Ja, dat dacht ik ook. Maar ik schat je toch een stuk hoger in dan die lui, al ken ik je niet zo goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dacht dat ik een kloon heb
Dan ga ik daarna wel weer dronken posten hier voor de liefhebbersquote:
Yeeyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna wel weer dronken posten hier voor de liefhebbers
Dan snap ik niet hoe je daar bij komtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik schat je toch een stuk hoger in dan die lui, al ken ik je niet zo goed.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las 'vier keer gescoord' en dacht: jeeeeeeeee, eindelijk weer eens iemand hier die gescoord heeft
Hell noquote:
quote:
Wow. Teach me.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanmiddag ook nog seks gehad zelfs ja, dus in twee opzichten gescoord
Als hij blijft praten over necrofilie, liever niet. Zeker niet tijdens het eten.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel. Orphan Black is er niets bij.
Ook vier keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh, haha, daar heb ik nooit kloons voor aangemaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet onder je volledige naam in R&P een huiltopic openen
Skypen dan, net als gister?quote:
Herkenbaar, mis er een hele hoopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen geen wachtwoorden meer dan de beruchte wachtwoordreset
Waarom niet vanavond/vannacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dooie lappen vlees van je bord eten kan net zo orgastisch zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als hij blijft praten over necrofilie, liever niet. Zeker niet tijdens het eten.
[..]
Was ik daarbij?quote:
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar, mis er een hele hoop
Is hilarisch tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |