Woehoe!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:43 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)t-film-psychic-live/
Nou, het is niet dat ze er nog nooit gestaan hebben. Dat je het voor radiohead of the rolling stones doet, ok, maar de foo fighters komen gewoon regelmatig naar Belgie. Maar sinds die storm op pukkelpop een paar jaar geleden worden de FF nogal gehypet bij ons.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg de grootste band van de line-up en zouden een show van bijna drie uur doen. Zo raar vind ik het niet.
Dat weet ik. Ik was bij de goedmaakshow van de Foo's op Pukkelpop het jaar na de storm en wat mij betreft is de "hype" volledig terecht. Maar goed, smaken verschillen en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Beregd het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat ze er nog nooit gestaan hebben. Dat je het voor radiohead of the rolling stones doet, ok, maar de foo fighters komen gewoon regelmatig naar Belgie. Maar sinds die storm op pukkelpop een paar jaar geleden worden de FF nogal gehypet bij ons.
Het is helemaal niet vlak van te voren beslist. Dat Werchter dit jaar een weekend eerder gehouden zou worden is al bekend sinds halverwege vorig jaar. En dat dat door de Foo Fighters kwam al sinds oktober (klikkerdeklik)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:06 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat een festival verplaatst wordt voor 1 band, hoe groot die band ook is. Zeker als het zo vlak van te voren beslist wordt.
quote:Rock Werchter kwam eerder met het opvallende nieuws dat Het festival komend jaar afwijkt van het traditionele eerste weekend van juli. In plaats daarvan zal Rock Werchter 2015 gehouden worden op 25, 26, 27 en 28 juni. De verplaatsing naar een weekend eerder heeft te maken met het binnenhalen van een grote headliner, meldt de organisatie van het festival. Aangezien de Foo Fighters in het eigenlijke weekend van het festival in de Verenigde Staten zullen staan, lijkt dit de reden te zijn dat het Belgische evenement verplaatst is.
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vlak van te voren beslist. Dat Werchter dit jaar een weekend eerder gehouden zou worden is al bekend sinds halverwege vorig jaar. En dat dat door de Foo Fighters kwam al sinds oktober (klikkerdeklik)
Volgend jaar is het festival gelukkig gewoon weer het eerste weekend in juli.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:09 schreef Norrage het volgende:
Nog steeds achterlijk
Maar ach, Pinkpop is ook vaak op een ander moment.
Ik stond toen in de tent naar een weergaloos optreden van wilco te luisterenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik was bij de goedmaakshow van de Foo's op Pukkelpop het jaar na de storm en wat mij betreft is de "hype" volledig terecht. Maar goed, smaken verschillen en dergelijke.
Beide waren denk ik fantastisch. Stomme programmering.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik stond toen in de tent naar een weergaloos optreden van wilco te luisteren
Nope. Wel met Four Tet, waar ik ook graag heen wilde. En om een goede plek voor de Foos te bemachtigen heb ik nog een stuk of drie andere goede acts gemist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Was dat toen ze ook clashten met The xx?
Ohja, was even in de war met Lowlands. In 2012:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Wel met Four Tet, waar ik ook graag heen wilde. En om een goede plek voor de Foos te bemachtigen heb ik nog een stuk of drie andere goede acts gemist.
Ach ja. Zo gaat dat altijd op festivals. Kan me maar zelden echt druk maken over dingen die ik niet kan zien; je weet dat het er bij hoort.
Ik had destijds voor Wilco hebben gekozen, nu.... Geen idee,quote:Lowlands 2012 beleeft een ongelooflijke grand finale. Het festival eindigt met maar liefst vier briljante concerten tegelijkertijd: Wilco, Modeselektor, Foo Fighters en The XX
Niet echt fantastisch. Net als de vorige. Ook niet echt slecht hoor, maar... Ik vind dat er maar weinig albums van de Foo Fighters in hun geheel goed zijn. Alleen The Colour and the Shape en Echoes, Silence, Patience and Grace misschien.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:27 schreef Xrenity het volgende:
Wat vond je van die laatste Foo Fighters-plaat?
"Popsongs verpakt in potige gitaarrock" noemde De Morgen het. Prima beschrijving.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef Xrenity het volgende:
Ah ok, dacht al.
Foo Fighters is toch een beetje een soort Nickelback aan het worden.
Ik durf het bijna hier niet neer te zetten, maar op die flut-ballads na, rockt Nickelback live wel een stuk harder..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef Xrenity het volgende:
Ah ok, dacht al.
Foo Fighters is toch een beetje een soort Nickelback aan het worden.
Oké.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kun je naar mijn mening ook over FF zeggen, maar laten we die discussie maar niet voeren.
Live wil ik ze best een keer gaan uitchecken, ik denk dat de muziek dan ook beter overkomt. Maar dan wel op een festival, ga geen kaartje kopen speciaal voor hunquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:53 schreef DO2 het volgende:
Dave Grohl lijkt me n heel sympathieke en enthousiaste jongen, maar ik kan echt heel weinig met de Foo Fighters. - Ze zijn live wellicht interessanter dan op plaat.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:42 schreef Gehenna het volgende:
Toffe gast
Gave drummer
Humor
Nirvana
Probot
QOTSA
Killing Joke
Scream
Late!
Them Crooked Vultures![]()
Foo Fighters![]()
![]()
één van de tofste drummers ooit, legt z'n stokjes neer en gaat middelmatige en saaie liedjes zingen met een matige stem en ditto gitaarwerk... nee, de Foo Fighters heb ik nooit begrepen
'Everlong' is wel een tof nummer, maar meer zou ik er ook niet kunnen noemen van hun
Die tent was halfleeg, maar wilco rockte als helquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beide waren denk ik fantastisch. Stomme programmering.
1 Allen Stone - Radiusquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Moody het volgende:
Heb de laatste 3-4 weken echt schandalig weinig nieuwe muziek geluisterd. Wie heeft even een top-3 van luistermoetjes?
Thnxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
1 Allen Stone - Radius
2 Fist City - Everything Is A Mess
3 Bill Wells & Aidan Moffat - The Most Important Place In The World
Klopt wel een beetje ja, het is wel geinig, maar... ik snap je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Live wil ik ze best een keer gaan uitchecken, ik denk dat de muziek dan ook beter overkomt. Maar dan wel op een festival, ga geen kaartje kopen speciaal voor hun
Vooral de andere projectjes van Dave vind ik veel toffer:
[..]
Ja, leuk... Maar dat nieuwe nummer doet het nog niet echt voor me.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:21 schreef Gehenna het volgende:
Er komt een nieuwe Santigold plaat, stiekum vind ik dat wel heel leuk
Wolf Alice - My Love Is Coolquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Moody het volgende:
Heb de laatste 3-4 weken echt schandalig weinig nieuwe muziek geluisterd. Wie heeft even een top-3 van luistermoetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe Fog Lake is weer zó goed. Echt onder de indruk. Hier is ie te vinden. Dus allemaal dit doen nu:
[ afbeelding ]Eerste keer vond ik het niet heel bijzonder. Maar dat vond ik van het vorige album ook niet in één keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet ik 'm ook nageven. Op BKS vulde hij in z'n eentje zo'n 1,5 uur lang de mainstage met singer/songwriter liedjes: normaal zou ik gillend wegrennen bij zulke ingrediënten, maar hij flikte het wel even.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:03 schreef MaJo het volgende:
Speciale vermelding nog voor Damien Rice, hoewel wat saai kan die man wel echt optreden![]()
Beter wordt het dan toch niet meer, toch?quote:Nadat ie 9 Crimes speelde ben ik hem gepeerd
Gisteren geluisterd, klinkt inderdaad aardig.quote:
stond ie nu weer op BKS of bedoel je twee jaar geleden? Was toen ook al onder de indruk van hoe hij daar alleen stondquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat moet ik 'm ook nageven. Op BKS vulde hij in z'n eentje zo'n 1,5 uur lang de mainstage met singer/songwriter liedjes: normaal zou ik gillend wegrennen bij zulke ingrediënten, maar hij flikte het wel even.
[..]
Beter wordt het dan toch niet meer, toch?
1x beluistered, overtuigde me niet echt. Hun vorige album heb ik wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Gisteren geluisterd, klinkt inderdaad aardig.
Wat vind je eigenlijk van dat nieuwe album van Joanna Gruesome? Ik ben er echt weg van
The White Stripes deden dat ook heb ik ooit gelezenquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:40 schreef MaJo het volgende:
Ik las in de recensie dat hij geen setlist heeft, hij kijkt op het moment zelf wat hij wil spelen. Dat vind ik wel een gaaf idee
ja in 2013 bedoel ik inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
stond ie nu weer op BKS of bedoel je twee jaar geleden? Was toen ook al onder de indruk van hoe hij daar alleen stondalleen was het in een tent nog wel weer intenser dan op een veld.
Dat is het voordeel van er in je eentje gaan staanquote:Ik las in de recensie dat hij geen setlist heeft, hij kijkt op het moment zelf wat hij wil spelen. Dat vind ik wel een gaaf idee
Ik vind het een stuk beter dan hun vorige, maar het had ook wele en paar luisterbeurten nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:57 schreef ranja het volgende:
[..]
1x beluistered, overtuigde me niet echt. Hun vorige album heb ik wel.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe Fog Lake is weer zó goed. Echt onder de indruk. Hier is ie te vinden. Dus allemaal dit doen nu:
[ afbeelding ]wat een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja echt wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
die plaat van wolf alice is lekker trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |