Dat doen ze minstens 3 keer per week ja. Moet je weer emmers met water op de wc zetten. De buurvrouw was dat een keer vergeten en die beleefde toen wat jij zojuist beschreef. Maar echt, het is alsof ik met m'n kop in een rioolput hang, niet niet bestquote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha godverzijn ze de riolering aan het uitspuiten? Doen ze hier ook wel eens, bij ons zit dan altijd de schijt van de hele buurt tegen de wand. Geen grap.
Zoooquote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee sorry, na onze laatste naai-actie heb ik je op straat achtergelaten onder brug 11 in doos 3, met een krostje witbrood en een gegrilde rat.
Geef je zo ook je leerlingen les?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeg dat je nog wat oefening nodig hebt, maar goed, daar werken we aan. Vannacht weer een les.
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef voederbietel het volgende:
Echt wat moet ik doen man ik kan toch niet slapen in de poep.
snitches stinken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef Willoow het volgende:
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.
Zit je me nu te tr'en?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zooo
[..]
Geef je zo ook je leerlingen les?
[..]
Ah, naaiend. Hier was laatst de leiding gaan lekken en toen hing er ook een walgelijke lucht.
Know that feelquote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doen ze minstens 3 keer per week ja. Moet je weer emmers met water op de wc zetten. De buurvrouw was dat een keer vergeten en die beleefde toen wat jij zojuist beschreef. Maar echt, het is alsof ik met m'n kop in een rioolput hang, niet niet best.
quote:
Jij schijnt een dochter van hork te zijn, ik blijk een lang vergeten broer van hork te zijn, dus papa hork en ome frank.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Zou tof zijn als Remqo homo blijkt te zijn en Frank en Hork geadopteerd heeft en Hork adopteerd Remqo, omdat hij is gescheiden en niemand heeft die voor hem zorgt
quote:
Ja doei!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Zou tof zijn als Remqo homo blijkt te zijn en Frank en Hork geadopteerd heeft en Hork adopteerd Remqo, omdat hij is gescheiden en niemand heeft die voor hem zorgt
Sorry hoor ome Frankquote:Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij schijnt een dochter van hork te zijn, ik blijk een lang vergeten broer van hork te zijn, dus papa hork en ome frank.
Flikkerquote:Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR racisme
[..]
TR, schelden met ziektes tijdens de racisme-uiting
Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Know that feeldat stinkt als de ziekte ja. Ik kwam op een gegeven moment thuis van werk nadat ze dat hadden gedaan, hele gang meuren, deed ik die wc-deur open
kokhalzend de zaak schoon gemaakt.
Tip: Bel de gemeente en vertel ze dat ze een schoonmaker mogen sturen de eerstvolgende keer. Wel flink kwaad worden, werkt serieus.
Why notquote:
En dan?quote:
Wanneer volgt er weer een sollicitatieronde?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, jullie zien allemaal wel hoe het is om te modden met dat figuur - kuch kuck 'hork kuch - he. Altijd was er rust (ik houd van rust) en horkie komt langs en de gierkelder gaat open. Bovendien, kerst is hier al druk genoeg. Godverdomme.
Nee, maar het knapt er wel wat van op (het is dan draaglijk, soort van). Zou serieus een klacht indienen sowiesoquote:Op zondag 21 juni 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja die schoonmaker kan die schijtlucht toch niet uit de lucht schoonmaken?Het hele huis meurt als een dixie man, ongelovelijk. Het is ook net het ergst op m'n slaapkamer ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |