Wait, whut?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:51 schreef Stippelrientje het volgende:
euh....
http://trendingstylist.com/pregnant-texas-woman/
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:51 schreef Stippelrientje het volgende:
euh....
Even een WTF momentje...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:51 schreef Stippelrientje het volgende:
euh....
Ah, dus dat is de truc om jezelf nog te kunnen ontharen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Euh nou om dat dus te voorkomen. Heb veel buiken gegipst vroegahhhhh ^^,
haartjes die in de gips zitten als je "er uit moet stappen" bij droog gips is een grote wax beurt als je niet oppast
5! De OP moet nog aangepast wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:39 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd Minarosa!! Eindelijk jullie mannetje geboren.
En wat een mooie foto van Fedde Lijnloos! Hij ligt er lekker tevreden bij.![]()
Ik kan niet wachten tot ik onze dame ook zo mag zien liggen.![]()
Nog 4 weken.![]()
![]()
![]()
Plaats 6 alweer...![]()
![]()
Yeey!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Minarosa het volgende:
Hij is er!!!Vannacht braken vliezen spontaan, direct regelmatige weeën, na twee uur (bij 3 centimeter ontsluiting) naar het ziekenhuis, vanaf 5 centimeter al persdrang
Kwam waarschijnlijk doordat hij verkeerd lag, sterrenkijker. Was lastig weg te puffen maar het is gelukt
Gelukkig draaide hij bij 8 centimeter. En toen ik het na een paar uur die drang wegpuffen echt bijna niet meer kon en de weeën één grote wee werden was daar eindelijk die 10 centimeter
En mocht ik eindelijk eindelijk eindelijk meepersen. Nooit gedacht dat dat een genot zou zijn
Driekwartier later was hij er. Ik vond ongeveer alles (staan van het hoofdje..) minder erg dan de persdrang wegpuffen
Paar hechtingen maar verder oké. Zo naar huis. DM voor naam (al weet ik niet hoe snel ik reageer) Zo leuk om hem eindelijk te zien!
![]()
![]()
![]()
Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 06:09 schreef Sara82 het volgende:
Hij begint zo langzaamaan zenuwachtig te worden over het feit dat we nog niet de hele baby-uitzet bij elkaar hebben. (of nou ja, nog wel erg weinig eigenlijk) Als het aan hem lag, stond alles al klaar. En ik denk juist: commode, wiegje, kinderwagen, badkuip en dat soort meuk staat nu echt nog onwijs in de weg in dit kleine flatje.... (we gaan verhuizen naar een grotere woning, zo zeg maar ten tijde van mijn UD
) Dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
Ik heb mijn babykamer verkocht aan iemand die al hoogzwanger was. Dezelfde dag ophalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wij zaten ook midden in een verhuizing/verbouwing de afgelopen 3 mnd. Dacht, wacht tot we helemaal over zijn ivm ruimte voor we wat uitzoeken.
Maar schrok wel toen bleek dat de gemiddelde levertijd van een kamertje 10-16 weken was.
Gelukkig kon het kamertje wat wij hebben gekregen met 10 wkn geleverd worden, 5 wkn voor de UD.
Mocht je een nieuw kamertje gaan kopen dan zou ik daar dus niet te lang mee wachten voor je hem besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |