Deze koen begrijptquote:
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.quote:
Ja ik begrijp het ook niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.
Dat weet ik niet. Ik ken ook geen andere Koen om het aan te vragenquote:
Hoe merk je dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel een beetje depressief eigenlijk.
ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ook, maar toch ook weer niet. Raar :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
hmzz besmettelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.quote:
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?
Geen idee eigenlijk. Ik had het al wel een beetje toen ik in Amsterdam zat. Zoveel mensen die tegen je zeggen dat ze langskomen en uiteindelijk spreek je 45% nooit meer. Kom je terug, ''Heee hoe was het in Amsterdam?' Ik word een beetje moe van deze samenleving. Er worden teveel dingen van me verwacht en er wordt teveel advies aan me gevraagd. Gewoon geen zin meer in. Nu zit ik al twee dagen achter de laptop en eet ik frietjes.quote:
Die uitdaging had ik ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Daarom wilde inolvi's hond ook niet naar buiten denk ik.
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.
hmmm wel lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Pepijn en Mary Jquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met welke middelen heb je die toestand bereikt? :$
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$
kapsalonquote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Kom ik mooi mee weg danquote:
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.
Ik heb lekker vrij de hele week. Ik ga alleen maar woensdag naar school om voor een autisten en zwaar gehandicapten speciaal programma te praten op school.
die had ik vorige week, heerlijk gezelschapquote:
Kapsalon als avondeten is de bom.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
Zeker wetenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die had ik vorige week, heerlijk gezelschap
Dank je, oh waarde Lokjequote:
Snapje.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Wat zit jij te stoken dan, draakquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Lekker hoorquote:
Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.
In d'r wilde jarenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef Hamast het volgende:
[..]
Snapje.
Haha nee maar ik geloof dr wel, tis lang geleden.
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..
Wat zijn de gevolgen van die dingen niet doen dan? Jaartje studievertraging? So be it. (mentale) gezondheid is altijd belangrijker dan presteren wat de buitenwereld van je verwacht
Mag natuurlijk altijd. I like to see people try and fail :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik zou m'n beste beentje voorzetten gvd, maar goed
Heb je die nieuwe al gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Harmankardon het volgende:
Jurassic Park kijken. Jeugdsentiment
lukt het inslapen weer niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).quote:Wat ga je daar precies doen?
Jarenquote:
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegtquote:
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo watquote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef pluff het volgende:
[..]
lukt het inslapen weer niet?
[..]
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).
Mja, precies. Het zal wel weer over waaien.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo wat
bios kom ik zelden, zal hem wel eens elders kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegt. Maar ik wil 'm wel gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |