Waarvoor dan wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, haha, daar heb ik nooit kloons voor aangemaakt
Welke FA moet ik daarvoor neuken om het te fixen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar, mis er een hele hoop
Omdat die persoon eens in PM tegen mij heeft gezegd te hebben gepost in een bepaalde periode (2011 of zo) in de versieren reeks, toen jij daar geloof ik ook kwam. Ineens maakte mijn hoofd een connectie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je daar bij komt
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik zo beetje de enige hier die geen kloon heeft?
Ho, wat betreft vlees is een dood stuk rund of kip of varken of vis een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dooie lappen vlees van je bord eten kan net zo orgastisch zijn
Als ik 20 jaar jonger was geweest misschien jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu
Ik geloof er niks van dat jij maar 1 kloon hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1) kloon gecheckt en zag dat jij ook eens in 2011 gereageerd hebt in een van mijn pareltjes
Beetje Deezertje stijl topics waren dat.
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn pohi van (ik heb stiekem maar 1) kloon gecheckt en zag dat jij ook eens in 2011 gereageerd hebt in een van mijn pareltjes
Ik skip die TC maar om meerdere redenen dusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
[b]En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu[/b]
Wij discrimineren niet op leeftijd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger was geweest misschien ja
Briljante insidekliekjespunsquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip die TC maar om meerdere redenen dus
Schenkstroop?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nooit verbrand zijn ftw!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Is hilarisch toch
En laatste plekje op mijn lichaam dat verbrand was begint met jeuken en vervellen… De scheiding in mijn haar!
Lijkt net of ik een bult roos heb nu
Ik ben te netjes om bans te krijgenquote:
Word ik nat van.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben je dus ook gewoon zo'n huilie-huilie-kneus, alleen doe jij dan posten met je kloontje.
Jij praat echt veel via dm, of niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die persoon eens in PM tegen mij heeft gezegd te hebben gepost in een bepaalde periode (2011 of zo) in de versieren reeks, toen jij daar geloof ik ook kwam. Ineens maakte mijn hoofd een connectie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nooit verbrand zijn ftw!
[..]
Ik ben te netjes om bans te krijgen
Ik zweer hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij maar 1 kloon hebt.
Dat is toch veel sexier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |