Wat fijn dat de echo zo goed was. En knap dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwingen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:45 schreef 1stGirl het volgende:
Sorry dames, ik weet dat ik hier niet zo veel post, maar ik moet toch even iets kwijt. Ik ben zo blij!!
Gisterenavond de SEO gehad en alles zit er helemaal op en aan!!!! Ik ben zo trots en helemaal verliefd.![]()
Ik ben op mijn werk, maar staar de hele tijd naar mijn kleintje op mijn telefoon.
Geslacht weten we niet, dat blijft een verrassing. We waren van te voren benieuwd of we onze nieuwsgierigheid konden bedwingen, maar we waren beide zo ontzettend blij dat alles goed was dat we helemaal niet nadachten over onze nieuwsgierigheid.
Daar vrees ik bij ons ook voor eind juli. Dan zal het ook wel warm zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:51 schreef Krisvc het volgende:
Mja, ik denk dat de baby ook niet in een kamer van 50 graden mag slapen onder een plat dak.
Ja! En bedanktquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:00 schreef kazy het volgende:
[..]
Ik dacht juist ik zeg het vast. Kan ze er rekening mee houden met de boodschappen![]()
En wat fijn van de goede SEO 1stGirl!!
Yes!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Minarosa het volgende:
Hij is er!!!Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang
Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt
Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter
En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn
Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen
Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien!
![]()
![]()
![]()
Noh wat een te gek pakje! Waar is die van? En de inhoud:quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:02 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh ijsjes!!! (Waarom heb ik nog geen bak B&J op???)
Ik ga jullie verlaten dames... Fedde is alweer 5 daagjes oud en té relaxed en makkelijk dus wij maken het erg goed. We schuiven maar door naar de babies![]()
Ik kom nog wel ff kijken af en toe, vooral benieuwd naar mijn datumbuddy Minarosa... Ik denk aan je! Hopelijk heb jij ook snel je mannetje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pakje is van Ej sikke lei maar al best oud en niet meer tekoop. Heb hem via Fannetje die hem weer van een andere OUD-Fokker heeft...quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noh wat een te gek pakje! Waar is die van? En de inhoud:![]()
![]()
(rammeldebammel
)
(Gaat het goed, btw?)
Minarosa, gefeliciteerd!ik ben wel benieuwd naar de naam, dus als iemand mij die wil dm'men?
56quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Mariposas het volgende:
Welke maat is dat pakje lijnloos? 50 of 56?
Same here. Ik vraag me echt af wanneer ik me (weer) rot ga voelen. Wat een verschil vergeleken met de geboorte en babytijd van L zeg. Nu pas besef ik me hoe ellendig ik me toen heb gevoeld.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pakje is van Ej sikke lei maar al best oud en niet meer tekoop. Heb hem via Fannetje die hem weer van een andere OUD-Fokker heeft...
En ook met mij gaat het goed hoor... Misschien wel té
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |