abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153908090
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:57 schreef Fuente het volgende:
Nog meer mensen die harde buiken van autorijden krijgen? Nu al een tijdje last van. Net 25 minuutjes in de auto gezeten (als bijrijder) en zodra we de eerste hobbel over gaan krijg ik harde buiken die de hele weg aanhouden. Autorijden is niet echt meer fijn zo, want ze doen ook best pijn dan :(
Ja, bij verkeersdrempels als ik bijrijder ben. Als ik zelf rijd, heb ik er geen last van.
pi_153908808
Uiteraard nog geen harde buiken, maar het is wel echt a-relaxt om in een auto met slechte vering over hobbels te gaan. Dat voelde ik net zeg maar wel. :')

Ga nu de elfde week in, en na de darmenbuik begin ik nu een vrij duidelijke punt te krijgen volgens anderen. Was het er zelf nog niet mee eens omdat ik dat van mezelf al wel kon hebben af en toe, maar hoe ik ook lig, zit, sta en mijn buik inhou, die punt blijft gewoon zitten waar die zit en m'n broeken zitten al ff voor geen meter meer. Had gehoopt dat het nog even zou wachten tot week 15/16. Helaas voor mij is zo'n beetje iedereen om me heen zelf al zijn positiegarderobe aan het dragen en mag ik alles nieuw gaan kopen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 19:59:47 ]
pi_153909303
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:53 schreef Myrr het volgende:
Ga nu de elfde week in, en na de darmenbuik begin ik nu een vrij duidelijke punt te krijgen volgens anderen. Was het er zelf nog niet mee eens omdat ik dat van mezelf al wel kon hebben af en toe, maar hoe ik ook lig, zit, sta en mijn buik inhou, die punt blijft gewoon zitten waar die zit en m'n broeken zitten al ff voor geen meter meer. Had gehoopt dat het nog even zou wachten tot week 15/16. Helaas voor mij is zo'n beetje iedereen om me heen zelf al zijn positiegarderobe aan het dragen en mag ik alles nieuw gaan kopen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag wel al een hele tijd positiebroeken maar duik eens de H&M in en google even voor zwangerboetiekjes in jouw omgeving ipv de mega-babyzaken. Daar zit echt wat tussen!
En ik was gewoon wat vaker dan normaal, ga echt geen complete zwangergarderobe aanschaffen.

Qua bovenkleding, ik draag nog veel gewone kleding en koop nu soms een maatje groter dan ik normaal heb, zodat het niet te kort is. En ik ben nu ruim 28 weken zwanger en 3 cupmaten gegroeid.

Verder weet ik niet of je het type bent voor jurkjes? Maar ik draag nog 4 van mijn jurkjes die ik voor de zwangerschap ook al had. Lang leve stretch!
pi_153909389
Ik heb alleen 3 zwangerschapsbroeken gekocht, voor de rest niets. De stretch extra lange t-shirts van de Hema zijn echt super :) en ik hoef nog maar 7 weken, ga nu niks meer kopen. Desnoods draag ik wel een t-shirt van mn vriend ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153909644
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik draag wel al een hele tijd positiebroeken maar duik eens de H&M in en google even voor zwangerboetiekjes in jouw omgeving ipv de mega-babyzaken. Daar zit echt wat tussen!
En ik was gewoon wat vaker dan normaal, ga echt geen complete zwangergarderobe aanschaffen.

Qua bovenkleding, ik draag nog veel gewone kleding en koop nu soms een maatje groter dan ik normaal heb, zodat het niet te kort is. En ik ben nu ruim 28 weken zwanger en 3 cupmaten gegroeid.

Verder weet ik niet of je het type bent voor jurkjes? Maar ik draag nog 4 van mijn jurkjes die ik voor de zwangerschap ook al had. Lang leve stretch!
Gewoon de standaard jurken nu. Ik ben best veel bezig met mode (of nou ja... bezig, het gebeurt gewoon) dus het is lastig, maar moet maar even een periode overbruggen waarin er wat minder keuze is. Heb op de site gekeken, maar dat vind ik eigenlijk tien keer niets allemaal. Bedenk me nu trouwens…. Asos _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 20:17:58 ]
pi_153909994
Hoe sta je tegenover tweedehands Myrr? Op Marktplaats kan je best nog wat weghalen voor leuke prijsjes. Vaak is het toch maar kort gedragen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 28 juni 2015 @ 20:29:52 #182
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153910025
Ik heb ook weinig gekocht. 3 broeken en een paar basic shirts. Die kan je dan weer combineren met je gewone vesten, blazers en jasjes. En wat stretchjurkjes.
Asos vond ik trouwens helemaal niet zo geweldig. Maar met name vond ik het zonde om geld uit te geven voor kleding die ik mwoah vind.
Kan niet wachten tot ik m'n eigen kleding weer aan kan, ik heb ook al het een en ander gekocht in de uitverkoop. *O* mijn tip is dan ook om niet te vroeg positiekleding te gaan dragen, want het gaat je uiteindelijk enorm tegenstaan. :+ En dan heb ik ook nog het geluk dat ik niet veel ben aangekomen en daardoor nog wat van m'n normale broeken pas.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153910211
Joh je kunt de komende week toch geen kleren aan door de hitte ;)
pi_153910622
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef Bloesem. het volgende:
Joh je kunt de komende week toch geen kleren aan door de hitte ;)
Wel leuk werken dan! :D
pi_153910714
Ik heb 12 broeken, 4 rokjes, 2 korte broeken en een stapeltje shirts en vesten. Lang leve marktplaats idd. Heb denk ik de helft van wat ik heb liggen nog niet eens aangehad, omdat het mijn smaak niet is of niet erg lekker zit. Maar het voordeel van zo'n pakket is wel dat ik een knalgele positiebroek had voor naar de toppers, en een blauwe panterbroek voor bij het verfen.

Ik heb alleen zelf nog een simpel jurkje voor thuis gekocht en wat lange neutrale shirtjes in zwart en wit bij de primark als ondershirt.

Ik had alleen na week 20 geen jas meer die nog dicht kan, maar daar geld aan uitgeven vond ik met de lente en zomer op komst onzin.
  zondag 28 juni 2015 @ 21:03:36 #186
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153911245
Ik heb dus wel een stapel positiekleding. Broeken draag ik al vanaf 14 weken, shirts vanaf een week of 18. Het meeste van mijn eigen bovenkleding staat toch niet echt mooi meer (te kort, 'rare' pasvorm), en ik pas nog 2 jurkjes. Stretch is leuk, maar vaak komt de taillenaad of een heel rare plek te zitten met een zwangere buik.

Ach, de volgende lichting in Z&G is er goed mee, want na deze zwangerschap gooi ik hier alles in de verkoop ;)
pi_153911285
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wel leuk werken dan! :D
Ach iedereen heeft z'n ogen vol zweet XD
pi_153912787
@autorijden: sinds een paar weken is mijn mini enorm actief (kontdraaien, schoppen) zodra de auto alleen al start. Autorijden is dus een euhh uitdaging geworden. Ik beperk me nu maar tot uitstapjes binnen de stad.

@kleding: inderdaad drama! Ik ben de positiekleding echt zooo zat. Moest met 15 weken al positiebroeken aan, met name omdat mijn benen dikker werden en mijn broeken niet meer pasten :( Verder heb ik wat basics in de sale gekocht (spijkerbroeken, spijkerkniebroek) en nog een rokje gekregen van een collega. Oud stretchjurkje van pre-zwanger doet het inderdaad ook prima en een positiejurk van de Prenatal zit ook fantastisch! Die positieshirtjes vind ik vreselijk staan bij mezelf. Ik voel me er net een walvis in ipv mooi zwanger, dus ik draag nu ook el cheapo t-shirts van Hema en Primark (2 maten groter) gecombineerd met pre-zwanger vestjes enzo. Zie ik er nog een beetje sjofel uit :D

Oja en +1 op extra wassen!

Ik kan niet wachten om straks eens flink kleding te gaan shoppen en mijn hakken weer uit de kast te trekken O+
pi_153912886
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb 12 broeken, 4 rokjes, 2 korte broeken en een stapeltje shirts en vesten. Lang leve marktplaats idd. Heb denk ik de helft van wat ik heb liggen nog niet eens aangehad, omdat het mijn smaak niet is of niet erg lekker zit. Maar het voordeel van zo'n pakket is wel dat ik een knalgele positiebroek had voor naar de toppers, en een blauwe panterbroek voor bij het verfen.

Ik heb alleen zelf nog een simpel jurkje voor thuis gekocht en wat lange neutrale shirtjes in zwart en wit bij de primark als ondershirt.

Ik had alleen na week 20 geen jas meer die nog dicht kan, maar daar geld aan uitgeven vond ik met de lente en zomer op komst onzin.
Ik had een iets te groot spijkercolbert als jas, sjaal erbij om de ruimte tussen de voorpanden op te vullen en een elastiek aan mijn knoopsgat om hem ook met 35+weken dicht te krijgen.
Professioneel gifmenger.
pi_153919788
Gefeliciteerd Laura, Lijnloos en Minarosa! *O*

Ik had even de energie niet meer om te posten. Mineola vroeg nog hoe het mij ging en inmiddels gaat het weer een stuk beter.

SPOILER
  maandag 29 juni 2015 @ 07:47:43 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153919819
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:49 schreef kazy het volgende:
Ik kan niet wachten om straks eens flink kleding te gaan shoppen en mijn hakken weer uit de kast te trekken O+
Hoop voor je dat dat kan :P
KuikenGuppy
  maandag 29 juni 2015 @ 07:51:47 #192
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153919835
Hakken uit de kast trekken moet altijd kunnen. :P ze dragen is een ander verhaal. (Ik neem ze dan altijd mee naar kantoor om daar schoenen te wisselen, overigens :') )
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153919856
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik had een iets te groot spijkercolbert als jas, sjaal erbij om de ruimte tussen de voorpanden op te vullen en een elastiek aan mijn knoopsgat om hem ook met 35+weken dicht te krijgen.
Voor een sjaal is het nou ook niet echt het goede weer nu :D of iig niet voor de dikke wollen sjaals die ik heb. Maar jas open of geen jas werkt prima! En het is een goede reden om mijn jas met kapotte rits nog eens aan te kunnen trekken :')

Vervelend dat je zo'n gedoe hebt Limone! Maar ik neem aan dat het einde ervan wel in zicht is, dus dat is iets om naar uit te kunnen kijken! En verder gewoon alleen reageren op dingen waar je op wil reageren. Dat is het fijne van een forum, heb je geen zin in een discussie dan meng je je er gewoon niet in. Een pagina verder gaat het toch alweer ergens anders over :)
  maandag 29 juni 2015 @ 08:03:40 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153919902
Goeiemorgen!

Ik mag hier ook weer komen meeschrijven O+ O+
  maandag 29 juni 2015 @ 08:05:18 #195
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153919911
:o :o die zag ik even niet aankomen !
Toffff!! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_153919917
Gefeliciteerd LB! *O*

Limone, heftig lijkt me dat, het opheffen van je bedrijf. En onderwerpen die je niet aanspreken inderdaad lekker links laten liggen.

Ik heb al weken last van een permanente opvlieger. Slippers en geen jas dus. Prima. :P

Ik blaas vandaag 26 kaarsjes uit. w/
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 29 juni 2015 @ 08:08:50 #197
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153919930
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!

Ik mag hier ook weer komen meeschrijven O+ O+
:o! Wat een verrassing! Gefeliciteerd zeg O+ O+ O+
  maandag 29 juni 2015 @ 08:09:51 #198