Legday gehad?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
Hij zal ook wel wat urine geloost hebben, en anders hoop ik dat hij liegt.![]()
Buhh spierpijn in m'n billen
Ik heb altijd van alles wat dagenquote:
Bohquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Waarom heb ik ook alweer chocola voor m'n vriend gekocht?nu wil ik het zelf.
Dat had ik vorige week, echt naar inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh, mijn schoonmaakster kon vandaag niet, dus nu moest ik zelf de badkamer enzo poetsen en![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh, mijn schoonmaakster kon vandaag niet, dus nu moest ik zelf de badkamer enzo poetsen en![]()
Ik heb een beetje met de Franse slag gestoft vanwege mijn allergie. En mijn vriend heeft gedtofzuigd en gedweild. De rest geloof ik wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als mijn schoonmaakster niet kan, is het huis een week langer vies
Oh die allergie wil ik ook. Ga ik mijn poetshulpkosten declareren bij de verzekering "Ja maar ik ben allergisch voor stoffen en schoonmaken!"quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een beetje met de Franse slag gestoft vanwege mijn allergie. En mijn vriend heeft gedtofzuigd en gedweild. De rest geloof ik wel inderdaad.
+1quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, hier ook + 1,3 kg ten opzichte van gisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Mijn lichaam heeft de krampaanval van gisteren gecompenseerd met meer vocht. Vanavond een bruiloft ver van huis, moeten onderweg iets eten. Ik vrees nu al
Ja, dat zou leuk zijn inderdaad maar helaas. Ik kan zo naar de huisarts trouwens, ik heb al een week jeukerige ogen en een onwijs droge oogleden,het gaat maar niet weg met de druppels die ik heb. Toch niet heel leuk, zo'n stofallergiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh die allergie wil ik ook. Ga ik mijn poetshulpkosten declareren bij de verzekering "Ja maar ik ben allergisch voor stoffen en schoonmaken!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Mijn lichaam heeft de krampaanval van gisteren gecompenseerd met meer vocht. Vanavond een bruiloft ver van huis, moeten onderweg iets eten. Ik vrees nu al
Dat. Ik gebruik zelf amper zout bij het koken... En dan zout eten... Brrrrr!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah.. zouter eten dan je normaal doet, dat betekent DORST!!Zo irritant..
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Ik gebruik zelf amper zout bij het koken... En dan zout eten... Brrrrr!
Vandaag een carbloadlijstje en morgen en zondag een raar lijstje, want iets van 36 uur wakker met 24 uur relay hardloop event met om de 3 uur 4.2 mijl rennendat is niet goed voor mijn lijstjes structuur
Hehehehehe, ik zou je haast feliciterenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo 3x in de winkel geweest vanmorgen omdat ik steeds dingen vergeet![]()
lijstje
o: mugcake plus koffie
t: smartbar
l: 2 sneeen brood met ham
t:kwark
t kersen
d: bloemkoolcurry met naan
s: dressuurles
ghehe nee, 2 is meer dan genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik zou je haast feliciteren
Dat heb ik ook. Ik merk ook direct hoe fysiek slecht ik mij voel als ik chips eet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:52 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het eigenlijk pas sinds een paar dagen de goede kant op.
En nu ik gezond eet, voel ik me veeeel slanker.... Herkennen jullie dat gevoel![]()
(wat onzin is natuurlijk daar ik nog steeds 104 kilo ben)
Ik hoop door 3 keer per dag gezond te eten en tussendoor fruit/komkommer etc, af te vallen. Het hoeft niet snel en ik ga ook niets invoeren. Lijkt me z'n gedoe steeds.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:52 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het eigenlijk pas sinds een paar dagen de goede kant op.
En nu ik gezond eet, voel ik me veeeel slanker.... Herkennen jullie dat gevoel![]()
(wat onzin is natuurlijk daar ik nog steeds 104 kilo ben)
Ik hoop door 3 keer per dag gezond te eten en tussendoor fruit/komkommer etc, af te vallen. Het hoeft niet snel en ik ga ook niets invoeren. Lijkt me z'n gedoe steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het weer opgezegd. Ik vind zakjes met gedroogd fruit maar mwoah. Ik wil liever geen chocolade. Ben allergisch voor hazelnoten en kreeg in de helft 2x kokos. Nah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist mijn eerste levering van Biteswelove gekregen. Beetje jammer wel dat in drie van de vier zakjes amandel, pinda en cashewnoten zit. Ik had wat meer variatie verwacht eigenlijken wat een calorieën, dat is voldoende voor twee tussendoortjes per zakje!
Wij hebben Vandaag heerlijk gebarbecued. Wat garnalen, een knakworst en verder zelfgemaakte aardappelsalade, gegrilde romaine, groene asperges en een groentespies met kwarksausquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook benieuwd, zou m vandaag krijgen maar niets gezien helaas.
Verder is een bruiloft niet echt goed voor de weegschaal. Morgen weer in het gareel, al is het BBQ seizoen geopend, dus dat wordt veel stokbrood/saus/aardappelsalade dodgen
ja, als ik thuis BBQ maak ik me daar ook niet druk omquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben Vandaag heerlijk gebarbecued. Wat garnalen, een knakworst en verder zelfgemaakte aardappelsalade, gegrilde romaine, groene asperges en een groentespies met kwarksaus
Ja! Want mooi weer, dus minder eetlustquote:Op maandag 29 juni 2015 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Iedereen weer zin in de nieuwe week?
Mwah, zo even snel gerekend kom je met zo'n lijstje lang nog niet boven de 2000 kcal uit hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 09:55 schreef Fripsel het volgende:
Hier ook een feestweekend en ik ben nog wel lichter dan gister. Ik vind het vrij bizar 70,9![]()
Mijn lijstje van gister:
O: kwark
L: broodje met kipfilet
T: stukje chocoladetaart
D: kipspiesje met paprika en champignons, twee ribbetjes sparerib, salade, kleine lepel rundvleessalade en 3 stokbroodjes
T: half stukje appeltaart
Ja maar het voelt dus niet echt alsof ik heel erg m'n best heb moeten doen of dat ik me in heb moeten houden. Wat een groot contrast met een jaar geledenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, zo even snel gerekend kom je met zo'n lijstje lang nog niet boven de 2000 kcal uit hoor
Als ik echt los ga dan is het qua kcals minstens het dubbele. Keurig gedragen dus, en dat loont!
Da's vooral het belangrijkste, die veranderde mindsetquote:Op maandag 29 juni 2015 10:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar het voelt dus niet echt alsof ik heel erg m'n best heb moeten doen of dat ik me in heb moeten houden. Wat een groot contrast met een jaar geleden
Bied aan om zelf wat te makenquote:Op maandag 29 juni 2015 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Want mooi weer, dus minder eetlustIk moet echt weer even een paar weken de teugels aantrekken, de schade lijkt nog te overzien maar het moet niet erger worden dan het nu is.
Maar zomerveel groente en fruit
en water
en ik heb besloten dat ik de BBQ's ook wel overleef, zolang ik maar van dat duivelse brood afblijf
![]()
( ik hou dus echt mijn hart vast voor de verjaardag van mijn zwager zaterdag.... hun idee van groente / fruit bij de bbq zijn wat plakken blik-ananas en that's it)
Ik zie vaak een mugcake verschijnen in jouw lijstje. Wat is dat?quote:Op maandag 29 juni 2015 09:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier zelfs na een "feestweekend" nog onder de 59 dus tevreden
Mijn buikspieren staan helemaal gespannen, voelt heerlijk benen valt nog wel mee, kan gewoon lopen enzo
Lieg Jok dat je last hebt gehad van je maag en zelf iets meeneemt om zeker te weten dat het niet terugkomt.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het zoiets wordt. Al heb ik nu al geen zin in de hoon
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het zoiets wordt. Al heb ik nu al geen zin in de hoon
oh verjaardag! Daar had ik overheen gelezen, ik dacht gewoon een gezellige zomaar-bbqquote:Op maandag 29 juni 2015 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, zo gek is het toch niet als mensen een beetje raar reageren als je je eigen eten meeneemt naar iemands verjaardag?ik vind dat best begrijpelijk
maar wellicht valt het allemaal mee
we zullen zien.
2 eetlepels speltmeel, 2 eetlepels whey beetje bakpoeder 2 eetlepels eiwit en 2 eetlepels kwark. Dit door elkaar roeren en 2,5 minuut in de magnetronquote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zie vaak een mugcake verschijnen in jouw lijstje. Wat is dat?
Oh dat dacht ik dus ook. Anders bel je ze van tevoren even op om het uit te leggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh verjaardag! Daar had ik overheen gelezen, ik dacht gewoon een gezellige zomaar-bbq
wat is thunderhongerquote:Op maandag 29 juni 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn dag begon niet helemaal lekker.Wakker worden om 9:40, sportafspraak om 10:00.
Dus uh, lijstje:
S: thunderhard fietsen
S: Uur benen met PT.
O: Shake, want thunderhonger. Met kwark, whey en perziken.
L: Dunno.
T: Aardbeien
D: Iets met spitskool
T: Kersen.
dit s zo'n achterhoek dingetje zeker. ik zag artoo ook al iets met thunder postenquote:
Artoo en ik wonen niet in de achterhoek.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:04 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dit s zo'n achterhoek dingetje zeker. ik zag artoo ook al iets met thunder posten
enschede en achterhoek is bijna hetzelfde tochquote:Op maandag 29 juni 2015 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Artoo en ik wonen niet in de achterhoek.
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:45 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
enschede en achterhoek is bijna hetzelfde toch
het is allemaal het oosten toch...quote:Op maandag 29 juni 2015 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben een geboren Achterhoeker en woon nu in Twente. Dat is anders.
Te warm om te eten? Voor mij niet hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit topic is een beetje langzaaaaaam he
Ik moet welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar, moet ik mijn tijd op kantoor dan echt gebruiken voor werk??![]()
Shoppen met dit weer, pfff moet je toch niet aan denken
Gana jullie allemaal gewoon sporten met dit weer trouwens? woensdagavond ga ik wel gewoon, maar zaterdag twijfel ik, ga dan normaal rond 11 uur/ half 12 (eerder gaat niet) maar als het echt 38 graden wordt :S
gister ook gewoon paardrijles gehad, maar toen was het al zo enorm warm. zaterdag is de les van mijn dochter naar half 9 verschoven, maar maandagavond heb ik eigenlijk om half7 les. Ben benieuwd of dat wel doorgaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet welde groepstrainingen gaan gewoon door.
Wel ben ik nu gestopt met Jillian, dat is geen pretje met dit weer + er meer trainingen zijn deze weken.
Hmm airco is wel fijn, maar dan moet ie wel werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
gister ook gewoon paardrijles gehad, maar toen was het al zo enorm warm. zaterdag is de les van mijn dochter naar half 9 verschoven, maar maandagavond heb ik eigenlijk om half7 les. Ben benieuwd of dat wel doorgaat.
nja denk dat ik zaterdag wel ga proberen, in principe is er airco (die nietgoed werkt, maar toch)
Ik iets minder hoor.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:05 schreef sandertjuh het volgende:
Ze voorspellen temperaturen van 38-39 graden zaterdag![]()
Yeahquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:05 schreef sandertjuh het volgende:
Ze voorspellen temperaturen van 38-39 graden zaterdag![]()
![]()
De mijne valt me tegen qua horrorhitteberichten.quote:
Dan neem je zelf mee?quote:Op maandag 29 juni 2015 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Want mooi weer, dus minder eetlustIk moet echt weer even een paar weken de teugels aantrekken, de schade lijkt nog te overzien maar het moet niet erger worden dan het nu is.
Maar zomerveel groente en fruit
en water
en ik heb besloten dat ik de BBQ's ook wel overleef, zolang ik maar van dat duivelse brood afblijf
![]()
( ik hou dus echt mijn hart vast voor de verjaardag van mijn zwager zaterdag.... hun idee van groente / fruit bij de bbq zijn wat plakken blik-ananas en that's it)
Doe het regelmatig. Afgelopen zaterdag nog. Kwam aanzetten met 2 bakjes pasta, 1 met kip, 1 met tonijn, wokgroente, bak kwark van 500g met banaan erdoor en een shake.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, zo gek is het toch niet als mensen een beetje raar reageren als je je eigen eten meeneemt naar iemands verjaardag?ik vind dat best begrijpelijk
maar wellicht valt het allemaal mee
we zullen zien.
I know, ik probeer precies daarom (vooral) brood te vermijden (krijg er ook snel last van mijn darmen van) maar dat is vandaag mislukt. Had een versgebakken brood staan die gesneden moest worden en toen belandde er zomaar 2 plakken op mijn bordquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als je honger hebt moet je meer eten, kies dan voor minder calorierijke dingen/ eiwitrijkere dingen die vullen beter over te algemeen
Fijn dat je nog wat zelf hebt kunnen bedenken !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n gek lijstje vind ik het ook niet hoor sunny!
En ik neem zaterdag mijn eigen groentespiesen mee! Onder het motto "mijn baby mag nog geen vlees" kan ik zo mooi wat gezonde items meesmokkelen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n gek lijstje vind ik het ook niet hoor sunny!
En ik neem zaterdag mijn eigen groentespiesen mee! Onder het motto "mijn baby mag nog geen vlees" kan ik zo mooi wat gezonde items meesmokkelen
Ik vind dat toch wat te drastisch als smoesquote:
echt? kun je daarna wel weer nieuwe doelen zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wat te drastisch als smoesMoet je eerst ook dikker worden etc.
Op jawel hoor. Half 10 kapper, uurtje later opticien. Even snel paar winkels snel langs om spullen te halen voor mezelf en een vriendin die vorige week moeder is geworden. Half uurtje baby kijken, boodschappen doen en nu in in jurkje op balkon.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar, moet ik mijn tijd op kantoor dan echt gebruiken voor werk??![]()
Shoppen met dit weer, pfff moet je toch niet aan denken
Gana jullie allemaal gewoon sporten met dit weer trouwens? woensdagavond ga ik wel gewoon, maar zaterdag twijfel ik, ga dan normaal rond 11 uur/ half 12 (eerder gaat niet) maar als het echt 38 graden wordt :S
freekeh? Dat ken ik niet! Bloemkool en feta zijn welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo'n bakje freekeh met feta en bloemkool is best lekker zeg. Ik heb geen idee wat het calorietechnisch doet, het label was er afgevallen.
oh nom, die maak ik morgen als D!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Net een lekkere salade gegeten
http://www.francescakookt(...)ererwten-en-avocado/
Wel redelijk hoog in kcal
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruim een kilo kwijtgeraakt op de wc, het kan dus echt.
Planten watergeven waarbij m'n weegschaal eigenlijk in de weg staat, dus och, als je er toch opstaat. En dan prompt naar de wc moeten.quote:
Freekeh is zo'n supernonsensgraan. Maar ik vind de naam echt fenomenaal en van die kleine bakjes salade waren bij AH in de hamster dus maar eens meegenomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
freekeh? Dat ken ik niet! Bloemkool en feta zijn wel
Ik heb de flow geloof ik echt weer te pakken! Morgen weegdag, ik ben bang dat ik voor het eerst sinds 2 maart niét ben afgevallen tov de voorgaande week, maar dat ga ik snel weer recht krijgen. En alsnog een verlies van ruim 12 kilo in vier maanden is keurig op schema
Ook eens bij onze ah kijken dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Freekeh is zo'n supernonsensgraan. Maar ik vind de naam echt fenomenaal en van die kleine bakjes salade waren bij AH in de hamster dus maar eens meegenomen.
Ik heb het zonder dressing op en dat was echt prima te doen. Best vullend ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook eens bij onze ah kijken dan.
geniale naam sowieso.
Vandaag gemaakt:quote:
Wat voor soort dressing zat er bij?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het zonder dressing op en dat was echt prima te doen. Best vullend ook.
Zo dan, good busy Lonaa!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt:
Spitskool kip kerrie roerbak voor vanavond
Shake voor morgen, courgette-edamamesoep voor morgen + portie in de vriezer, mexicaanse stoofschotel voor morgen staat op.
Ananas gesneden, tonijnsalade gemaakt en nu shitload pannenkoeken aan het bakken voor donderdag.
Ik ga zo nog even een watermeloen slachten denk ik (of morgen) en dan kan ik zo'n beetje tot vrijdag vooruit.
Klinkt op zich goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ras-el-Hanout dressing.
[ afbeelding ]
dat is nog eens voorbereidingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt:
Shake voor morgen, courgette-edamamesoep voor morgen + portie in de vriezer, mexicaanse stoofschotel voor morgen staat op.
Ananas gesneden, tonijnsalade gemaakt en nu shitload pannenkoeken aan het bakken voor donderdag.
Ik ga zo nog even een watermeloen slachten denk ik (of morgen) en dan kan ik zo'n beetje tot vrijdag vooruit.
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt:
Deze is 2.99 maar afgelopen week kostte hij 20% minder. Ze hebben er veel tegenwoordig, varierend in prijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat ziet er wel geinig uit, en wat bteaal je voor zo'n bakje?
Ik ook, echt lekker ja. Ik gebruik ananasmunt en mandarijnmunt om de beurtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb trouwens een grote kan met water, munt en limoen in de koelkast staan
Heerlijk met dit weer.
Goede tactiek!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Haha, ja, het is echt een insane mealprep, maar ik vind warm weer stom en ik ben altijd bang dat ik dan in makkelijk eten verval. Nu heb ik gewoon gezonde voeding voor de hele week.
Nee, want dan lust ik straks mijn avondeten niet meer. Ik moet er alleen nog even een T bij gaan bedenken voor vanavondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Zo wordt het wel een erg mager lijstje Sun.
Kan je niet beter je smoothie niet eten en wel je lunch?
Ja, dat dachik. Kan nu met minimale effort tot aan vrijdagavond gezond eten pakkenquote:
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat dachik. Kan nu met minimale effort tot aan vrijdagavond gezond eten pakkenEn als ik donders lui ben eet ik vrijdag de hele dag pannenkoeken, hoef ik daar ook niks meer voor te doen
12 pannenkoeken.
Ik heb ze de komende tijd, de hele tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:06 schreef Artoo het volgende:
[..]
PannenkoekenIk had ze voor ontbijt vanochtend.
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:06 schreef Artoo het volgende:
PannenkoekenIk had ze voor ontbijt vanochtend.
Weet ik niet, pannenkoeken zijn makkelijk en cheap.quote:
En verder doe je er niets op?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet, pannenkoeken zijn makkelijk en cheap.
Ik maak ze met karnemelk, bakpoeder, ei, wheypoeder en volkorenmeel, dan zijn ze 134 kcal per pannenkoeken en flink eiwit.
Heb je een receptje zonder whey toevallig? Zijn het trouwens wel grote Hollandse pannenkoeken met de karnemelk en bakpoeder of meer kleine dikke Amerikaanse?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak ze met karnemelk, bakpoeder, ei, wheypoeder en volkorenmeel, dan zijn ze 134 kcal per pannenkoeken en flink eiwit.
Joah, appelstroop of lemoncurd of vijgenjam.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En verder doe je er niets op?
Ik ben niet zo fan van pannenkoeken (alleen door het lekkere 'beleg' maarja dan is het niet meer gezond)
Dan zijn het wat kleinere dikke pannenkoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je een receptje zonder whey toevallig? Zijn het trouwens wel grote Hollandse pannenkoeken met de karnemelk en bakpoeder of meer kleine dikke Amerikaanse?
Ga ik denk ik ook maken. Ideaal voor tijdens het afvallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind t mooi makkelijk. Ik maakte er nu 11 (+ 1 misluktequote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook maken. Ideaal voor tijdens het afvallen.![]()
Vroeger ook vaak gehad, maar als ik klaar ben met afvallen zoek ik al gauw iets calorierijkers.
en het is maar een tijdelijke oplossing...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wat te drastisch als smoesMoet je eerst ook dikker worden etc.
No props.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Houdbaar tot 2/2016 staat erop. Hij heet Jan en is van adel. Ik heb intussen maar toegegeven.
Proost.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Houdbaar tot 2/2016 staat erop. Hij heet Jan en is van adel. Ik heb intussen maar toegegeven.
het is altijd wel ergens vijf uurquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb een halve kilo beslag verdeeld over twee pannenkoeken. Bommetje vol...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind t mooi makkelijk. Ik maakte er nu 11 (+ 1 mislukte) per 2 in de vriezer als lunch, en 1 x 3 als avondeten. Lekker makkelijk
Ey, dat is heel geen slecht idee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb een halve kilo beslag verdeeld over twee pannenkoeken. Bommetje vol...
Tehehequote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Kijk dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 1 juli 2015 07:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tehehe
Nou, toch nog een lichte daling op de weegschaal tov vorige week, toch wel blij om!
Klinkt als een aparte combi. Zelfgemaakt?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: tosti met ham en kaas
L: courgette-edamamesoep
T: Shake
D: mexicaans stoofvlees in wrap
T: rauwe ham en kersen.
Ja, ik vond een receptje op internet. Ik had nog een courgette over en de edamame hadden 35% korting.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar hij drong niet aan, was juist zo lief, ik denk dat dat het probleem is![]()
. En ik had het aan kunnen nemen en D op kunnen laten eten natuurlijk. Maar ja, ach....
Mijn collega maandag deelde haar zelfgebakken taart ook nog een keer uit, trouwens, die wilde echt niks mee naar huis nemen, dan eet ze het zelf op. Zelfkennis
[..]
Klinkt als een aparte combi. Zelfgemaakt?
multivlaai *ril*quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is inderdaad eigenlijk wel een beetje gek, miss d
Ik heb dat ook wel gehad trouwens, maar heb het noodgedwongen losgelaten. Net als mensen die aandringen dat je hun overgebleven multivlaai mee naar huis moet nemen, want anders moeten ze het weggooien en dat is zo zonde. (Meer dan eens meegemaakt). En dat is nog steeds wel een reden dat ik tegen verjaardagen op zie, men haalt bergen suikerrijk, vet voer tevoorschijn, "speciaal voor de visite", en dan eet je het niet. Het voelt zo ondankbaar, terwijl het eigenlijk veel gekker is om dingen te gaan eten die je niet wil eten omdat je het anders zielig vindt
handig hequote:Op woensdag 1 juli 2015 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
multivlaai *ril*
Gelukkig ben ik irl ook gewoon bitchy genoeg om dan aan te geven dat het vrij weinig uitmaakt of het nu op kantoor of thuis weggegooid wordt..
En dan van te voren zeggen dat je niets hoeft en dan blijkt er toch speciaal voor jou taart te zijn gehaald. En nootjes, want die zijn gezond. En blokjes kaas ook, ook gezond.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is inderdaad eigenlijk wel een beetje gek, miss d
Ik heb dat ook wel gehad trouwens, maar heb het noodgedwongen losgelaten. Net als mensen die aandringen dat je hun overgebleven multivlaai mee naar huis moet nemen, want anders moeten ze het weggooien en dat is zo zonde. (Meer dan eens meegemaakt). En dat is nog steeds wel een reden dat ik tegen verjaardagen op zie, men haalt bergen suikerrijk, vet voer tevoorschijn, "speciaal voor de visite", en dan eet je het niet. Het voelt zo ondankbaar, terwijl het eigenlijk veel gekker is om dingen te gaan eten die je niet wil eten omdat je het anders zielig vindt
Ik heb op mijn werk wel eens taart (jaja, meestal multivlaai) aangenomen omdat ik geen zin in gezeur had. Het in papieren handdoekjes gefrommeld en hoppa ergens op de gang in een vuilnisbak gekieperdquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:44 schreef Sjeen het volgende:
multivlaai *ril*
Gelukkig ben ik irl ook gewoon bitchy genoeg om dan aan te geven dat het vrij weinig uitmaakt of het nu op kantoor of thuis weggegooid wordt... En ze weten ondertussen dat ik vreselijk kieskeurig ben wat betreft gebak.
En als ze later dan vragen of het lekker was?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk wel eens taart (jaja, meestal multivlaai) aangenomen omdat ik geen zin in gezeur had. Het in papieren handdoekjes gefrommeld en hoppa ergens op de gang in een vuilnisbak gekieperd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk wel eens taart (jaja, meestal multivlaai) aangenomen omdat ik geen zin in gezeur had. Het in papieren handdoekjes gefrommeld en hoppa ergens op de gang in een vuilnisbak gekieperd
Gekquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou wel een kop erwtensoep lusten /airco
Nu ik het kantoor heb verlaten begrijp ik je gebrek aan eetlust. Benauwdquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gek
Vandaag echt geen eetlust, tot nu toe alleen yoghurt en een salade gegeten.
Vanavond trainen dus daarvoor moet ik nog wel goed eten.
best goed eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb altijd een standaard lijst die elke dag gewoon moet, of ik nou 4 uur wakker ben, op vakantie ben, niks doe, veel doe, 24 uur wakker ben,warm, koud.
3 stuks fruit
250 gram kwark
150 gram vis of vlees
2 volkoren boterhammen en 1 volkoren beschuit
1 kg groente
Schep aardappels, rijst of pasta
Blokje pure choco, paar dropjes.m lijstje voor 4 uur wakker
De rest wordt aangevuld met soep,uit eten, brood, snackje, melk ed
Ooohquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
best goed eigenlijk
Mijn lijstje tot nu toe...
O: cappuccino
T: haver/golden syrup reep, 2 cappuccino, nectarine
L: Griekse yoghurt met weetabix
T: rode wijn/sinaasappelsap/spa
D: chili, tortillachips, guacamole, geraspte kaas, crème fraiche
T: ?
ik wil ook strandquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:11 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook heeeeeerlijk geslapen. Gisteren strand, nu weerheerlijk
Ik heb een kan met geplette aardbeitjes, blauwe bessen en limoen staan. En daar maak ik dan lekker koolzuur aan met het soda club-apparaatquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh dat kan ik wel maken ja! Een kan water met limoen!
Nee hoor, ik vind het ook heerlijk. Het enige waar ik last van heb is dat mijn haar een eigen leven leidt op dit soort dagen en het dus wel op een staartje of knotje moetquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:06 schreef SummerBreeze het volgende:
ben ik dan echt 1 van de weinigen die het heerlijke temperaturen vindt zo? Ik heb echt nergens last van. Gewoon genoeg drinken en dan blijft alles goed gaan. Ook slapen is geen probleem: 32 graden op de slaapkamer gisteren (grote glaspartij op het zuiden en een plat dak), maar met de plafondventilator aan is het er prima uit te houden.
Mijn lijstje van vandaag:
O: kwark met 300 gr gemengd fruit
L: 400 gr roerbakgroenten met een beetje noedels en wat spek
B: 2,5 km wandelen van parkeerplaats naar bowlingbaan + uurtje bowlen
D: uit eten bij de Braziliaan. Zal dus wel veel vlees worden
B: 2,5 km teruglopen naar de auto
Nou, dat dus: veel vleesquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook heerlijk. Het enige waar ik last van heb is dat mijn haar een eigen leven leidt op dit soort dagen en het dus wel op een staartje of knotje moet
Ik heb nog nooit gegeten bij een BraziliaanWat is dat voor keuken, veel vlees zeg je al, maar verder?
Ik vind het vooral jammer dat ik deze week zoveel moet werken, ik zou zo graag een dagje vrij nemen en genieten van de zon
De mijne waren gesmoltenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb toch vrij genomen![]()
Moet dit weekend ook nog best veel doen, dus ik vind het best. Nog wel een vergadering aan het einde van de dag, maar dat mag de pret niet drukken
Ik heb m'n eerste bites we love box ontvangen! Hij was wel geplet in de post, dus de chocoballen zien er wat sneu uit, maar ik ben benieuwd!
Die van mij was 229 kcal, dus dat kan nog nét.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mijne waren gesmoltenEn met 300 kcal per zakje heb ik dus een half zakje in een bakje overgezet
![]()
Lekker vrij! Moet je wel naar die vergadering? Ik heb op donderdag altijd vrij, dus ik heb gisteren heerlijk in een babybadje gehengeld
Overigens gaat hier de weegschaal als een speer naar beneden. Ik vermoed vochtverlies door zweten, maar ik heb gisteren om en nabij de vier liter water gedronken, dat zou toch voldoende moeten zijn met al mijn fruit en groente er bij. Sporten doe ik niet aan.
Maar goed, het was wel fijn om vanmorgen die 84,9 even te zien. Ik heb zelfs een oude BH aan omdat mijn voedingsBH's nu echt te groot zijn.
BH's zonder padding met 30 gradenDivine!
True, true.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die van mij was 229 kcal, dus dat kan nog nét.
En ja, ik moet echt
Maar na maandag wordt het rustiger en heb ik tot begin september alle avonden vrij, heerlijk![]()
Vier liter zou toch wel genoeg moeten zijn aan vocht ja! En die BH liegt natuurlijk ook niet, je gaat gewoon lekker omlaag
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, true.
Vergaderingen op vrijdagmiddag. Is het met de Amerikanen ofzo?
Oh en YEY voor de jurk van Frips!
Pics?
quote:
hottie!quote:
klinkt chique de friemel!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hottie!
Ik ga vanavond dineren op Chateau Neercanne
Mijn vader is gisteren om half 7 opgestaan om te gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde gisteren en vandaag ook wel gaan sporten, maar ik durf het niet aan.
Donderdag heb ik dat ook gedaan. Eerst 4 km met hond, daarna sporten. Maar de nachten daarna zo beroerd geslapen dat k niet om half 7 op wilde staan. En dan wakker worden omdat je het warm hebt, dan ga je ook echt niet meer sporten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader is gisteren om half 7 opgestaan om te gaan wandelenSlimme man. En een stuk minder lui dan ik dus
Maandag weer met trainer, dat is ook een hok zonder airco, plat dak en veul glas. Blegh.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik durf na gister ook dit weekend niet meer te gaan. Was gister echt misselijk en wankel ervan.
Maarja kwam ook echt door de geen airco in dat ene hok, als ik dat vermeden had was het mischien beter geweest.
Manlief is nu sporten, uur kracht en uur cardio
pfff alvast sterkte!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maandag weer met trainer, dat is ook een hok zonder airco, plat dak en veul glas. Blegh.
Thanks, deed het donderdag ook. Bah. Wel om 9 uur al.2 x 10 minuten boksen, biceps, triceps, schouders, buik. Zweet liep in straaltjes van mn hoofd.quote:
En dat het dan op de grond druppelt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja beetje zweten is niet erg, maar echt straaltje is gewoon vies
Hoe lang ben je!quote:Op zondag 5 juli 2015 10:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik zit vannacht nog te vertellen dat m'n gewicht stabiel blijft ben ik vannochtend toch een beetje kwijt70,7
1m75quote:Op zondag 5 juli 2015 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe lang ben je!Want met 68 kg had ik niet eens jouw figuurtje
Ik 1.67, wat een verschil maakt 8 cm dan zegquote:
Ik moet ook wel zeggen dat ik geluk heb met mijn bouw en figuur hoor. Ben er zelf behoorlijk verbaasd over dat ik een zandloperfiguur heb en benen tot de maan blijk te hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik 1.67, wat een verschil maakt 8 cm dan zeg
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:19 schreef Fripsel het volgende:
Dit is trouwens een voor foto van toen ik 98,8 woog
En toen geloofden mensen ook niet dat je bijna 100 kg woogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hahaha kloptquote:Op zondag 5 juli 2015 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen geloofden mensen ook niet dat je bijna 100 kg woog
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ook 98 kilo staat je primastukken beter dan het mij staat
al ben ik natuurlijk belegen inmiddels
ja misschien is mijn beeld wat vertekend omdat ik juist zo enorm veel groente en fruit eet, dat kan natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2015 10:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Echt? Heb afgelopen week bijna elke dag minstens 1 stuk fruit gehad. Groenten normaal ook eigenlijk elke avond. Gisteren bij de bbq ook, aardbeien , meloen en perzik.
Zal er eens op Lettenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja misschien is mijn beeld wat vertekend omdat ik juist zo enorm veel groente en fruit eet, dat kan natuurlijk
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:19 schreef Fripsel het volgende:
Dit is trouwens een voor foto van toen ik 98,8 woog
Jeetje. Zou echt niet zeggen dat dat 99 kilo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou vind ik dan weer moeilijk om te geloven.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jeetje. Zou echt niet zeggen dat dat 99 kilo is.
Was gewoon serieus bedoeld hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jou vind ik dan weer moeilijk om te geloven.
het ligt er ook absoluut aan hoe de kilo's verdeeld zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk vooral dat veel mensen gewoon geen idee hebben hoe 100 kilo er uit ziet. Die denken dan aan een soort jabba de hut, terwijl dat meestal toch meer de 500/600 ponders zijn
En hoeveel invloed lengte kan hebben.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk vooral dat veel mensen gewoon geen idee hebben hoe 100 kilo er uit ziet. Die denken dan aan een soort jabba de hut, terwijl dat meestal toch meer de 500/600 ponders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaarste ooit - ca. 104 kilo (in niet-zwangere staat. Dit zal drie dagen na de bevalling zijn geweest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit er dus qua gewicht ongeveer tussenin nu. Mijn streven is om in elk geval nog tien kilo kwijt te raken nu - dan weeg ik 75. Vanuit daar kijken we weer verderZoals ik hier was vond ik mezelf best puik. Ik denk dat ik ongeveer 78 kilo ben en het is pas 2,5 jaar geleden, dus nog haalbaar ook:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
Mja, hier weeg ik ook net geen 100 kg meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Lijstje voor vandaag:
O: eierkoek met aardbeien
L: twee boterhammen met pittige kip. Stuk komkommer
T: breaker
D: varkenshaas met wokgroente en rijst
S: ik ga weer beginnen met hardlopen denk ik. Wilde beginnen met een half uur lang, 1 minuut rennen, 2 minuten wandelen, 1 minuut rennen etc.
T: watermeloen![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Mja, hier weeg ik ook net geen 100 kg meer:That assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, lijstje:
O: boterham met filet americain
L: Bruin broodje met filet americain, glas ijsthee
T: Zo wat fruit
D: Gehaktballetjes en patat.
T: Kwark en/of fruit.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Hij is nog ronder geworden.quote:
Vriendinnetje zei laatst: 'Jij hebt een zwarte kont voor een blanke'
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Lonaa, lekkere chick!
Ga je naar een familiefeestje, gevraagd van te voren wat de pot schaft. "Allemaal salades" was het antwoord.
En dat bleek. Huzarensalade, rundvleessalade en zalmsalade...
Ik heb dus niet veel gegeten, ik ga es een komkommer verslinden
disclaimer![]()
Heb nu m'n eerste weekje erop zitten. Ongeveer een halve kilo kwijt. Dat is ook mijn doel, maar ik had van de eerste week wel wat meer verwacht, ivm vochtverlies en zo.
/dagboek![]()
Ik heb een leuke klus aangenomen waarbij ik 3 dagen in de week gedurende de hele dag 20-30 minuten in de auto zit afgewisseld met 45 minuten werk buiten de auto. Ik rij van opdracht naar opdracht en moet dus in de auto eten. Ik neem de koelbox mee, prop hem vol met gezonde dingen en neem telkens in de auto iets.
Voor morgen:
O: smoothie met kwark, banaan, lijnzaad, spinazie en bosvruchten
T/L/T/T: 3 bruin met kaas of pindakaas, galiameloen, bakje kwark, eierkoek, komkommer/paprika, bites we love. Met veel water en een pakje Vifit.
A: Ik heb werkelijk geen idee wat Hello Fresh me deze week gaat brengen.Spoilers!![]()
Gisteren was werkelijk geweldig goddelijken in zulke verantwoorde hoeveelheden dat de weegschaal vanmorgen ook blij met me was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Ik had een baaldag gisteren, maar dat was meer omdat ik naar Sensation was gisteren en na afloop móést ik gewoon wat eten... En de Mac was om de hoek![]()
![]()
![]()
82 kgOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: