SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door boem-dikkie op 22-06-2015 22:09:55 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Notorious_Roy op 22-06-2015 18:43:22 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja, dit is slechts een opzetje, de echte OP moet die nog even meekopierenquote:Op zondag 21 juni 2015 08:55 schreef Reintji het volgende:
Handig Roy, maar de linkjes van de gamertags zijn wel weg?
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Mag mijn gamertag ook in de OP? -> 'Ron Jeremy R6'
Bij voorbaat dank..
Toegevoegd aan mijn 'OP', tevens TR gemaakt met de vraag of een mod de OP willen aanpassen zodat jullie er ook in staan.quote:
twitter:majornelson twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:41:12Buy a 1TB Xbox One
MCC, get a free game of your choice AND $50 credit @MicrosoftStore for $399 (US) http://t.co/cOUIMvmApg reageer retweet
Ja, de US wordt erg verwend met de One. Hier blijft dat nog een beetje achter helaas, al wordt het wel steeds beter. Die One + FIFA + MCC bundel voor 350 (400?) was ook wel aardig.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn
twitter:majornelson twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:41:12Buy a 1TB Xbox One
MCC, get a free game of your choice AND $50 credit @MicrosoftStore for $399 (US) http://t.co/cOUIMvmApg reageer retweet
Het is ook gewoon een goede game. Was in het begin anders, maar door alle uitbreidingen en dergelijke heeft het veel meer body gekregen.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:30 schreef 2dope het volgende:
Titanfall ff opgepikt aangezien die in de EA Access-hub zit. Vermaak me er kostelijk mee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:37 schreef larry_flynt het volgende:
Na de zomer ga ik een xboc kopen. Of zou er een fallout editie komen?
Blijkbaar is de USA market ook de enige markt waar Microsoft gewoon echt flink wil scoren met de XBO, terwijl ze in de andere landen een 'meh' attitude lijken aan te nemen.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, de US wordt erg verwend met de One. Hier blijft dat nog een beetje achter helaas, al wordt het wel steeds beter. Die One + FIFA + MCC bundel voor 350 (400?) was ook wel aardig.
Ok man goed om te weten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zet mijn persoonlijke budgetprijs voor de XBO voorlopig trouwens even op 300 euro voor een TB XBO, Forza 6 + game naar keus, plus 2 controllers. Zodra de XBO straks voor zo'n beetje die prijs in de winkel ligt, dan schaf ik hem wel aan...
Yeah, dan kunnen jullie me even een signaaltje geven wanneer de wanhoop stijgt bij MS en de prijs in elkaar stort...quote:
Ik ben echt blij dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zet mijn persoonlijke budgetprijs voor de XBO voorlopig trouwens even op 300 euro voor een TB XBO, Forza 6 + game naar keus, plus 2 controllers. Zodra de XBO straks voor zo'n beetje die prijs in de winkel ligt, dan schaf ik hem wel aan...
Pfff... ik zie voor het einde van het jaar de XBO nog wel onder de 300 zakken, inclusief game(s).quote:
Ik zit te wachten op een TR bundelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pfff... ik zie voor het einde van het jaar de XBO nog wel onder de 300 zakken, inclusief game(s).
ah 2018 dusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Scheelt weer, tegen de tijd zijn ook de Yi-Long edities van al die launchgames aangekondigd.quote:
Tomb Raider 2 lijkt me prima, maar die komt uiteindelijk toch wel naar PS4. Momenteel trouwens Tomb Raider aan het spelen op de PS4, dus vanavond misschien weer even mee verder.quote:
Far Cry 4 GOTY en Mordor GOTY zijn inmiddels al uit, of niet!?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt weer, tegen de tijd zijn ook de Yi-Long edities van al die launchgames aangekondigd.
Japan kan je niet vergelijken, dat is nog steeds gevoelig voor veel japanners.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijkbaar is de USA market ook de enige markt waar Microsoft gewoon echt flink wil scoren met de XBO, terwijl ze in de andere landen een 'meh' attitude lijken aan te nemen.
http://kotaku.com/xbox-one-reaches-a-new-low-in-japan-1713004688
![]()
![]()
Japan koopt alleen Japans. Punt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Japan kan je niet vergelijken, dat is nog steeds gevoelig voor veel japanners.
die hebben het niet zo op amerikanen noch hun producten, en daarbij is het al jaren een handheld markt daar.
Ziet er wel mooi uit, maar ipv hardcopy van de game dus weer een download-code, wat ik nogal cheap blijf vinden, en die geluidjes vind ik eerder irritant dan een meerwaarde hebben.quote:
Noem ze eens?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:48 schreef Racerblade het volgende:
Waarom zijn er zoveel games alleen beschikbaar voor pc en PS4?
Voornamelijk kleine, artistieke games. Transistor, Hotline Miami, Firewatch, Towerfall, Broforce en nu komt ook nog Kerbal Space Program naar de PS4. Dan zijn er vast nog wel een hoop anderen die ik vergeten ben. Vaak als ik ergens iets zie wat me leuk lijkt, blijkt die niet beschikbaar te zijn voor Xbox One ondanks dat het vaak third party ontwikkelaars zijn. Beetje irritant.quote:
Ach, Xbox heeft weer Beyond Eyes, Below, Superhot om maar enkele te noemen. Ook indies, maar dan exclusief voor pc en Xboxquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Voornamelijk kleine, artistieke games. Transistor, Hotline Miami, Firewatch, Towerfall, Broforce en nu komt ook nog Kerbal Space Program naar de PS4. Dan zijn er vast nog wel een hoop anderen die ik vergeten ben. Vaak als ik ergens iets zie wat me leuk lijkt, blijkt die niet beschikbaar te zijn voor Xbox One ondanks dat het vaak third party ontwikkelaars zijn. Beetje irritant.
Below, E3 2013 volgens mij en toen was ik al meteen verkocht. Hopelijk halen ze dit jaar nog, al zal het wel 2016 gaan wordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Xbox heeft weer Beyond Eyes, Below, Superhot om maar enkele te noemen. Ook indies, maar dan exclusief voor pc en Xbox
Gewoon een simpele USB 3.0 Toshiba 1TB harddisk van een euro of 60.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Heeft iemand hier een externe harde schijf aan zijn XOne hangen? Zo ja welke? Of heeft iemand aanraders? Want die 500gb zit al 60% vol na 1 week in gebruik.
Ik heb wel het gevoel dat PlayStation voorloopt wat betreft indies. Er zit genoeg aan te komen met ID@Xbox (aan de andere kant, tot nu heeft dat ook nog maar een handvol goede titels opgebracht) maar het gros daarvan is ook multiplatform. En dat is prima, maar dan moet de andere partij ook meedoen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Xbox heeft weer Beyond Eyes, Below, Superhot om maar enkele te noemen. Ook indies, maar dan exclusief voor pc en Xbox
Als dat gebeurt, koop ik er nog een tweede console naast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Daarvoor heb ik hem onlangs opgepikt. De white edition, met controller en sunset overdrive.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:18 schreef OMG het volgende:
Ik zie die prijs dit jaar niet onder de 300 zakken. En als 't wel het geval is, dan is het voor iets als een 500GB console met 1 controller, zonder Kinect, en hooguit een oude game waar ze van af moeten, als Black Friday of kerst deal.
Je moet altijd een cc toevoegen aan paypal, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:02 schreef 3-O-Three het volgende:
Net een paypal account aangemaakt om zonder cc een ea acces te kopen, moet ik als ik mijn paypal account toevoeg op de xbox alsnog cc gegevens invoeren?![]()
Doe ik wat fout? of is het zonder cc niet mogelijk ea acces te nemen?
Cuphead.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat PlayStation voorloopt wat betreft indies. Er zit genoeg aan te komen met ID@Xbox (aan de andere kant, tot nu heeft dat ook nog maar een handvol goede titels opgebracht) maar het gros daarvan is ook multiplatform. En dat is prima, maar dan moet de andere partij ook meedoen.
Het lijkt er wel op, en ik hoop het ook wel eigenlijk, dat dit de generatie van de timed exclusive gaat worden.
Sony loopt ook voor, Microsoft kwam pas later met ID@Xbox. Maar dat gaat nu ook wel los. Below was prima speelbaar, Superhot, Cuphead en dergelijke ook. Maar daar kom nog een artikel van, druk bezig met 30 games te previewen, dus ik kan niet alles tegelijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat PlayStation voorloopt wat betreft indies. Er zit genoeg aan te komen met ID@Xbox (aan de andere kant, tot nu heeft dat ook nog maar een handvol goede titels opgebracht) maar het gros daarvan is ook multiplatform. En dat is prima, maar dan moet de andere partij ook meedoen.
Het lijkt er wel op, en ik hoop het ook wel eigenlijk, dat dit de generatie van de timed exclusive gaat worden.
Nope. Ik gebruik zelf PayPal en heb geen creditcard. Om met PayPal te betalen moet je wel op de Nederlandse marketplace zijn. Of gewoon via xbox.com. Voor EA Access is dat niet anders, heb je geen creditcard voor nodig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet altijd een cc toevoegen aan paypal, als ik me niet vergis.
Nopequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet altijd een cc toevoegen aan paypal, als ik me niet vergis.
Ik verneem zo juist uit betrouwbare bron dat het niet nodig is om je CC aan je paypal account toe te voegen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:02 schreef 3-O-Three het volgende:
Net een paypal account aangemaakt om zonder cc een ea acces te kopen, moet ik als ik mijn paypal account toevoeg op de xbox alsnog cc gegevens invoeren?![]()
Doe ik wat fout? of is het zonder cc niet mogelijk ea acces te nemen?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nope. Ik gebruik zelf PayPal en heb geen creditcard. Om met PayPal te betalen moet je wel op de Nederlandse marketplace zijn. Of gewoon via xbox.com. Voor EA Access is dat niet anders, heb je geen creditcard voor nodig.
Ik heb mijn cc er wel bij staan. Natuurlijk heb ik al onmeunig lang een account, maar destijds weet ik dat verplicht was. Om de simpele reden dat als er niet genoeg geld op je lopende rekening stond, de cc aangesproken kon worden. Maar als dat dat veranderd is, kan ik hem ook weghalen. Is natuurlijk redelijk fraudegevoelig.quote:
Maar met een creditcard kun je weer aankopen doen in andere stores en dan kun je een beetje rondshoppen voor de laagste prijsquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nope. Ik gebruik zelf PayPal en heb geen creditcard. Om met PayPal te betalen moet je wel op de Nederlandse marketplace zijn. Of gewoon via xbox.com. Voor EA Access is dat niet anders, heb je geen creditcard voor nodig.
De indie waar ik 't meest naar uitkijk is ook PS4-exclusive (Salt & Sanctuary). Jammer wel inderdaad, maargoed ben nog altijd voornemens om een PS4 naast m'n Xbone te plaatsen zodra er een goede deal de revue passeert. Er zijn veel meer PS4-exclusives die ik eigenlijk niet wil missen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dan wil ik meteen naar de 3tb of 4quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon een simpele USB 3.0 Toshiba 1TB harddisk van een euro of 60.
Toch raar, ik probeer paypal toe te voegen maar dan vragen ze ook cc gegevens....quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je kan geen NAS aansluiten op een Xbox One neem ik aanquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand ervaring met een 3-4TB NAS met USB 3?
Je hebt NAS-HD's die je met USB 3 aan me PC kunt hangen, een NAS gebruiken via UTP is iig wel mogelijk. Ik wil dit jaar ergens een NAS om mijn PC niet altijd aan te hoeven hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Je kan geen NAS aansluiten op een Xbox One neem ik aan
Je bankrekening al gekoppeld en geverifieerd?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:07 schreef 3-O-Three het volgende:
Ook op de console krijg ik een foutmelding als ik paypal wil toevoegen, dat ik een cc moet toevoegen op paypal.com om de aankoop te voltooien
Nee dat niet, enkel geld op gezet via idealquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bankrekening al gekoppeld en geverifieerd?
Heb toch ook vrij lang paypal, maar cc heb ik nog nooit gehad. Eigenlijk ook nog nooit nodig gehad bij paypalquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn cc er wel bij staan. Natuurlijk heb ik al onmeunig lang een account, maar destijds weet ik dat verplicht was. Om de simpele reden dat als er niet genoeg geld op je lopende rekening stond, de cc aangesproken kon worden. Maar als dat dat veranderd is, kan ik hem ook weghalen. Is natuurlijk redelijk fraudegevoelig.
werkt nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
Nee dat niet, enkel geld op gezet via ideal
dat kan nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar kun je een NAS die zich in je netwerk bevindt, koppelen met je Xbox om games op te slaan?
Jammer. Het zou ze sieren dat volgend jaar op de E3 aan te kondigen.quote:
ok thanksquote:
Zit je in NL store of US store?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:33 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
ok thanksdan ga ik dat doen, wel vreemd opzich je hebt een paypal account die werkt en mee kan betalen maar voor xbox moet je er een rekening aan koppelen
Ja heb hetzelfde hier, overal werkt mn Paypal zonder CC koppeling behalve op XBO...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:33 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
ok thanksdan ga ik dat doen, wel vreemd opzich je hebt een paypal account die werkt en mee kan betalen maar voor xbox moet je er een rekening aan koppelen
Ah ja, ik moest ook via NL store doen. En je rekening moet eraan zitten, omdat je elke maand 3,99 betaaldquote:
Sinds Titanfall is dat zoquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:49 schreef G3F het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde hier, overal werkt mn Paypal zonder CC koppeling behalve op XBO...
Ook aangeven "geen creditcard, koppel je Paypal" en vervolgens alsnog om een CC vragen
Wat ik doe en kan aanraden is met iDeal Xbox gift cards kopen op livecodes.nl , die op xbox.com invoeren (copy paste ipv overtypen) en het staat er dan direct op.
Is dat omdat er maandelijks afgeschreven moet worden oid?quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja, ik moest ook via NL store doen. En je rekening moet eraan zitten, omdat je elke maand 3,99 betaald
[..]
Sinds Titanfall is dat zo
Ah excusses, had niet door dat het om EA Access ging.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:23 schreef 3-O-Three het volgende:
Daar heb ik niet veel aan, ea acces kan je alleen met cc en paypal betalen niet met tegoed op je account helaas
Ik denk van wel, maar weet niet of het ook zo is als je meteen een jaar paktquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:32 schreef G3F het volgende:
[..]
Is dat omdat er maandelijks afgeschreven moet worden oid?
[..]
Ah excusses, had niet door dat het om EA Access ging.
In the USA kan je EA Access ook bij Gamestop afsluiten, mogelijk dat zo iets in NL ook mogelijk is?
Edit: Er schijnen prepaid EA Access cards in omloop te zijn/gepland maar lastig te bemachtigen ofzo wat ik op internet lees, probeer anders een prepaid creditcard?
Ik weet iig dat ik helemaal niets met PayPal zonder CC kan op xbox, vandaar via livecodes met iDealquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar weet niet of het ook zo is als je meteen een jaar pakt
Reaper of Souls-editie? If so, waarquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo juist Diablo 3 opgepikt voor 15 pietermannen. Ben benieuwd.
Tweede handsje. Via MP. Was goedkoop en in de buurt en ik de recensies zijn goed dus ik durf de gok wel te wagen. Ik heb ooit een dungeon crawler helemaal grijs gespeeld, maar weet niet meer welke.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Reaper of Souls-editie? If so, waar
Edit: oh de 'normale' is er überhaupt niet voor X1 zie ik
Ik had Diablo 3 voor de 360. Veel gespeeld, maar vooral de local co-op is zo geniaal dat ik 'm met plezier nog een keer oppik voor de verbeteringen + extra content. Alleen niet weer voor de volle mep.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tweede handsje. Via MP. Was goedkoop en in de buurt en ik de recensies zijn goed dus ik durf de gok wel te wagen. Ik heb ooit een dungeon crawler helemaal grijs gespeeld, maar weet niet meer welke.
quote:De gamertag is de voorbije 30 dagen niet verplaatst. Als u een gamertag probeert te verplaatsen voor er 30 dagen zijn verstreken sinds u deze voor het laatst hebt verplaatst, krijgt u de fout "Sorry, we can't change your Microsoft account right now" te zien.
Ik heb al jaren niets meer gewijzigd in m'n Microsoft-account.. Morgen maar even een belletje aan wagenquote:De gamertag is de voorbije 30 dagen niet gemaakt of gewijzigd. Als u een gamertag probeert te verplaatsen voor er 30 dagen zijn verstreken sinds u deze hebt gemaakt of gewijzigd, krijgt de fout "Sorry, we can't change your Microsoft account right now" te zien.
Local co-op is wel tof ja. Ik vind het alleen wel irritant dat je niet tegelijk je equipment/skills kan instellen. Als er één iemand bezig is kan de ander niets. Deed Borderlands toch beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had Diablo 3 voor de 360. Veel gespeeld, maar vooral de local co-op is zo geniaal dat ik 'm met plezier nog een keer oppik voor de verbeteringen + extra content. Alleen niet weer voor de volle mep.
Terechte klacht ja, vooral als je met een noob speelt die alles rustig wil uitzoeken en vergelijken en dan moet je toekijken hoe ze met de menu's strugglenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Local co-op is wel tof ja. Ik vind het alleen wel irritant dat je niet tegelijk je equipment/skills kan instellen. Als er één iemand bezig is kan de ander niets. Deed Borderlands toch beter.
gewoon chatten met de medewerkers. Die kunnen van alles. Heb zelfs een keer 2 uur lang lopen chatten met iemand omdat een downloadcode niet werktequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:19 schreef 2dope het volgende:
Crap. Wilde vandaag mijn e-mailadres wijzigen dat gekoppeld is aan m'n gamertag aangezien ik nog een antiek account gebruik van het Ziggo-abonnement van m'n ouders. Dat account wordt op 1 juli opgezegd, dus dacht vandaag mooi ff account over te hevelen. Had me al ingelezen en leek niet superspannend, al kwam ik wel veel dramaverhalen tegen..
Dus, Xbox 360 onder het stof vandaan (dit kan namelijk alleen maar vanaf een Xbox 360, niet via internet, niet via Xbox One), wijziging doorvoeren en uiteraard bij de laatste stap: "Sorry, we can't change your Microsoft account right now. Check xbox.com/accountswap for more info". Vanzelfsprekend is dat ook de enige info die ik krijg. Niet even een reden waaróm e.e.a. faalt.
Ff zoeken op de foutmelding levert de volgende twee hits op, van exact dezelfde pagina als waar de instructies staan om te wijzigen.
[..]
[..]
Ik heb al jaren niets meer gewijzigd in m'n Microsoft-account.. Morgen maar even een belletje aan wagen![]()
Microsoft bellen, my favorite pastime.
Whuttt, serieusquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon chatten met de medewerkers. Die kunnen van alles. Heb zelfs een keer 2 uur lang lopen chatten met iemand omdat een downloadcode niet werkte
ja en het ondertussen over andere dingen gehad. Zijn moeder zou Nederlands zijn en Bossche Bollen verkopen in een klein stadje in Amerikaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whuttt, serieus![]()
Thanks, morgen maar ff proberen tijdens werk
Goed gesprek gehad met 'Joey' vanmorgenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en het ondertussen over andere dingen gehad. Zijn moeder zou Nederlands zijn en Bossche Bollen verkopen in een klein stadje in Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |