abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153842092
Yay baby! *O* gefeliciteerd minarosa. Persdrang wegpuffen, ik ken het. :X gelukkig nog lekker zelf alles kunnen doen. Ik ben jaloers. ;)

Jemig lijn, jouw 'kleintje' nu al in 56? Mijn 3,5 maander groeit daar net pas een beetje uit. Maar ja, die zwom een beetje in 50 bij geboorte. Wel een leuk ventje hoor. O+
pi_153842151
Zo.. wel bijgelezen.. hier en daar wat geprobeerd te onthouden, maar mijn brein wil niet zo :D

Oh met LuDann gaat het goed hoor. Ze is gewoon lekker even aan het aan tutten thuis en zit niet echt achter de laptop. Had aangegeven dat er naar haar gevraagd was ;)
Bij deze een zwaai :W

Vandaag een oppas dag gehad op mijn neefje O+ Heel de dag lekker kroelen, spelen, oefenen met grijpen van dingen en kietelen (want daar kan hij niet goed tegen en schaterlacht dan O+ * smelt* )
Super leuk! Onze wurm en hij nestelen zich vaak in en om elkaar heen in en op mijn buik. Zo maf om te voelen. Neefje wurmt zich dan om wurm heen en wurm schuift wat op om mijn neefje heen ^^,
Volgens mij gaan dat dikke maatjes worden strakjes.

Rennies werken trouwens als een tierelier tegen snel opkomend maagzuur O+ Dus ik slaap ietsiepietsie beter *O*
Nu gesloopt dus lekker serie aan en wat haken.
:W :*
Schudden voor gebruik
pi_153843391
Schudden voor gebruik
pi_153843415
Minarosa!! Yes!! *O* van harte gefeliciteerd O+

Om 21 u besluiten even de trapkast te sauzen en dat dan ook doen, mag ik dat ook afschuiven op de zwangerschap? O-) ;)

Wat leuk trouwens om te lezen dat jullie ook allemaal van die woelmuisjes hebben O+ Blijft bijzonder
pi_153843930
quote:
Wait, whut?

8)7 wtf heb ik nou net gelezen? |:(
pi_153844184
Jaaaaa Minarosa! Gefeliciteerd! Wil iemand mij pmmen met de naam? Ik ben benieuwd...
pi_153844942
quote:
:D :') 8)7

Dit is wel 'hoe verberg ik voor mijn zwaar gelovige ouders dat ik sex heb gehad' to the next level... :') en dat het ook werkt.. :|W
pi_153845154
quote:
Even een WTF momentje... 8)7
pi_153845302
Minarosa gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 26 juni 2015 @ 04:23:21 #260
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153848224
Jaaaa Minarosa gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Lijnloos, wat een lekker ding is het, jullie prachtige zoon! Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Hebben we toch nog eventjes samen in ZG gezeten ;)

En bedankt voor alle jompels voor het hartje O+. Het begint nu wel echt in te dalen hier. Gisteren ook de intake van Moeders voor Moeders gehad met twee dikke strepen, dus de blauwe flessen gaan gevuld worden!

O ja, en midden in de nacht niet meer kunnen slapen begint blijkbaar nu al... ;)
pi_153848294
Jaaaa Minarosa, gefeliciteerd...!

En ik ben verliefd op je zoontje Lijnloos, wat een drulleke! O+ Wat fijn dat alles goed gaat!

Lekker bezig Bloesem! Ja, dat kan ineens zomaar moeten :D
Hier is het mijn lief die last krijgt van nesteldrang. Hij begint zo langzaamaan zenuwachtig te worden over het feit dat we nog niet de hele baby-uitzet bij elkaar hebben. (of nou ja, nog wel erg weinig eigenlijk :{ ) Als het aan hem lag, stond alles al klaar. En ik denk juist: commode, wiegje, kinderwagen, badkuip en dat soort meuk staat nu echt nog onwijs in de weg in dit kleine flatje.... (we gaan verhuizen naar een grotere woning, zo zeg maar ten tijde van mijn UD :') ) Dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
(Ja, behalve dat ik met mijn kind overal tegenaan beuk, koop ik ook nog eens veuls te weinig spullen voor 'em. Superzielig eigenlijk. :P )
pi_153848378
Mina, van harte met je zoon!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153848468
Van harte Minarosa! O+
pi_153848478
Frummel, dat slecht slspen van get begin was bij mij vrij snel weer over, hoeft niet tot het einde zo te blijven ;)

Sara, wij hebben onze spullen al een paar maanden geleden gekocht (week of 23/24?) en dat is pas twee weken terug bezorgd toen we hier ver genoeg waren. Dus als je van plan bent bij een babywinkel dingen te kopen is dat ook een optie.
pi_153848798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Euh nou om dat dus te voorkomen. Heb veel buiken gegipst vroegahhhhh ^^,
haartjes die in de gips zitten als je "er uit moet stappen" bij droog gips is een grote wax beurt als je niet oppast :P
Ah, dus dat is de truc om jezelf nog te kunnen ontharen. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:39:24 #266
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153848954
Gefeliciteerd Minarosa!! Eindelijk jullie mannetje geboren.

En wat een mooie foto van Fedde Lijnloos! Hij ligt er lekker tevreden bij. O+
Ik kan niet wachten tot ik onze dame ook zo mag zien liggen. :Y
Nog 4 weken. *O* *O* *O*
Plaats 6 alweer... :X :X :X
Oost west, mij best.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:48:13 #267
105850 Fuente
mamamuts
pi_153849038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:39 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd Minarosa!! Eindelijk jullie mannetje geboren.

En wat een mooie foto van Fedde Lijnloos! Hij ligt er lekker tevreden bij. O+
Ik kan niet wachten tot ik onze dame ook zo mag zien liggen. :Y
Nog 4 weken. *O* *O* *O*
Plaats 6 alweer... :X :X :X
5! De OP moet nog aangepast worden :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:54:24 #268
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153849092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Minarosa het volgende:
Hij is er!!! *O* Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang :X Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt ;) Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter *O* En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn ;) Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen :D Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien! O+

O+ *O* O+
Yeey!! *O*
Nu goed herstellen en lekker naar hem kijken!! ;)

pi_153849164
Ow brr net wat donkerbruine afscheiding :{
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_153849171
Minarosa, daar is hij dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie jochie! *G*
Veel geluk met zn drietjes O+
pi_153849238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 09:01 schreef Sicilia het volgende:
Ow brr net wat donkerbruine afscheiding :{
Getsie! Hopelijk blijft het daarbij en is het niks :*
pi_153849403
Mina gefeliciteerd! *G* *G*
pi_153850624
Sicilia, daar blijft t bij hoop ik!

Ik voel me draaierig vandaag.. Pff.. Heb nu al last vd warmte.

En als t volgende week nog warmer wordt, kan ik zo echt niet werken. Ben gisteren bijna van mijn stokkie gegaan.
pi_153850742
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 06:09 schreef Sara82 het volgende:
Hij begint zo langzaamaan zenuwachtig te worden over het feit dat we nog niet de hele baby-uitzet bij elkaar hebben. (of nou ja, nog wel erg weinig eigenlijk :{ ) Als het aan hem lag, stond alles al klaar. En ik denk juist: commode, wiegje, kinderwagen, badkuip en dat soort meuk staat nu echt nog onwijs in de weg in dit kleine flatje.... (we gaan verhuizen naar een grotere woning, zo zeg maar ten tijde van mijn UD :') ) Dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.
Maar schrok wel toen bleek dat de gemiddelde levertijd van een kamertje 10-16 weken was.
Gelukkig kon het kamertje wat wij hebben gekregen met 10 wkn geleverd worden, 5 wkn voor de UD.
Mocht je een nieuw kamertje gaan kopen dan zou ik daar dus niet te lang mee wachten voor je hem besteld.
pi_153850777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.
Maar schrok wel toen bleek dat de gemiddelde levertijd van een kamertje 10-16 weken was.
Gelukkig kon het kamertje wat wij hebben gekregen met 10 wkn geleverd worden, 5 wkn voor de UD.
Mocht je een nieuw kamertje gaan kopen dan zou ik daar dus niet te lang mee wachten voor je hem besteld.
Ik heb mijn babykamer verkocht aan iemand die al hoogzwanger was. Dezelfde dag ophalen. ^O^
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')