SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik dacht dat je het over bjorn hadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Onze echte horecatijger en feestbeest, glas wodka in de hand, lipjes getuit, borsten vooruit, stapje links, stapje rechts en bleren maar
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ziet er goed uitquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
oh wel zelfde acts dus? Gio heeft het weer over meisje met hond en frisbee wat weer buiten moet, half 8 dan moet paal afgebroken worden.![]()
Uh Oh..quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:
Ivan: Wanneer begint het?
Gio: 3 minuten geleden.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Brainssss brainssssquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio heeft deze keer een kareoke set zodat de op het weiland muziek hebben en het niet meer vol aan hoeft in de loods
Gio "Gevallen?"quote:
Mevrouw "Ja hier voor de poort vorige week"
![]()
![]()
Ik speel de bas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Heidezangers 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ie al begonnen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:06 schreef rowan634 het volgende:
wat lees ik nu? gaat gio stoppen met zn opleiding?![]()
![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Volgens mij komt La Brard een klismaworkshop geven.quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja nee daar is wat verwarring over. Het schijnt toch La Paay te zijn die gaat 'jureren' vanavond.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij komt La Brard een klismaworkshop geven.![]()
Bjorn moet niet gaan zingen ................quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naoomi legt aan Gabi uit de de houding van Bjorn niet goed is.
Hij staat veels te ingedoken ipv uitend
buiten het feit dat zijn houding niet goed is ...wat op zich niet eens zo erg zou zijn
Mist hij het gevoel om nummers over te brengen ....
er zit niets van Bjorn in en hij geeft zichzelf niet ,
dat is juist wat zo belangrijk is wil je mensen rakenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb geen hekel aan dr. Laat ik het zo zeggen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nicole "Ik wil ook knuffuluhhhh"
Bas "Kom maar"
Nicole "Nee met de hondjes"
Bas hijgt hard in Nicole's oor
Nicole "Patries komt eraan"
Bas "Oh wat een lekker wijf!"![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bjorn moet niet gaan zingen ................
buiten het feit dat zijn houding niet goed is ...wat op zich niet eens zo erg zou zijn
Mist hij het gevoel om nummers over te brengen ....
er zit niets van Bjorn in en hij geeft zichzelf niet ,
dat is juist wat zo belangrijk is wil je mensen rakenHij wil zelf op de voorgrond staan.. niet iets brengen.. Met alles.
Bjorn gaat het niet worden is ShowbizzIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dankzij ene Schumacher...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze houd van Tsjoekie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ehmm kijkt tv of streams?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze kijkt altijd en weet alles"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bas: Oh, wat een lekkerding.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Direct omkeren danquote:
Ze mag 'm meenemenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Misschien nog een reclame ooit, of een paar rolletjes in kinderseriesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Hij wil zelf op de voorgrond staan.. niet iets brengen.. Met alles.
Bjorn gaat het niet worden is Showbizz
maar zingen is het niet voor Bjorn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En dat telt tijdens de ramadan zwaarderquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, het tv-momentje hebben we ook weer gehad.
Hij vloekt en tiert op een dag meer dan dat hij bidt
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze vond LauA ook een topper.quote:![]()
Patricia Paay · Works at SBS 6
Wat een heerlijk oprecht en slim wijf , ik zal je missen !
Reply · · 2 · April 25 at 2:39am![]()
ivan mag haar niet zoenen
patricia herhaalt nogmaals dat ze alles weet en dat ze zo eens even gaan praten![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nicole net toen Paay aankwam "Mn favo taxi-chauffeur is er ook bij, daar kreeg ik laatst een briefje van op de markt"![]()
Ze gaat al beginnen met een wodkaatje cola zodat ze wat makkelijker kan lullenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze vond LauA ook een topper.![]()
Patricia Paay · Works at SBS 6
Wat een heerlijk oprecht en slim wijf , ik zal je missen !
Reply · · 2 · April 25 at 2:39amBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
O jee... daar bloeit wat tussen Paay en Bas
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha Bjorn wil Bas voor lul zetten...
Maar het werkt averechts en Patrisch flirt even met Bas
En???????Altijd,eerst even streams kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je moet de helft van wat hier staat niet gelovenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik hoor toch steeds een drummert.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hebben we vanmiddag al voorspeld... die zitten samen in de Jury.. gaat leuk worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee... daar bloeit wat tussen Paay en Bas
Maar dit is niet hun drummer toch, deze krullebol zong de vorige keer en was afgevallenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet de helft van wat hier staat niet geloven![]()
Wel gek ,...Mijn moeder ziet er ook zo goed uit, is veel jonger dan dat ze in leeftijd isquote:
alleen is mijn moeder mooier![]()
dus ik weet niet beter .... volgens mij heeft het ook te maken met hoe je in het leven staat
en in het geval van Paay ook of je geld hebt voor operaties ..
Maar niets mis met la Paay
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bereid je maar voor...
Ik vermoed vanaf nu een stream BNN'ers deze zomer.....
De tuin is klaar, de verlischting...
JdM rolt Fase B uit
Bas en La Paay.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Meestal tussen de blauwe M&M`s...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das mooi ,want ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ik weet heel goed welke kledingstukken van mij zijn, dank je.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze spelen wel alleen blijven ze niet om na te spelen omdat de drummer naar Belgie moet, dus ze spelen wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar dit is niet hun drummer toch, deze krullebol zong de vorige keer en was afgevallen
Of dit hun echter drummer is weet ik niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wacht maar tot er een borrel in zitquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik wil niet weten hoe Collie eruit ziet als ze de leeftijd van Paay heeft..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Collie, Eat Your Heart Out, zo had je er ook uit kunnen zien![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
klopt helemaalquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel gek ,...Mijn moeder ziet er ook zo goed uit, is veel jonger dan dat ze in leeftijd is
alleen is mijn moeder mooier![]()
dus ik weet niet beter .... volgens mij heeft het ook te maken met hoe je in het leven staat
en in het geval van Paay ook of je geld hebt voor operaties ..
Maar niets mis met la Paay
en ook een wat hipper kapsel/kleding helpt al veel.TEAM TAFEL![]()
Damn,en ze is 20 jaar jonger.....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Collie, Eat Your Heart Out, zo had je er ook uit kunnen zien
Daarom, moet ze maar beter d'r best doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Collie eruit ziet als ze de leeftijd van Paay heeft..![]()
![]()
Trainer van de kinderen die dansenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Who TF is die Roxanne toch ??Love Utopia Meisjes![]()
La Paay is bijna dubbel zo oud als de Flesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Damn,en ze is 20 jaar jonger.....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gio gaat er weer voor!
Ahh daar is Bjorn weer met zijn bekende riedel : hoe raar moet het zijn als je altijd Utopia kijkt en ineens zit je dan zomaar in Utopia
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Paay is bijna dubbel zo oud als de Fles
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Paay is bijna dubbel zo oud als de Fles![]()
![]()
Nu je het zegt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Who TF is die Roxanne toch ??![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een borrel in zit![]()
TEAM TAFEL![]()
Het is om te huilen met die gozer, zo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Ahh daar is Bjorn weer met zijn bekende riedel : hoe raar moet het zijn als je altijd Utopia kijkt en ineens zit je dan zomaar in UtopiaIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Foei Pb, als?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
La Paay is bijna dubbel zo oud als de Fles
Bas zit keurig naast La Paay.
― Mark Twain
Paay: "Mag ik vragen wat de puntentelling is?"
Collie: "Het is Utopiaans"
M.a.w., er is weer geen fuck voorbereid.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En andersom zou je het ook gelovenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Paay is bijna dubbel zo oud als de Fles![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Arme knul, je ziet hem zn best doen om popi mee te praten en oogcontact te krijgenBjorn hobbelt altijd overal achteraan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas glundertquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is om te huilen met die gozer, zo voorspelbaar..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tsjoek neemt het heft in handen
Ik kan je uit ervaring zeggen: ordinairder heb je z\e nooit gezien.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oei scherp.Dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Foei Pb, als?
Bas zit keurig naast La Paay.![]()
Begint nu al met hakkelen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Collie over 15 jaar....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Damn,en ze is 20 jaar jonger.....
![]()
![]()
Nope, dat was vorig jaar toch stukken beter geregeldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Paay: "Mag ik vragen wat de puntentelling is?"
Collie: "Het is Utopiaans"
M.a.w., er is weer geen fuck voorbereid.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen: ordinairder heb je z\e nooit gezien.![]()
TEAM TAFEL![]()
De jury`s van vandaag....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was bijna goedquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan je uit ervaring zeggen: ordinairder heb je z\e nooit gezien.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Collie over 15 jaar....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love Utopia Meisjes![]()
![]()
Bas
It comes natural. Daarom is hij zo leuk.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
christina curry kan ook goed paaldansen volgens patries
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
It comes natural. Daarom is hij zo leuk.![]()
![]()
Ja die deed mee aan dat tv programma geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
christina curry kan ook goed paaldansen volgens patries![]()
Inderdaad, dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
christina curry kan ook goed paaldansen volgens patries![]()
![]()
"Als" is hier goed hoor. Het is geen vergrotende trap.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Foei Pb, als?
Bas zit keurig naast La Paay.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oja paling wif the starsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja die deed mee aan dat tv programma geloof ik.![]()
Dat is Basquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
It comes natural. Daarom is hij zo leuk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oh kan ik heb dat programma niet gekeken toenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja die deed mee aan dat tv programma geloof ik.TEAM TAFEL![]()
Hij begint een beetje zielig te wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]Bjorn hobbelt altijd overal achteraan
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zoveel schelen ze niet qua leeftijd denk ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Collie eruit ziet als ze de leeftijd van Paay heeft..
Daarbij heeft La Paaij wel een kilootje of 6 aan make up op haar gezicht. Als Collie zoveel erop smeert zal ze er ook uitzien als Patries![]()
[quote]Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
[/quotetoch niet zo'n tongetje eruit als Patty??![]()
Je redt je er mooi uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"Als" is hier goed hoor. Het is geen vergrotende trap.
Begint?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij begint een beetje zielig te worden![]()
Ruud deed er altijd zo zijn best voor, die wilde leuk gevonden worden. Daarom was hij juist niet leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
It comes natural. Daarom is hij zo leuk.![]()
Ze schelen 20 jaar. Verder heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zoveel schelen ze niet qua leeftijd denk ik?
Daarbij heeft La Paaij wel een kilootje of 6 aan make up op haar gezicht. Als Collie zoveel erop smeert zal ze er ook uitzien als Patries“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ze hebben die cameraman op stream 1 minimaal een valiumpje teveel gevoerd
Mss moeten ze Maddy erin laten als speeltje voor Bjorn want die maakt toch ook heel geen tv behalve een fittie hier en daar.![]()
Ja ... het is idd zielig .... Bjorn heeft het gewoon niet ...hij is niet echtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij begint een beetje zielig te worden
hij komt mij te wanhopig en daardoor te slijmerig over
Hij heeft niet wat Bas wel heeftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
"Als" is hier goed hoor. Het is geen vergrotende trap.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Zo dan schelen ze inderdaad wel veelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze schelen 20 jaar. Verder heb je wel gelijk![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Datzelfde heeft Bjorn ook ...........quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ruud deed er altijd zo zijn best voor, die wilde leuk gevonden worden. Daarom was hij juist niet leuk.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zou hem ook links laten liggen. Hij doet niemand kwaad en bedoelt het allemaal niet verkeerd maar ik kan er geen seconde naar kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook alle nieuwelingen zien hem zelden staan..![]()
iemand had dat hier al voorspeltquote:![]()
gio is weer echt heel erg slecht
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef pullup het volgende:
Ze hebben die cameraman op stream 1 minimaal een valiumpje teveel gevoerdOh jee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gio: Mag ik vragen hoe oud je bent
Evy: Nee
?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Michelle Okken!
Die heeft met Isa opgetreden!To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Meisje heeft er vorige week heel erg van genoten en ze heeft het terug gekeken
Gio vind dat TOPMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Doet niet mee is er alleen om het te openen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:29 schreef Urb het volgende:
Vergat Gio nou jury naar ocmmentaar te vragen of deed Evi niet mee?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
MuteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja he. Dat dacht ik al toen ze de poort binnen kwam lopen, dat zij dat wasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Michelle Okken!
Die heeft met Isa opgetreden!----------------------------
What the... is dit nou weer?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dat gaat een lange mute sessie worden als de rest net zo is
Bas tegen La Paay: Ik hou hier helemaal niet van.
![]()
― Mark Twain
![]()
''Zie ik jou staan, dan zie ik jou wel zitten''
Gaat over Rob?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik snap er sowieso niets vanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:29 schreef Urb het volgende:
Vergat Gio nou jury naar ocmmentaar te vragen of deed Evi niet mee?
Ik dacht dat het een workshop paaldansen was,
Gio moest er toch ook 150 euro voor betalen las ik in de cos
vage shitMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
Baggerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een heldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:30 schreef beequeen het volgende:
Bas tegen La Paay: Ik hou hier helemaal niet van.
![]()
Ik kom net binnen, maar ben er al redelijk klaar mee. Ik luister naar Bas, maar krijg die ellende gewoon mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:30 schreef pullup het volgende:
― Mark Twain
Jij ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:30 schreef pullup het volgende:
facebook en twitter...... facebook en twitter
zo'n sterke tekst![]()
![]()
![]()
Tis net zo'n paardrijbroekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die broek?
Staat er een ook een kameel buiten met glitters ?![]()
FB en Twitter.![]()
![]()
Die workshop hebben ze al gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap er sowieso niets van
Ik dacht dat het een workshop paaldansen was,
Gio moest er toch ook 150 euro voor betalen las ik in de cos
vage shitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ontzettend hip en cool!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:32 schreef LLgetikt het volgende:
facebook en twitter...... facebook en twitter
zo'n sterke tekst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Op zich doet ze het niet slecht vind ikquote:
maar het is gewoon bagger muziekMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ff Peter R de Vries inlichten over deze stalker.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Die kop van Bas.
― Mark Twain
Mag Patries wel oppassen dat ze niet gaat vlaggen met d'r armpjes..... Denken ze datquote:
de nieuwe haring binnen is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Ff Peter R de Vries inlichten over deze stalker.
hij hoeft er niet op te sporen iigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Ff Peter R de Vries inlichten over deze stalker.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag Patries wel oppassen dat ze niet gaat vlaggen met d'r armpjes..... Denken ze dat
de nieuwe haring binnen is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Bas?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
― Mark Twain
Waarom mag ze 2 nummers doen?
Oei..Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef lonneberga het volgende:
Haar van Bas zit leuk,Gaby toch gedaan?
Isabellaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzorgt de kleding van het meisje ??SOONY![]()
Iemand die er 7 jaar geleden mee is opgehoudenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzorgt de kleding van het meisje ??Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Mss Billy de fashionista?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzorgt de kleding van het meisje ??![]()
![]()
Billy?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzorgt de kleding van het meisje ??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iemand die er 7 jaar geleden mee is opgehouden![]()
quote:
Echt té erg, arm kind. En dan dat blote buikje ook nog eensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzorgt de kleding van het meisje ??![]()
![]()
![]()
Patrisch vind het jammer dat ze geen commentaar mag geven...
Ja.. Hoezo dat dan ??Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Patries vind het jammer dat ze geen commentaar mogen geven ,want zo leert het meisje ook nietsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iemand die er 7 jaar geleden mee is opgehoudenSchande schande wie dat meisje heeft gekleed .quote:![]()
![]()
Ik vond de uithalen wel wat schreeuwerig..Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Volgens Gaby ziet ze er prachtig uit.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Proost Jul.quote:![]()
![]()
Michellequote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie is aan de jank?
oh Gaby vond het SickSOONY![]()
Bas Omfg!
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: