SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Maar dit is de politie. Toch anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:56 schreef Patroon het volgende:
De boeren hebben in het verleden ook wel stakingen gedaan tijdens de Tour in het noorden van Frankrijk.
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt. Het is leuk tijdens een tijdrit maar voor huis tuin en keukenfietserij heeft het weinig nut. Ja, je zal sneller gaan, maar lekker boeiend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:29 schreef Fretwork het volgende:
1 minuut op 40 kilometer moet wel te halen zijn met zo'n aerohelm toch?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt.
Voor de duidelijkheid, ik had bij harder 40-50 in gedachte vs. 30 km/uur, niet 30-40 vs. 20.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het voordeel van Aero is juist hoger Hoe harder je fietst brammetje
En 5 min op een tocht van 200 km zal nog aardig in de buurt komen ook
In windtunnels? Daar heb je namelijk meer voordeel dan in de buitenlucht.quote:
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Krijg je niet ook meer turbulentie bij die hogere snelheden waardoor het effect van de aerohelm weer wat minder wordt?
Ja, dat is een mooie! Als ik ooit zo goed zou worden dat het aerospul er wezenlijk toe doet dan ga ik daar mee beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Shoe covers
Zo goed als gratis snelheid
Natuurlijk wel maar die willen graag verkopen en hebben er belang bij om de windtunnelvoordelen te geven in plaats van de IRL voordelen. Een verkoper op zijn woord geloven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.
Ook bij lagere snelheden kun je marginal gains pakken hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie! Als ik ooit zo goed zou worden dat het aerospul er wezenlijk toe doet dan ga ik daar mee beginnen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In windtunnels? Daar heb je namelijk meer voordeel dan in de buitenlucht.
Stromingsleer word niet door een verkoper berekend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar die willen graag verkoen en hebben er belang bij om de windtunnelvoordelen te geven in plaats van de IRL voordelen. Een verkoper op zijn woord geloven.
Labbekakken zijn het.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dit is de politie. Toch anders
Ik vind het ook zeker niet goed. Met staken moet je draagvlak krijgen van de burgers, dit werkt averechts. Beter delen ze weer een periode geen boetes uit etc. Daarmee raak je de politiek.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dit is de politie. Toch anders.
[..]
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt. Het is leuk tijdens een tijdrit maar voor huis tuin en keukenfietserij heeft het weinig nut. Ja, je zal sneller gaan, maar lekker boeiend.
Nee maar een verkoper kan wel aan datapicking doen: de tijdswinst onder de meest gunstige omstandigheden geven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stromingsleer word niet door een verkoper berekend.
Zit wel kern van waarheid in hoor. Bv die golfbalputjes op helmen en schoenen. Verkoopt goed want mensen denken aero, maar wekt alleen bik golfbal omdat het een bepaalde spin geeft ...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.
Net als met de conducteurs die gingen staken door stiptheidsacties te doen en niet te rijden in plaats van dat ze aankondigden niet te controleren (ooit eens gebeurd maar veel te weinig).quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker niet goed. Met staken moet je draagvlak krijgen van de burgers, dit werkt averechts. Beter delen ze weer een periode geen boetes uit etc. Daarmee raak je de politiek.
En welke wind / luchtdruk etc wil je ook weten zeker ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met welk gewicht en welke snelheid?
Je moet er wel rekening mee houden dat het verbruik wat de PM aangeeft puur is om het vermogen te leveren en houdt geen rekening met wat je andere spieren verbranden. Dus de werkelijkheid ligt wel wat hoger.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef ddx het volgende:
[..]
En welke wind / luchtdruk etc wil je ook weten zeker ?
Idd. Door acties met bordjes weet ik bijvoorbeeld dat er geen Tram A12 door woningen mag komenquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Precies, het punt is duidelijk... Genoeg exposure, en de koers kan gewoon door.
vanwege die tunnel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Galibier uit de tour en vervangen voor croix du fer
Verstandig. Rij je zaterdag Workum?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
De afgelopen week (eigenlijk sinds 16 juni) is de goesting even wat minder. Wat vermoeid gevoel in mijn lichaam, kan mij niet echt zetten tot goed trainen en echt opladen voor een koers wil ook niet echt. Constant wat stramme spieren. Vanavond rij ik nog wel even een koersje, vrijdag naar de masseur en zaterdag avond nog een koers. Denk dat ik het daarna voor gezien hou tot 4 juli 2015. Dan gaan wij lekker op vakantie. Ben er wel aan toe..
Haha, die gast is bijna net zo bekend als de duivel inmiddels met zn bordjequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Door acties met bordjes weet ik bijvoorbeeld dat er geen Tram A12 door woningen mag komen
Ik denk Kloosterburen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verstandig. Rij je zaterdag Workum?
Ik merk hetzelfde bij mezelf. Ik heb weinig gekoerst de laatste tijd en vorige week bewust amper getraind. Heb 't ontzettend druk op m'n werk en ben aan vakantie toe.
Jep, denk niet dat die tunnel überhaupt nog te redden is.quote:
Ok, zal er dan toch weer wat meer lucht in gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel met 5bar in een 25mm rije maar als je dan hard door de bocht gaat vervormd de band omdat ze te zacht is. Ik rijd zelf wel met tegen de 5bar in de winter als het zeer glad is buiten, maar moet dan niet hard een hoek om willen ermee. Denk dat 6/6.5 wel het minimum is voor een racebandje, anders krijg je wat jij ervaarde, of snel stootlek bij een richel of tramrails.
Idd zondas. Heb nog wel wat 23 mm liggen. Die er eens een keer op gooien bij het voorwiel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zondas toch? Ik heb hier ook wel eens last van. Heb wel eens gelezen dat t komt omdat t nog hele smalle velgen zijn en eigenlijk niet zo geschikt voor 25mm of groter. Je krijgt dan een band in de vorm van een gloeilamp ipv mooie ronding zoals op moderne bredere velgen. Ik wil nog wel een keer 23 mm monteren om te kijken of je dan verschil merkt
Makkelijke inkoppert ......quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
De afgelopen week (eigenlijk sinds 16 juni) is de goesting even wat minder. Wat vermoeid gevoel in mijn lichaam, kan mij niet echt zetten tot goed trainen en echt opladen voor een koers wil ook niet echt. Constant wat stramme spieren. Vanavond rij ik nog wel even een koersje, vrijdag naar de masseur en zaterdag avond nog een koers. Denk dat ik het daarna voor gezien hou tot 4 juli 2015. Dan gaan wij lekker op vakantie. Ben er wel aan toe..
Haha, je bent niet zomaar overtraind. Zal meer komen door drukte op het werk, laat op bed en daarbij die koersen direct na werk en laat thuis.. gewoon ff geestelijk opquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Makkelijke inkoppert ......
Overtraind in D1![]()
Toch wel een Thaise massage neem ik aan?
lijkt mij dat je er een heel behoorlijk voorjaar op hebt zitten. Mooie uitslagen gereden toch? Nu goed idee om ff wat gas terug te nemen en uitrusten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, je bent niet zomaar overtraind. Zal meer komen door drukte op het werk, laat op bed en daarbij die koersen direct na werk en laat thuis.. gewoon ff geestelijk op
Was ook maar een garapje hoor. Ken het gevoel nog wel. Inb4 triplo tijd je helemaal de tyfus trainen om overal met een 39 x 26 boven te kunnen komen, en dan na b.v. De Marmotte , Louison Bobet of de Jaques Anquetil die fiets voor weken niet meer aan willen raken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, je bent niet zomaar overtraind. Zal meer komen door drukte op het werk, laat op bed en daarbij die koersen direct na werk en laat thuis.. gewoon ff geestelijk op
Haha weet ik. Ja lekker wijntje, kaasje, beetje fietsen..heerlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Was ook maar een garapje hoor. Ken het gevoel nog wel. Inb4 triplo tijd je helemaal de tyfus trainen om overal met een 39 x 26 boven te kunnen komen, en dan na b.v. De Marmotte , Louison Bobet of de Jaques Anquetil die fiets voor weken niet meer aan willen raken.
Je hoeft er tenslotte je brood niet mee te verdienen hé. Lekker uitrusten en gegarandeerd dat het tijdens de vakantie weer begint te kriebelen. Ook daar heb je tenslotte een vriendin voor....
Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lijkt mij dat je er een heel behoorlijk voorjaar op hebt zitten. Mooie uitslagen gereden toch? Nu goed idee om ff wat gas terug te nemen en uitrusten.
Effe filmpje op youtube kijken en alles is duidelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wil iemand van jullie mij eventjes helpen? Ik heb een 105 en ik moet mijn voorderailleur aanpassen (de eerste keer dat ik het doe). Als ik het goed begrijp dan is de binnenste (dichter bij het frame, meer links) schroef de schroef waar je aan moet draaien voor het kleinere blad en de buitenste voor het grote blad. Welke kant op draaien als die tegen het metaal van die kooi (geen idee hoe je dat noemt) aan komt?
doe geen moeite, het is Shimano. Dat krijg je toch nooit goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wil iemand van jullie mij eventjes helpen? Ik heb een 105 en ik moet mijn voorderailleur aanpassen (de eerste keer dat ik het doe). Als ik het goed begrijp dan is de binnenste (dichter bij het frame, meer links) schroef de schroef waar je aan moet draaien voor het kleinere blad en de buitenste voor het grote blad. Welke kant op draaien als die tegen het metaal van die kooi (geen idee hoe je dat noemt) aan komt?
Dat is nu te laat, ik heb er al aan gedraaid.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:30 schreef ratatat het volgende:
In principe kan je ervan uitgaan dat die limietschroeven goed staan. Dus alleen de indexering afstellen zou genoeg moeten zijn.
Dat heb ik al gedaan: 3. 3 keer een wat andere uitleg en 3 keer een uitvoering op een andere manier, geen van 3 melden welke kant op te draaien voor welke richting.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Effe filmpje op youtube kijken en alles is duidelijk.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
doe geen moeite, het is Shimano. Dat krijg je toch nooit goed.
schroefje dichtst op je frame linksom.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wil iemand van jullie mij eventjes helpen? Ik heb een 105 en ik moet mijn voorderailleur aanpassen (de eerste keer dat ik het doe). Als ik het goed begrijp dan is de binnenste (dichter bij het frame, meer links) schroef de schroef waar je aan moet draaien voor het kleinere blad en de buitenste voor het grote blad. Welke kant op draaien als die tegen het metaal van die kooi (geen idee hoe je dat noemt) aan komt? Ik zie lastig hoe die precies verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |