Oh dat zijn ook geen fijne dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Super weer. Lekkage onder de keukenvloer waar we niet bijkunnen. Met 90 liter per uur stroomt het ergens heen. We weten niet waar het blijft en we kunnen er niet bij zonder de keukenvloer open te breken.
Wordt vervolgd...
Jeetje wat klote zeg. Als ik iets kan doen, hoor ik het wel he?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Super weer. Lekkage onder de keukenvloer waar we niet bijkunnen. Met 90 liter per uur stroomt het ergens heen. We weten niet waar het blijft en we kunnen er niet bij zonder de keukenvloer open te breken.
Wordt vervolgd...
Niet echt neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat zijn ook geen fijne dingen
Thanks schat, dat gaat volgens mij tot nu toe niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jeetje wat klote zeg. Als ik iets kan doen, hoor ik het wel he?
Veel te klein perceeloppervlak helaas. We willen minimaal 500 vierkante meter. liefst meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Tof! Fijn dat het zo goed.
En wist je trouwens dat het huis vlakbij het huisje dat jullie op het oog hadden ook te koop staat? Zelfde dijk, maar 9 huizen verder![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)onaventurasedijk-57/
Nou, het huis uit de tweede post is meer een voorbeeld van wat we willen. Het is inmiddels verkocht maar niet door ons. Wij zijn eerst nog bezig om ons huidige huis verkoopklaar te maken, daarna gaan we pas kijken voor een volgend huis. En daar wordt zeker een bouwkundig rapport bij opgesteld ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
Leuk zeg! Kan een heel mooi huis worden. Heb je ook een rapport laten opstellen? Ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Als ik zo de foto's bekijk kan je er wel minimaal een ton bijleggen om alles in orde te maken
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:02 schreef R2R het volgende:
Je bent niet echt reclame aan het maken voor wanneer je huis te koop komt te staan.
Oh, dat is vast geen gebruikelijk woordquote:
Nee kom uit de Betuwequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:07 schreef Tink89 het volgende:
Zitten jullie in dezelfde regio? Nee toch...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |