Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Know that feeldat stinkt als de ziekte ja. Ik kwam op een gegeven moment thuis van werk nadat ze dat hadden gedaan, hele gang meuren, deed ik die wc-deur open
kokhalzend de zaak schoon gemaakt.
Tip: Bel de gemeente en vertel ze dat ze een schoonmaker mogen sturen de eerstvolgende keer. Wel flink kwaad worden, werkt serieus.
Why notquote:
En dan?quote:
Wanneer volgt er weer een sollicitatieronde?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, jullie zien allemaal wel hoe het is om te modden met dat figuur - kuch kuck 'hork kuch - he. Altijd was er rust (ik houd van rust) en horkie komt langs en de gierkelder gaat open. Bovendien, kerst is hier al druk genoeg. Godverdomme.
Nee, maar het knapt er wel wat van op (het is dan draaglijk, soort van). Zou serieus een klacht indienen sowiesoquote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?Het hele huis meurt als een dixie man, ongelovelijk. Het is ook net het ergst op m'n slaapkamer ook nog.
Normaalquote:Op zondag 21 juni 2015 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het afscheidsconcert van Normaal op de achtergrond. Zelfs met alle ramen en deuren dicht is het nog hoorbaar. RIP.
Dit kan inderdaad niet Frank, ik eis dat je een ban voor jezelf aan vraagt. (geen grappen, zie m'n notes, ik deed een paar dagen terug hetzelfdequote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, jullie zien allemaal wel hoe het is om te modden met dat figuur - kuch kuck 'hork kuch - he. Altijd was er rust (ik houd van rust) en horkie komt langs en de gierkelder gaat open. Bovendien, kerst is hier al druk genoeg. Godverdomme.
O, jij komt nog wel aan de beurtquote:
Nee.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Vraagje, kan je als mod jezelf ook notes geven?
Jupquote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Vraagje, kan je als mod jezelf ook notes geven?
Ook alleen maar omdat ze jouw taal spreken.quote:
Nee, valt over het algemeen wel mee. Als je mod bent geweest waar mensen blij van werden kan het wel zijn dat je van andere mods wat positieve notes hebt gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
Vraag 2: zitten die notes niet vol eigengeilerij?
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad niet Frank, ik eis dat je een ban voor jezelf aan vraagt. (geen grappen, zie m'n notes, ik deed een paar dagen terug hetzelfde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |