SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik dacht dat je het over bjorn hadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Onze echte horecatijger en feestbeest, glas wodka in de hand, lipjes getuit, borsten vooruit, stapje links, stapje rechts en bleren maar
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ziet er goed uitquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
oh wel zelfde acts dus? Gio heeft het weer over meisje met hond en frisbee wat weer buiten moet, half 8 dan moet paal afgebroken worden.![]()
Uh Oh..quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ivan: Wanneer begint het?
Gio: 3 minuten geleden.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Brainssss brainssssquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio heeft deze keer een kareoke set zodat de op het weiland muziek hebben en het niet meer vol aan hoeft in de loods
Gio "Gevallen?"quote:
Mevrouw "Ja hier voor de poort vorige week"
![]()
![]()
Ik speel de bas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Heidezangers 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |