wrm nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Plus ik zie niet in waarom ik met een 15-jarig knulletje zou willen skypen.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
#nopedoquote:
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
Vertel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere verhalen over jou gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2015 02:35:05 ]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef Triggershot het volgende:
nu heb ik een of ander homosite in mijn geschiedenis.![]()
denk je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, het is ramadan, dan gebeuren zulk soort dingen.
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.quote:
de zon is al onder hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van dehydratie ga je soms gekke dingen dingen doen, gewoon een goede Dua uitspreken en dan komt het wel goed.
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijtquote:
Iets meerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een uurtje en hij is weer op, tijd voor je ontbijt.
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaquote:
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog ruim 2,5 uur zie ik jaAl is het om half 5 toch meestal al wel aardig licht aan het worden
.
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je rond 6/7 slaapt, late middag wakker wordt, je dag vult met wat amusement, je boodschappen enzo is het eik wel makkelijk te doen.
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon slim zijn en het gewoon elk jaar in december doen heb je dat gezeur niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |