Als je nou eens op Skype komt zal het nog 10x keer liefdevoller klinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent zeg, dit klinkt zoveel liefdevoller als jij het zegt ipv Specu.
Ik merk het.quote:
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent zeg, dit klinkt zoveel liefdevoller als jij het zegt ipv Specu.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ze zeggen ook altijd dat de tijd sneller gaat als het leuk is. m.a.w., het was leuk toen jij er niet was.
Da hek toch glad nie, hoevaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nou eens op Skype komt zal het nog 10x keer liefdevoller klinken.
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik doodsbang ben voor die man.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.
Time flies when you're having none...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ze zeggen ook altijd dat de tijd sneller gaat als het leuk is. m.a.w., het was leuk toen jij er niet was.
Is toch juist lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik doodsbang ben voor die man.
Ben je mal, hij is gewoon een schat die het zo kwaad allemaal niet bedoelt. Hij doet me denken aan Tikkels:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu bedoelt het goe....ohnee, hij bedoelt precies wat hij zegt.
Dat is geen excuus, doe er wat aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Da hek toch glad nie, hoevaak moet ik dat nog zeggen
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?quote:
Kantoor-"humor".quote:
Doe eens niet zo homofiel joh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is gewoon een schat die het zo kwaad allemaal niet bedoelt. Hij doet me denken aan Tikkels:
Ik ben gewoon aan het sparen voor een derde naam topicquote:
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk wat? De buurman neersteken en zijn microfoon jatten?
Ah, daarom ben je dus al vrij. je moet in ruil daarvoor elke dag 10x fok.bol.com spammenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan, of je gaat naar http://bol.fok.nl/ en koopt er een voor 5-10 euro.
Kun je hier ook even komen opruimen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
Wat heerlijk om door je huis te lopen zonder overal tyfuszooi te zien
Ik wil niet klikken wat is een bol.fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, daarom ben je dus al vrij. je moet in ruil daarvoor elke dag 10x fok.bol.com spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |