Vroeger aten we tulpenbollen. Ben wel wat gewend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rouwe aardappels zijn niet te vreten.
Brrrrrr.....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast weg
Je hebt dingen als gordijnen enzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.
De wat? Zijn dat speciale aardappels?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwacht morgen een ravishing pic van je om 14:53.
Kan er zo weinig aan doen hequote:
Daarom ook altijd foto's maken aan het begin of einde van de dag. Mooi licht dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef Fascination het volgende:
Fel daglicht maakt alles zo onsexy. Behalve op een zonnige dag dan.
Ik weet het. Maakt de MI niet minder naarquote:
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuidquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno, mijn voorhoofd is ook al sinds donderdag bezig, maar eff goed douchen en bietje schrobben dan blijft het vast weg
Dit verklaart een hoopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je was
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuid
Ik ook, is dat ongezond ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at vroeger rauwe aardappelen en vond ze lekker, tot ik hoorde dat het niet echt gezond voor je was
Schemer, je wilt nog wel wat zienquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter je voorhoofd dan je voorhuid
Bitch!quote:
Kan giftig zijn.quote:
Bij mijn opa op het land ja, en bij de omliggende boeren, als ik met vriendjes er op uit was, suikerbieten, aardappels, appels, we jatte allesquote:
Leer mij dat eens?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanmiddag ook nog seks gehad zelfs ja, dus in twee opzichten gescoord
Echt he.quote:
Rauwequote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
De wat? Zijn dat speciale aardappels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |