over je buik aait en zo?
[ Bericht 7% gewijzigd door Mineola op 29-06-2015 15:07:42 ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Wat een leuke cadeaus!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:59 schreef Krisvc het volgende:
Daui, wat fijn dat alles goed is nu! Wat zal je opgelucht zijn. Onwijs schattige plaatjes. Lepeltje-lepeltje.![]()
Pinq, pff, verhuizen met warm weer. Verhuizen überhaupt eigenlijk.Maar het ordenen en inruimen daarna is wel lekker.
Hoe voel je je buiten heet Joyce?
En bedankt voor alle felicitaties!Ik heb een storchenwiege en een mooi boxkleed gekregen. Mijn moeder kwam net langs en samen hebben we even grote schoonmaak gehouden. Mijn nesteldrang is extreem happy. Schone keuken, schone badkamer, opgeruimde en gezellige tuin, het hele huis stofvrij. Daarna zijn we wezen lunchen en heb ik net een ijsje gegeten. Life is good. Laat die baby maar komen. Alhoewel, tegelijk met Barbie in het geboortehotel zit ik niet op te wachten.
Ik mag 10 juli, woeei! Ben dan 9+3 als het goed is, volgens mij is een echo dan echt al een beetje baby en niet alleen boontje. Ben zo benieuwd!quote:
Ik heb met precies die termijn een echo gehad, momentje...quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik mag 10 juli, woeei! Ben dan 9+3 als het goed is, volgens mij is een echo dan echt al een beetje baby en niet alleen boontje. Ben zo benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb met precies die termijn een echo gehad, momentje...Zooooo leuk! Vooral omdat jouwe nu natuurlijk al zoveel groter is. Bij mijn eerste had ik de eerste echo met 8+5, bedenk me nu pas dat dat stiekem natuurlijk niet bijzonder veel scheelt met 9+3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! Mss zie je al wel wat gespartel dan jaquote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik mag 10 juli, woeei! Ben dan 9+3 als het goed is, volgens mij is een echo dan echt al een beetje baby en niet alleen boontje. Ben zo benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |