BKS doet het sinds vorig jaar in elk geval wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat is toch wel vaker zo? Dat er tijdens de headliners niet echt iets anders staat geprogrammeerd.
Ik ben net thuis van Werchter. Nu downloaden, dan eten en dan onder het genot van een koud biertje luisteren. Keep you posted.quote:
Wauw. Echt fantastisch. Mistress vind ik als losse track denk ik niet eens heel bijzonder maar het is een prachtig outtro voor Swim... En die is spectaculair fenomenaal absurditastsich.quote:
Nicolas Jaar - Nymphs IIquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Moody het volgende:
Heb de laatste 3-4 weken echt schandalig weinig nieuwe muziek geluisterd. Wie heeft even een top-3 van luistermoetjes?
In Colour van Jamie xx, als je die nog niet gehoord hebt.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah, hengel ik binnen!
Heb je ook wat luchtigers voor dit tijdstip?
Ik denk eerder dat ik zelf óók veel gemist hebquote:Op maandag 29 juni 2015 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel. Wel aardig, maar moet het hebben van Loud Places en (in mindere mate) Gosh.
Heb dus niet zoveel gemist gelukkig
Swim iddquote:Op maandag 29 juni 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw. Echt fantastisch. Mistress vind ik als losse track denk ik niet eens heel bijzonder maar het is een prachtig outtro voor Swim... En die is spectaculair fenomenaal absurditastsich.
Hehequote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicolas Jaar - Nymphs II
Nicolas Jaar - Nymphs III
Nicolas Jaar - Pomegranates
Bohh. Staan zoveel meer pareltjes opquote:Op maandag 29 juni 2015 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel. Wel aardig, maar moet het hebben van Loud Places en (in mindere mate) Gosh.
Heb dus niet zoveel gemist gelukkig
Ben het hier trouwens wel redelijk mee eens. Ik draaide net Obvs en er verschenen ineens allemaal Jamaicanen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er staan genoeg goede nummers op. Maar ook n aantal die uiteindelijk toch te weinig om het lijf hebben. Dat album volgt mi een duidelijk patroon: 2 fantastische nummers worden opgevolgd door 1 beduidend minder nummer die weer wordt opgevolgd door 2 fantastische nummers die weer worden opgevolgd door 1 beduidend minder nummer, etc...
Ik moet m'n aanvankelijke enthousiasme daarom ook wel n beetje bijstellen.
Een 9 is echt te hoog. Het is eerder een stevige 8. Maar nog altijd een ideale plaat met deze warme dagen.
Ik vind Mistress misschien wel beter dan Swim. Die piano is magistraal, zeker aan het begin.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw. Echt fantastisch. Mistress vind ik als losse track denk ik niet eens heel bijzonder maar het is een prachtig outtro voor Swim... En die is spectaculair fenomenaal absurditastsich.
Live zijn ze niet veel waard inderdaad. Dieptepunt was toen bij Radiohead inderdaad, maarja, kan liggen aan waardeloze geluidsafstelling zoals bij vele voorprogrammas. Maar zag ze nog eens live en heb ze meerdere keren op een stream geobserveerd. Weinig interessant jammer genoegquote:Op maandag 29 juni 2015 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond ze echt niet goed. Ik had al een keer een slecht concert van ze gezien, als voorprogramma van Radiohead. Maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk dus ik hoopte echt op een goedmaker. Albums vind ik super vet.
Live was er niets aan. Nul interactie met het publiek, ze staan doodleuk met zijn vieren in een cirkeltje te spelen. Sowieso wordt de hele set plichtmatig er door geramd, rustpauzes of spektakel was er totaal niet. In plaats daarvan werd elke track, van beide albums, steeds groter en sneller gespeeld met meer en meer lawaai tot er niets van over was. De zang was, voor zover die live gezongen werd, vals. Door elk nummer werden bovendien de meest irritante samples en geluiden gegooid die geen enkele manier met de muziek te maken hadden en bovendien veel te hard waren. En als er dan een keer een toffe break of drop in zat speelden ze niet strak of verprutsen ze de opbouw.
Nee, Caribou heeft bij mij de kansen verspeeld. SBTRKT voerde in essentie hetzelfde kunstje echt veel beter uit.
Is toch niet te geloven dat deze man bergen van dit soort magie gewoon opgeslagen heeft liggen, al jaren?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind Mistress misschien wel beter dan Swim. Die piano is magistraal, zeker aan het begin.
Hmm, ik heb Nymphs II gemist, welke issue is dat??quote:
#90.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik heb Nymphs II gemist, welke issue is dat??
Inderdaad ja. Afgewezen beats voor rappers enzoquote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven dat deze man bergen van dit soort magie gewoon opgeslagen heeft liggen, al jaren?Die soundtrack voor Pomegranates was ook spontaan in elkaar geflantst van ongebruikte ideeën
Inderdaad, vorig jaar was al zweetpartij deluxe.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Rond de 35 graden tijdens PITCH. Tering.
Over een geluk bij een ongeluk bij een geluk bij een ongeluk gesproken: Werchter zou eerst komend weekend worden gehouden, maar het hele festival is verplaatst om ruimte te maken in het tourschema van de Foo Fighters, die dus niet kwamen, maar daardoor zit ik niet zaterdag bij 40 graden op een festival.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat worden zweetregens in de tenten, goeiedag.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Aan de andere kant: je bent ook niet op Pitchquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over een geluk bij een ongeluk bij een geluk bij een ongeluk gesproken: Werchter zou eerst komend weekend worden gehouden, maar het hele festival is verplaatst om ruimte te maken in het tourschema van de Foo Fighters, die dus niet kwamen, maar daardoor zit ik niet zaterdag bij 40 graden op een festival.
Dat is waar. Er zijn nog tickets trouwens, zowel dagtickets als passe-partouts.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je bent ook niet op Pitch
Mooi, dan kan ik twee extra kaartjes kopen voor de watertank en ventilator, die ik ga meesjouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Er zijn nog tickets trouwens, zowel dagtickets als passe-partouts.
wtf? Werchter is verplaatst voor de Foo Fighters?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over een geluk bij een ongeluk bij een geluk bij een ongeluk gesproken: Werchter zou eerst komend weekend worden gehouden, maar het hele festival is verplaatst om ruimte te maken in het tourschema van de Foo Fighters, die dus niet kwamen, maar daardoor zit ik niet zaterdag bij 40 graden op een festival.
Jup. Werchter is al sinds jaar en dag in het eerste weekend van juli.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf? Werchter is verplaatst voor de Foo Fighters?
Verreweg de grootste band van de line-up en zouden een show van bijna drie uur doen. Zo raar vind ik het niet.quote:
Woehoe!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:43 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)t-film-psychic-live/
Nou, het is niet dat ze er nog nooit gestaan hebben. Dat je het voor radiohead of the rolling stones doet, ok, maar de foo fighters komen gewoon regelmatig naar Belgie. Maar sinds die storm op pukkelpop een paar jaar geleden worden de FF nogal gehypet bij ons.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg de grootste band van de line-up en zouden een show van bijna drie uur doen. Zo raar vind ik het niet.
Dat weet ik. Ik was bij de goedmaakshow van de Foo's op Pukkelpop het jaar na de storm en wat mij betreft is de "hype" volledig terecht. Maar goed, smaken verschillen en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Beregd het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat ze er nog nooit gestaan hebben. Dat je het voor radiohead of the rolling stones doet, ok, maar de foo fighters komen gewoon regelmatig naar Belgie. Maar sinds die storm op pukkelpop een paar jaar geleden worden de FF nogal gehypet bij ons.
Het is helemaal niet vlak van te voren beslist. Dat Werchter dit jaar een weekend eerder gehouden zou worden is al bekend sinds halverwege vorig jaar. En dat dat door de Foo Fighters kwam al sinds oktober (klikkerdeklik)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:06 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat een festival verplaatst wordt voor 1 band, hoe groot die band ook is. Zeker als het zo vlak van te voren beslist wordt.
quote:Rock Werchter kwam eerder met het opvallende nieuws dat Het festival komend jaar afwijkt van het traditionele eerste weekend van juli. In plaats daarvan zal Rock Werchter 2015 gehouden worden op 25, 26, 27 en 28 juni. De verplaatsing naar een weekend eerder heeft te maken met het binnenhalen van een grote headliner, meldt de organisatie van het festival. Aangezien de Foo Fighters in het eigenlijke weekend van het festival in de Verenigde Staten zullen staan, lijkt dit de reden te zijn dat het Belgische evenement verplaatst is.
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vlak van te voren beslist. Dat Werchter dit jaar een weekend eerder gehouden zou worden is al bekend sinds halverwege vorig jaar. En dat dat door de Foo Fighters kwam al sinds oktober (klikkerdeklik)
Volgend jaar is het festival gelukkig gewoon weer het eerste weekend in juli.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:09 schreef Norrage het volgende:
Nog steeds achterlijk
Maar ach, Pinkpop is ook vaak op een ander moment.
Ik stond toen in de tent naar een weergaloos optreden van wilco te luisterenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik was bij de goedmaakshow van de Foo's op Pukkelpop het jaar na de storm en wat mij betreft is de "hype" volledig terecht. Maar goed, smaken verschillen en dergelijke.
Beide waren denk ik fantastisch. Stomme programmering.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik stond toen in de tent naar een weergaloos optreden van wilco te luisteren
Nope. Wel met Four Tet, waar ik ook graag heen wilde. En om een goede plek voor de Foos te bemachtigen heb ik nog een stuk of drie andere goede acts gemist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Was dat toen ze ook clashten met The xx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |