Luister het al vanaf mn 4e mee of zo maarokquote:Op zondag 21 juni 2015 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze jouw taal spreken.
Heb er 0. Kutuser ben ik tochquote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.
Kan trouwens ook zijn bij users. Gebeurt zelden, maar er bestaan best positieve notes.
Nu? Natuurlijk, lekker donker buitenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je zin om samen te gaan hard lopen?
Schandalig gedrag dame.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Moet misschien toch maar eens gaan betalen om m'n notes (stuk of 7 nu) in te kunnen zien.
Ik twijfel aan de authenticiteit van deze post.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef BlueMage het volgende:
Zijn bij mij vast allemaal positieve notes.
omg hardlopen in t park met een onbekende....trybeforeyoudiequote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow deze chago.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Luister het al vanaf mn 4e mee of zo maarok
Sinds m'n laatste painttopic heb ik 2 notes gekregen, waarvan 1 positieve van jou, ik denk dat die andere ook positief is.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.
Kan trouwens ook zijn bij users. Gebeurt zelden, maar er bestaan best positieve notes.
Ik vind s'avonds sporten het aangenaamst, ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[/quote
Nu? Natuurlijk, lekker donker buiten
Kom je ook?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg hardlopen in t park met een onbekende....trybeforeyoudie
Klopt, kwaliteit deze user!quote:
Ik denk ook wel eens dingenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds m'n laatste painttopic heb ik 2 notes gekregen, waarvan 1 positieve van jou, ik denk dat die andere ook positief is.
Iets met een braadworst ofzoquote:
Ik ben eigenlijk alleen bekend door mn gatenkaaskontquote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, kwaliteit deze user!
[..]
Ik denk ook wel eens dingen(nee, lekken doen we niet, kan je wel vertellen dattie niet vervelend is
)
Nou waar wacht je nog op, komquote:Op zondag 21 juni 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind s'avonds sporten het aangenaamst, ja.
Ben je nu in Grunna?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Neem de trein van half 2 naar huis.
Het fijne hoef ik ook niet te weten, maar ik wist wel dat het goed zatquote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk ook wel eens dingen(nee, lekken doen we niet, kan je wel vertellen dattie niet vervelend is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |