Heb je er een Led lamp in gedaan? Die van de IKEA zelf (de dimbare) brommen op gewone dimmers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Deze gekocht afgelopen week.. mooi en strak en precies wat we wilden in ons hoekje tussen de 2 nieuwe banken.
[ afbeelding ]
Alleen die dimmer maakt een storend, brommend geluid
Voor in de keuken dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:28 schreef Elleska het volgende:
beredning betekend voorbereiding.
Bij de engelse omschrijving staat bar.
Ik heb bij de Karwei langere gehaald. Ik geloof 7 of 8 cm.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:33 schreef Chicolade het volgende:
Vraagje aan met de mensen met het bekende Godmorgon wastafelmeubel: met wat voor schroeven hebben jullie hem aan de muur gehangen? In de montagehandleiding staat een bolkopschroef van onbekende lengte, en bij de gamma was het langste dat ze hebben 3 cm.
Volgens mij (afhankelijk van voorraad) kan dat wel een weekje duren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:58 schreef Mark39 het volgende:
Een vraagje voor de experts: als ik in een IKEA vestiging mijn boodschappenlijstje (enkele tientallen artikelen, circa 3.500 euro aan spullen) doorgeef en kies voor 'verzamelen en verzenden' door IKEA en ik betaal bij de kassa, hoe lang duurt het dan voor ik de spullen in huis heb?
Waarom bestel je dit niet via de site?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:58 schreef Mark39 het volgende:
Een vraagje voor de experts: als ik in een IKEA vestiging mijn boodschappenlijstje (enkele tientallen artikelen, circa 3.500 euro aan spullen) doorgeef en kies voor 'verzamelen en verzenden' door IKEA en ik betaal bij de kassa, hoe lang duurt het dan voor ik de spullen in huis heb?
Niet alles is online beschikbaar en sommige artikelen zijn alleen nog op voorraad in de vestiging (deel van de artikelen is uit de collectie gehaald). Het schijnt dat als alle artikelen aanwezig zijn dat er dan wel binnen 1 tot 2 dagen kan worden bezorgd en dat is prima.quote:Waarom bestel je dit niet via de site?
Of zijn niet alle artikelen beschikbaar online?
Toen je op die gigantisch grote website keek, wat stond er toen bij?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Die gigantisch grote wereldkaart he, zit 'ie op een frame oid? Of moet je een evenzo gigantische lijst kopen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen je op die gigantisch grote website keek, wat stond er toen bij?
Het is een afbeelding met "binnenlijst".
Kijk hier de montageinstructie: PREMIÄR
Dan kon het wel eens zijn dat die uit het assortiment is...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon hem écht niet vinden, heb echt de meest uiteenlopende zoektermen gebruikt. Maar ik keek weer eens met m'n neus, what's new. Thanks!
Edit: Zie je wel, er staat helemaal geen plaatje van een wereldkaart. Maar het systeem is dus wel hetzelfde
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan kon het wel eens zijn dat die uit het assortiment is...
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Wereldkaartachtig iets!
[ afbeelding ]
Gok: De onderste laden zijn de boosdoener. Die zitten op het scharnierpunt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:36 schreef Crientj het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een PAX kast, maar kijk ik nu scheel in de planner of kunnen hier geen deurtjes voor?
[ afbeelding ]
Hoe IKEA redeneert:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:35 schreef DW457 het volgende:
Stom ook eigenlijk dat t plaatje dat je hem niet kan ophangen achterin t boekje staat. Dat zie je dus pas als je net klaar bent met monteren.
Dat was m. Thanks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gok: De onderste laden zijn de boosdoener. Die zitten op het scharnierpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |