Je kunt ze staand opbouwen dan is 2.36 (en een paar mm) genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef Tink89 het volgende:
Hoe hoog moet je plafond zijn om een 2,36 pax op te bouwen? Ik heb 2,39.
Je kan altijd ook nog met een cirkelzaag 3,5 cm van de onderplint en de vertikale kastdelen halen. Heb ik ook gedaan (ik had 2.35 ...) Staand opbouwen kan goed, alleen let op. Bij ons moest ie in een nis, en dan wordt het op een gegeven moment krap. Zeker een dubbele kast met 4 deuren ga je in elkaar niet heel makkelijk meer verplaatsen... (best zwaar..)quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef Tink89 het volgende:
Hoe hoog moet je plafond zijn om een 2,36 pax op te bouwen? Ik heb 2,39.
Dan zet je ieder basiselement toch voor de nis in elkaar en schuif je ze dan een voor een naar achteren?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:41 schreef caspervc het volgende:
Bij ons moest ie in een nis, en dan wordt het op een gegeven moment krap. Zeker een dubbele kast met 4 deuren ga je in elkaar niet heel makkelijk meer verplaatsen... (best zwaar..)
Nee wat andere probleempjes... een vloer die niet waterpas ligt (100 jaar oud huis) Dus latje rechts, dunner latje in t midden en geen latje links...(anders gaan mijn deuren scheef hangen...) Daardoor was t wel erg wenselijk 2 delen in een zo stijf mogelijk deel naar achteren te kunnen schuiven...quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Dan zet je ieder basiselement toch voor de nis in elkaar en schuif je ze dan een voor een naar achteren?
Of had je schuifdeuren?
Ah op die fiets. Dan snap ik hem jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef caspervc het volgende:
[..]
Nee wat andere probleempjes... een vloer die niet waterpas ligt (100 jaar oud huis) Dus latje rechts, dunner latje in t midden en geen latje links...(anders gaan mijn deuren scheef hangen...) Daardoor was t wel erg wenselijk 2 delen in een zo stijf mogelijk deel naar achteren te kunnen schuiven...
En je moet de draai kunnen maken in de kamer waar ze komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Nixxor het volgende:
Uit te rekenen met de stelling van pythagoras![]()
Draai de stekker eens om. Heel soms wil dat wel eens helpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Alleen die dimmer maakt een storend, brommend geluid
Goed punt, in het verlengde van de liggende kast moet minimaal dezelfde lengte aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
En je moet de draai kunnen maken in de kamer waar ze komen.
Het plafond zou in theorie hoog genoeg zijn maar in de inloopkast (kleine slaapkamer) lukte het niet.
Toen maar staand opgebouwd door een zijwand omhoog te houden in een workmate.
Nee helaas, ik heb de klacht neergelegd bij hun Twitter webcare.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:31 schreef jpajs het volgende:
Draai de stekker eens om. Heel soms wil dat wel eens helpen.
Wat een prachtig ding! Geen idee waar ik hem kwijt zou moeten, helaas.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Teslynd het volgende:
Lekker redderen op de werktafel, die in NL niet op de website staat:
[ afbeelding ]
Mer Skogsta – beredningsbänk i massiv acacia med utdragbara ”backlådor”.
Zo te zien is hij aan het koken. Dus niet redderen maar bereiden. Ik vind dat het eruitziet als een oppottafel.
[ afbeelding ]
Bij houten bakjes kijk ik altijd eerst even of er A4's in kunnen en er zonder schade weer uitgepakt kunnen worden. Dat is bij deze serie niet het geval.
Hartstikke bedankt! 😄quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Elleska het volgende:
achter de kast. je draait eerst de schroef in de muur, niet helemaal maar een beetje van de muur af (plaatje met het woordje stop)
daarna hang je het kastje op aan de schroeven en volg je stap 11
redderen? Omdat er staat beredningsbänk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Teslynd het volgende:
Lekker redderen op de werktafel, die in NL niet op de website staat:
[ afbeelding ]
Mer Skogsta – beredningsbänk i massiv acacia med utdragbara ”backlådor”.
Zo te zien is hij aan het koken. Dus niet redderen maar bereiden. Ik vind dat het eruitziet als een oppottafel.
[ afbeelding ]
Bij houten bakjes kijk ik altijd eerst even of er A4's in kunnen en er zonder schade weer uitgepakt kunnen worden. Dat is bij deze serie niet het geval.
Niet truc maar check. Dan weet ik zeker dat ik er later papieren, tijdschriften, etc. in leggen kan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:05 schreef Elleska het volgende:
wat is het idee achter de A4tjes truc? je legt toch niet in elke bak die je koopt a4tjes?
Dat had ik ook. Probeerde nog te kijken wat-ie kost en of-ie ook buiten kan, dat is niet gelukt. Maar ik heb de plaats en het geld helemaal niet, dus blijft het bij genieten van de plaatjes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Bleie het volgende:
[..]
Wat een prachtig ding! Geen idee waar ik hem kwijt zou moeten, helaas.
Omdat ik in eerste instantie dacht, dat hij met planten en zo aan het redderen was. En me af vroeg wat beredningsbänk zou zijn. Dus werktafel, maar wat voor werk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
redderen? Omdat er staat beredningsbänk?
Heb je er een Led lamp in gedaan? Die van de IKEA zelf (de dimbare) brommen op gewone dimmers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Deze gekocht afgelopen week.. mooi en strak en precies wat we wilden in ons hoekje tussen de 2 nieuwe banken.
[ afbeelding ]
Alleen die dimmer maakt een storend, brommend geluid
Voor in de keuken dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:28 schreef Elleska het volgende:
beredning betekend voorbereiding.
Bij de engelse omschrijving staat bar.
Ik heb bij de Karwei langere gehaald. Ik geloof 7 of 8 cm.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:33 schreef Chicolade het volgende:
Vraagje aan met de mensen met het bekende Godmorgon wastafelmeubel: met wat voor schroeven hebben jullie hem aan de muur gehangen? In de montagehandleiding staat een bolkopschroef van onbekende lengte, en bij de gamma was het langste dat ze hebben 3 cm.
Volgens mij (afhankelijk van voorraad) kan dat wel een weekje duren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:58 schreef Mark39 het volgende:
Een vraagje voor de experts: als ik in een IKEA vestiging mijn boodschappenlijstje (enkele tientallen artikelen, circa 3.500 euro aan spullen) doorgeef en kies voor 'verzamelen en verzenden' door IKEA en ik betaal bij de kassa, hoe lang duurt het dan voor ik de spullen in huis heb?
Waarom bestel je dit niet via de site?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:58 schreef Mark39 het volgende:
Een vraagje voor de experts: als ik in een IKEA vestiging mijn boodschappenlijstje (enkele tientallen artikelen, circa 3.500 euro aan spullen) doorgeef en kies voor 'verzamelen en verzenden' door IKEA en ik betaal bij de kassa, hoe lang duurt het dan voor ik de spullen in huis heb?
Niet alles is online beschikbaar en sommige artikelen zijn alleen nog op voorraad in de vestiging (deel van de artikelen is uit de collectie gehaald). Het schijnt dat als alle artikelen aanwezig zijn dat er dan wel binnen 1 tot 2 dagen kan worden bezorgd en dat is prima.quote:Waarom bestel je dit niet via de site?
Of zijn niet alle artikelen beschikbaar online?
Toen je op die gigantisch grote website keek, wat stond er toen bij?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Die gigantisch grote wereldkaart he, zit 'ie op een frame oid? Of moet je een evenzo gigantische lijst kopen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen je op die gigantisch grote website keek, wat stond er toen bij?
Het is een afbeelding met "binnenlijst".
Kijk hier de montageinstructie: PREMIÄR
Dan kon het wel eens zijn dat die uit het assortiment is...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon hem écht niet vinden, heb echt de meest uiteenlopende zoektermen gebruikt. Maar ik keek weer eens met m'n neus, what's new. Thanks!
Edit: Zie je wel, er staat helemaal geen plaatje van een wereldkaart. Maar het systeem is dus wel hetzelfde
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan kon het wel eens zijn dat die uit het assortiment is...
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Wereldkaartachtig iets!
[ afbeelding ]
Gok: De onderste laden zijn de boosdoener. Die zitten op het scharnierpunt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:36 schreef Crientj het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een PAX kast, maar kijk ik nu scheel in de planner of kunnen hier geen deurtjes voor?
[ afbeelding ]
Hoe IKEA redeneert:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:35 schreef DW457 het volgende:
Stom ook eigenlijk dat t plaatje dat je hem niet kan ophangen achterin t boekje staat. Dat zie je dus pas als je net klaar bent met monteren.
Dat was m. Thanks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gok: De onderste laden zijn de boosdoener. Die zitten op het scharnierpunt.
Mja, het zou misschien ook wel kunnen hoor, maar we durfde het toch niet aan. Als hij naar beneden kwam zetten, dan zou hij bovenop mijn laptop enzo kletteren....en daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe IKEA redeneert:
Het staat niet in de productomschrijving op internet/prijskaart dat het wél kan zoals bij de 2x2...
Al heb ik vaker gezien dat de 4x2 opgehangen is trouwens...
Die kans is na al die jaren best groot. Maar het beste vraag je dit bij IKEA zelf na. Via Facebook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:19 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)en-en-op-kamers.html
Hier zie je de NORBO-klaptafel (houtkleur) voor 29,95 maar als je er op klikt kom je op een algemene pagina uit en vervolgens vind je alleen 2 andere klaptafels voor 34,95 in wit of zwart...
Is die uit het assortiment of zo?
Welke schuifdeuren heb je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:24 schreef DW457 het volgende:
Hop! 3 meter aan kastruimte staat. Nu bezig met de inrichting van de kast. Hierna moet de schuifdeuren () er nog op. Hier is echter wel een probleem. Deze zijn 2e hands (ze hebben op dit moment echt geen mooie en betaalbare deuren bij de Ikea) en we hebben er geen bouwkaart van. Ikea echter wel gebeld en ze gaan deze nasturen...het is ze vandaag echter niet meer gelukt. Das wel jammer...
Deze helpt al heel wat...alleen het schuifmechanisme is anders i.v.m. 3 meter deuren i.p.v. 1,50. Maar thx!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/en(...)/O_P_Q/P40121439.pdf
Is het mechanisme qua lengte gelijk aan zoals bij deze kast: http://www.ikea.com/ms/en(...)/O_P_Q/P50160562.pdf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Deze helpt al heel wat...alleen het schuifmechanisme is anders i.v.m. 3 meter deuren i.p.v. 1,50. Maar thx!
Yes! Thx!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het mechanisme qua lengte gelijk aan zoals bij deze kast: http://www.ikea.com/ms/en(...)/O_P_Q/P50160562.pdf?
quote:Bij een steekpartij in een vestiging van Ikea in Zweden zijn twee klanten, een man en een vrouw, om het leven gekomen.
Dat heeft de politie gezegd, melden Zweedse media.
Een derde klant, een man van 35 jaar is levensgevaarlijk gewond geraakt en naar een ziekenhuis afgevoerd. Hij wordt momenteel geopereerd.
Het geweldsincident vond plaats in het gedeelte voor keuken-accessoires.
De politie zou een verdachte hebben opgepakt op verdenking van moord dan wel doodslag. Het lijkt erop dat hij alleen handelde, meldden media maar de politie kan dat niet bevestigen. Wel is duidelijk dat de aangehouden verdachte geen bekende is van de politie. Opnames van de 44 bewakingscamera's in het pand worden bestudeerd.
Afgezet
Volgens filiaalmanager Mattias Johansson sloeg de dader rond 13.00 uur toe. De slachtoffers zouden gewone klanten zijn, aldus Johansson. Het personeel verkeert in shock. Er zou binnen veel bloed liggen. ''Dit is de ergste werkdag van mijn leven. Mijn gedachten gaan uit naar de familie.''
De politie heeft de omgeving afgezet en het winkelcentrum waarin de winkel ligt is gesloten.
De vestiging van Ikea staat in Västerås, een stad op ongeveer een uur rijden ten noordwesten van Stockholm. Het is een van de grootste Zweedse vestigingen van de meubelgigant.
Gelukkig gingen we niet naar Ikea in Zweden vorige week(wel heel veel vestigingen daar gezien), maar zo'n gek komt helaas overal natuurlijk en niet speciaal naar deze winkel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:58 schreef Bartjebart het volgende:
Twee doden bij steekpartij in Zweedse vestiging Ikea
[..]
Die arme postbodequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
We wonen met 7 mensen in huis en hebben 8 ikea gidsen gekregen
De hele flat heeft er zoveel gekregen dus ik hoop dat ze het met het busje hebben gebracht.quote:
Werkblad (niet BESTA) aan de wand gemaakt met een BESTA kastje eronder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, hier zijn de IKEA-experts! Dit weten jullie vast wel. Ik zag deze opstelling:
[ afbeelding ]
Het is gemaakt met de Besta-serie, maar hoe ze dat onderste deel precies hebben gemaakt is mij een raadsel. Hebben jullie enig idee?
meerdere Familykaarten aangevraagd ooit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
We wonen met 7 mensen in huis en hebben 8 ikea gidsen gekregen
Ja dat rolkastje is een los BESTA-kastje zag ik. Maar ik zie niet hoe ze die open ruimte voor elkaar krijgen. Alle elementen van BESTA die ik kan vinden hebben om de 60cm breedte een verticale plank, denk voor de stevigheid? Of zou je die weg kunnen laten?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Werkblad (niet BESTA) aan de wand gemaakt met een BESTA kastje eronder?
Die beide kastjes met wieltjes zijn 60cm breed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dat rolkastje is een los BESTA-kastje zag ik. Maar ik zie niet hoe ze die open ruimte voor elkaar krijgen. Alle elementen van BESTA die ik kan vinden hebben om de 60cm breedte een verticale plank, denk voor de stevigheid? Of zou je die weg kunnen laten?
Ik had ook al bedacht dat ik twee lage kastjes zou kunnen nemen en daar een grote plank op leg (een aanrechtblad ofzo) en dan boven die plank gewoon verder ga met de andere kastjes. Dan kan ik een wandmeubel maken met in het midden een kinder-bureautje. Maar ik vraag me af hoe stevig dat wordt.
http://www.ikeahackers.ne(...)nto-play-centre.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor al je info! Maarhet ging mij eigenlijk om de kast-constructie die erachter zit. Die rolkastjes geloof ik wel.
Ik gok de helft, maar voorgaande jaren kregen we er maar 1 per adres. Maar nu waren ze echt specifiek geadresseerd aan elke kamer en aan het huis zelf. Maar dat hebben we wel vaker met bepaalde pruttel. In sommige database wordt elke kamer gezien als een apart huishouden...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
meerdere Familykaarten aangevraagd ooit?
Per 10 augustus zijn de nieuwe prijzen ingegaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:39 schreef Boarderzip het volgende:
Heeft Ikea per 1 augustus de prijzen verhoogd? Ik moet volgende week 60m laminaat hebben, deze was 2 weken geleden nog 5,99 maar nu zie ik net dat de prijs 6,99 is.
Godver das balenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Per 10 augustus zijn de nieuwe prijzen ingegaan.
Als je dit vervelend vindt, kun je dit aangeven bij IKEAquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok de helft, maar voorgaande jaren kregen we er maar 1 per adres. Maar nu waren ze echt specifiek geadresseerd aan elke kamer en aan het huis zelf. Maar dat hebben we wel vaker met bepaalde pruttel. In sommige database wordt elke kamer gezien als een apart huishouden...
Gedaan, maar zij zeggen er niets aan te doen is. Iedereen met een eigen adres krijgt zijn eigen gids.. of wij moeten ons compleet afmelden en helemaal geen krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dit vervelend vindt, kun je dit aangeven bij IKEA
Verrassende vraag. Dat hebben ze toch netjes uiteengezet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, hier zijn de IKEA-experts! Dit weten jullie vast wel. Ik zag deze opstelling:
[ afbeelding ]
Het is gemaakt met de Besta-serie, maar hoe ze dat onderste deel precies hebben gemaakt is mij een raadsel. Hebben jullie enig idee?
Die blauwequote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zitten er leuke knuffels tussen
(ontworpen door kinderen, speciaal voor het IKEA soft toy 2015 event)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een leukerdjes. Weer eens wat anders!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik nu ook na het lezen van de beschrijvingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Verrassende vraag. Dat hebben ze toch netjes uiteengezet?
Eerst de kasten kopen en ophangen met een opgaand meubelpaneel ertussenin en eentje links. Voor een losstaande kast moet er nog een rechts. Deze hack-kast is rechts aan de muur bevestigd.
Dan het benedendeel in elkaar knutselen door het werkblad te installeren. Het is uit één stuk en heeft daarom een inham ter grootte van het opstaande meubelpaneel. Rechts is het werkblad aan de muur bevestigd, dwz de rechter plankdrager. De drie andere plankdragers zijn dus aan de opgaande panelen bevestigd.
Oke, wij moeten de knuffel afdeling de komende periode overslaan haha.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
MIKAELquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand de naam van dit bureau en ladenkastje? Volgens mij is het niet meer te koop, maar dan kan ik er op zoeken
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
`
[..]
MIKAEL
Is een paar jaar geleden vervangen door de MICKE serie
quote:
Wat je op de site ziet staan is wat er te koop is...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
En weet jij toevallig ook of dat soort ladenkastjes nog te koop zijn? Ik vind Micke niet zo leuk, dus dan wil ik misschien die Malm, maar ik wil een soort gelijk ladenkastje
O, dat was een mal misverstand.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik nu ook na het lezen van de beschrijving. Maar ik had eerst alleen de foto van een andere website, waar geen beschrijving bijstond. Vandaar mijn vraag in dit topic.
MIKAEL. Heb ik gister aan de straat gezet, vandaag meegegaan met het grofvuilquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand de naam van dit bureau en ladenkastje? Volgens mij is het niet meer te koop, maar dan kan ik er op zoeken
[ afbeelding ]
Heyquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren is de nieuwe ikea catalogus op de mat gevallen en ik zag daar de FYNDIG in.
Een hele goedkope keuken. Maar is dat ook wat?
Ik denk een opgeknapte Bruynzeelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren is de nieuwe ikea catalogus op de mat gevallen en ik zag daar de FYNDIG in.
Een hele goedkope keuken. Maar is dat ook wat?
Mijn huidige keuken is 30 jaar oud en ik wil hem eigenlijk gaan opknappen met een likje verf. Ik verwacht niet zo lang hier meer te wonen en wil eigenlijk niet te veel investeren in de keuken. Maar als ik voor paar 100 euro een nieuwe kan plaatsen wil ik daar toch wel over nadenken.
Wat zou het bij verkoop beter doen, een opgeknapte Bruynzeel-keuken van 30+ jaar oud of een nieuwe FYNDIG keuken?
Dat is mijn eerste gedachte ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk een opgeknapte BruynzeelKastjes opnieuw overspuiten, ander aanrechtblad en klaar?
Wil hem ook niet als koopargument inzetten, maar als een vervanger van wat er nu staat. De kopers moeten er vooral maar een keuken inzetten die ze zelf leuk vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef Elleska het volgende:
prima keuken voor een studentenhuis of als tijdelijke keuken.
naar mijn idee niet echt geschikt om je woning te verkopen met "nieuwe keuken".
^^quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef Elleska het volgende:
dan kan je net zo goed de oude laten zitten, zonde van je tijd/geld als de volgende bewoners de keuken alsnog slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |