Legday gehad?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
Hij zal ook wel wat urine geloost hebben, en anders hoop ik dat hij liegt.![]()
Buhh spierpijn in m'n billen
Ik heb altijd van alles wat dagenquote:
Bohquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Waarom heb ik ook alweer chocola voor m'n vriend gekocht?nu wil ik het zelf.
Dat had ik vorige week, echt naar inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh, mijn schoonmaakster kon vandaag niet, dus nu moest ik zelf de badkamer enzo poetsen en![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh, mijn schoonmaakster kon vandaag niet, dus nu moest ik zelf de badkamer enzo poetsen en![]()
Ik heb een beetje met de Franse slag gestoft vanwege mijn allergie. En mijn vriend heeft gedtofzuigd en gedweild. De rest geloof ik wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als mijn schoonmaakster niet kan, is het huis een week langer vies
Oh die allergie wil ik ook. Ga ik mijn poetshulpkosten declareren bij de verzekering "Ja maar ik ben allergisch voor stoffen en schoonmaken!"quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een beetje met de Franse slag gestoft vanwege mijn allergie. En mijn vriend heeft gedtofzuigd en gedweild. De rest geloof ik wel inderdaad.
+1quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, hier ook + 1,3 kg ten opzichte van gisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Mijn lichaam heeft de krampaanval van gisteren gecompenseerd met meer vocht. Vanavond een bruiloft ver van huis, moeten onderweg iets eten. Ik vrees nu al
Ja, dat zou leuk zijn inderdaad maar helaas. Ik kan zo naar de huisarts trouwens, ik heb al een week jeukerige ogen en een onwijs droge oogleden,het gaat maar niet weg met de druppels die ik heb. Toch niet heel leuk, zo'n stofallergiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh die allergie wil ik ook. Ga ik mijn poetshulpkosten declareren bij de verzekering "Ja maar ik ben allergisch voor stoffen en schoonmaken!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Mijn lichaam heeft de krampaanval van gisteren gecompenseerd met meer vocht. Vanavond een bruiloft ver van huis, moeten onderweg iets eten. Ik vrees nu al
Dat. Ik gebruik zelf amper zout bij het koken... En dan zout eten... Brrrrr!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah.. zouter eten dan je normaal doet, dat betekent DORST!!Zo irritant..
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Ik gebruik zelf amper zout bij het koken... En dan zout eten... Brrrrr!
Vandaag een carbloadlijstje en morgen en zondag een raar lijstje, want iets van 36 uur wakker met 24 uur relay hardloop event met om de 3 uur 4.2 mijl rennendat is niet goed voor mijn lijstjes structuur
Hehehehehe, ik zou je haast feliciterenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo 3x in de winkel geweest vanmorgen omdat ik steeds dingen vergeet![]()
lijstje
o: mugcake plus koffie
t: smartbar
l: 2 sneeen brood met ham
t:kwark
t kersen
d: bloemkoolcurry met naan
s: dressuurles
ghehe nee, 2 is meer dan genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik zou je haast feliciteren
Dat heb ik ook. Ik merk ook direct hoe fysiek slecht ik mij voel als ik chips eet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:52 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het eigenlijk pas sinds een paar dagen de goede kant op.
En nu ik gezond eet, voel ik me veeeel slanker.... Herkennen jullie dat gevoel![]()
(wat onzin is natuurlijk daar ik nog steeds 104 kilo ben)
Ik hoop door 3 keer per dag gezond te eten en tussendoor fruit/komkommer etc, af te vallen. Het hoeft niet snel en ik ga ook niets invoeren. Lijkt me z'n gedoe steeds.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:52 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het eigenlijk pas sinds een paar dagen de goede kant op.
En nu ik gezond eet, voel ik me veeeel slanker.... Herkennen jullie dat gevoel![]()
(wat onzin is natuurlijk daar ik nog steeds 104 kilo ben)
Ik hoop door 3 keer per dag gezond te eten en tussendoor fruit/komkommer etc, af te vallen. Het hoeft niet snel en ik ga ook niets invoeren. Lijkt me z'n gedoe steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het weer opgezegd. Ik vind zakjes met gedroogd fruit maar mwoah. Ik wil liever geen chocolade. Ben allergisch voor hazelnoten en kreeg in de helft 2x kokos. Nah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist mijn eerste levering van Biteswelove gekregen. Beetje jammer wel dat in drie van de vier zakjes amandel, pinda en cashewnoten zit. Ik had wat meer variatie verwacht eigenlijken wat een calorieën, dat is voldoende voor twee tussendoortjes per zakje!
Wij hebben Vandaag heerlijk gebarbecued. Wat garnalen, een knakworst en verder zelfgemaakte aardappelsalade, gegrilde romaine, groene asperges en een groentespies met kwarksausquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook benieuwd, zou m vandaag krijgen maar niets gezien helaas.
Verder is een bruiloft niet echt goed voor de weegschaal. Morgen weer in het gareel, al is het BBQ seizoen geopend, dus dat wordt veel stokbrood/saus/aardappelsalade dodgen
ja, als ik thuis BBQ maak ik me daar ook niet druk omquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben Vandaag heerlijk gebarbecued. Wat garnalen, een knakworst en verder zelfgemaakte aardappelsalade, gegrilde romaine, groene asperges en een groentespies met kwarksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |