Mosterd, nog nooit eerder gehad.quote:
Voor een cup-a-soupje prima te nassen.quote:
Ik heb er wel een lepel mosterd bij gegooid.quote:
Die chinese tomaat is ook nog wel ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja ehh.
Ik vind Tomaat/groente en erwt echt goor.
Kerrie en kip zijn wel te doen.
Niet waar, ik zeg het je.quote:
Ik beloof nietsquote:
Ik vind champignonsoep sowieso niet lekker, ook niet als het echte soep is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ben de enige die champignon lekker vindt.
Ohja die is ook wel weg te krijgen. Maar dat eet ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ben de enige die champignon lekker vindt.
Is dat wat? Ik zag het staan, maar ik weet niet.quote:
Klinkt goed, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
Deze wil ik nog wel een keer proberen:
[ afbeelding ]
Op het pakje is het spannender dan in je mok.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zag het staan, maar ik weet niet.
Dan durf ik wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op het pakje is het spannender dan in je mok.
Maar het is wel ok verder.
Dan ben je de enige.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
Deze wil ik nog wel een keer proberen:
[ afbeelding ]
Soepquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je de enige.
Of LTKDV zal het ook wel weer lekker vinden.
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.quote:
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.
Crewbash, ban.quote:
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinken.
Dat klinkt in ieder geval appetijtelijkerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden mag jij gewoon afgezeken worden
quote:
quote:1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen „FOK!‟, is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is gebonden aan de Algemene Voorwaarden en policies van FOK!. De gebruiker, hierna te noemen „Gebruiker‟ of „User‟ verklaart zich bij gebruik van FOK! uitdrukkelijk akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
b. Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Behalve tegenover LTVDK. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
LTVKD?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neeeheeee.
Al is het wel gewoon onnodig.
Fokkerquote:
Ik begrijp jouw fascinatie met mij niet zo.quote:
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chinese tomatensoep bij de Chinees in emmeloord is hemels.
Fokker is dit met mij eens.
Nee helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.
En doe je mee met Isketch? Ben nu alleen met Uccie, maar dan kan niemand winnen.
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.quote:
Ik zit altijd op het randje, maar ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.
En dat was al voor de MED zo.
wrm nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Plus ik zie niet in waarom ik met een 15-jarig knulletje zou willen skypen.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
#nopedoquote:
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
Vertel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2015 02:35:05 ]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef Triggershot het volgende:
nu heb ik een of ander homosite in mijn geschiedenis.![]()
denk je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.quote:
de zon is al onder hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijtquote:
Iets meerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijt.
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaquote:
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaAl is het om half 5 toch meestal al wel aardig licht aan het worden
.
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur niet
Nog een paar jaar en dan is het weer zoverquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.![]()
![]()
een jaar of 15quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is het weer zover
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last vanquote:
Misschien ben ik dat, weet jij veel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last van
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal primaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat, weet jij veel.
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal prima
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.
Ondertussen Specularium ineens proberen mijn minnaar/vriend/mattie te worden, de smerige rat. Alles voor het geld. Nofi spec, bro's 4lifejwz.
true, true, ish kultoerr!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
truste!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
zomaar doe je zo gemeen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:05 schreef Specularium het volgende:
Zie ik iets moois opbloeien?
Triggerschaap heeft nu toch al een hommosite in zijn geschiedenis.
Hebben we toch iets gemeenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
ik ben witter dan de gemiddelde kaasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben witter dan de gemiddelde kaas
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.
laat me raden, verkeerde schoenen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
laat me raden, verkeerde schoenen?
moet kunnen al die kaaskoppen waar je naar binnen kunt kijken is ook niets.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |