Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent lekker dan? Jij neukt gewoon je eigen dochter.
Bloedbroedersquote:Op zondag 21 juni 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nu nog een betere beste vriend geworden
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.
Bovendien, gezien de laatste keer heb je nog een hoop te leren.
*kuch* sorry broer.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.
Precies, geen problemen daar. Allemaal vrij normaal denk ik zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opa
Hmm. Paint waardig. Het moment dat remqo zijn eigen opa wordtquote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opa
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd al niets meer bij, ik loop slechts met een zwabber achter je om je rotzooi weg te vegen.quote:
Nee sorry, na onze laatste naai-actie heb ik je op straat achtergelaten onder brug 11 in doos 3, met een krostje witbrood en een gegrilde rat.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?
Hork, pak hem.
Die grap werd uitgelegd in Futurama, Rosswell ends wellquote:Op zondag 21 juni 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm. Paint waardig. Het moment dat remqo zijn eigen opa wordt.
Ik zeg dat je nog wat oefening nodig hebt, maar goed, daar werken we aan. Vannacht weer een les.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?
Hork, pak hem.
nu weet je eindelijk eens wat andere mensen ruiken als jij voorbij ze looptquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef voederbietel het volgende:
Een stelletje nitwits zijn hier grootschalig, grootschalig als in overal en al maanden lang, aan het riool bezig en sinds vanmiddag ruikt het hele huis naar de kak godverdomme.
Haha godverquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef voederbietel het volgende:
Een stelletje nitwits zijn hier grootschalig, grootschalig als in overal en al maanden lang, aan het riool bezig en sinds vanmiddag ruikt het hele huis naar de kak godverdomme.
haha lachen man ik heb gewoon altijd de citroen deo op van Weleda want die is 100% biologisch en niet schadelijk voor het milieu en de huidquote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu weet je eindelijk eens wat andere mensen ruiken als jij voorbij ze loopt
oh jij bent vb, ik dacht even dat je dp wasquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha lachen man ik heb gewoon altijd de citroen deo op van Weleda want die is 100% biologisch en niet schadelijk voor het milieu en de huid
Dat doen ze minstens 3 keer per week ja. Moet je weer emmers met water op de wc zetten. De buurvrouw was dat een keer vergeten en die beleefde toen wat jij zojuist beschreef. Maar echt, het is alsof ik met m'n kop in een rioolput hang, niet niet bestquote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha godverzijn ze de riolering aan het uitspuiten? Doen ze hier ook wel eens, bij ons zit dan altijd de schijt van de hele buurt tegen de wand. Geen grap.
Zoooquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee sorry, na onze laatste naai-actie heb ik je op straat achtergelaten onder brug 11 in doos 3, met een krostje witbrood en een gegrilde rat.
Geef je zo ook je leerlingen les?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeg dat je nog wat oefening nodig hebt, maar goed, daar werken we aan. Vannacht weer een les.
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef voederbietel het volgende:
Echt wat moet ik doen man ik kan toch niet slapen in de poep.
snitches stinken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef Willoow het volgende:
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.
Zit je me nu te tr'en?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zooo
[..]
Geef je zo ook je leerlingen les?
[..]
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.
Know that feelquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doen ze minstens 3 keer per week ja. Moet je weer emmers met water op de wc zetten. De buurvrouw was dat een keer vergeten en die beleefde toen wat jij zojuist beschreef. Maar echt, het is alsof ik met m'n kop in een rioolput hang, niet niet best.
quote:
Jij schijnt een dochter van hork te zijn, ik blijk een lang vergeten broer van hork te zijn, dus papa hork en ome frank.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Zou tof zijn als Remqo homo blijkt te zijn en Frank en Hork geadopteerd heeft en Hork adopteerd Remqo, omdat hij is gescheiden en niemand heeft die voor hem zorgt
quote:
Ja doei!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Zou tof zijn als Remqo homo blijkt te zijn en Frank en Hork geadopteerd heeft en Hork adopteerd Remqo, omdat hij is gescheiden en niemand heeft die voor hem zorgt
Sorry hoor ome Frankquote:Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij schijnt een dochter van hork te zijn, ik blijk een lang vergeten broer van hork te zijn, dus papa hork en ome frank.
Flikkerquote:Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR racisme
[..]
TR, schelden met ziektes tijdens de racisme-uiting
Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Know that feeldat stinkt als de ziekte ja. Ik kwam op een gegeven moment thuis van werk nadat ze dat hadden gedaan, hele gang meuren, deed ik die wc-deur open
kokhalzend de zaak schoon gemaakt.
Tip: Bel de gemeente en vertel ze dat ze een schoonmaker mogen sturen de eerstvolgende keer. Wel flink kwaad worden, werkt serieus.
Why notquote:
En dan?quote:
Wanneer volgt er weer een sollicitatieronde?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, jullie zien allemaal wel hoe het is om te modden met dat figuur - kuch kuck 'hork kuch - he. Altijd was er rust (ik houd van rust) en horkie komt langs en de gierkelder gaat open. Bovendien, kerst is hier al druk genoeg. Godverdomme.
Nee, maar het knapt er wel wat van op (het is dan draaglijk, soort van). Zou serieus een klacht indienen sowiesoquote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?Het hele huis meurt als een dixie man, ongelovelijk. Het is ook net het ergst op m'n slaapkamer ook nog.
Normaalquote:Op zondag 21 juni 2015 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het afscheidsconcert van Normaal op de achtergrond. Zelfs met alle ramen en deuren dicht is het nog hoorbaar. RIP.
Dit kan inderdaad niet Frank, ik eis dat je een ban voor jezelf aan vraagt. (geen grappen, zie m'n notes, ik deed een paar dagen terug hetzelfdequote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, jullie zien allemaal wel hoe het is om te modden met dat figuur - kuch kuck 'hork kuch - he. Altijd was er rust (ik houd van rust) en horkie komt langs en de gierkelder gaat open. Bovendien, kerst is hier al druk genoeg. Godverdomme.
O, jij komt nog wel aan de beurtquote:
Nee.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Vraagje, kan je als mod jezelf ook notes geven?
Jupquote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Vraagje, kan je als mod jezelf ook notes geven?
Ook alleen maar omdat ze jouw taal spreken.quote:
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
Vraag 2: zitten die notes niet vol eigengeilerij?
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad niet Frank, ik eis dat je een ban voor jezelf aan vraagt. (geen grappen, zie m'n notes, ik deed een paar dagen terug hetzelfde)
Luister het al vanaf mn 4e mee of zo maarokquote:Op zondag 21 juni 2015 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze jouw taal spreken.
Heb er 0. Kutuser ben ik tochquote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.
Kan trouwens ook zijn bij users. Gebeurt zelden, maar er bestaan best positieve notes.
Nu? Natuurlijk, lekker donker buitenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je zin om samen te gaan hard lopen?
Schandalig gedrag dame.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Moet misschien toch maar eens gaan betalen om m'n notes (stuk of 7 nu) in te kunnen zien.
Ik twijfel aan de authenticiteit van deze post.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef BlueMage het volgende:
Zijn bij mij vast allemaal positieve notes.
omg hardlopen in t park met een onbekende....trybeforeyoudiequote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow deze chago.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Luister het al vanaf mn 4e mee of zo maarok
Sinds m'n laatste painttopic heb ik 2 notes gekregen, waarvan 1 positieve van jou, ik denk dat die andere ook positief is.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.
Kan trouwens ook zijn bij users. Gebeurt zelden, maar er bestaan best positieve notes.
Ik vind s'avonds sporten het aangenaamst, ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[/quote
Nu? Natuurlijk, lekker donker buiten
Kom je ook?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg hardlopen in t park met een onbekende....trybeforeyoudie
Klopt, kwaliteit deze user!quote:
Ik denk ook wel eens dingenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds m'n laatste painttopic heb ik 2 notes gekregen, waarvan 1 positieve van jou, ik denk dat die andere ook positief is.
Iets met een braadworst ofzoquote:
Ik ben eigenlijk alleen bekend door mn gatenkaaskontquote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, kwaliteit deze user!
[..]
Ik denk ook wel eens dingen(nee, lekken doen we niet, kan je wel vertellen dattie niet vervelend is
)
Nou waar wacht je nog op, komquote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind s'avonds sporten het aangenaamst, ja.
Ben je nu in Grunna?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Neem de trein van half 2 naar huis.
Het fijne hoef ik ook niet te weten, maar ik wist wel dat het goed zatquote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk ook wel eens dingen(nee, lekken doen we niet, kan je wel vertellen dattie niet vervelend is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |