SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat duuuurrrquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat die witte worsten ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De ''te veel red bull+bier'' techniek.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
en waarschijnlijk niet eens zelf gemarnineerd ofzo... karig.quote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze kennen veel gasten die er komen..quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Filètlapjes...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
damn ja
en die steak is zeker geen biefstuk maar gewoon tartaar ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk een diepvries hamburger van de plus .quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
damn ja
en die steak is zeker geen biefstuk maar gewoon tartaar ofzo?![]()
Gio paaldansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gio paaldansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Love Utopia Meisjes![]()
quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag Waaif wel Spraiden ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:51 schreef rowan634 het volgende:
wim en ivan kijken op een veilige afstand toeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gio paaldansenWat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark: Oorlog, oorlog ,oorlog? Met ui? Ja jullie maken het mij lekker makkelijk! SLKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Er zijn wel meerdere die ik op hun muil wil zien gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef puzziepie het volgende:
Godverr ik wilde Nicole op der muil zien gaan![]()
![]()
Hadden ze beter naar Bram Ladage in Schiedam kunnen gaan, waren ze dichter bij huis!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef Yeszie het volgende:
Mensen komen uit Schiedam helemaal naar Laren om frietjes te eten.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Gio "Nee ik mag niet man, we doen aan de ramadan"
Las toch echt vanmiddag dat hij patat aan het snoepen was en Mark hem trapeerde![]()
![]()
Ik krijg wel altijd honger van die friet streams
HAAAI HAI,Gina....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ooit wel eens een lesje paaldansen gehad. Fucking moeilijk en onder de blauwe plekken daarna. Leuk maar toch maar niet nog een keer.![]()
quote:
Gina dat de B&B eerst Nicole's nagelstudio was, mja hoeveel klanten heeft ze gehad? Oja alleen diva tinekon, elke dag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
komop Gio,... arm uit de kom,arm uit de kom,arm uit de kom,![]()
![]()
Col doet ook nergens aan mee heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder paal zie ik ook mogelijkheden![]()
![]()
Nou dan heb je een spierziekte altijd last van je arm dan ga je dit doen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Gio kijkt vol bewondering naar zijn "liefje"
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Die is aan het afbouwen,gaat maandag naar huis...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gabrielle schuift eerst die rondleiding af met de mededeling dat ze er eerlijk gezegd toch niet zo goed in is, smeert hem vervolgens en weet nog net uit te brengen: "Als je me nodig hebt zeg je het hè "Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat denkt zequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is aan het afbouwen,gaat maandag naar huis...
Dat mens kan werkelijk niks zelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef pullup het volgende:
Gabrielle schuift eerst die rondleiding af met de mededeling dat ze er eerlijk gezegd toch niet zo goed in is, smeert hem vervolgens en weet nog net uit te brengen: "Als je me nodig hebt zeg je het hè "![]()
![]()
Nicole kan het niet, onze defensie meid heeft geen krachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoorde het ook "We mogen niet naar binnen"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:04 schreef yaba het volgende:
Gasten mogen niet naar binnen . Er moet er 1 plassen
Welkom in Utopia, als uw zakken leeggeklotp zijn tieft U maar weer op, en tot nooit meer ziens wss maar boeie![]()
![]()
Les 1 in friet verkopen:quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:04 schreef yaba het volgende:
Gasten mogen niet naar binnen . Er moet er 1 plassen
Dwing de mensen in de kou voor je kraam te staan wachten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als Isa aan het zingen was sprak er heel wat meer bewondering en trots uitquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die lui zijn dus allemaal naar le luifel gelokt zodat ze niet de set op lopen voor het paaldans tv momentje![]()
![]()
Ze is meer van het sexy paaldansen zei ze net...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Ebinas het volgende:
Ben ondertussen aan het koken.
Maar heb ik Waaif gemist of durft ze niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Urb het volgende:
Die lui zijn dus allemaal naar le luifel gelokt zodat ze niet de set op lopen voor het paaldans tv momentjeEn kopen van ellende friet om warm te blijven...
Mark hè.. Over lijken..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Ebinas het volgende:
Ben ondertussen aan het koken.
Maar heb ik Waaif gemist of durft ze niet?![]()
Gelukkig hebben we de beelden nog![]()
![]()
Ah, ja tuurlijk. En daarna sexy sproeienquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is meer van het sexy paaldansen zei ze net...![]()
![]()
Gina dat ze later wel met Mark wil paaldansen, en ze nu niet echt meegedaan heeft.
Mark "Huh, wanneer dan?"
Gina "As wuh hier uiwt sijn"
Mark "Owkeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj..."![]()
"Ik ga me even opmaken voor Patricia Paay", zegt BasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf het raar vinden dat Gina telkens zegt "Mn moeder zej dat" nu weer "Mn moeder zei dat van die kilo's die eraan vliegen ik minder moet snoepen" zal wel spoken horen en dat het in post stond ofzo![]()
Rob over BBQen? "Ik ga het voortaanzonder Gi doen, doe het wel met Stiff, hier ga ik slecht op"
Bjorn doet natuurlijk een duit in het zakje want Gio "Ja dacht ik al"
Onze oprechte Rob![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En wat heeft Puzzie weer ?!?!?!?!
De voorkant![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En wat heeft Puzzie weer ?!?!?!?!
De voorkant![]()
![]()
ivan gaat de koeien doen. bas gaat zich opmaken voor patricia, vraagt of ivan eyeliner heeft
TEAM TAFEL![]()
Ben wel benieuwd naar het zingen van Ivan.
Vorige keer vond ik het mooiIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Pakmans staat ook alleen maar te kijken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:20 schreef yaba het volgende:
Rob vind het jammer dat hij in zijn eentje staat te knallen met de bbqIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Staat idd,hij zit veel liever....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:20 schreef yaba het volgende:
Rob vind het jammer dat hij in zijn eentje staat te knallen met de bbq“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Larissa heeft ook een grande opening.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Urb het volgende:
Rob "Dit is de grande opening zegmaar"
Hoe vaak is de BBQ al geopend inmiddels?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Larissa heeft ook een grande opening.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Larissa heeft ook een grande opening.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen BBQ zonder bier.quote:![]()
![]()
Oh nee ja, dan is die prijs prima marktconform.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kipfilet.. Maar wel goeie volgens Rob![]()
Hopen dan maar dat het geen goede plofkip isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kipfilet.. Maar wel goeie volgens Rob![]()
Madelon gaat patat regelen,die snapt het.
Hebben ze weer van alles tegelijk hoe plannen ze alles toch in
Zal Bas de nieuwe toyboy van Patricia worden
Op zich humor, maar ik denk dat hij alleen maar blij is, dat hij zijn reet niet verbrandquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:30 schreef Urb het volgende:
Rob brand telkens zn klauwen
Nu weer "Auw, bitch!"![]()
![]()
Laat Ivan het maar niet horen.....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Rob "wij gaan al die worst eten, daar hebben we een shitload van"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn maar twee redenen dat Rob gaat staan
- Als het bier is dat hij moet pakken
- Als het iets met voedsel te maken heeft waar die zelf van gaat eten.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dat heb ik gemist. Is daar mot om geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat Ivan het maar niet horen.....![]()
Dan moet hij op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op zich humor, maar ik denk dat hij alleen maar blij is, dat hij zijn reet niet verbrand
Dan zal Bjorn wel weer de schuld krijgen...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat Ivan het maar niet horen.....![]()
![]()
Als Rob zijn vingers verbrand , heeft hij weer een smoes, dat hij niet kan masseren.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die weet het al, is gisteren al aan hem gevraagd of dat goed was.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat Ivan het maar niet horen.....
Antwoord was, doe maar wist al dat het daar op uit zou draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob "Er staat een berg vlees waar je U tegen zegt"
Mark "B&B'ers willen mss ook wel
Rob "Willen ze nog meer?" wink wink nudge nudge, Mark grijnst![]()
Bas krijgt 4 juli bezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet handig want zijn agenda zit helemaal vol. Tja, dan maar even uitstellen naar oktober.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
Als Rob zijn vingers verbrand , heeft hij weer een smoes, dat hij niet kan masseren.
Vorige week zondag.fitty met Bjorn over vlees,en toen gooide Ivan het vlees op de grond.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Is daar mot om geweest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent toch ook giga gestoord als je daar boekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef Urb het volgende:
Rob "Er staat een berg vlees waar je U tegen zegt"
Mark "B&B'ers willen mss ook wel
Rob "Willen ze nog meer?" wink wink nudge nudge, Mark grijnst
Streamen is al dom (spreek voor me zelf), maar daar gast wezen?![]()
![]()
Oja, dat heb ik hier gelezen en gezien door de link naar de T-vaagquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week zondag.fitty met Bjorn over vlees,en toen gooide Ivan het vlees op de grond.![]()
![]()
Neuh dan mag 'ie eten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Mark gaat om 22:00 uur los.
Tuurlijk Mark. Alcohol he![]()
Dan is ie niet weg te branden daarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hoge woord is eruit : Gio stopt met zijn opleiding![]()
![]()
Rob: Auw!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Naomi telt elke maand af, oh gelukkig nog maar 6, 5... maanden.
Die zit daar echt tegen haar zin of wat
Naomi dat gio al veel uitzonderingen heeft van school, hij mocht hier ook examen doen, zonder lessen te volgen.
Rob "Heeft ie dus ook niet gehaald."
Naomi "2 wel!"
![]()
![]()
Ik miste psies dat zinnetje van Naomi denkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hoge woord is eruit : Gio stopt met zijn opleiding
Gabri reageerde met "Ohhh, je hebt wel heel veel gezegd nu"![]()
en de krantquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Er zijn maar twee redenen dat Rob gaat staan
- Als het bier is dat hij moet pakken
- Als het iets met voedsel te maken heeft waar die zelf van gaat eten.Twinning = boring![]()
O echt, waarom dan, dat is jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hoge woord is eruit : Gio stopt met zijn opleidingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paay komt dus wel.
Rob "Een nichtje van haar wilde me versieren, maar daar mag ik natuurlijk niet over praten" "Ze had een vriend"![]()
OMG,als je echt gaat aftellen zit je toch per definitie daar niet op je plek?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef Urb het volgende:
Naomi telt elke maand af, oh gelukkig nog maar 6, 5... maanden.
Die zit daar echt tegen haar zin of wat
Naomi dat gio al veel uitzonderingen heeft van school, hij mocht hier ook examen doen, zonder lessen te volgen.
Rob "Heeft ie dus ook niet gehaald."
Naomi "2 wel!"
Ja hoor daar gaan we weer.. Een nichtje van Paay wilde Rob versieren...![]()
![]()
![]()
![]()
Gaby keek wel heel verliefd naar Bas met haar vingers over zijn wang strelend..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hahahaha,Gio heeft vandaag al een patatje gegeten...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob "ik gooi er nog wat kolen op en dan gaan we BBQén voor ons leven!"
Naomi "Hou je ook over voor de ramadan-mensen?"
Rob "Neuj"
Naomi "Jawelll!"
Rob tegen BBQ gasten "Da's waar voor je knaken he?"![]()
Ja ik weet 't. Lig er niet wakker van, vind het sowieso al een ontzettend vervelende gozer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hahahaha,Gio heeft vandaag al een patatje gegeten...![]()
PB ook al.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maddy heeft een tuinbroek...
Ik wist het !
Rob? :gabs GABS GAAABS!!
Daarna Bjorn over de rooie tegen iemand en audio wegKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob net dat hij het zo leuk vond dat Naomi op hem wacht
Naomi zwoel "Ik zal altijd op je wachten!"
Gabri "Ohhh Nao-miej!"
Rob "Ze denkt gewoon aan haar toekomst, als Gio weg is"
Bjorn en Gabri net fittie, fijn weer bij de gasten, welkom in Utopia.![]()
Nepfitties. Het schijnt daar steeds vaker ontzettond leuk te zijn om elkaar voor de lol af te bekken. Gabrielle begon ermee en veel gaan daar in mee cq kopiëren dat gedrag.quote:![]()
Stef staat bij Rob.
Ik zie Naoomi het nog wel uit maken vóór het vertrek van Gio..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:43 schreef Urb het volgende:
Rob net dat hij het zo leuk vond dat Naomi op hem wacht
Naomi zwoel "Ik zal altijd op je wachten!"
Gabri "Ohhh Nao-miej!"
Rob "Ze denkt gewoon aan haar toekomst, als Gio weg is"
Bjorn en Gabri net fittie, fijn weer bij de gasten, welkom in Utopia.
Het zou haar goed doen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nepfitties. Het schijnt daar steeds vaker ontzettond leuk te zijn om elkaar voor de lol af te bekken. Gabrielle begon ermee en veel gaan daar in mee cq kopiëren dat gedrag.
Rob ontslaat Tsjoek...die loopt vrolijk verderBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Rob "Gi, je bent ontslagen"
Had dan op hem gestemd oelewapper, 2 stemmen had genoeg geweest. Sowieso lijken veel te balen van hun stemmen, veel onderlinge frustraties![]()
quote:
Rob "Ik zag aan je kop net dat je iets deed wat niet mocht, eten of drinken"
Gina ontkent, 3 maal en heftig, want het staat op camera en ze lult eroverheen met Naomi ratel ratel![]()
Rob gooit iets op het vuur wat GELE vlammen geeft,...
Terpentine of Thinner ofzo... das heul nie gezond !
Rob gaat een peukje doen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peukenpauze
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heb het vermoeden dat het in dit geval niets uitmaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terpentine of Thinner ofzo... das heul nie gezond !![]()
![]()
Stef "Ze gaan niet spelen he? Drummer is er nog niet eens dus ze komen andere keer" en streamwissel en SL![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
Stef "Ze gaan niet spelen he? Drummer is er nog niet eens dus ze komen andere keer" en streamwissel en SL![]()
![]()
Zonde van de goeie kipfilet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terpentine of Thinner ofzo... das heul nie gezond !![]()
Hij heeft een aanbidddert,Stiff wil hem....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef Urb het volgende:
3 op een rij, arme Rob. give onze rouwdouwert een break.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The band kan niet blijven, komen een andere keer terug.![]()
![]()
Ze blijven niet na om te spelen omdat de drummer naar belgie moetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
Stef "Ze gaan niet spelen he? Drummer is er nog niet eens dus ze komen andere keer" en streamwissel en SLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze blijven niet spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
Stef "Ze gaan niet spelen he? Drummer is er nog niet eens dus ze komen andere keer" en streamwissel en SL
Ze zouden blijven om verder te spelen , dat gaat niet door.
Ze spelen wel het normaleIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik wilde al zeggen, ik hoor toch steeds een drummert.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijven niet na om te spelen omdat de drummer naar belgie moet![]()
okquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijven niet na om te spelen omdat de drummer naar belgie moet![]()
Oh god die krullebol kan ook drummem![]()
![]()
Bjorn staat zijn Band te instrueren...
Die denkt dat hij bij de Voice zit vanavond
Weer dat fucking nummer.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Frank Sinatra begon ook altijd een halve tel misquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:53 schreef Lyza666 het volgende:
Het makkelijkste nummer ever en Bjorn heeft een inzetloopje nodig. En dan nog lukt het hem niet.
Lesbo!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maddy heeft een tuinbroek...
Ik wist het !
Nu nog stekeltjeshaar en shag"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Frank mag datquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Frank Sinatra begon ook altijd een halve tel mis![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hoge woord is eruit : Gio stopt met zijn opleidingHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
![]()
Het kan aan mij liggen hoor, of ik heb de indeling van de loods niet helemaal goed, maar zat Ivan vorig jaar niet een hele andere kant op te bidden?![]()
U riep?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Met hoeveel geld is er gesmeten om dat nummer elke keer te laten horen in utopia?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Niet Mekkaheren !quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, of ik heb de indeling van de loods niet helemaal goed, maar zat Ivan vorig jaar niet een hele andere kant op te bidden?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Maffiamaatje.quote:![]()
![]()
![]()
gister deed hij het idd een andere kant op jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, of ik heb de indeling van de loods niet helemaal goed, maar zat Ivan vorig jaar niet een hele andere kant op te bidden?![]()
quote:
Ik kan het je echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, of ik heb de indeling van de loods niet helemaal goed, maar zat Ivan vorig jaar niet een hele andere kant op te bidden?
Maar ik schiet hier iig van in de lach![]()
![]()
Een kwartslag naar rechts dacht ik tov die caps hierboven iigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, of ik heb de indeling van de loods niet helemaal goed, maar zat Ivan vorig jaar niet een hele andere kant op te bidden?
Kijk maar, dit is naast ZK wat nu kantoor is, maja boeie I guess![]()
![]()
![]()
Maakt mij ook niet veel uit hoor verder, viel me zomaar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Een kwartslag naar rechts dacht ik tov die cap van yava hierboven iig
Kijk maar, dit is naast ZK wat nu kantoor is, maja boeie I guess
[ afbeelding ]![]()
Naoomi legt aan Gabi uit de de houding van Bjorn niet goed is.
Hij staat veels te ingedoken ipv uitendIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tis ook altijd hetzelfde liedje daar
weer zo'n nacht die je normaal in films schijnt te zien ,..
Ik ga gelukkig nooit naar de bios![]()
Kutmuziek
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Welke ruzie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heeft ze een punt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naoomi legt aan Gabi uit de de houding van Bjorn niet goed is.
Hij staat veels te ingedoken ipv uitend
Ook in sommige bewegingen zie je ze onzekerheid enorm.![]()
Iets zegt mij dat je microfoons van Bjorn moet afpakken...
Altijd...overal..
Terecht dat 'ie onzeker is, hij kan ook gewoon niet zingen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar heeft ze een punt.
Ook in sommige bewegingen zie je ze onzekerheid enorm.![]()
Ik hoorde het niet, maar ik las het af aan de bewegingen van Naoomi.. was grappig maar duidelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar heeft ze een punt.
Ook in sommige bewegingen zie je ze onzekerheid enorm.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Onze echte horecatijger en feestbeest, glas wodka in de hand, lipjes getuit, borsten vooruit, stapje links, stapje rechts en bleren maarquote:![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, het tv-momentje hebben we ook weer gehad.
Hij vloekt en tiert op een dag meer dan dat hij bidt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
En ik weet heel goed welke kledingstukken van mij zijn, dank je.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:59 schreef puzziepie het volgende:
Tis ook altijd hetzelfde liedje daar
weer zo'n nacht die je normaal in films schijnt te zien ,..
Ik ga gelukkig nooit naar de bios![]()
Kutmuziek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alle zeker!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ik weet heel goed welke kledingstukken van mij zijn, dank je.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: