abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153852986
2015

7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari: Svane
14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

3 maart: L0t..
5 maart: LadyBlack

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 29-06-2015 08:35:36 ]
pi_153853017
Lastig Cassandra! Vindt hij dat zelf ook?
pi_153853150
Hoi! :W :D
Voorlopige UD is 3 maart 2016!
pi_153853182
Maartbabys alweer!! Gaat hard zeg. Gefeliciteerd Lot!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153853190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Lastig Cassandra! Vindt hij dat zelf ook?
ja hij baalt er ook van. Is eigen zaak, nu van zijn vader, straks van hem. Ik werk zelf vier volle dagen, doe daarbuiten t volledige huishouden en trek dat erg slecht. Straks met een kleintje erbij.. Tis de bedoeling dat t bedrijf volledig gedigitaliseerd gaat worden en dat er iemand extra bij kan, zodat man minder lange dagen maakt. Maar dat riedeltje heb ik al eens vaker gehoord. Voor man is t ook niet fijn, in de weekenden moet hij klussen, dus weinig ruimte om bij te tanken
pi_153853210
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:25 schreef L0t.. het volgende:
Yeah! *O* *O* *O* Hoera!
En ik ben hekkensluiter-af :+ wanneer mag je voor een echo? Of nog geen contact gehad? Ga je voor een schrikkeldagkindeke?
pi_153853212
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:25 schreef L0t.. het volgende:
gefeliciteerd! Wil je in de op?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:27:38 #8
381212 Gulara
From the future
pi_153853214
L0t! *O* *O* O+ *O* *O*
Gefeliciteerd!
pi_153853341
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

gefeliciteerd! Wil je in de op?
Dankje! Ja graag!

Svane, over 3 weken echo :).

Gulara O+ thnx :*
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:32:52 #10
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153853410
Welkom L0t O+ Van harte met je streepjes :D

Maart :o whoah
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153853569
Gefeliciteerd L0t! *O*

Lastig inderdaad Cassandra! De mijne werkt nu ook vaak over, maar bij een gewoon bedrijf. We hebben het er laatst wel over gehad en toen zei hij dat als de kleine er is, het straks gewoon niet meer kan (in ieder geval niet het onverwachts overwerken, vaak zat dat ik aan het einde van de middag hoor dat hij 's avonds niet thuis eet). Ben benieuwd.. Bij jullie gaat dat een stuk lastiger zo te lezen.

Hier draait trouwens ook zeker 90% van het huishouden op mij (terwijl ik 36 uur werk en man feitelijk 37,5 uur in 5 dagen, maarja ik ben degene die op vrijdag vrij is en man heeft rugklachten dus dan sta ik al snel zelf het huishouden te doen). Kortom, mocht het niet meer gaan straks, dan huur ik wel een poets in ;)
pi_153853592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:53 schreef pinquit het volgende:

[edit] Ik merk altijd naderhand pas dat mijn posts weinig toevoegends bevatten :')
Lastig Cassandra, maar ik denk dat je moet doen waar je je het best bij voelt (en wat mogelijk is), en ik denk dat dat heel lastig te voorspellen is als babylief er nog niet is..
Valt wel mee toch ;)

Vind t inderdaad lastig nu al te beslissen. Aan de ene kant denk ik.. We kunnen t missen en ik vind t idee van thuis zijn met mini wel O+
pi_153853627
L0t *O* *O* gefeliciteerd!!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:41:32 #14
426379 elamanilo
elämänilo
pi_153853676
L0t <3
Ik kom je hier stiekem stalken, vorige keer testten we tegelijk voor ons eerste en hier ben jij voor je tweede <3 Van harte gefeliciteerd! En maart is tof 8-)
pi_153853694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:38 schreef kazy het volgende:
Gefeliciteerd L0t! *O*

Lastig inderdaad Cassandra! De mijne werkt nu ook vaak over, maar bij een gewoon bedrijf. We hebben het er laatst wel over gehad en toen zei hij dat als de kleine er is, het straks gewoon niet meer kan (in ieder geval niet het onverwachts overwerken, vaak zat dat ik aan het einde van de middag hoor dat hij 's avonds niet thuis eet). Ben benieuwd.. Bij jullie gaat dat een stuk lastiger zo te lezen.

Hier draait trouwens ook zeker 90% van het huishouden op mij (terwijl ik 36 uur werk en man feitelijk 37,5 uur in 5 dagen, maarja ik ben degene die op vrijdag vrij is en man heeft rugklachten dus dan sta ik al snel zelf het huishouden te doen). Kortom, mocht het niet meer gaan straks, dan huur ik wel een poets in ;)
lastige is dat mijn schoonvader heel veel verwacht en mijn man zich verantwoordelijk voelt. Toestemming voor een poets heb ik maar dat vind ik dan weer eng :') want vind maar eens een betrouwbaar iemand. De poets van mijn ouders wil een keer in de twee weken maar met een hond en twee katten wil ik wekelijks iemand
pi_153853774
Lot gefeliciteerd!

Ik heb jou hier ook eerder gezien toch?
pi_153854337
Gefeliciteerd L0t!

Ik wil ook wel in de OP, ud staat voorlopig op 25 februari :D Maandag zei de cb test 2-3 weken en vanmorgen 3+ dus ik moet er van mezelf vertrouwen in blijven houden! Die bruine afscheiding van vanmorgen probeer ik te vergeten :@

Hier werkt man 4x9 en 1x 4 en ik werk 4x8. Kindjes gaan 2 dagen naar de opvang en bij beide opa's en oma's zijn ze 1 dag. Ideaal voor nu, maar denk dat ik na deze wel een dag minder wil werken eigenlijk..
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_153854623
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Lot gefeliciteerd!

Ik heb jou hier ook eerder gezien toch?
Zou goed kunnen! Mijn oudste ( O+) is van april 2013 en de jouwe?
pi_153855064
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lastige is dat mijn schoonvader heel veel verwacht en mijn man zich verantwoordelijk voelt. Toestemming voor een poets heb ik maar dat vind ik dan weer eng :') want vind maar eens een betrouwbaar iemand. De poets van mijn ouders wil een keer in de twee weken maar met een hond en twee katten wil ik wekelijks iemand
Begrijpelijk, zeker met een eigen bedrijf!
En ik vind een poets ook eng hoor haha :') Ik weet dat een aantal hier in de straat een schoonmaakster hebben, dus mocht het zover komen dan ga ik daar wel even informeren.
pi_153855075
L0t gefeliciteerd!

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sicilia, daar blijft t bij hoop ik!

Ik voel me draaierig vandaag.. Pff.. Heb nu al last vd warmte.

En als t volgende week nog warmer wordt, kan ik zo echt niet werken. Ben gisteren bijna van mijn stokkie gegaan.
Oeh wat naar!
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:17 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ah, dus dat is de truc om jezelf nog te kunnen ontharen. :P
haha ja.. :D Lekker is anders :P

quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wait, whut?

8)7 wtf heb ik nou net gelezen? |:(
Ze hebben de vader van hun kind en kleinkind opgegeten :Y)
Schudden voor gebruik
pi_153855092
De OP klopt niet. Ik sta nu al ineens 10de! O.o
Dat kan nooit! Ik ben nog niet heel lang zwanger!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Stippelrientje op 26-06-2015 13:40:56 ]
Schudden voor gebruik
pi_153855644
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:27 schreef Stippelrientje het volgende:
De OP klopt niet. Ik sta nu al ineens 10de! O.o
Dat kan nooit! Ik ben nog niet heel lang zwanger!!
daar kunnen we wat aan doen :7
pi_153855793
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
kunnen we wat aan d
_O-
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153855802
Maart baby wauw! Gefeliciteerd Lot!

Thuiswerken terwijl de kinderen thuis zijn is een utopie denk ik. :P Ik ken geloof ik niemand die echt een productieve werkdag heeft alleen thuis met kinderen. Ik werk 3 dagen, mijn moeder komt 1 dag in de week en de andere dagen gaan ze naar een gastouder, waar ze dus nooit mee naar huis willen als ik ze kom halen :(
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_153856250
Ik geloof dat ik net 2 minuten naar de OP heb gestaard. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153856357
Vanmorgen glucose-test gedaan. Ik ben altijd zo moeilijk te prikken, irritant is dat.

Over werken: Hier werk ik full-time, en zijn we op dit moment van mijn salaris afhankelijk. Hopelijk vindt de duutser een voltijd baan straks.

Ik heb 390 verlof dagen, die vanaf 1 september ingaan. Ik kan dus rustig het eerste jaar van het kind thuisblijven, en ook wel langer. Eens kijken hoe we dat gaan doen...
pi_153856550
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:12 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zou goed kunnen! Mijn oudste ( O+) is van april 2013 en de jouwe?
Maart 2013
pi_153856612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef Krisvc het volgende:
:D

Komt goed!
pi_153856772
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

daar kunnen we wat aan doen :7
Inhalen? :D
Schudden voor gebruik
pi_153856780
quote:
Precies dat :D
Schudden voor gebruik
pi_153856783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Inhalen? :D
das me te vroeg :p check de op
pi_153856793
LOt.. Gefeliciteerd *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik heb 390 verlof dagen, die vanaf 1 september ingaan. Ik kan dus rustig het eerste jaar van het kind thuisblijven, en ook wel langer. Eens kijken hoe we dat gaan doen...
Wat heerlijk. Dat is in Duitsland (en veel andere landen) toch standaard?
Zou NL een voorbeeld aan kunnen nemen. Niet dat het verplicht moet zijn, maar wel dat je de mogelijkheid hebt. Evt. verdeeld tussen de partners.
pi_153856801
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

das me te vroeg :p check de op
Ik wil niet meer naar de OP staren :'(
Schudden voor gebruik
  vrijdag 26 juni 2015 @ 14:25:44 #34
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153856822
quote:
:D O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153856871
Btw...ik kan iedereen nog een plaatsje omlaag schuiven in de OP als het al te dichtbij komt voor sommige :P

Morgen UD :@
pi_153856908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Sekhmet het volgende:
Btw...ik kan iedereen nog een plaatsje omlaag schuiven in de OP als het al te dichtbij komt voor sommige :P

Morgen?! :D Waarom sta je niet in de OP dan?

Gaat m'n top-3-notering ;(
pi_153856984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Morgen?! :D Waarom sta je niet in de OP dan?

Gaat m'n top-3-notering ;(
Sorry :@
Vergeet het steeds...en heb dit hele topic pas laat ontdekt.
Post ook niet heel regelmatig mee.
pi_153857141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Sekhmet het volgende:
LOt.. Gefeliciteerd *O*

[..]

Wat heerlijk. Dat is in Duitsland (en veel andere landen) toch standaard?
Zou NL een voorbeeld aan kunnen nemen. Niet dat het verplicht moet zijn, maar wel dat je de mogelijkheid hebt. Evt. verdeeld tussen de partners.
Ik werk in Zweden, dus dit zijn de Zweedse regelingen. Maar ik geloof dat onder EU landen het verlof in Nederland inderdaad redelijk kort is, maar dat weet ik niet zeker...
pi_153857183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik werk in Zweden, dus dit zijn de Zweedse regelingen. Maar ik geloof dat onder EU landen het verlof in Nederland inderdaad redelijk kort is, maar dat weet ik niet zeker...
In Duitsland kun je volgens mij zelfs twee of drie jaar thuisblijven.
pi_153857669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanmorgen glucose-test gedaan. Ik ben altijd zo moeilijk te prikken, irritant is dat.

Over werken: Hier werk ik full-time, en zijn we op dit moment van mijn salaris afhankelijk. Hopelijk vindt de duutser een voltijd baan straks.

Zo da's lekker! Hoeveel loon krijg je dan eigenlijk doorbetaald?

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Sekhmet het volgende:

*haalt opgelucht adem* ;)
En spannend!
pi_153858201
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:54 schreef kazy het volgende:

[..]

Zo da's lekker! Hoeveel loon krijg je dan eigenlijk doorbetaald?

[..]

*haalt opgelucht adem* ;)
En spannend!
80%, maar mijn werkgever betaald daar het eerste jaar nog 10 % bovenop..
pi_153858366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh sorry, brain on hormones...dacht iets te hebben meegekregen over Duitsland.
Zweden heeft het volgens mij al helemaal goed geregeld, hoor iig vaak positieve verhalen over de regelingen in de Scandinavische landen.

Zag laatst op -brandpunt- een stuk over hechting het eerste jaar en dat NL een vrij uitzonderlijke positie had met zijn 'maar 16 weken verlof'.
Was veelal langer in andere landen wat positief was voor de hechting tussen baby en ouders.
Mij lijkt het wel wat, helemaal als je het kan verdelen tussen beide ouders. Of dat je iig de keus ervoor kan maken.
pi_153858402
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Oh sorry, brain on hormones...dacht iets te hebben meegekregen over Duitsland.
Zweden heeft het volgens mij al helemaal goed geregeld, hoor iig vaak positieve verhalen over de regelingen in de Scandinavische landen.

Zag laatst op -brandpunt- een stuk over hechting het eerste jaar en dat NL een vrij uitzonderlijke positie had met zijn 'maar 16 weken verlof'.
Was veelal langer in andere landen wat positief was voor de hechting tussen baby en ouders.
Mij lijkt het wel wat, helemaal als je het kan verdelen tussen beide ouders. Of dat je iig de keus ervoor kan maken.
ik woon ook in duitsland, om het gecompliceerder te maken.

Vind het vooral moeilijk te omvatten, een jaar niet werken. En delen met m'n partner lijkt me fijn, maar aangezien hij werkeloos is op het moment heeft werk vinden prioriteit!
pi_153858417
Maar in Zweden gaan de meesten daarna weer fulltime werken toch? Daar is parttime niet zo gebruikelijk begreep ik.
pi_153858438
Maar Jagar, begrijp ik nou dat je Duitsland woont en in Zweden werkt? Reis je heen en weer?
pi_153858669
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Maar in Zweden gaan de meesten daarna weer fulltime werken toch? Daar is parttime niet zo gebruikelijk begreep ik.
nee, niet zo gewoon inderdaad.

Nee, ik reis niet op en neer. We zijn net verhuisd (2 weken geleden, hiervoor woonden we in Zweden). We zijn verhuisd omdat we nadat ik mijn proefschrift af heb niet in Zweden wil blijven wonen, en ik me niet kon voorstellen een jaar lang ouderschapsverlof te hebben daar. Verder is mijn partner op zoek naar werk, en is hij Duits en zijn de kansen hier hoger. Dus, deze maand werk ik van huis, daarna heb ik vakantie en gaat mijn verlof in. Na m'n verlof (dus ergens eind 2016) ga ik ook van een afstand werken, en regelmatig op en neer voor meetings met m'n begeleiders. Ik hoef geen les meer te geven ofzo, dus ben vrij flexibel in hoe en wanneer en waar ik werk...
pi_153858729
Ik heb in een opvlieger opwelling mijn haar laten kortwieken bij de kapper *O* . Heerlijk licht op
m'n hoofd!

Cassandra: mijn vriend heeft ook zo'n stressbaan, regelmatig pas om 23:00 thuis ( :X ) dus ik hou net als jij m'n hart vast voor straks. Lijkt me nog lastiger als het een eigen zaak is, want dan is er ook nog is niemand om wat over te dragen indien nodig..

En de OP! Waar zijn alle kerstkindjes? :o Hebben we nog een aantal december-zwangeren in de kast?
pi_153858753
Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend, sillie?
pi_153858912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend, sillie?
Goed wel, eigenlijk. Sowieso hebben we een enorm fijne therapeut, waar vriend ook een hele goede klik mee heeft. Hard werken voor ons allebei, maar wel met resultaat, gelukkig.
pi_153859621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, niet zo gewoon inderdaad.

Nee, ik reis niet op en neer. We zijn net verhuisd (2 weken geleden, hiervoor woonden we in Zweden). We zijn verhuisd omdat we nadat ik mijn proefschrift af heb niet in Zweden wil blijven wonen, en ik me niet kon voorstellen een jaar lang ouderschapsverlof te hebben daar. Verder is mijn partner op zoek naar werk, en is hij Duits en zijn de kansen hier hoger. Dus, deze maand werk ik van huis, daarna heb ik vakantie en gaat mijn verlof in. Na m'n verlof (dus ergens eind 2016) ga ik ook van een afstand werken, en regelmatig op en neer voor meetings met m'n begeleiders. Ik hoef geen les meer te geven ofzo, dus ben vrij flexibel in hoe en wanneer en waar ik werk...
Wow dat is best een uitdaging, maar wel fijn! Hopelijk heeft Jagarman snel een baan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')