Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
je hoeft niet 21 te zijn om dezelfde fouten te maken. Het blijft naiefquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Iedereen doet weleens domme dingen op die leeftijd.
Lekker tussen de meute staan in 39 gradenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat wordt wel erg druk natuurlijk.
Inderdaad, LuckyTV had toen een veel ergere edit van een schip dat gezonken was rond 5 december, met een aangespoelde sinterklaas en zoquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:28 schreef Sylv3se het volgende:
Als het een filmpje van bijvoorbeeld LuckyTV was vond niemand het een probleem.
Vind je hem niet aantrekkelijk?quote:
Fanboyquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ronnie Flex heeft gister mijn tweet beantwoord, ik zit nog steeds in de wolken.
Het is zeker geen lelijke jongen, maar als je zo praat dan haak ik al afquote:
Valt best mee, je mag er best zijn.quote:
Waarom heeft die man haar in zijn bril?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die man een bril in zijn haar?
Ja, het had maar zo'n 30 cm gescheeld of hij had waarschijnlijk nu nog vast gezeten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Erik heeft bijna een bejaarde onthoofd met een bierflesje, wat een held.
Fokkers waren er dus niet mee weg gekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, het had maar zo'n 30 cm gescheeld of hij had waarschijnlijk nu nog vast gezeten.
Ik zal de rode wijn en Dalida ook missen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Gert is wel goed, maar Mart hadden ze nog niet weg moeten doen.
Die gaan de campings langs.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft Wilfred Genee ook weer een tour show?
Ja, die gaat nu op campings staanquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft Wilfred Genee ook weer een tour show?
Dit is niet leuk van jou.quote:
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met bijna iedereen hierquote:
yoloquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met bijna iedereen hier
Moet je minder fokken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:46 schreef gosschalks het volgende:
Ik wou dat ik zo makkelijk kon slapen
Je moet dan ook wel op de juiste momenten slapenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema kan ook goed slapen, maar die heeft nog geen platte prijs gewonnen.
Puntentrui in de Vuelta jalalaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema kan ook goed slapen, maar die heeft nog geen platte prijs gewonnen.
Misschien dat ik straks mijn hulplijn inzet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
De eerste week worden de mooiste etappes dit jaar.
Ik zou je dat wel aanraden ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks mijn hulplijn inzet.
Misschien is Peter wel de reden dat de politiebonden nu de Tour willen saboterenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Peter is de rede waarom de tour in Utrecht start.
Dat is mooi, want ik heb mijn vakantie enorm kut gepland.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
De eerste week worden de mooiste etappes dit jaar.
Stel dat de Giro het meest toonaangevende koersje was. Zou het met dat parcours net zo spectaculair als dit jaar zijn geweest?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
De Tour doet wat de Giro deed dit jaar
Alleen dan minder
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat de Giro het meest toonaangevende koersje was. Zou het met dat parcours net zo spectaculair als dit jaar zijn geweest?
De Bijlmerquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:54 schreef Blester het volgende:
Wat is dit nou weer dan? Uit welke inrichting zijn die ontsnapt?
Chips in een filterzakjequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met chips en cola. Ik snap niet waarom er gelachen wordt.
Chips in een filterzakje.
Wigger zal dan ook wel genoeg zijnquote:
Vanmiddag nog gedaan, van boven tot onder. Ik ben weer superglad.quote:
Servies gebruiken voor chips.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chips in een filterzakje.
Je mag best wat servies vies maken.
Vanavond aandacht voor de drie aanslagen in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Vanavond weer een topshowtje met linkse tolerante propaganda ?
Waarschijnlijk doelt hij op het feit dat het meisje nog net minderwaardig was, toen het z.g. 'pijpfilmpje' werd opgenomen. Maar ik kan niet ontkennen dat al dat gepraat over dat filmpje mij ook wel nieuwsgierig heeft gemaakt, alleen al om te weten hoe ernstig het eigenlijk is.quote:
Incidentjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond aandacht voor de drie aanslagen in ieder geval.
Zal wel weer terecht zijn zo te horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:04 schreef gosschalks het volgende:
Zo te zien heeft lil' kleine flinke klappen gekregen.. Zou dit na de uitzending van Jinek zijn geweest?
Ze verdienen jan modaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef tralalala het volgende:
Eva snapt niet dat die gastjes van IS een stel kankermongolen zijn.
Ik wel, moet ik mij nou schamen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Grunge. het volgende:
Gelukkig geen Nederlanders, denkt men.
Begrijp ik niets van gelukkig.
Neuken, weet je? Neuken!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Waarom hebben de IS-hoofden (:')) seksslaven? Waarom zo strikt maar wel seksslaven?
Macht en corruptie. Machthebbers die wetten voor zichzelf maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Waarom hebben de IS-hoofden (:')) seksslaven? Waarom zo strikt maar wel seksslaven?
Beetje seksslaven neuken, doen wat je wil, en af en toe een domme mongool die net IS joint een zelfmoordaanslag laten plegen, dat is leven!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
2-Letterlingo woorden is not her strong suit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef Martinello het volgende:
Lucille kijkt aandachtig toe maar mengt zich niet in de discussie. Bang om een misstap te maken natuurlijk.
Ik vind dat zo gek als je zo'n extremist bent. Net als een non/priester een extremist is in het belijden van zijn/haar geloof. Waarom dan toch zo bewust de fout ingaan? Dan is het toch allemaal niet meer zinvol en kun je er toch net zo goed mee stoppen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuken, weet je? Neuken!Daar zal zelfs Mo en Al stiekem om grinniken. En vrouwen staan onder geiten en die worden ook massaal geneukt, gemolken en gegeten.
Omdat het volgens hen een strippenkaart systeem is, iedereen doet wel eens wat verkeerd, deze straf nemen ze met alle liefde, omdat NEUKEN! Mmm nu heb ik ook zin!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo gek als je zo'n extremist bent. Net als een non/priester een extremist is in het belijden van zijn/haar geloof. Waarom dan toch zo bewust de fout ingaan? Dan is het toch allemaal niet meer zinvol en kun je er toch net zo goed mee stoppen?
Ja, natuurlijk doet iedereen weleens wat fout, maar geloof goed belijden is heel zwart/wit, en zij doen dat in andere dingen ook heel zwart/wit. Hypocriet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat het volgens hen een strippenkaart systeem is, iedereen doet wel eens wat verrkeerd, deze straf nemen ze met alle liefde, omdat NEUKEN! Mmm nu heb ik ook zin!
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk doet iedereen weleens wat fout, maar geloof goed belijden is heel zwart/wit, en zij doen dat in andere dingen ook heel zwart/wit. Hypocriet.
Kijk naar je eigen jeugd, dan was je naar ik aan neem loyaal aan je ouders, sommige dingen mocht niet, en dan waren er dingen die alle verhoudingen omver schopte. Dat eerste deed je dan soms wel bewust (kattekwaad) maar doktortje spelen met je neefje, dat zou een gamechanger zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk doet iedereen weleens wat fout, maar geloof goed belijden is heel zwart/wit, en zij doen dat in andere dingen ook heel zwart/wit. Hypocriet.
Het verschil is dat je stoute dingen verborgen houdt omdat je weet dat je ouders die toch niet zien en omdat je je ouders helemaal niet vrijwillig wilt gehoorzamen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen jeugd, dan was je naar ik aan neem loyaal aan je ouders, sommige dingen mocht niet, en dan waren er dingen die alle verhoudingen omver schopte. Dat eerste deed je dan soms wel bewust (kattekwaad) maar doktortje spelen met je neefje, dat zou een gamechanger zijn!
Je weet dat gemiddeld tot je 7 of 8e je ouders een goddelijke status hebben in je kortzichtige perceptie? Je vader is de slimste en sterkste en je moeder heeft over een oplossing voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het verschil is dat je stoute dingen verborgen houdt omdat je weet dat je ouders die toch niet zien en omdat je je ouders helemaal niet vrijwillig wilt gehoorzamen.
Wij willen geen militairen sturen, geen Nederlanders die sterven in een ver-van-ons-bed-show.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Hoe lastig is het om troepen te trainen? Zo goed zijn die IS-gasten toch ook niet? Die trekken ook allerlei onzekere paupertjes aan. Als je er gewoon meer hebt dan zij, met betere wapens, moet het toch lukken?
Simpel gedacht . En het westen is bang voor doden aan hun kant , of ze willen het in stand latenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Djoetma het volgende:
Hoe lastig is het om troepen te trainen? Zo goed zijn die IS-gasten toch ook niet? Die trekken ook allerlei onzekere paupertjes aan. Als je er gewoon meer hebt dan zij, met betere wapens, moet het toch lukken?
Wij hebben geeneens een legerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij willen geen militairen sturen, geen Nederlanders die sterven in een ver-van-ons-bed-show.
Mooie performance, mist verder echt daadkracht, geslepenheid en ervaring, zie Guantanamo Bay of Obama-care.quote:
Die heeft hij toch zelf niet geschreven?quote:
Ja, maar dat is niet Obama's schuld. Hij heeft goede intenties, maar ook de toestemming van anderen nodig. Lastig lastig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mooie performance, mist verder echt daadkracht, geslepenheid en ervaring, zie Guantanamo bay of Obama-care.
Performance is de helft van het succes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die heeft hij toch zelf niet geschreven?
Touchéquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Performance is de helft van het succes.
Het is niet zijn schuld dat hij dingen niet voor elkaar krijgt, eerst dingen beloven en dan anderen de schuld geven?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet Obama's schuld. Hij heeft goede intenties, maar ook de toestemming van anderen nodig. Lastig lastig.
Meer staatsschuld gegenereerd dan alle voorgaande presidenten bij elkaar. PRISM niet afgebouwd, maar uitgebreid incl bondgenoten afgeluisterd. Met drones Amerikanen omgelegd in het buitenland. En het geniale en meest slechte van alles is, is dat iedereen Bush dusdanig haat dat ze niet zien dat deze man 100 keer erger is!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet Obama's schuld. Hij heeft goede intenties, maar ook de toestemming van anderen nodig. Lastig lastig.
Hij wordt wel altijd enorm gesaboteerd door de republikeinen inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hillary zou het nog wel aardig kunnen doen denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meer staatsschuld gegenereerd dan alle voorgaande presidenten bij elkaar. PRISM niet afgebouwd, maar uitgebreid incl bondgenoten afgeluisterd. Met drones Amerikanen omgelegd in het buitenland. En het geniale en meest slechte van alles is, is dat iedereen Bush dusdanig haat dat ze niet zien dat deze man 100 keer erger is!
En dan krijgen we straks een Clint, Trump of Bush aan de knoppen. Enger!
Inderdaad. Hij is nu eenmaal geen dictator dus het blijft lastig om alles waar te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij wordt wel altijd enorm gesaboteerd door de republikeinen inderdaad
Labiel als de pest en heel wat skeletons in de kast. Die laat zich als eerste vrouw vs Putin het nauw in drijven!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hillary zou het nog wel aardig kunnen doen denk ik
Labiel waarom?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Labiel als de pest en heel wat skeletons in de kast. Die laat zich als eerste vrouw vs Putin het nauw in drijven!
Wederom zijn die eerste 2 slecht met open vizier, de Clintons spelen altijd op meerdere borden schaak!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Grunge. het volgende:
Bush en vooral Trump zou doodeng zijn, maar dat gaat nooit gebeuren. Ik ga voor Clinton.
Ik geloof er niets van. We zullen zien. Eén ding weet ik wel zeker en dat is Donald Trump echt een slecht mens is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wederom zijn die eerste 2 slecht met open vizier, de Clintons spelen altijd op meerdere borden schaak!
Ja, het wordt maar niet beterquote:
Donald Trump gaat ook echt niet de kandidaat voor de republikeinen wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. We zullen zien. Eén ding weet ik wel zeker en dat is Donald Trump echt een slecht mens is.
Van Ballenstein!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef gosschalks het volgende:
Geef ons maar Lingo terug met deze topper
[ afbeelding ]
Nee, hoe heet die? Van wat ik had gezien gedroeg ze zich juist heel sterk tijdens die affaire en was het niet alleen 'stand by your man' (waar ik principieel tegen ben, voor mezelf) maar ook de enorme comeback nu. Erg sterk vind ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jank film nooit gezien? Die hoorzittingen over haar mails? De afwikkeling met man Clint?
Francois de Balloungerquote:
Inderdaad hij speelt Jeb gewoon in de kaart, geen 3e man/vrouw sluit zich nog serieus aan en dan is de winst voor weer een Bush! Clinton gaan ze op de kast jagen in de debatten en dus zal Jeb winnen, die eerlijk is eerlijk, niet dom is en een goed woordje kan doen! Benieuwd hoe vaak Hilldog de hulp van Bill gaat inzetten,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Donald Trump gaat ook echt niet de kandidaat voor de republikeinen worden
I know a tactical outburst of crying when I see one!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, hoe heet die? Van wat ik had gezien gedroeg ze zich juist heel sterk tijdens die affaire en was het niet alleen 'stand by your man' (waar ik principieel tegen ben, voor mezelf) maar ook de enorme comeback nu. Erg sterk vind ik.
Die Jeb zal het vermoedelijk in ieder geval veel beter doen dan zijn broer, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad hij Jeb gewoon in de kaart, geen 3e man/vrouw sluit zich nog serieus aan en dan is de winst voor weer een Bush! Clinton gaan ze op de kast jagen in de debatten en dus zal Jeb winnen, die eerlijk is eerlijk, niet dom is en een goed woordje kan doen! Benieuwd hoe vaak Hilldog de hulp van Bill gaat inzetten,
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
Ach geen fouten maken? Juist leuk! Ze heeft denk ik nog nooit Funniest Homevideos gezien..
Lijkt me niet, Eva is een heel mannelijke vrouw. Zou me niets verbazen als ze voornamelijk mannelijke vrienden heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!
You know nothing Grunge Snow!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Eva is een heel mannelijke vrouw. Zou me niets verbazen als ze voornamelijk mannelijke vrienden heeft.
Dat is volgens mij dus echt met Bram Moszkowicz gebeurdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dus echt met Bram Moszkowicz gebeurd
Het trainen van de troepen uit die regio, hoe zou dat ervoor zorgen dat Nederlanders sterven?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij willen geen militairen sturen, geen Nederlanders die sterven in een ver-van-ons-bed-show.
En hij had een kleine penis, vergeet die niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!
Nee erger, een dom-meisjes-meisje!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oké, ik moest lachen.
Maar nonsens, Eva is echt geen meisje-meisje.
Echt, wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!
Je kan ook gewoon helemaal zonder poespas trouwen, papiertje tekenen en klaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil GEEN prinsessenbruiloft met allemaal mensen en zo.
Ja, dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon helemaal zonder poespas trouwen, papiertje tekenen en klaar
Hoe komt het dat vrouwen op macht en geld vallen. Zonder geld is Bram toch gewoon een zielig bekakt figuur?quote:
Omdat Joods, daar is al snel een halve centimeter minder stootgenot, he Grunge?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hij had een kleine penis, vergeet die niet!
Dan weten we ook direct wat er met Freek is gebeurdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe komt het dat vrouwen op macht en geld vallen. Zonder geld is Bram toch gewoon een zielig bekakt figuur?
Vandaar dat Freek nu op die AH-plaatjes staat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan weten we ook direct wat er met Freek is gebeurd
Ja, en mannen vallen niet op knappe vrouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.
En hallo, Freek? Totaal ander type?
Ik durf derhalve te beweren dat er nog nooit een Goede Eva heeft bestaan, net zo min als een knappe Petra, met die naam ben je verdoemd eruit te komen zien als een uitgezakte boerin met cup a!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Eva Braun en Hitler ook een mooi koppel destijds.
Onder de tafel wedstrijdje hont schoppenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Ook een prachtig huwelijk, in die bunkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Blijf dat maar geloven dan. Ik geloof er niets van. Ik val niet op geld omdat ik me er juist ongemakkelijk door voel en omdat ik zelf een idealistische pauper ben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, en mannen vallen niet op knappe vrouwen.
Zelfs jij zal eerder oog hebben op de alphaman. Ook al is dat een ongewassen krakert, hij is wel de opperkrakert!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.
En hallo, Freek? Totaal ander type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |