Ja, dat dacht ik ook. Maar ik schat je toch een stuk hoger in dan die lui, al ken ik je niet zo goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dacht dat ik een kloon heb
Dan ga ik daarna wel weer dronken posten hier voor de liefhebbersquote:
Yeeyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna wel weer dronken posten hier voor de liefhebbers
Dan snap ik niet hoe je daar bij komtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik schat je toch een stuk hoger in dan die lui, al ken ik je niet zo goed.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las 'vier keer gescoord' en dacht: jeeeeeeeee, eindelijk weer eens iemand hier die gescoord heeft
Hell noquote:
quote:
Wow. Teach me.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanmiddag ook nog seks gehad zelfs ja, dus in twee opzichten gescoord
Als hij blijft praten over necrofilie, liever niet. Zeker niet tijdens het eten.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel. Orphan Black is er niets bij.
Ook vier keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh, haha, daar heb ik nooit kloons voor aangemaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet onder je volledige naam in R&P een huiltopic openen
Skypen dan, net als gister?quote:
Herkenbaar, mis er een hele hoopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen geen wachtwoorden meer dan de beruchte wachtwoordreset
Waarom niet vanavond/vannacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dooie lappen vlees van je bord eten kan net zo orgastisch zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als hij blijft praten over necrofilie, liever niet. Zeker niet tijdens het eten.
[..]
Was ik daarbij?quote:
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar, mis er een hele hoop
Is hilarisch tochquote:
Waarvoor dan wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, haha, daar heb ik nooit kloons voor aangemaakt
Welke FA moet ik daarvoor neuken om het te fixen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar, mis er een hele hoop
Omdat die persoon eens in PM tegen mij heeft gezegd te hebben gepost in een bepaalde periode (2011 of zo) in de versieren reeks, toen jij daar geloof ik ook kwam. Ineens maakte mijn hoofd een connectie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je daar bij komt
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik zo beetje de enige hier die geen kloon heeft?
Ho, wat betreft vlees is een dood stuk rund of kip of varken of vis een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dooie lappen vlees van je bord eten kan net zo orgastisch zijn
Als ik 20 jaar jonger was geweest misschien jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu
Ik geloof er niks van dat jij maar 1 kloon hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1) kloon gecheckt en zag dat jij ook eens in 2011 gereageerd hebt in een van mijn pareltjes
Beetje Deezertje stijl topics waren dat.
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1) kloon gecheckt en zag dat jij ook eens in 2011 gereageerd hebt in een van mijn pareltjes
Ik skip die TC maar om meerdere redenen dusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
[b]En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu[/b]
Wij discrimineren niet op leeftijd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger was geweest misschien ja
Briljante insidekliekjespunsquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip die TC maar om meerdere redenen dus
Schenkstroop?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nooit verbrand zijn ftw!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu
Ik ben te netjes om bans te krijgenquote:
Word ik nat van.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.
Jij praat echt veel via dm, of niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die persoon eens in PM tegen mij heeft gezegd te hebben gepost in een bepaalde periode (2011 of zo) in de versieren reeks, toen jij daar geloof ik ook kwam. Ineens maakte mijn hoofd een connectie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nooit verbrand zijn ftw!
[..]
Ik ben te netjes om bans te krijgen
Ik zweer hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij maar 1 kloon hebt.
Dat is toch veel sexier?quote:
Vind jijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ho, wat betreft vlees is een dood stuk rund of kip of varken of vis een heel ander verhaal.
Indeed!quote:
Ik had het over pm. En uh, nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij praat echt veel via dm, of niet?
quote:Maar goed, ik ben niet helemaal gek in mijn hoofd of zo. Echt idioot ben ik niet. Dus ik was het niet.
Morgen helemaal OK weer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dadelijk even douchen en dan wordt het beter
Ik ben erger :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.
There is a big difference between eating a dead pussy or a fried piece of chicken young lady.quote:
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik zo beetje de enige hier die geen kloon heeft?
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast wegquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt?Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat het zeer waarschijnlijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik serieus. Ga maar haten.quote:
Die had ik nog niet gezien maar inderdaad een WTF is volkomen terecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En whatthefuckisupwithTT?
Ik haat niet, snap alleen niet wat tijdstip met sexy te maken heeftquote:
Ditquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat niet, snap alleen niet wat tijdstip met sexy te maken heeft
Er niet ravishing uitzien om 14:53 uurquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scooterongeluk?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Hongerrr. Zo vervelend om te wachten tot eten klaar is.
Verwacht morgen een ravishing pic van je om 14:53.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er niet ravishing uitzien om 14:53 uur
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |