Mosterd, nog nooit eerder gehad.quote:
Voor een cup-a-soupje prima te nassen.quote:
Ik heb er wel een lepel mosterd bij gegooid.quote:
Die chinese tomaat is ook nog wel ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja ehh.
Ik vind Tomaat/groente en erwt echt goor.
Kerrie en kip zijn wel te doen.
Niet waar, ik zeg het je.quote:
Ik beloof nietsquote:
Ik vind champignonsoep sowieso niet lekker, ook niet als het echte soep is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ben de enige die champignon lekker vindt.
Ohja die is ook wel weg te krijgen. Maar dat eet ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ben de enige die champignon lekker vindt.
Is dat wat? Ik zag het staan, maar ik weet niet.quote:
Klinkt goed, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
Deze wil ik nog wel een keer proberen:
[ afbeelding ]
Op het pakje is het spannender dan in je mok.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zag het staan, maar ik weet niet.
Dan durf ik wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op het pakje is het spannender dan in je mok.
Maar het is wel ok verder.
Dan ben je de enige.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
Deze wil ik nog wel een keer proberen:
[ afbeelding ]
Soepquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je de enige.
Of LTKDV zal het ook wel weer lekker vinden.
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.quote:
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.
Crewbash, ban.quote:
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinken.
Dat klinkt in ieder geval appetijtelijkerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden mag jij gewoon afgezeken worden
quote:
quote:1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen „FOK!‟, is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is gebonden aan de Algemene Voorwaarden en policies van FOK!. De gebruiker, hierna te noemen „Gebruiker‟ of „User‟ verklaart zich bij gebruik van FOK! uitdrukkelijk akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
b. Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Behalve tegenover LTVDK. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
LTVKD?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neeeheeee.
Al is het wel gewoon onnodig.
Fokkerquote:
Ik begrijp jouw fascinatie met mij niet zo.quote:
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chinese tomatensoep bij de Chinees in emmeloord is hemels.
Fokker is dit met mij eens.
Nee helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.
En doe je mee met Isketch? Ben nu alleen met Uccie, maar dan kan niemand winnen.
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.quote:
Ik zit altijd op het randje, maar ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.
En dat was al voor de MED zo.
wrm nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Plus ik zie niet in waarom ik met een 15-jarig knulletje zou willen skypen.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
#nopedoquote:
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
Vertel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2015 02:35:05 ]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef Triggershot het volgende:
nu heb ik een of ander homosite in mijn geschiedenis.![]()
denk je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.quote:
de zon is al onder hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijtquote:
Iets meerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijt.
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaquote:
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaAl is het om half 5 toch meestal al wel aardig licht aan het worden
.
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur niet
Nog een paar jaar en dan is het weer zoverquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.![]()
![]()
een jaar of 15quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is het weer zover
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last vanquote:
Misschien ben ik dat, weet jij veel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last van
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal primaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat, weet jij veel.
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal prima
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.
Ondertussen Specularium ineens proberen mijn minnaar/vriend/mattie te worden, de smerige rat. Alles voor het geld. Nofi spec, bro's 4lifejwz.
true, true, ish kultoerr!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
truste!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
zomaar doe je zo gemeen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:05 schreef Specularium het volgende:
Zie ik iets moois opbloeien?
Triggerschaap heeft nu toch al een hommosite in zijn geschiedenis.
Hebben we toch iets gemeenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
ik ben witter dan de gemiddelde kaasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben witter dan de gemiddelde kaas
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.
laat me raden, verkeerde schoenen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
laat me raden, verkeerde schoenen?
moet kunnen al die kaaskoppen waar je naar binnen kunt kijken is ook niets.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.
Daarom heb ik de gordijnen open en loop ik altijd zonder broek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet kunnen al die kaaskoppen waar je naar binnen kunt kijken is ook niets.
jippie!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom heb ik de gordijnen open en loop ik altijd zonder broek.
Nee, hij is al bijna 3 weken spoorloosquote:
Die met die piercings ziet er wel een beetje nep uit..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
WHAT THE FUCK
https://www.facebook.com/(...)osts/988941234484896
![]()
Yep. Was meer een werkvakantie trouwens. Maar wel met heerlijk weer.quote:
Nice. Misschien maar een keer naar toe.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yep. Was meer een werkvakantie trouwens. Maar wel met heerlijk weer.
[ link | afbeelding ]Tangier, Morocco by Z Elly, on Flickr
[ link | afbeelding ]20150508_115653 by Z Elly, on Flickr
Had je maar moeten opletten op school.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest aan dit topic denken
[ afbeelding ]
Om het goed te maken heb ik maar weer een stukje getikt over de 'kwestie' Turkije ook boos op Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je maar moeten opletten op school.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Fuck, mooi fikkie hier bij de sluizen en ik kan er niet heen. Ze zetten zelfs een Cobra Coldcutter in.
Ik vind dat wel interessant weetje, is een speciaal blussysteem wat ik zelf nog nooit in het echt heb gezien.quote:
Toch nog ff mooi een plaatje.twitter:112ijmond twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 16:25:40Middelbrand Noordersluis IJmuiden: Cobra Cutter ingezet bij de bluswerkzaamheden. @DePolitieheli hangt erboven. http://t.co/j0u8zSGFdO reageer retweet
Misschien ligt het aan mij maar het ziet er niet zo indrukwekkend uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
Toch nog ff mooi een plaatje.twitter:112ijmond twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 16:25:40Middelbrand Noordersluis IJmuiden: Cobra Cutter ingezet bij de bluswerkzaamheden. @DePolitieheli hangt erboven. http://t.co/j0u8zSGFdO reageer retweet
Qua brand bedoel je? Dit is gewoon een foto van dat Cobra systeem heh. Brandje zelf was wel lekker pittig, geen superbrand maar toch wel een fijne.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar het ziet er niet zo indrukwekkend uit?
Ja bedoelde dat Cobra systeem. Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Qua brand bedoel je? Dit is gewoon een foto van dat Cobra systeem heh. Brandje zelf was wel lekker pittig, geen superbrand maar toch wel een fijne.
[ afbeelding ]
Verder niet zoveel bijzonders, pand stond al leeg en moet plaatsruimen voor uitbreiding van het sluizencomplex.
Dat kan bijvoorbeeld in 1 tot 2 minuten tijd de temperatuur in een ruimte van 600 graden Celsius terugbrengen naar 100 graden Celsius. En is zwaar hogedruk, spuit eventueel 'overal' doorheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoelde dat Cobra systeem. Wat is er zo bijzonder aan?
Hij brengt de temperatuur terug alleen door het water wat er uit komt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan bijvoorbeeld in 1 tot 2 minuten tijd de temperatuur in een ruimte van 600 graden Celsius terugbrengen naar 100 graden Celsius. En is zwaar hogedruk, spuit eventueel 'overal' doorheen.
Ja en de verneveling of zo, het is iig zeer effectief. En hij kan ingezet worden om ergens dwars doorheen te spuiten, zoek maar op Cobra cold cut system.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij brengt de temperatuur terug alleen door het water wat er uit komt?
Maar dat ze hem hebben is nog zeldzaam dus?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en de verneveling of zo, het is iig zeer effectief. En hij kan ingezet worden om ergens dwars doorheen te spuiten, zoek maar op Cobra cold cut system.
Niet elk brandweerkorps heeft dat systeem inderdaad. Deze moest uit Halfweg/Zwanenburg komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat ze hem hebben is nog zeldzaam dus?
Ik moest een keer op school in zo'n oefencontainer een brand blussen. Ik in dat veelte grote pak die container in. Dood eng was hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet elk brandweerkorps heeft dat systeem inderdaad. Deze moest uit Halfweg/Zwanenburg komen.
Das toch kicken joh, ik ben wel eens een hele oefentoren doorgelopen, met laaghangende balken en gaten in de vloer. Ook wel eens met de ladderwagen op 30 meter hoogte in dat bakje gestaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moest een keer op school in zo'n oefencontainer een brand blussen. Ik in dat veelte grote pak die container in. Dood eng was het
Ook met vuur er bij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Das toch kicken joh, ik ben wel eens een hele oefentoren doorgelopen, met laaghangende balken en gaten in de vloer. Ook wel eens met de ladderwagen op 30 meter hoogte in dat bakje gestaan.
Lekker 298 kilo wegen,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh![]()
http://9gag.com/gag/axGNvn1?sc=gif
Volgens het gifje een halve seconde.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang dit in de oven moet?
Dat ik daar nou niet op ben gekomen idd....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens het gifje een halve seconde.
Vreetzak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh![]()
http://9gag.com/gag/axGNvn1?sc=gif
Nee, is een kwestie van proberen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar niet elke pan kan in de oven toch?
Het lijkt op koken dus ik weet niet of dat aan jou besteed isquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt op koken dus ik weet niet of dat aan jou besteed is
quote:
Welke comment zegt dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens de comments kan je chocolade niet zo laten smelten.
Ik lees het ja, maar dat is een vrouw die dat zegt.quote:
Moet ik alvast de brandweer bellen?quote:
Volgens mij kan het zo niet zoals in die gif.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maar dat is een vrouw die dat zegt.
Die heeft gewoon geen zin om de pan af te wassen.
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Denk je dat ik het zo als die gif kan doen?
Katten zijn sowieso geweldigquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Die kattendocu op 1 is goed.
Wat een bazen zijn het ook.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit eentje van jou Uccie?
[ afbeelding ]
We weten dat je een watje bent....maar om dat nou zo te etaleren, zou ik nog even over nadenken.quote:
Nu al weer terugquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, honden zijn veel leuker.
[ afbeelding ]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent zeg, dit klinkt zoveel liefdevoller als jij het zegt ipv Specuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
We weten dat je een watje bent....maar om dat nou zo te etaleren, zou ik nog even over nadenken.
Als je nou eens op Skype komt zal het nog 10x keer liefdevoller klinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent zeg, dit klinkt zoveel liefdevoller als jij het zegt ipv Specu.
Ik merk het.quote:
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent zeg, dit klinkt zoveel liefdevoller als jij het zegt ipv Specu.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ze zeggen ook altijd dat de tijd sneller gaat als het leuk is. m.a.w., het was leuk toen jij er niet was.
Da hek toch glad nie, hoevaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nou eens op Skype komt zal het nog 10x keer liefdevoller klinken.
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik doodsbang ben voor die man.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.
Time flies when you're having none...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ze zeggen ook altijd dat de tijd sneller gaat als het leuk is. m.a.w., het was leuk toen jij er niet was.
Is toch juist lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik doodsbang ben voor die man.
Ben je mal, hij is gewoon een schat die het zo kwaad allemaal niet bedoelt. Hij doet me denken aan Tikkels:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.
Dat is geen excuus, doe er wat aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Da hek toch glad nie, hoevaak moet ik dat nog zeggen
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?quote:
Kantoor-"humor".quote:
Doe eens niet zo homofiel joh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is gewoon een schat die het zo kwaad allemaal niet bedoelt. Hij doet me denken aan Tikkels:
Ik ben gewoon aan het sparen voor een derde naam topicquote:
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?
Ah, daarom ben je dus al vrij. je moet in ruil daarvoor elke dag 10x fok.bol.com spammenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.
Kun je hier ook even komen opruimen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
Wat heerlijk om door je huis te lopen zonder overal tyfuszooi te zien
Ik wil niet klikken wat is een bol.fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, daarom ben je dus al vrij. je moet in ruil daarvoor elke dag 10x fok.bol.com spammen
Ben nog niet helemaal klaar, de studeerkamer auditeert nog steeds voor huisinpuin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je hier ook even komen opruimen?
Dan kan je iets van bol.com kopen en dan krijgt FOK! er ook geld voor! Een fantastische service! Gebruik het nu!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil niet klikken wat is een bol.fok?
Dan is het er pas dinsdag, heb ik niks aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.
Volgende week mag ook gewoonquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal klaar, de studeerkamer auditeert nog steeds voor huisinpuin.
Oh dat kan ook met goede doelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kan je iets van bol.com kopen en dan krijgt FOK! er ook geld voor! Een fantastische service! Gebruik het nu!
Weet je dat je een koptelefoon ook kan gebruiken als microfoonquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?
Pfff eerder half juli. Maar als dat eenmaal opgeruimd is, ga ik wel een beeldscherm voor mijn laptop kopen.quote:
Ja dat weet ik, vroeger ook wel eens gedaan. Maar als ik dat doe kan ik alleen praten en niks horenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je dat je een koptelefoon ook kan gebruiken als microfoon
#DJweetje
Dan koop je een microfoon om door te luisterenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, vroeger ook wel eens gedaan. Maar als ik dat doe kan ik alleen praten en niks horen
Klinkt goed. Verdelen we het onder de armen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij kunnen bol.gutterfm.nl wel nemen.
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Verdelen we het onder de armen.
Ik vind dat wel iets voor mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan koop je een microfoon om door te luisteren
Oh wacht...
You're backquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, honden zijn veel leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan koop je een microfoon om door te luisteren
Oh wacht...
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel deodorant nodig.
een beetje welquote:
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.quote:
Waar was je gisteren ineens?quote:
Ik had van de week zelfs een gifje van die Alison Camembert geplaatstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik moest vannacht nog dromen van je prachtige schilderachtige tekeningen.
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.
Van zijn droomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een printscreen en post het in dit CRE / Isketch kunsten topic.
Het was me iets te drukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, waarom ging je gister ineens weg, ben je mad?
Daar was ik ook al hard voor aan het zorgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we afspreken dat Fokker en Fylax niet meer tegelijkertijd in hetzelfde Skype kanaal mogen zijn.
Dat zou idd wel schelen, maar is wel minder gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten we afspreken dat Fokker en Fylax niet meer tegelijkertijd in hetzelfde Skype kanaal mogen zijn.
Ik was vanochtend echt compleet brak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar was ik ook al hard voor aan het zorgen.
Die Henrivo kan trouwens ook aardig doorlullen.
Ik vind het altijd wel leuk met jouquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Blij dat ik gewoon film heb gekeken.
Ik ben de rust zelve.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:03 schreef moemoe het volgende:
Nah, het was meer de combinatie van Fylax en Henrivo. Die 2 hebben een goede chemie samen, maar pffff... Ff te veel van het goede.
Vogeltje doet om 6u reveille dus tja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij was hier ook al weer om 8.30 ofzo, terwijl we pas om 4:00 stopte
Ik neem het morgen wel op, klinkt wel heel schattig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon het hok en het raam open laten staan.
Beat er onder, en je hebt een leuke remix.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem het morgen wel op, klinkt wel heel schattig.
Is meneer Tosti.quote:
Misschien de instellingen even nakijken.quote:
Mijn kattenoortjes geven altijd licht als het in een topic over mij gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien de instellingen even nakijken.
kutnummer man. Die Kenny B bewijst maar weer dat echt iedereen artiest bekend kan wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
Hey ik hoor Kenny B - Parijs, ik zing 'm zachtjes mee in de versie van Fokker B
Dat lijkt me een wel erg hoge prijs #zounietbetalenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Fallax staat over 10 jaar zijn kontje te verkopen achter het station voor een blik Gladiator.
De FOK!ker versie niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:50 schreef henrivo het volgende:
[..]
kutnummer man. Die Kenny B bewijst maar weer dat echt iedereen artiest kan worden
Zou jij je frikandelbroodje daar niet in willen proppen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wel erg hoge prijs #zounietbetalen
Alsjeblieft niet. Als ik dat toch homo ga worden, heb ik nog steeds niet zúlke lage standaardenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je frikandelbroodje daar niet in willen proppen?
Necrofielaksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde gister dat Fylax pedofiel is, pedoFylax. Haha.
haalloo net thuisquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
Wat is het hier leeg, lijkt het hoofd van LRPC wel.
Mooi op tijd, want Henri was al aan het ronselen.quote:
HenrY verdommequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi op tijd, want Henri was al aan het ronselen.
Nee hier ben je Henri...ik ben toch ook niet eens Ucco.quote:
Ja jou zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi op tijd, want Henri was al aan het ronselen.
Maar dan wel met verschillende achtervoegsels.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk verdient deze TT ook 50 delen.
Jaaaa.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Limitless (2011) - IMDb
Nou, dit was wel leuk.
Ik voel me vereerd, maar ik prefereer toch echt pas een reeks te worden als ik vermist ben.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk verdient deze TT ook 50 delen.
Prima film.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Limitless (2011) - IMDb
Nou, dit was wel leuk.
Netjes hoor!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
Nou speciaal voor jou dan Mani
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat je dit kon waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |