Echt hè. Waarom neemt het perscentrum een dergelijke verklaring niet zelf op, mail maar door.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan mag je ook geen vragen stellen, awwww.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Perrin het volgende:
Die arme gemeente waar ze straks burgemeester wordt.
Aftreden VVD-stijl.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:05 schreef Breekfast het volgende:
Daarvoor moet je dus als journalist op je vrije zaterdagmiddag komen opdraven
Vrouw met ballenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Kamervoorzitters
Nee, dan Betty Boothroyd
Dat ligt niet aan de VVD of deze regeer periode, justitie is al decennia een puinhoop, daar zijn al heel wat mensen op afgebrand.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vraag me af of de VVD in een volgend kabinet nog steeds zo graag Justitie als ministerie wil hebben trouwensHebben er natuurlijk een enorm potje van gemaakt, nog los van alle koppen die er gerold hebben
dat superministerie was ook vragen om problemenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de VVD of deze regeer periode, justitie is al decennia een puinhoop, daar zijn al heel wat mensen op afgebrand.
met welk gezag moet ze nu in de kamer opereren? Wie neemt haar nu nog serieus?quote:
Dat is ze wel gewendquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met welk gezag moet ze nu in de kamer opereren? Wie neemt haar nu nog serieus?
Kamervoorzitterschap vereist andere kwaliteiten dan Kamerlidmaatschap.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joh, ze krijgt een portefeuille die wrs absoluut geen aandacht trekt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die term kun je niet 1-op-1 vertalen naar ons parlementair systeem toch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Er is altijd plek voor nog een backbencher in de Tweede Kamer.
Klopt, aangezien ministers en staatssecretarissen geen kamerleden zijn zoals in het Westminster systeem.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die term kun je niet 1-op-1 vertalen naar ons parlementair systeem toch.
Was ook enigszins verbaasd dat sommige toch echt wel ingevoerde users het aanblijven van Van Miltenburg als TK-lid vergeleken met de terugkeer van staatssecretaris Teeven als TK-lid Teeven. Dat gaat natuurlijk via een andere procedure. Miltenburg is als vz 1 van de 150, Teeven als staatssecretaris niet. echter valt er een TK-lid van VVD weg en Teeven staat als eerste op de verkiezingslijst dan mag hij weer TK-lid worden, als hij wil, en dat wilde hij. Miltenburg blijft ook na aftreden als vz van de TK, gewoon 1 van de 150 TK-leden, tenzij ze zelf die baan ook wil opzeggen, maar dat wil ze kennelijk niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Klopt, aangezien ministers en staatssecretarissen geen kamerleden zijn zoals in het Westminster systeem.
De VVD (of liever de gekozen bewindspersonen) hebben aardig bijgedragen aan de puinhoop iig. Maar als het zo'n moeilijk departement is vraag ik me dus serieus af of de VVD het nog wel wil.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de VVD of deze regeer periode, justitie is al decennia een puinhoop, daar zijn al heel wat mensen op afgebrand.
Omdat je dan kan seponeren naar hartelustquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De VVD (of liever de gekozen bewindspersonen) hebben aardig bijgedragen aan de puinhoop iig. Maar als het zo'n moeilijk departement is vraag ik me dus serieus af of de VVD het nog wel wil.
uiteraard wel, veel VVD'ers komen in aanraking met Justitie, dus dan kan je maar beter ministerie beheren. Anders kan je geen telefoontaps laten verdwijnen enzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De VVD (of liever de gekozen bewindspersonen) hebben aardig bijgedragen aan de puinhoop iig. Maar als het zo'n moeilijk departement is vraag ik me dus serieus af of de VVD het nog wel wil.
Heb je daar documentatie van?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |