SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat duuuurrrquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat die witte worsten ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De ''te veel red bull+bier'' techniek.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
en waarschijnlijk niet eens zelf gemarnineerd ofzo... karig.quote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze kennen veel gasten die er komen..quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Filètlapjes...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
damn ja
en die steak is zeker geen biefstuk maar gewoon tartaar ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk een diepvries hamburger van de plus .quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
damn ja
en die steak is zeker geen biefstuk maar gewoon tartaar ofzo?![]()
Gio paaldansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gio paaldansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Love Utopia Meisjes![]()
quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag Waaif wel Spraiden ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:51 schreef rowan634 het volgende:
wim en ivan kijken op een veilige afstand toeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gio paaldansenWat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark: Oorlog, oorlog ,oorlog? Met ui? Ja jullie maken het mij lekker makkelijk! SLKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Er zijn wel meerdere die ik op hun muil wil zien gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef puzziepie het volgende:
Godverr ik wilde Nicole op der muil zien gaan![]()
![]()
Hadden ze beter naar Bram Ladage in Schiedam kunnen gaan, waren ze dichter bij huis!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef Yeszie het volgende:
Mensen komen uit Schiedam helemaal naar Laren om frietjes te eten.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Gio "Nee ik mag niet man, we doen aan de ramadan"
Las toch echt vanmiddag dat hij patat aan het snoepen was en Mark hem trapeerde![]()
![]()
Ik krijg wel altijd honger van die friet streams
HAAAI HAI,Gina....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ooit wel eens een lesje paaldansen gehad. Fucking moeilijk en onder de blauwe plekken daarna. Leuk maar toch maar niet nog een keer.![]()
quote:
Gina dat de B&B eerst Nicole's nagelstudio was, mja hoeveel klanten heeft ze gehad? Oja alleen diva tinekon, elke dag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
komop Gio,... arm uit de kom,arm uit de kom,arm uit de kom,![]()
![]()
Col doet ook nergens aan mee heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder paal zie ik ook mogelijkheden![]()
![]()
Nou dan heb je een spierziekte altijd last van je arm dan ga je dit doen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Gio kijkt vol bewondering naar zijn "liefje"
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Die is aan het afbouwen,gaat maandag naar huis...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gabrielle schuift eerst die rondleiding af met de mededeling dat ze er eerlijk gezegd toch niet zo goed in is, smeert hem vervolgens en weet nog net uit te brengen: "Als je me nodig hebt zeg je het hè "Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat denkt zequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is aan het afbouwen,gaat maandag naar huis...
Dat mens kan werkelijk niks zelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef pullup het volgende:
Gabrielle schuift eerst die rondleiding af met de mededeling dat ze er eerlijk gezegd toch niet zo goed in is, smeert hem vervolgens en weet nog net uit te brengen: "Als je me nodig hebt zeg je het hè "![]()
![]()
Nicole kan het niet, onze defensie meid heeft geen krachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoorde het ook "We mogen niet naar binnen"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:04 schreef yaba het volgende:
Gasten mogen niet naar binnen . Er moet er 1 plassen
Welkom in Utopia, als uw zakken leeggeklotp zijn tieft U maar weer op, en tot nooit meer ziens wss maar boeie![]()
![]()
Les 1 in friet verkopen:quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:04 schreef yaba het volgende:
Gasten mogen niet naar binnen . Er moet er 1 plassen
Dwing de mensen in de kou voor je kraam te staan wachten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als Isa aan het zingen was sprak er heel wat meer bewondering en trots uitquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die lui zijn dus allemaal naar le luifel gelokt zodat ze niet de set op lopen voor het paaldans tv momentje![]()
![]()
Ze is meer van het sexy paaldansen zei ze net...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Ebinas het volgende:
Ben ondertussen aan het koken.
Maar heb ik Waaif gemist of durft ze niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: