Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent lekker dan? Jij neukt gewoon je eigen dochter.
Bloedbroedersquote:Op zondag 21 juni 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nu nog een betere beste vriend geworden
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.
Bovendien, gezien de laatste keer heb je nog een hoop te leren.
*kuch* sorry broer.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent buitenechtelijk, wat je nooit een dochter van mij maakt, je bent ook slechts een halfzus van hermann. Wie de vader is? Geen flauw idee. Je schijnt tevens wel een zus van hugecool te zijn, wellicht kan hij je verder helpen.
Precies, geen problemen daar. Allemaal vrij normaal denk ik zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opa
Hmm. Paint waardig. Het moment dat remqo zijn eigen opa wordtquote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het opa-paradox is ook opgelost, ik ben m'n eigen opa
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd al niets meer bij, ik loop slechts met een zwabber achter je om je rotzooi weg te vegen.quote:
Nee sorry, na onze laatste naai-actie heb ik je op straat achtergelaten onder brug 11 in doos 3, met een krostje witbrood en een gegrilde rat.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?
Hork, pak hem.
Die grap werd uitgelegd in Futurama, Rosswell ends wellquote:Op zondag 21 juni 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm. Paint waardig. Het moment dat remqo zijn eigen opa wordt.
Ik zeg dat je nog wat oefening nodig hebt, maar goed, daar werken we aan. Vannacht weer een les.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik slecht in bed ben?
Hork, pak hem.
nu weet je eindelijk eens wat andere mensen ruiken als jij voorbij ze looptquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef voederbietel het volgende:
Een stelletje nitwits zijn hier grootschalig, grootschalig als in overal en al maanden lang, aan het riool bezig en sinds vanmiddag ruikt het hele huis naar de kak godverdomme.
Haha godverquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef voederbietel het volgende:
Een stelletje nitwits zijn hier grootschalig, grootschalig als in overal en al maanden lang, aan het riool bezig en sinds vanmiddag ruikt het hele huis naar de kak godverdomme.
haha lachen man ik heb gewoon altijd de citroen deo op van Weleda want die is 100% biologisch en niet schadelijk voor het milieu en de huidquote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu weet je eindelijk eens wat andere mensen ruiken als jij voorbij ze loopt
oh jij bent vb, ik dacht even dat je dp wasquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha lachen man ik heb gewoon altijd de citroen deo op van Weleda want die is 100% biologisch en niet schadelijk voor het milieu en de huid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |