Zal wel weer terecht zijn zo te horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:04 schreef gosschalks het volgende:
Zo te zien heeft lil' kleine flinke klappen gekregen.. Zou dit na de uitzending van Jinek zijn geweest?
Ze verdienen jan modaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef tralalala het volgende:
Eva snapt niet dat die gastjes van IS een stel kankermongolen zijn.
Ik wel, moet ik mij nou schamen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Grunge. het volgende:
Gelukkig geen Nederlanders, denkt men.
Begrijp ik niets van gelukkig.
Neuken, weet je? Neuken!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Waarom hebben de IS-hoofden (:')) seksslaven? Waarom zo strikt maar wel seksslaven?
Macht en corruptie. Machthebbers die wetten voor zichzelf maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Waarom hebben de IS-hoofden (:')) seksslaven? Waarom zo strikt maar wel seksslaven?
Beetje seksslaven neuken, doen wat je wil, en af en toe een domme mongool die net IS joint een zelfmoordaanslag laten plegen, dat is leven!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
2-Letterlingo woorden is not her strong suit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef Martinello het volgende:
Lucille kijkt aandachtig toe maar mengt zich niet in de discussie. Bang om een misstap te maken natuurlijk.
Ik vind dat zo gek als je zo'n extremist bent. Net als een non/priester een extremist is in het belijden van zijn/haar geloof. Waarom dan toch zo bewust de fout ingaan? Dan is het toch allemaal niet meer zinvol en kun je er toch net zo goed mee stoppen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuken, weet je? Neuken!Daar zal zelfs Mo en Al stiekem om grinniken. En vrouwen staan onder geiten en die worden ook massaal geneukt, gemolken en gegeten.
Omdat het volgens hen een strippenkaart systeem is, iedereen doet wel eens wat verkeerd, deze straf nemen ze met alle liefde, omdat NEUKEN! Mmm nu heb ik ook zin!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo gek als je zo'n extremist bent. Net als een non/priester een extremist is in het belijden van zijn/haar geloof. Waarom dan toch zo bewust de fout ingaan? Dan is het toch allemaal niet meer zinvol en kun je er toch net zo goed mee stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |