abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153842092
Yay baby! *O* gefeliciteerd minarosa. Persdrang wegpuffen, ik ken het. :X gelukkig nog lekker zelf alles kunnen doen. Ik ben jaloers. ;)

Jemig lijn, jouw 'kleintje' nu al in 56? Mijn 3,5 maander groeit daar net pas een beetje uit. Maar ja, die zwom een beetje in 50 bij geboorte. Wel een leuk ventje hoor. O+
pi_153842151
Zo.. wel bijgelezen.. hier en daar wat geprobeerd te onthouden, maar mijn brein wil niet zo :D

Oh met LuDann gaat het goed hoor. Ze is gewoon lekker even aan het aan tutten thuis en zit niet echt achter de laptop. Had aangegeven dat er naar haar gevraagd was ;)
Bij deze een zwaai :W

Vandaag een oppas dag gehad op mijn neefje O+ Heel de dag lekker kroelen, spelen, oefenen met grijpen van dingen en kietelen (want daar kan hij niet goed tegen en schaterlacht dan O+ * smelt* )
Super leuk! Onze wurm en hij nestelen zich vaak in en om elkaar heen in en op mijn buik. Zo maf om te voelen. Neefje wurmt zich dan om wurm heen en wurm schuift wat op om mijn neefje heen ^^,
Volgens mij gaan dat dikke maatjes worden strakjes.

Rennies werken trouwens als een tierelier tegen snel opkomend maagzuur O+ Dus ik slaap ietsiepietsie beter *O*
Nu gesloopt dus lekker serie aan en wat haken.
:W :*
Schudden voor gebruik
pi_153843391
Schudden voor gebruik
pi_153843415
Minarosa!! Yes!! *O* van harte gefeliciteerd O+

Om 21 u besluiten even de trapkast te sauzen en dat dan ook doen, mag ik dat ook afschuiven op de zwangerschap? O-) ;)

Wat leuk trouwens om te lezen dat jullie ook allemaal van die woelmuisjes hebben O+ Blijft bijzonder
pi_153843930
quote:
Wait, whut?

8)7 wtf heb ik nou net gelezen? |:(
pi_153844184
Jaaaaa Minarosa! Gefeliciteerd! Wil iemand mij pmmen met de naam? Ik ben benieuwd...
pi_153844942
quote:
:D :') 8)7

Dit is wel 'hoe verberg ik voor mijn zwaar gelovige ouders dat ik sex heb gehad' to the next level... :') en dat het ook werkt.. :|W
pi_153845154
quote:
Even een WTF momentje... 8)7
pi_153845302
Minarosa gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 26 juni 2015 @ 04:23:21 #260
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153848224
Jaaaa Minarosa gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Lijnloos, wat een lekker ding is het, jullie prachtige zoon! Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Hebben we toch nog eventjes samen in ZG gezeten ;)

En bedankt voor alle jompels voor het hartje O+. Het begint nu wel echt in te dalen hier. Gisteren ook de intake van Moeders voor Moeders gehad met twee dikke strepen, dus de blauwe flessen gaan gevuld worden!

O ja, en midden in de nacht niet meer kunnen slapen begint blijkbaar nu al... ;)
pi_153848294
Jaaaa Minarosa, gefeliciteerd...!

En ik ben verliefd op je zoontje Lijnloos, wat een drulleke! O+ Wat fijn dat alles goed gaat!

Lekker bezig Bloesem! Ja, dat kan ineens zomaar moeten :D
Hier is het mijn lief die last krijgt van nesteldrang. Hij begint zo langzaamaan zenuwachtig te worden over het feit dat we nog niet de hele baby-uitzet bij elkaar hebben. (of nou ja, nog wel erg weinig eigenlijk :{ ) Als het aan hem lag, stond alles al klaar. En ik denk juist: commode, wiegje, kinderwagen, badkuip en dat soort meuk staat nu echt nog onwijs in de weg in dit kleine flatje.... (we gaan verhuizen naar een grotere woning, zo zeg maar ten tijde van mijn UD :') ) Dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
(Ja, behalve dat ik met mijn kind overal tegenaan beuk, koop ik ook nog eens veuls te weinig spullen voor 'em. Superzielig eigenlijk. :P )
pi_153848378
Mina, van harte met je zoon!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153848468
Van harte Minarosa! O+
pi_153848478
Frummel, dat slecht slspen van get begin was bij mij vrij snel weer over, hoeft niet tot het einde zo te blijven ;)

Sara, wij hebben onze spullen al een paar maanden geleden gekocht (week of 23/24?) en dat is pas twee weken terug bezorgd toen we hier ver genoeg waren. Dus als je van plan bent bij een babywinkel dingen te kopen is dat ook een optie.
pi_153848798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Euh nou om dat dus te voorkomen. Heb veel buiken gegipst vroegahhhhh ^^,
haartjes die in de gips zitten als je "er uit moet stappen" bij droog gips is een grote wax beurt als je niet oppast :P
Ah, dus dat is de truc om jezelf nog te kunnen ontharen. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:39:24 #266
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153848954
Gefeliciteerd Minarosa!! Eindelijk jullie mannetje geboren.

En wat een mooie foto van Fedde Lijnloos! Hij ligt er lekker tevreden bij. O+
Ik kan niet wachten tot ik onze dame ook zo mag zien liggen. :Y
Nog 4 weken. *O* *O* *O*
Plaats 6 alweer... :X :X :X
Oost west, mij best.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:48:13 #267
105850 Fuente
mamamuts
pi_153849038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:39 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd Minarosa!! Eindelijk jullie mannetje geboren.

En wat een mooie foto van Fedde Lijnloos! Hij ligt er lekker tevreden bij. O+
Ik kan niet wachten tot ik onze dame ook zo mag zien liggen. :Y
Nog 4 weken. *O* *O* *O*
Plaats 6 alweer... :X :X :X
5! De OP moet nog aangepast worden :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:54:24 #268
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153849092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Minarosa het volgende:
Hij is er!!! *O* Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang :X Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt ;) Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter *O* En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn ;) Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen :D Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien! O+

O+ *O* O+
Yeey!! *O*
Nu goed herstellen en lekker naar hem kijken!! ;)

pi_153849164
Ow brr net wat donkerbruine afscheiding :{
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_153849171
Minarosa, daar is hij dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie jochie! *G*
Veel geluk met zn drietjes O+
pi_153849238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 09:01 schreef Sicilia het volgende:
Ow brr net wat donkerbruine afscheiding :{
Getsie! Hopelijk blijft het daarbij en is het niks :*
pi_153849403
Mina gefeliciteerd! *G* *G*
pi_153850624
Sicilia, daar blijft t bij hoop ik!

Ik voel me draaierig vandaag.. Pff.. Heb nu al last vd warmte.

En als t volgende week nog warmer wordt, kan ik zo echt niet werken. Ben gisteren bijna van mijn stokkie gegaan.
pi_153850742
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 06:09 schreef Sara82 het volgende:
Hij begint zo langzaamaan zenuwachtig te worden over het feit dat we nog niet de hele baby-uitzet bij elkaar hebben. (of nou ja, nog wel erg weinig eigenlijk :{ ) Als het aan hem lag, stond alles al klaar. En ik denk juist: commode, wiegje, kinderwagen, badkuip en dat soort meuk staat nu echt nog onwijs in de weg in dit kleine flatje.... (we gaan verhuizen naar een grotere woning, zo zeg maar ten tijde van mijn UD :') ) Dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.
Maar schrok wel toen bleek dat de gemiddelde levertijd van een kamertje 10-16 weken was.
Gelukkig kon het kamertje wat wij hebben gekregen met 10 wkn geleverd worden, 5 wkn voor de UD.
Mocht je een nieuw kamertje gaan kopen dan zou ik daar dus niet te lang mee wachten voor je hem besteld.
pi_153850777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.
Maar schrok wel toen bleek dat de gemiddelde levertijd van een kamertje 10-16 weken was.
Gelukkig kon het kamertje wat wij hebben gekregen met 10 wkn geleverd worden, 5 wkn voor de UD.
Mocht je een nieuw kamertje gaan kopen dan zou ik daar dus niet te lang mee wachten voor je hem besteld.
Ik heb mijn babykamer verkocht aan iemand die al hoogzwanger was. Dezelfde dag ophalen. ^O^
Professioneel gifmenger.
pi_153850896
Stroomstoring in heel Den Haag. Spannend. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153851011
Wij zijn pas met 30 weken dingen gaan kopen, daarvoor was ik er helemaal nog niet aan toe...
en ons huis is ook erg klein, dus anders staat het toch maar in de weg.
Maargoed, we hebben ook geen echte babykamer, alleen een babyhoekje op de zolder en een commodehoekje in de keuken, dus we waren snel klaar.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153851036
Hoe doen jullie eea met ouderschapsverlof?
Ik hoor t ene argument, in t begin slaapt je kindje zoveel, of ie nu thuis slaapt of bij de opvang. En volgens dat argument zou ik pas per 1 juli een dag minder willen werken.
Wat ik vaker hoor is dat de ontwikkeling zo hard gaat en dat je kindje zich zo hecht aan je gedurende t eerste jaar, en tussen de regels door voel ik me nu al een slechte moeder (ik werk fulltime 4x9, niet omdat het financieel nodig is, maar omdat ik graag werk en mijn werk niet in 3 dagen red)

Bovendien ga ik met minder werken niets besparen op de opvangkosten
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:14:00 #279
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153851196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:48 schreef Fuente het volgende:

[..]

5! De OP moet nog aangepast worden :P
:o :o :o :o
Oost west, mij best.
pi_153851285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor t ene argument, in t begin slaapt je kindje zoveel, of ie nu thuis slaapt of bij de opvang. En volgens dat argument zou ik pas per 1 juli een dag minder willen werken.
Wat ik vaker hoor is dat de ontwikkeling zo hard gaat en dat je kindje zich zo hecht aan je gedurende t eerste jaar, en tussen de regels door voel ik me nu al een slechte moeder (ik werk fulltime 4x9, niet omdat het financieel nodig is, maar omdat ik graag werk en mijn werk niet in 3 dagen red)

Of mijn baby veel slaapt of niet maakt me niet zoveel uit bij de keuze wel of geen opvang, ik wil graag zelf minimaal één doordeweekse dag bij mijn kinderen zijn en mijn man wil dat ook. Dus werken we sinds we een kind hebben allebei vier dagen (ik met osv). Vijf dagen werken wil ik niet meer, dus tzt gaat mijn contract officieel naar 32u. En misschien dat ik dat nog verder terugschroef naar 28u, al dan niet met osv. De ene week vier dagen en de andere week drie dagen werken lijkt me inmiddels ook wel wat, maar dat hangt een beetje van de reistijd naar mijn werk af. Nu is dat nogal veel namelijk.

En ik heb verder wel een idee over hoeveel opvangdagen ik maximaal wil, namelijk minder dan de helft van de week. Dus max drie elders :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 26-06-2015 11:29:52 ]
pi_153851398
Ik werk nu (nouja, niet meer letterlijk nu ;) ) vier dagen en wil dat ook blijven doen, dus dan maak ik geen gebruik van ouderschapsverlof. Mijn vriend doet dat wel en gaat van vijf naar vier dagen. De andere drie dagen worden opgevangen door oma's en een dag opvang.

Ik overweeg nog wel een soort overgangsperiode waarin ik eerst drie dagen werk, maar ik heb ook nog heel veel gewone verlofdagen staan die niet mee mogen naar volgend jaar, dus die kan ik daar beter voor gebruiken misschien.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:24:25 #282
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153851414
quote:

Wij doen ook een mama en een papa dag net zoals Mineola.
En ik heb het geluk dat mijn vader vorig jaar ontslagen is en niet echt vooruitzicht heeft op nog een baan (hij is nu 63). Dus die gaat 2 dagen oppassen.
Wij doen dan wel meteen na mijn verlof ook 1 dag per week kinderopvang omdat ze anders op geen enkele dag in aanraking komt met andere kinderen. En dat vinden we ook belangrijk. :)
Oost west, mij best.
pi_153851508
Ik werk dus al vier dagen, man wil thuis werken maar heb er een hard hoofd in.. Ik zie m nu al zelden.
Ik vind de optie van 27 om 36 wel aantrekkelijk klinken.
Mini gaat twee dagen naar de opvang en twee dagen naar mijn ouders/oma, tenzij ik dus een dag minder ga werken.
pi_153851545
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:24 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Wij doen ook een mama en een papa dag net zoals Mineola.
En ik heb het geluk dat mijn vader vorig jaar ontslagen is en niet echt vooruitzicht heeft op nog een baan (hij is nu 63). Dus die gaat 2 dagen oppassen.
Wij doen dan wel meteen na mijn verlof ook 1 dag per week kinderopvang omdat ze anders op geen enkele dag in aanraking komt met andere kinderen. En dat vinden we ook belangrijk. :)
Jij woont in mijn regio toch? (zeeland)? Was jouw vader missen een collega van de mijne ? Die s ook vorig jaar ontslagen.

Hier wordt het een dag opvang, een dag opa&oma en de rest vangen we zelf op. Ik ga 3 dagen werken, vriend 4.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:30:19 #285
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153851554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:58 schreef Krisvc het volgende:
Stroomstoring in heel Den Haag. Spannend. :D
In de stad gelukkig niet!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153851566
Bij zoon de eerste 5 mnd thuis geweest. Heerlijk! Daarna 2,5 dag gaan werken en man 4,5 dag

Nu werk ik maar 1,5 dag.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:31:39 #287
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153851595
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jij woont in mijn regio toch? (zeeland)? Was jouw vader missen een collega van de mijne ? Die s ook vorig jaar ontslagen.

Hier wordt het een dag opvang, een dag opa&oma en de rest vangen we zelf op. Ik ga 3 dagen werken, vriend 4.
Ja ook uit Zeeland. Maar jij komt van de "overkant" volgens mij. ;) :P
Mijn vader werkte bij het postorderbedrijf wat de zelfde naam heeft als een reisorganisatie.
Jouw vader misschien in de chemische industrie?
Oost west, mij best.
pi_153851604
Ik ook zoiets gestreeptestoel! Vond dat erg fijn. Om die reden wil ik deze baby ook pas met minimaal vier maanden naar de opvang brengen.
pi_153851664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:31 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ja ook uit Zeeland. Maar jij komt van de "overkant" volgens mij. ;) :P
Mijn vader werkte bij het postorderbedrijf wat de zelfde naam heeft als een reisorganisatie.
Jouw vader misschien in de chemische industrie?
Nee, mijn vader werkte bij de sigarettenfabriek net over de provinciegrens ;). Sluiten daar is nogal landelijk nieuws geweest. Hij is eind 50, ook geen zicht meer op ander werk.

En volgens mij zit jij aan de overkant! :P
pi_153851699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik werk dus al vier dagen, man wil thuis werken maar heb er een hard hoofd in.. Ik zie m nu al zelden.
Ik vind de optie van 27 om 36 wel aantrekkelijk klinken.
Mini gaat twee dagen naar de opvang en twee dagen naar mijn ouders/oma, tenzij ik dus een dag minder ga werken.
Waar heb je precies een hard hoofd in?

Vriend had het hier eerst ook wel over thuiswerken, maar ik denk dat je dat snel overschat met zo'n kleintje. Ja, ze slapen ook wel veel en hij zal vast tussendoor ook wel eens mail kunnen checken, maar dat is wat anders dan thuiswerken. Volgens mij is dat een idee wat je vooral frustratie op gaat leveren. Maar ik heb er geen ervaring mee natuurlijk!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:36:31 #291
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153851748
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, mijn vader werkte bij de sigarettenfabriek net over de provinciegrens ;). Sluiten daar is nogal landelijk nieuws geweest. Hij is eind 50, ook geen zicht meer op ander werk.

En volgens mij zit jij aan de overkant! :P
Ah die was ook nog failliet inderdaad. Ging goed hier in de buurt vorig jaar. :{
Maar hij verheugt zich nu erg op het oppassen. Een collega van hem (en tevens beste vriend sinds de middelbare school) is ook net opa geworden en past ook op. Dus die gaan lekker samen op pad met de kids. Dat komt helemaal goed.
Oost west, mij best.
pi_153851796
Ik ben thuiswerkend zzp'er, maar ik verwacht al dat ik dan niet tegelijk op het kind kan letten. Dus we gaan het wel zo afspreken dat ik ook echte werkdagen ga hebben, zonder kind. Maar hoe precies weten we nog niet.
Stond nog een leuk stukje in de NRC over 2 dagen geleden: http://www.nrc.nl/carrier(...)eer-je-zorg-en-werk/
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153851862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:32 schreef Mineola het volgende:
Ik ook zoiets gestreeptestoel! Vond dat erg fijn. Om die reden wil ik deze baby ook pas met minimaal vier maanden naar de opvang brengen.
Nu weten we niet hoe we t gaan doen. Ik moet waarschijnlijk na t verlof nog 1 mnd werken en dan loopt mijn contract af. Geen idee of ik een vast contract ga krijgen. Die maand gaat mijn moeder oppassen. Daarna waarschijnlijk toch kdv of ik heb ik geen werk.
pi_153851893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Vriend had het hier eerst ook wel over thuiswerken, maar ik denk dat je dat snel overschat met zo'n kleintje. Ja, ze slapen ook wel veel en hij zal vast tussendoor ook wel eens mail kunnen checken, maar dat is wat anders dan thuiswerken. Volgens mij is dat een idee wat je vooral frustratie op gaat leveren. Maar ik heb er geen ervaring mee natuurlijk!
Dit ja. Ik zou echt niet volwaardig kunnen thuiswerken met een baby/kind erbij, maar dat ligt ook aan mij. 's Avonds als hij/zij in bed legt, dan wel hoor, maar dan wil ik niet meer werken :D
pi_153851911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:36 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ah die was ook nog failliet inderdaad. Ging goed hier in de buurt vorig jaar. :{
Maar hij verheugt zich nu erg op het oppassen. Een collega van hem (en tevens beste vriend sinds de middelbare school) is ook net opa geworden en past ook op. Dus die gaan lekker samen op pad met de kids. Dat komt helemaal goed.
Idem hier. Mijn vader stopte eind vorig jaar met werken en zat toen wel een beetje in zak in as. Ik had 'm in tijden niet zo blij gezien als toen ik ging vertellen dat hij opa wordt. Sindsdien heeft 'ie daar onwijs zin in, heeft grootse plannen voor zijn "opa dag" (mijn moeder werkt wel, dus het komt grotendeels op hem neer). Wel mooi om te zien wat dat nieuws doet he O+
pi_153851962
quote:

Ik werk ook 4x9. Ik heb nu een verzoek ingediend voor ouderschapsverlof zodat ik een jaar lang 28 uur kan werken. Dan werk ik 3x9 en 1 uurtje thuis/flexibel.

Mijn man kan wel osv opnemen maar is niet echt gebruikelijk. (Mannenbedrijf en degenen die het doen hebben 1x per maand ofzo een dag vrij waarvoor ze zelf hebben gespaard door doordeweeks meer te werken. Rare constructie in ieder geval.)

Onze kleine gaat straks dus 1 dag naar kdv, 1 dag naar mijn ouders en als het goed gaat 1 dag naar mijn schoonouders (die zijn nogal op leeftijd dus hou mijn hart vast of ze het wel redden straks).

Ik denk dat we na mijn osv even gaan kijken hoe of wat. Financieel is het hier ook niet nodig dat we beiden fulltime werken dus mss dat ik dan naar 30 of 32 uur ga.

Edit: over thuiswerken. Mijn man zei ook ja dan kun je een dag thuiswerken met de kleine hier. Euhm.. Nee! Een uurje moet lukken maar een hele dag dan moet de kleine toch echt ergens anders zijn denk ik. Zag mezelf al zakelijke telefoongesprekken voeren met een huilende kleine op de achtergrond :D
pi_153852078
Ik werk nu fulltime (36 uur). In de ideale situatie neem ik drie maanden volledig ouderschapsverlof op na standaardverlof, en ga ik daarna tijdelijk op 30 uur over (2x8, 2x7). En daarna loopt m'n contract af en wil ik ergens voor max 32 uur werken. :+ tzt eens overleggen met werkgever.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:52:10 #298
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153852226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Idem hier. Mijn vader stopte eind vorig jaar met werken en zat toen wel een beetje in zak in as. Ik had 'm in tijden niet zo blij gezien als toen ik ging vertellen dat hij opa wordt. Sindsdien heeft 'ie daar onwijs zin in, heeft grootse plannen voor zijn "opa dag" (mijn moeder werkt wel, dus het komt grotendeels op hem neer). Wel mooi om te zien wat dat nieuws doet he O+
Ja inderdaad. Was wel een dieptepunt als je al 40 jaar bij het zelfde bedrijf werkt.
En dan kreeg hij met kerst dit nieuws van ons en het nieuws dat mijn broer gaat trouwen.
Dat had hij even nodig. :)
Inderdaad mooi om te zien dat je daar iemand zo blij mee kan maken.
Mijn moeder werkt op 1 van de twee dagen dat ze op gaan passen. Dus 1 dag opa en oma en 1 echte opa dag.

Nu alleen nog een goede kinderopvang uitzoeken voor die ene overgebleven dag... :X
Oost west, mij best.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:53:46 #299
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153852270
Ik heb het al ideaal, want werk thuis. Lief werkt 5 dagen en wil er graag 4, maar daar hebben we het geld helaas niet voor. Hij zou heel graag hetzelfde doen als ik (zou ook kunnen als er mensen nodig zijn), zodat hij 4 dagen in het ZH kan werken en 1 dag thuis.

Verder werk ik zo weinig uurtjes dat ik het makkelijk doe met baby erbij straks, en anders heb ik hem makkelijk even naar oma gebracht voor een uurtje of twee (oma werkt alleen op za-zo-ma) dus dat is ook al opgelost.

[edit] Ik merk altijd naderhand pas dat mijn posts weinig toevoegends bevatten :')
Lastig Cassandra, maar ik denk dat je moet doen waar je je het best bij voelt (en wat mogelijk is), en ik denk dat dat heel lastig te voorspellen is als babylief er nog niet is..

[ Bericht 27% gewijzigd door pinquit op 26-06-2015 12:02:20 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153852548
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb mijn babykamer verkocht aan iemand die al hoogzwanger was. Dezelfde dag ophalen. ^O^
Ideaal. Had het zelf ook graag dezelfde dag opgehaald, maar mijn ouders wilden ons graag de kinderkamer cadeau doen O+

Bij ons zit vriendlief nog zonder werk. Als dat zo blijft zal hij de voornaamste zorg op zich nemen en moet ik wel 32 uur blijven werken.
Mijn ouders willen graag af en toe oppassen, maar wonen bijna 2 uur bij ons vandaan. Schoonouders zijn er niet meer.
We zien nog wel hoe het allemaal gaat lopen, maak mij daar nog niet zo druk over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')