Wederom zijn die eerste 2 slecht met open vizier, de Clintons spelen altijd op meerdere borden schaak!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Grunge. het volgende:
Bush en vooral Trump zou doodeng zijn, maar dat gaat nooit gebeuren. Ik ga voor Clinton.
Ik geloof er niets van. We zullen zien. Eén ding weet ik wel zeker en dat is Donald Trump echt een slecht mens is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wederom zijn die eerste 2 slecht met open vizier, de Clintons spelen altijd op meerdere borden schaak!
Ja, het wordt maar niet beterquote:
Donald Trump gaat ook echt niet de kandidaat voor de republikeinen wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. We zullen zien. Eén ding weet ik wel zeker en dat is Donald Trump echt een slecht mens is.
Van Ballenstein!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef gosschalks het volgende:
Geef ons maar Lingo terug met deze topper
[ afbeelding ]
Nee, hoe heet die? Van wat ik had gezien gedroeg ze zich juist heel sterk tijdens die affaire en was het niet alleen 'stand by your man' (waar ik principieel tegen ben, voor mezelf) maar ook de enorme comeback nu. Erg sterk vind ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jank film nooit gezien? Die hoorzittingen over haar mails? De afwikkeling met man Clint?
Francois de Balloungerquote:
Inderdaad hij speelt Jeb gewoon in de kaart, geen 3e man/vrouw sluit zich nog serieus aan en dan is de winst voor weer een Bush! Clinton gaan ze op de kast jagen in de debatten en dus zal Jeb winnen, die eerlijk is eerlijk, niet dom is en een goed woordje kan doen! Benieuwd hoe vaak Hilldog de hulp van Bill gaat inzetten,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Donald Trump gaat ook echt niet de kandidaat voor de republikeinen worden
I know a tactical outburst of crying when I see one!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, hoe heet die? Van wat ik had gezien gedroeg ze zich juist heel sterk tijdens die affaire en was het niet alleen 'stand by your man' (waar ik principieel tegen ben, voor mezelf) maar ook de enorme comeback nu. Erg sterk vind ik.
Die Jeb zal het vermoedelijk in ieder geval veel beter doen dan zijn broer, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad hij Jeb gewoon in de kaart, geen 3e man/vrouw sluit zich nog serieus aan en dan is de winst voor weer een Bush! Clinton gaan ze op de kast jagen in de debatten en dus zal Jeb winnen, die eerlijk is eerlijk, niet dom is en een goed woordje kan doen! Benieuwd hoe vaak Hilldog de hulp van Bill gaat inzetten,
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
Ach geen fouten maken? Juist leuk! Ze heeft denk ik nog nooit Funniest Homevideos gezien..
Lijkt me niet, Eva is een heel mannelijke vrouw. Zou me niets verbazen als ze voornamelijk mannelijke vrienden heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!
You know nothing Grunge Snow!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Eva is een heel mannelijke vrouw. Zou me niets verbazen als ze voornamelijk mannelijke vrienden heeft.
Dat is volgens mij dus echt met Bram Moszkowicz gebeurdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eva is een vriendin die je verliest als haar vriendinnen vinden dat jij geen goede vriend voor haar bent!
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dus echt met Bram Moszkowicz gebeurd
Het trainen van de troepen uit die regio, hoe zou dat ervoor zorgen dat Nederlanders sterven?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij willen geen militairen sturen, geen Nederlanders die sterven in een ver-van-ons-bed-show.
En hij had een kleine penis, vergeet die niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!
Nee erger, een dom-meisjes-meisje!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oké, ik moest lachen.
Maar nonsens, Eva is echt geen meisje-meisje.
Echt, wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of ze heeft even stiekem over zijn rug meegekeken bij het internetbankieren en gezien dat hij onder modaal schoot!
Je kan ook gewoon helemaal zonder poespas trouwen, papiertje tekenen en klaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil GEEN prinsessenbruiloft met allemaal mensen en zo.
Ja, dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon helemaal zonder poespas trouwen, papiertje tekenen en klaar
Hoe komt het dat vrouwen op macht en geld vallen. Zonder geld is Bram toch gewoon een zielig bekakt figuur?quote:
Omdat Joods, daar is al snel een halve centimeter minder stootgenot, he Grunge?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hij had een kleine penis, vergeet die niet!
Dan weten we ook direct wat er met Freek is gebeurdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe komt het dat vrouwen op macht en geld vallen. Zonder geld is Bram toch gewoon een zielig bekakt figuur?
Vandaar dat Freek nu op die AH-plaatjes staat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan weten we ook direct wat er met Freek is gebeurd
Ja, en mannen vallen niet op knappe vrouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.
En hallo, Freek? Totaal ander type?
Ik durf derhalve te beweren dat er nog nooit een Goede Eva heeft bestaan, net zo min als een knappe Petra, met die naam ben je verdoemd eruit te komen zien als een uitgezakte boerin met cup a!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Eva Braun en Hitler ook een mooi koppel destijds.
Onder de tafel wedstrijdje hont schoppenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Ook een prachtig huwelijk, in die bunkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Blijf dat maar geloven dan. Ik geloof er niets van. Ik val niet op geld omdat ik me er juist ongemakkelijk door voel en omdat ik zelf een idealistische pauper ben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, en mannen vallen niet op knappe vrouwen.
Zelfs jij zal eerder oog hebben op de alphaman. Ook al is dat een ongewassen krakert, hij is wel de opperkrakert!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen daar niet op.
En hallo, Freek? Totaal ander type?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |