Soepquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je de enige.
Of LTKDV zal het ook wel weer lekker vinden.
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.quote:
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een onzin, goeie verse soep is gewoon lekker.
Crewbash, ban.quote:
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede verse wel, maar die aanmaakmeuk waar jullie mee aan komen zetten mag de naam soep niet eens dragen. Lekker een beetje zout warm water drinken.
Dat klinkt in ieder geval appetijtelijkerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, anders drink ik warm water waar ik een zakje bladeren in heb gehangen.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden mag jij gewoon afgezeken worden
quote:
quote:1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen „FOK!‟, is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is gebonden aan de Algemene Voorwaarden en policies van FOK!. De gebruiker, hierna te noemen „Gebruiker‟ of „User‟ verklaart zich bij gebruik van FOK! uitdrukkelijk akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
b. Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Behalve tegenover LTVDK. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
LTVKD?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neeeheeee.
Al is het wel gewoon onnodig.
Fokkerquote:
Ik begrijp jouw fascinatie met mij niet zo.quote:
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chinese tomatensoep bij de Chinees in emmeloord is hemels.
Fokker is dit met mij eens.
Nee helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker zeker, daar kunnen ze in Brabant nog wat van leren.
En doe je mee met Isketch? Ben nu alleen met Uccie, maar dan kan niemand winnen.
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.quote:
Ik zit altijd op het randje, maar ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook, maar die opmerking is een beetje op de grens van wat toelaatbaar is.
En dat was al voor de MED zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |