Wauw...quote:
Ik dacht dat je dacht dat ik een kloon hebquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nvm. Temps_mort aka Dertienindozijn zou best eens gewoon Firefly kunnen zijn.
Hij scoort hoog in de TwistedFuck-contestquote:
Je mag de rode lady best een keer komen knuffelen. Dat weet je...quote:
Ik las 'vier keer gescoord' en dacht: jeeeeeeeee, eindelijk weer eens iemand hier die gescoord heeftquote:
Ik scoor ook hoog, las ik net.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik las 'vier keer gescoord' en dacht: jeeeeeeeee, eindelijk weer eens iemand hier die gescoord heeft
MOet ik dat heir elke keer vertellen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las 'vier keer gescoord' en dacht: jeeeeeeeee, eindelijk weer eens iemand hier die gescoord heeft
Kom opquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoog is wat anders dan veelquote:
Ja, make my daysquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MOet ik dat heir elke keer vertellen dan?
Niet als je 'm hangt in een verse, warme pizza ajb.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
MOet ik dat heir elke keer vertellen dan?
Ja, dom, I know, maar ik gun het iedereen gewoon zoquote:
Dat valt onder scoren?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je 'm hangt in een verse, warme pizza ajb.
Jij hebt dan ook je roeping als detective gemist. Sherlock Holmes is er niets bij...quote:
Het vet van de chorizo en de hete kaas op je eikelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommigen hier wel.quote:
Neuken?quote:
Filistijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is hij er ook bij als we op stap gaan na het etentje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij scoort hoog in de TwistedFuck-contest
Enkel door een kleine groep users toch?quote:
Gaarne.quote:
Nee denk het niet. Nog niet over nagedacht eigenlijk. Ik heb thuis altijd een huisdier gehad, maar op mezelf zou ik er niet snel een nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag de rode lady best een keer komen knuffelen. Dat weet je...
Zou je eigenlijk een kat nemen als je op jezelf zou wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |