Dankzij ene Schumacher...quote:
Ehmm kijkt tv of streams?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze kijkt altijd en weet alles
Direct omkeren danquote:
Ze mag 'm meenemenquote:
Misschien nog een reclame ooit, of een paar rolletjes in kinderseriesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Hij wil zelf op de voorgrond staan.. niet iets brengen.. Met alles.
Bjorn gaat het niet worden is Showbizz
En dat telt tijdens de ramadan zwaarderquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, het tv-momentje hebben we ook weer gehad.
Hij vloekt en tiert op een dag meer dan dat hij bidt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze vond LauA ook een topper.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
En???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |