IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Moet je er ook niet zoveel eten inzettenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
Gisteravond zakte onze Method-kast door zijn pootjesmorgen maar even langs.
uhm....zoveel stond er niet. Althans qua gewicht. Wel aan aantal potjes kruiden enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet je er ook niet zoveel eten inzetten
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:06 schreef friekin_ het volgende:
Over tijdelijke collecties gesproken, totaal verliefd op Sinnerlig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in augustus.
De koffie is gratis toch, waarom zou je die zelf meenemen? En ik neem ook mijn eigen brood mee. Ikea heeft nu eenmaal geen top assortiment in lactosevrije producten. Maar goed, dat zal voor deze Duitsers vast niet allemaal doorslaggevend zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:35 schreef icloud het volgende:
Ik zit as we speak in het restaurant, met voor mij een stel duitsers die vrolijk de broodzak van lidl tevoorschijn toveren.....
Ben benieuwd of ze wel hier koffie drinken of zal dat in een thermoskan zitten.
Ik geloof niet dat lidl lactose vrije verse broodjes heeft....quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De koffie is gratis toch, waarom zou je die zelf meenemen? En ik neem ook mijn eigen brood mee. Ikea heeft nu eenmaal geen top assortiment in lactosevrije producten. Maar goed, dat zal voor deze Duitsers vast niet allemaal doorslaggevend zijn
Als ik vanwege allergieën niet anders kan dan neem ik gewoon mijn eigen eten mee ergens heen hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat lidl lactose vrije verse broodjes heeft....
Koffie is alleen gratis voor ikea members,je eigen brood meenemen vind ik meer dan asociaal, het is een restaurant geen kantine
Dat is iets heel anders als heel goedkoop je lidl broodjes van 20 cent te voorschijn toveren in een restaurant.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik vanwege allergieën niet anders kan dan neem ik gewoon mijn eigen eten mee ergens heen hoor.
Duiven zeker?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:35 schreef icloud het volgende:
Ik zit as we speak in het restaurant, met voor mij een stel duitsers die vrolijk de broodzak van lidl tevoorschijn toveren.....
Ben benieuwd of ze wel hier koffie drinken of zal dat in een thermoskan zitten.
Met een familycard is koffie hier voor iedereen gratis hoor... Is dat niet overal hetzelfde?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat lidl lactose vrije verse broodjes heeft....
Koffie is alleen gratis voor ikea members,je eigen brood meenemen vind ik meer dan asociaal, het is een restaurant geen kantine
Herkenbaar! Enorm mooi!quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:06 schreef friekin_ het volgende:
Over tijdelijke collecties gesproken, totaal verliefd op Sinnerlig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in augustus.
Nee, nog nergens kunnen vinden. Maar ik vind de karaffen, de kannen en de bank eigenlijk wel een moetjequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herkenbaar! Enorm mooi!
Zijn er al prijzen bekend?
Oke dan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Met een familycard is koffie hier voor iedereen gratis hoor... Is dat niet overal hetzelfde?
En bijna alle verse broodjes van de Lidl zijn lactosevrij, maar da's een ander verhaal.
http://www.timeoftheaquar(...)t-for-sinnerlig.htmlquote:Probably the he most expected Ikea collection Sinnerlig, designed by Ilse Crawford, arrives in stores at August (officially 14.8 but probably bit earlier...) and what we all want to know (at least me) is the prices and I just got them, so here they are: Long cork bench 99¤, dinner table (the 225 cm version) and daybed 299¤, stools 59 - 69¤, black pots 3.99 - 7.99¤, table lights 29.90 - 59¤ and rugs 19.99 - 59¤
Valt zat mee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:57 schreef friekin_ het volgende:
Ah, hebbes:
[..]
http://www.timeoftheaquar(...)t-for-sinnerlig.html
Je hebt gewoon recht op dat onderdeeltje van je koelkast, dus ik zou het via de klantenservice proberen.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef Nightquest777 het volgende:
Mensen, ik ben bezig met het installeren van mijn nieuwe ikea keuken, en nu is er wéér iets niet goed.![]()
![]()
Er ontbreekt 1 klein onderdeeltje van de koelkastcombinatie (Rakall): een railtje waarmee je de deur vastmaakt aan het front-deurtje. Er moeten er 4 in het zakje zitten, maar er zitten er maar drie in. Kan je dat ook los bijbestellen?
En vraagje #2: Is het mogelijk om die ledverlichting-transformators door te lussen in plaats van ze allemaal in een stopcontact te stoppen?
Bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels uitgevonden dat het inderdaad mogelijk is om die trafo door te lussen met een standaard Ikea-productquote:Op maandag 22 juni 2015 20:03 schreef Nixxor het volgende:
Welke led trafo gaat het om? Met de goede dikte bekabeling en verbindingsmateriaal zou het sowieso mogelijk moeten zijn de 230V kant van de trafo door te lussen.
Ik denk niet dat je een 64cm hoge deur aan de normale lade kunt bevestigen. Andere laden dan die op de site staan zijn er (op dit moment) niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand toevallig of Ikea voor de Besta ook kasthoge lades heeft? Dus 64cm hoog?
En de 2e Sommar (die wel tot 90°C zou moeten kunnen) ligt in de prullenbak.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:13 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar de gene gekeken die ik heb, en die gaat maar tot 70°C (staat op de onderkant), zou best kunnen dat er al meer klachten van waren, verklaart misschien dat het model er even 'tussenuit' is geweest, voor verbetering.
En ik heb hem nog nooit in de koelkast gehad, maar aan de andere kant: ik heb het net even geprobeerd, dat gaat dus ook niet (maar dat ligt meer aan mijn koelkast, vakken in de deur zijn al zo smal dat ik zelfs 1,5l drinkpakken niet 'dwars' kan zetten, en 2l flessen passen ook niet in de deur)
Wat een leuke lamp!quote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
In augustus komt ie in het koper- en zilverkleurig!
IKEA PS 2014quote:
Bedankt! Weet jij toevallig of het (redelijk eenvoudig) mogelijk is om een 60x38 deurfront aan te passen naar een klepdeurtje?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een 64cm hoge deur aan de normale lade kunt bevestigen. Andere laden dan die op de site staan zijn er (op dit moment) niet.
Edit: zo te zien zijn de deuren 60x38 zo aangepast dat je ze kunt monteren als deur of als ladefront. De 64cm hoge deuren zullen deze aanpassing niet hebben.
Precies op tijd! Ik wil in mijn nieuwe huis veel koperaccentenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat. Koper is alweer een beetje klaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies op tijd! Ik wil in mijn nieuwe huis veel koperaccenten
Er was in het oude BESTA assortiment een klapscharnier, maar die was ook alleen bedoeld voor (lage) ladefronten. Een deur van 38cm hoog is best groot...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt! Weet jij toevallig of het (redelijk eenvoudig) mogelijk is om een 60x38 deurfront aan te passen naar een klepdeurtje?
Meestal één keer per jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:51 schreef wiebelaar het volgende:
Weet iemand wat de frequentie is van de kortingsactie op de PAX kasten?
Liggen nu al in NL in de winkels. Red dot price award gewonnen deze lampquote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het mooi vind maakt dat toch niks uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beetje laat. Koper is alweer een beetje klaar.
Okay thanks!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er was in het oude BESTA assortiment een klapscharnier, maar die was ook alleen bedoeld voor (lage) ladefronten. Een deur van 38cm hoog is best groot...
Volgens mij is het scharnier niet meer verkrijgbaar.
Toevallig in september?quote:
Daar is niet altijd een pijl op te trekken. De acties waren heel lang goed te voorspellen omdat ze elk jaar rond dezelfde tijd gehouden worden, maar vorig jaar zijn ze daar al van af gestapt.quote:
Niet perse. Elk land kiest zelf de actieperiodes, producten/productgroepen. Maar uiteindelijk ligt het hoe dan ook aan de logistieke afdeling omdat zij bepalen of de voorraadniveaus voldoende zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Hebben ze in bijvoorbeeld België dezelfde acties als in Nederland? Of kan dat verschillen?
Zwolle heeft ze al, vandaag gezien. Foto's:quote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, moet hebben!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
Zwolle heeft ze al, vandaag gezien. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:47 schreef Bartjebart het volgende:
Daar is niet altijd een pijl op te trekken.
Ik dacht dus eerst dat jij hem verkeerd verbeterde. Ga ik het googlen.quote:
Je moet denken aan het peil van het NAP enzo... Die associatie heb ik er altijd bij gehadquote:Op zondag 5 juli 2015 11:42 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst dat jij hem verkeerd verbeterde. Ga ik het googlen.
Blijkt het dat ik me hele leven aan een pijl van een pijl en boog heb zitten te denken. Gaat het spreekwoord over een heel ander ding...
http://taaladvies.net/taa(...)_geen_op_te_trekken/
Weer wat geleerd...
Oh das domquote:
¤ 69,95quote:Op zondag 5 juli 2015 09:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omg, moet hebben!
Hoeveel kosten deze kleuren?
Voor 5.- zou ik em online bestellen. Ik denk niet dat die nog op voorraad komt in de winkels voor februariquote:Op zondag 5 juli 2015 19:26 schreef Stansfield het volgende:
Iemand hier enig idee wanneer de Karlso parasol in het zwart weer op voorraad komt?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60290681/
Die is in elk filiaal uitverkocht. Zou deze dan nog snel op voorraad komen weer?
Dus hij is al verkrijgbaar in Zwolle? Dacht dat hij pas in augustus zou komen? Hopelijk heeft het filiaal hier hem ook al.quote:
Officiële salesstart is dan 1 augustus, maar blijkbaar is de productie en de bevoorrading dusdanig op niveau dat er eerder gestart kan worden met de verkoop. Komt (veel) vaker voor.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dus hij is al verkrijgbaar in Zwolle? Dacht dat hij pas in augustus zou komen? Hopelijk heeft het filiaal hier hem ook al.
Oh, top! snel ff een bezoekje brengen dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Officiële salesstart is dan 1 augustus, maar blijkbaar is de productie en de bevoorrading dusdanig op niveau dat er eerder gestart kan worden met de verkoop. Komt (veel) vaker voor.
Amsterdam had ze woensdag ook al idd!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAKKEquote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand hoe deze kast ook alweer heet?
[ afbeelding ]
Als de kast niet op de site staat is de kans groot dat je 'em niet meer in de winkels zult vinden.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Thanks, worden niet meer verkocht in NL of wel?
En over de lamp: die zilveren heb ik 3 a 4 weken geleden al in Zwolle zien hangen.
Ik heb die ook, hij was 5 jaar geleden al niet meer te koop geloof ik, en toen waren ze op Marktplaats ook al vrij prijzig. Hij is wel echt stevig en superhandig, jammer dat Ikea hem niet meer verkoopt!quote:Op maandag 6 juli 2015 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen hem overnemen van iemand, dus vroeg me even af wat hij waard wasZie dat hij in Duitsland nog steeds 300 euro kost.
Awesomequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoort die niet aan een ophangrail te hangen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
Gisteravond zakte onze Method-kast door zijn pootjesmorgen maar even langs.
Deze?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens een schitterende losstaand gasfornuis met oven (90cm breed) gezien, die is nieuw in het assortiment, staat nog niet de site.
In het achterhoofd houden voor de nieuwe keuken
Dat scheelt. Want op de foto issie inderdaad niet veel soeps. Al moet je em ook in het beige kunnen krijgen, dat is wel een slimme zet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, al ziet ie er op het plaatje minder mooi uit als in de winkel
Ja ik heb de beige gezienquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat scheelt. Want op de foto issie inderdaad niet veel soeps. Al moet je em ook in het beige kunnen krijgen, dat is wel een slimme zet.
Wel balen als er al 1 in huis is, of zou je die kunnen ruilen nog tegen zo'n zilveren?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de verpakking?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel balen als er al 1 in huis is, of zou je die kunnen ruilen nog tegen zo'n zilveren?
Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5quote:
Dan zou ik er niet teveel op rekenen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5
Maar die zilveren is gewoon veel koeler
Nogal wiedes dat ze die niet terugnemen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hangt al een tijdje, maand of 4/5
Maar die zilveren is gewoon veel koeler
haha ik heb je berichtje zien staan volgens mij! Ik heb vlak daarna ook een vraag gesteld.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:49 schreef DJMO het volgende:
Ik plaatste gisteren een berichtje op de facebookpagina van ikea, met de vraag waar ik een ophangsetje voor rolgordijnen kon bestellen. Krijg ik er gewoon gratis één thuisgestuurd![]()
en ik wil die ps lamp ook hebben, vinnum alleen zo duur![]()
het was een post over mijn zoontje die zo vriendelijk was geweest om het gordijn van het plafond te trekken (omdat hij er zo graag in wilde schommelen??quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
haha ik heb je berichtje zien staan volgens mij! Ik heb vlak daarna ook een vraag gesteld.
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, al meerdere keren schroefjes en dergelijke die ik bij een verhuizing was verloren gratis meegekregen. Echt heel fijn dat ze daar zo makkelijk over doen!
jaa die heb ik gezien haha. Volgens mij postte ik vlak na jou iets (over uit het assortiment gaande artikelen, in mijn geval de dinera diepe borden, of dat ergens aangekondigd wordt).quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was een post over mijn zoontje die zo vriendelijk was geweest om het gordijn van het plafond te trekken (omdat hij er zo graag in wilde schommelen??![]()
)
nou, ik was toch flink boos op hem (hij had vorig jaar ook al zo'n zelfde rolgordijn in z'n broertjes kamer eraf getrokkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
jaa die heb ik gezien haha. Volgens mij postte ik vlak na jou iets (over uit het assortiment gaande artikelen, in mijn geval de dinera diepe borden, of dat ergens aangekondigd wordt).
Schommelen in een gordijn is natuurlijk ook wel de bomals het lukt dan zonder het gordijn mee te trekken ;-)
Kan me voorstellen dat het wat minder grappig is als het je overkomt dan als je het leest.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou, ik was toch flink boos op hem (hij had vorig jaar ook al zo'n zelfde rolgordijn in z'n broertjes kamer eraf getrokken) en z'n bed is nu naar de andere kant van de kamer verhuisd, ver uit de buurt van de gordijnen
![]()
ben me overigens wel aan het orienteren op twee (identieke) hoogslapers voor over een jaar of twee. Dan moet het tuig samen op één kamer, en het gespuis op de kleinste kamer. ben er alleen nog niet over uit of het nou heel praktisch is om ze een hoogslaper te geven. Hoe verschoon je het beddengoed in hemelsnaam zonder je knar te stoten aan het plafond?
ach ja. het is gebeurd. en nee, het moeten wel echt hoogslapers zijn, waarschijnlijk wordt het de stuva, want ingebouwde kledingkast. ik heb een vrij ruime woning, maar toch net te klein om ze op één kamer ook nog eens elk een eigen kledingkast erbij te kunnen zetten. En de horrorruzies elke avond wie er boven mag en wie onder zie ik ook niet zittenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het wat minder grappig is als het je overkomt dan als je het leest.
Is een stapelbed dan niet handig? Zoals de svärta of de mydal? Die zijn niet zo heel hoog (1.60 geloof ik) dus dat moet dan wel te doen zijn.
Zelf heb ik tijden in een hoogslaper geslapen, ik ging dan altijd op trappetje staan om hoeslaken aan kant van het trappetje te doen en daarna op mn bed zitten(/half liggen) en dan de andere twee punten. Maar dat ligt ook aan hoe hoog je plafond is, of dat haalbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |