abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2015 @ 15:11:54 #201
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153831566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:45 schreef 1stGirl het volgende:
Sorry dames, ik weet dat ik hier niet zo veel post, maar ik moet toch even iets kwijt. Ik ben zo blij!!
Gisterenavond de SEO gehad en alles zit er helemaal op en aan!!!! Ik ben zo trots en helemaal verliefd. O+
Ik ben op mijn werk, maar staar de hele tijd naar mijn kleintje op mijn telefoon.

Geslacht weten we niet, dat blijft een verrassing. We waren van te voren benieuwd of we onze nieuwsgierigheid konden bedwingen, maar we waren beide zo ontzettend blij dat alles goed was dat we helemaal niet nadachten over onze nieuwsgierigheid.

Wat fijn dat de echo zo goed was. En knap dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwingen!

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:51 schreef Krisvc het volgende:

Mja, ik denk dat de baby ook niet in een kamer van 50 graden mag slapen onder een plat dak. ;)
Daar vrees ik bij ons ook voor eind juli. Dan zal het ook wel warm zijn.
Kruiken zijn wel aanwezig, maar denk niet dat ik ze nodig ga hebben.
Oost west, mij best.
  donderdag 25 juni 2015 @ 15:22:34 #202
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153831813
Ik heb helemaal geen last van de hitte. Heerlijk, krijg hier een vakantiegevoel van. :) Perenijsjes, fruit, muntwater, een boek en een zonnebril en ik kom de dag wel door. Als 't volgende week zo warm wordt ga ik lekker naar het strand en graaf ik een kuil voor m'n buik, kan ik lekker weer eens op m'n buik liggen. :D
En volgende week de jaarlijkse zomerbarbecue van de personeelsvereniging van werk bij het Zwarte Pad, dus warmte, JA. :9~
Maar het zwanger zijn heeft bij mij überhaupt weinig invloed op m'n lichaam afgezien een dikke buik, de enige kwaal die ik heb zijn restless leggs.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153832797
Je kan beter verlof hebben. Ik moet op kantoor zitten, plat dak, geen airco. Tel uit je winst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153833120
Goed idee om een kuil te graven voor de buik :D

Hier trouwens ook een vakantiegevoel. Des te vreemder was de brief van het UWV met daarin een heel verhaal over ziek zijn en de ziektewetuitkering waarover ik nog bericht zou krijgen. Ik: huh? Ziek? Oja, zwangerschapsverlof is geen vakantie he :')

Van dat plakweer is inderdaad vreselijk als je op kantoor zit :X
pi_153833280
Nog drie weken en dan gaan we lekker naar Italië :) Heerlijk drie weken niks, beetje zwemmen en spelen met de kinderen. Boekje lezen, siësta houden in de schaduw O+
En mijn moeder kennende krijgt ons huis in die tijd een grondige schoonmaakbeurt van haar O+ Ook zoiets fijns.

Met dat vooruitzicht kom ik de weken wel door :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:44:03 #206
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153833634
Oh dat is wel zuur, geen airco! Bij ons staat ie meestal juist enthousiast aan, waardoor ik hoogzomer binnen soms nog een vest draag.
pi_153834624
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 15:00 schreef kazy het volgende:

[..]

Ik dacht juist ik zeg het vast. Kan ze er rekening mee houden met de boodschappen :9 :D

En wat fijn van de goede SEO 1stGirl!! *O*
Ja! En bedankt -O-

Ik net naar de supermarkt, met veel pijn in t hart het ijsvak links laten liggen. Kom ik bij mijn ouders (eet gezellig bij hen op donderdag), wat denk je; "Sil! Ik heb Ben&Jerry's gewonnen bij de postcode lotterij dus die gaan we opeten!"

Voor zover mijn zelfbeheersing. }:|

En dan hebben jullie het ook nog over ijs!
pi_153835146
Oeh ijsjes!!! (Waarom heb ik nog geen bak B&J op??? :? )

Ik ga jullie verlaten dames... Fedde is alweer 5 daagjes oud en té relaxed en makkelijk dus wij maken het erg goed. We schuiven maar door naar de babies :+
Ik kom nog wel ff kijken af en toe, vooral benieuwd naar mijn datumbuddy Minarosa... Ik denk aan je! Hopelijk heb jij ook snel je mannetje O+

:W
pi_153835180
Hij is er!!! *O* Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang :X Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt ;) Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter *O* En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn ;) Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen :D Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien! O+

O+ *O* O+
pi_153835232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Minarosa het volgende:
Hij is er!!! *O* Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang :X Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt ;) Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter *O* En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn ;) Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen :D Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien! O+

O+ *O* O+
Yes!!! *O* gefeliciteerd Mina!!! Geniet van je mannetje!!!
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:08:17 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153835252
Minarosa, daar issie eindelijk! *O* Gefeliciteerd! *O*

Lijnloos O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153835253
Jeeej! Gefeliciteerd Minarosa! *G*
pi_153835278
Gefeliciteerd met je zoon Mina! Klinkt als een zware bevalling zo, maar fijn dat je nu alweer naar huis mag! Veel geluk samen!
pi_153835347
Gefeliciteerd Minarosa! Eindelijk is hij er dan! Heel veel geluk :) *G*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153835351
Daar is dan eindelijk!!! Gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:17:12 #216
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153835439
Ja wat fijn dat het toch spontaan op gang is gekomen! *G* Hoewel zwaar klinkt het toch wel als een fijne bevalling, wat heerlijk dat jullie zo al naar huis mogen!
gefeliciteerd en veel geluk met elkaar! O+
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:19:16 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153835494
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:02 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh ijsjes!!! (Waarom heb ik nog geen bak B&J op??? :? )

Ik ga jullie verlaten dames... Fedde is alweer 5 daagjes oud en té relaxed en makkelijk dus wij maken het erg goed. We schuiven maar door naar de babies :+
Ik kom nog wel ff kijken af en toe, vooral benieuwd naar mijn datumbuddy Minarosa... Ik denk aan je! Hopelijk heb jij ook snel je mannetje O+

:W
[ afbeelding ]
Noh wat een te gek pakje! Waar is die van? En de inhoud: O+ O+ O+ (rammeldebammel :P)
(Gaat het goed, btw?)

Minarosa, gefeliciteerd! *O* ik ben wel benieuwd naar de naam, dus als iemand mij die wil dm'men?
KuikenGuppy
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:19:17 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153835496
Eindelijk Minarosa O+ daar is je knul! Van harte gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153835539
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Noh wat een te gek pakje! Waar is die van? En de inhoud: O+ O+ O+ (rammeldebammel :P)
(Gaat het goed, btw?)

Minarosa, gefeliciteerd! *O* ik ben wel benieuwd naar de naam, dus als iemand mij die wil dm'men?
Pakje is van Ej sikke lei maar al best oud en niet meer tekoop. Heb hem via Fannetje die hem weer van een andere OUD-Fokker heeft... O+

En ook met mij gaat het goed hoor... Misschien wel té :@
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:22:47 #220
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153835559
Welke maat is dat pakje lijnloos? 50 of 56?
pi_153835612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Mariposas het volgende:
Welke maat is dat pakje lijnloos? 50 of 56?
56 :') kind is echt enorm
pi_153835637
Jaaaaaa, Mina, je langverwachte man is er! Gefeliciteerd! *O* Toch geen hoax!

En dan sta je ineens bovenaan de lijst. 8-) Al is Sekhmet geloof ik eerder uitgerekend al staat ze er niet tussen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153835794
Gefeliciteerd Minarosa *G* *G*
pi_153835863
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:21 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Pakje is van Ej sikke lei maar al best oud en niet meer tekoop. Heb hem via Fannetje die hem weer van een andere OUD-Fokker heeft... O+

En ook met mij gaat het goed hoor... Misschien wel té :@
Same here. Ik vraag me echt af wanneer ik me (weer) rot ga voelen. Wat een verschil vergeleken met de geboorte en babytijd van L zeg. Nu pas besef ik me hoe ellendig ik me toen heb gevoeld.

En hoe goed ik me nu voel dus. Ik kan bijna niet geloven dat het zo blijft.
pi_153835889
Minarosa gefeliciteerd met je kleine man *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')