Vind jijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ho, wat betreft vlees is een dood stuk rund of kip of varken of vis een heel ander verhaal.
Indeed!quote:
Ik had het over pm. En uh, nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij praat echt veel via dm, of niet?
quote:Maar goed, ik ben niet helemaal gek in mijn hoofd of zo. Echt idioot ben ik niet. Dus ik was het niet.
Morgen helemaal OK weer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dadelijk even douchen en dan wordt het beter
Ik ben erger :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.
There is a big difference between eating a dead pussy or a fried piece of chicken young lady.quote:
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik zo beetje de enige hier die geen kloon heeft?
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast wegquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt?Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat het zeer waarschijnlijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik serieus. Ga maar haten.quote:
Die had ik nog niet gezien maar inderdaad een WTF is volkomen terecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En whatthefuckisupwithTT?
Ik haat niet, snap alleen niet wat tijdstip met sexy te maken heeftquote:
Ditquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat niet, snap alleen niet wat tijdstip met sexy te maken heeft
Er niet ravishing uitzien om 14:53 uurquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scooterongeluk?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Hongerrr. Zo vervelend om te wachten tot eten klaar is.
Verwacht morgen een ravishing pic van je om 14:53.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er niet ravishing uitzien om 14:53 uur
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeger aten we tulpenbollen. Ben wel wat gewend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rouwe aardappels zijn niet te vreten.
Brrrrrr.....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast weg
Je hebt dingen als gordijnen enzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.
De wat? Zijn dat speciale aardappels?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwacht morgen een ravishing pic van je om 14:53.
Kan er zo weinig aan doen hequote:
Daarom ook altijd foto's maken aan het begin of einde van de dag. Mooi licht dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef Fascination het volgende:
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.
Ik weet het. Maakt de MI niet minder naarquote:
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuidquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast weg
Dit verklaart een hoopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je was
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuid
Ik ook, is dat ongezond ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je was
Schemer, je wilt nog wel wat zienquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuid
Bitch!quote:
Kan giftig zijn.quote:
Bij mijn opa op het land ja, en bij de omliggende boeren, als ik met vriendjes er op uit was, suikerbieten, aardappels, appels, we jatte allesquote:
Leer mij dat eens?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanmiddag ook nog seks gehad zelfs ja, dus in twee opzichten gescoord
Echt he.quote:
Rauwequote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
De wat? Zijn dat speciale aardappels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |