http://s1296.photobucket.(...)eshow/Positiebroekenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:06 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dankjewel voor je aanbod. Wat heb je voor broeken?
Dank je Mw Cactus. Ik laat ze even aan me voorbij gaan, sorry!quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
http://s1296.photobucket.(...)eshow/Positiebroeken
De maten staan onder de foto's als het goed is
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dank je Mw Cactus. Ik laat ze even aan me voorbij gaan, sorry!
SPOILER: En de foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: accessoires en positieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
kom je nu meequote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Correctie, nog 2 jumpsuits. Ook deze nog in 86, maar kleiner vallend
[ afbeelding ]
quote:
Too. Soon.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:21 schreef Moppert het volgende:
standard Tula rockets: 125 euro inclusief standaard verzenden binnen nl
Eigenlijk gewoon nieuw![]()
[ afbeelding ]
Sorry is niet nodig! Ik heb de broek van MM en die past en zit goed dus het tekort is iets minder nijpend.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry, ik ga mijn best voor je doen maar het was ineens zomaar heel druk hier.
1 voor hem en 1 voor jou!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:50 schreef AwayTL het volgende:
Vriend vindt de click mooier.. Must resist...
Haha! Nee, hij draagt alleen als ik dat expliciet vraagquote:
als t binnenshuis gebeurde: inboedelverzekering. srsly.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:24 schreef Moppert het volgende:
Niets, de oudste heeft mijn telefoon op de grond laten kletteren dus die was stuk
ja graag! Ik Pm je zo even. Ben nu niet thuisquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:00 schreef laziness het volgende:
Skinny 116 slim S.Oliver spijkerbroek ¤5,-
Voor hele smalle jongetjes. O. heeft 'm een tijdje gedragen maar met een spurtje en meer eten zit hij nu aan de bovenkant wat te strak.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb er een van Nijntje die wel weg mag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand hier misschien een babywalker waar hij/zij vanaf wil?
Ja blauwe met n aap op de neus. Ff kijken welke maat dat isquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien pantoffels met een stevige zool liggen in maat 21-22?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
De jumpsuits zijn weer op de markt. Samen met al t andere spul, hierboven in post 14.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Correctie, nog 2 jumpsuits. Ook deze nog in 86, maar kleiner vallend
[ afbeelding ]
Wat zoek je pcies?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:33 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand nog kleinemeisjespakjes in de aanbieding, maat 50?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes in maat 50/56?
Ik heb deze, maat 50quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:33 schreef Burdie het volgende:
Hoezo zoek jij eigenlijk kleinemeisjespakjes maat 50??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:33 schreef Burdie het volgende:
Als je op mp bambi boxkleed intikt krijg je 5 hits...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:28 schreef mousemicky het volgende:
It's a long shot, maar heeft er iemand nog een retro (plastic) 70's boxkleed liggen met bambi/ fabeltjeskrant oid liggen? Het liefst in oranje of groen, maar bruin mag ook. En als belangrijkste, wil je er voor een redelijke prijs vanaf? Zoiets dus: http://www.retromeubelsho(...)-boxkleed-bambi.html
Heb net een nichtje gekregenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Hoezo zoek jij eigenlijk kleinemeisjespakjes maat 50??
Weet ik, maar meer dan 25 euro incl verzenden wil ik er niet voor betalen....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je op mp bambi boxkleed intikt krijg je 5 hits...
Ik heb er zelf wel 1 maar die gebruik ik nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen komen we wel uit.S. 2014
J. 2016
Ik heb nog een 50 liggen Burd, maar moet ff wachten tot kind wakker isquote:Op zondag 28 juni 2015 15:58 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek echt maat 50 GM, 56 heeft ze al genoeg van. Iig bedankt voor het kijken.
Verder zoek ik nog oorkappen voor kindjes vanaf 18 maanden, iemand die daar vanaf wil?
Geen probleemquote:Op zondag 28 juni 2015 17:09 schreef Loj het volgende:
Oh Daui! Sorry!
Ik heb een beetje chaotische weken hier!
Ik zet morgen ff alles weer op de foto en dan kan je ook zeggen of je nog iets wilt en wat je ervoor wilt geven
Ja wij! Net vorige week uit de deuropening van de keuken gehaald. Wit, van Ikea.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Butterflower het volgende:
Heeft iemand misschien nog een klemtraphekje liggen?
Echt een pakje? Of losse kleertjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:33 schreef Burdie het volgende:
Jippie!quote:Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef danic het volgende:
[..]
Ja wij! Net vorige week uit de deuropening van de keuken gehaald. Wit, van Ikea.
Zal even met vriend overleggen of hij weg kan.
Meisjes hierquote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
is er interesse in zara /hm meidenspul 80/86 86 116 jongens 98/104?
Jaquote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Hehe volgensmij heeft kuiken echt de tegenovergestelde bouw van mijn peuter, dus dat gaat dan nog wel denk ikquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:
Ja hoi meidenspul, ik haal het zo opquote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Meidenspulquote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Meisjes 86!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Wacht even! Jouw meisjes?! Zitten die nu al in 80 danquote:Op maandag 29 juni 2015 14:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Meisjes 86!
Welk seizoen? Toevallig herfst/winter?
Jaquote:Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wacht even! Jouw meisjes?! Zitten die nu al in 80 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja![]()
S.ara pas toen ze 12mnd was. E en S al met 7mnd. Ze zijn niet heel erg spekkig maar gewoon lang.Jemig, wat een lange dames heb je dan (weer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mijn Suuske draagt nog mt 68/74 met 9,5 maand
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jemig, wat een lange dames heb je dan (weer)! Mijn Suuske draagt nog mt 68/74 met 9,5 maand
Hm valt bij jongens groot, zara op de maat.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:44 schreef Skittles het volgende:
Hoe valt Zara/H&M?
Wel interesse in meisjesspul 80/86! Alvast de kast aanvullen
Oh dat denk ik dan! De shirtjes 92 worden echt te kort bij de mouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]Maar volgens mij heeft die van jou de mijne ingehaald. Hier past ie nog in ruimvallende 86, en is 92 soms echt nog een pofbroek/ soepjurkshirt
Heb je al overlegd?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef danic het volgende:
[..]
Ja wij! Net vorige week uit de deuropening van de keuken gehaald. Wit, van Ikea.
Zal even met vriend overleggen of hij weg kan.
Ja.quote:
Geeft niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:37 schreef danic het volgende:
[..]
Ja.
Mijn vriend wil hem liever nog even bewaren. Wellicht als hekje in de slaapkamer deuropening.
Sorry
Ik dm je even!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:29 schreef bodpa09 het volgende:
Wij hebben er 3 in de aanbieding Butterflower. Omgeving 0182.
Als je er nog 1 over hebt... wat zou je daarvoor willen hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:29 schreef bodpa09 het volgende:
Wij hebben er 3 in de aanbieding Butterflower. Omgeving 0182.
Ik sluit lekker aan voor de 98/104 jongensquote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeer late reactie maar heb je toevallig de neutrale nog? En is het lange mouw, korte mouw of mouwloos?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
En is er interesse in Hema stretchrompers maat 62/68? Neutraal en meisjes?
Van allesch!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Zeer late reactie maar heb je toevallig de neutrale nog? En is het lange mouw, korte mouw of mouwloos?
Ook pakjes die voor jongens kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb weer wat pakjes uit de kast gehengeld. Ik krijg ze nog wel aan, maar het zijn echt catsuits geworden, dus tijd om afscheid te nemen
En dus duizent nog heel goede HEMA stretchrompers. Omdat groeispurt
Super! We hebben nog even voordat Frummel in maat 62/68 pastquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van allesch!
Zal later vandaag even wat foto's neerknallenWel veel lange mouw, maar dat komt voor jouw baby dan wel weer mooi uit
Ik zal kijken wat weg mag, maar dat kan best nog even duren. Herinner me er gerust aan! Al denk ik dat ik wel veel zal bewaren ivm de nog onbekende nr 2.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:24 schreef mousemicky het volgende:
KD houdt ons wel lang in spanning he
En Mineola, heb jij dan niet nog wat zomer of najaarsspul in 92 in de aanbieding
Ik heb misschien ook nog wel wat najaarsspul maat 86. Tweelingspul ook nogquote:Op maandag 29 juni 2015 14:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Meisjes 86!
Welk seizoen? Toevallig herfst/winter?
Heul nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik sluit lekker aan voor de 98/104 jongens
Past mijne bijna meteen al, de andere jongetjes zijn zo te lezen nog wat kleiner
Zou ik van je mogen overnemen:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maat 62/68 geupdated:
Niet eens met richtprijs? Doe een suggestie!
Dat is fijn, heel graag!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, de kerstsuit is al vergeven!
Ik kan wel een close-up maken van dat 4ff pakje? Het is oranjerood, en de print zijn ijsjes!
De rompers zijn voor jou
Die voedingsbh's, er staat op die site dat XL een omtrek van 90 cm is, maar jij geeft aan dat ze 105 zijn, dat klopt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb 2 voedingsbh's te koop. Het zijn deze van Van Asten
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 in het wit en 1 in het zwart, beiden maat XL (omtrek onder de borsten van 105 cm). Mogen samen weg voor ¤7,50,-.
Daarnaast heb ik 2 meegroeibh's van de Hema. Beiden maat 85C en in het zwart. Het zijn deze:
[ afbeelding ]
Mogen samen weg voor ¤7,50
Ik heb alle bh's nog jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Die voedingsbh's, er staat op die site dat XL een omtrek van 90 cm is, maar jij geeft aan dat ze 105 zijn, dat klopt?
En heb je die meegroeibh's nog?
Graag. 105 is wel erg groot maar 90 pas ik misschien wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb alle bh's nog ja. In het label van de voedingsbh's staat 105. Als je wilt, kan ik het wel opmeten.
Vind je het goed als ik morgen meet? VroegOpSjaak was om 5.00u wakker dus ik lig in bedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Graag. 105 is wel erg groot maar 90 pas ik misschien wel.
Die meegroeibh's zou ik sowieso graag willen overnemen.
Sure, heeft geen haast. Wil toch geen BH aan met dit weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik morgen meet? VroegOpSjaak was om 5.00u wakker dus ik lig in bed
Ik heb gemetenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Sure, heeft geen haast. Wil toch geen BH aan met dit weer.
Ga je alweer verhuizenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
ik upload idd na de verhuizing (morgen) haha, dus volgende week
Super, dan wil ik ze graag alle 4 hebben. Ik stuur je even een DM.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gemetenDe voedingsbh's zijn op z'n allerkleinst (zonder ook maar iets uit te rekken) 84cm. Zo ver mogelijk uitgerekt op de grootste stand zijn ze 106cm. Je hebt sowieso 3 verschillende haakjes, dus je kunt wat variëren, maar het minimale is 84cm.
Geboren en getogen Alkmaarse, maar flink ingeburgerd dus? Haha, het valt me niet eens meer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het radiootje, speelt Somewhere over the rainbow
Het nieuwe schooltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euhm, dat vind ik lastig. Voor het oude schooltje denk ik zo'n ¤15,-. Het nieuwe schooltje mag voor ¤10,- weg. De radio ¤4,- en de huizen ¤10,- per stuk.![]()
Ik stuur je een Pm!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Euhm, dat vind ik lastig. Voor het oude schooltje denk ik zo'n ¤15,-. Het nieuwe schooltje mag voor ¤10,- weg. De radio ¤4,- en de huizen ¤10,- per stuk.![]()
niks mis, het is gewoon heel typisch Groningsquote:net als dat Brabanders om 17:00 allemaal zijn afgewerkt
disclaimer![]()
Vroeger heb ik daar uuuuuuuuuuuren mee gespeeld. Mijn exemplaar staat bij m'n moeder op zolder, daar gaat Sjaak straks hopelijk net zoveel mee spelen.quote:![]()
Navraag bij spock die altijd klaagt over mijn verval in het half gronings... Heeft iemand belang bij is normaal Nederlands volgens hemquote:![]()
ok. Ik heb het nog nooit mensen buiten Groningen horen zeggen in deze context namelijkquote:Op zondag 5 juli 2015 19:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Navraag bij spock die altijd klaagt over mijn verval in het half gronings... Heeft iemand belang bij is normaal Nederlands volgens hem(wel in de andere context uiteraard).
disclaimer![]()
Deze vond ik ook nog (dit is het laatste, denk ik):
Activity Center
Alles werkt nog perfect, het belletje doet het ook nog goed.
¤7,50![]()
Dibs!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Deze vond ik ook nog (dit is het laatste, denk ik):
[ afbeelding ]
Activity Center
Alles werkt nog perfect, het belletje doet het ook nog goed.
¤7,50disclaimer![]()
Oud Fisher Price spul,ge-wel-dig!! Wat ziet het er nog mooi uit.
Dat bruine huis heb ik ook.En ik heb een schooltje met speeltuin eraan vast en een bootplatform oid“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Oh die oude Fisher Price-dingen![]()
Dat schooltje staat hier ook nog ergens op zolder bij opa en oma
Die activity center komt me ook héél bekend voor zeg!
Ik ben vandaag bezig met speelgoed uitzoeken omdat ze gisteren zoveel gekregen heeft, dus ik mag voorlopig even niks kopen
ik durf het nooit te vragen, maar wat is toch dat 'dibs'?![]()
![]()
Wij hebben Ik heb er heel veel van gekocht voor Sjaak...quote:Op zondag 5 juli 2015 19:41 schreef Poppejans het volgende:
Oud Fisher Price spul,ge-wel-dig!! Wat ziet het er nog mooi uit.
Dat bruine huis heb ik ook.En ik heb een schooltje met speeltuin eraan vast en een bootplatform oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dyre: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dibs![]()
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Burdie het volgende:
Oh ja de kassa hebben we ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dyre: https://en.m.wikipedia.org/wiki/DibsDe trommel zoek ik nog, daar heb ik op geboden op MP maar krijg ik geen reactie op. FP
![]()
![]()
En de wc aftrekkenquote:Op zondag 5 juli 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks mis, het is gewoon heel typisch Groningsnet als dat Brabanders om 17:00 allemaal zijn afgewerkt
Kwak![]()
quote:Te laat. Zoiets zoek ik al eeuwen...
geeft niet hoor, dan komt toastje wel een keer bij mauwtje spelen.
Kwak![]()
En op elkaar om zich daarna als de drie musketiers op ons te richtenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaaaa triple date! Lou en toastje en Mauw, en dan rammen op de fisher price![]()
![]()
Belangstelling voor = interesse in (hier bedoeld)quote:Op zondag 5 juli 2015 19:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Navraag bij spock die altijd klaagt over mijn verval in het half gronings... Heeft iemand belang bij is normaal Nederlands volgens hem
Belang bij = heeft iemand er iets aan als iets gebeurt, is dat goed voor iemand.
Vlgs mij wel een noordelijk iets hoor. Ken het ook uit mijn familie.
Zo. Klaar met topicvervuilen.Kwak![]()
Haha, helemaal gelijk hoor KwakIk ben zelf de taalnazi, dus hecht er meestal aan het juiste te gebruiken.
Net als een brabantse vriendin appt dat ze net is aangereden(vertrokken dus, aargh...)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Oh, ik kom ze best vaak tegen bij kringloopwinkels. Als ik er eentje zie, zal ik hem meenemen. Als jij hem dan niet meer wil, is er vast iemand anders.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Te laat. Zoiets zoek ik al eeuwen...
geeft niet hoor, dan komt toastje wel een keer bij mauwtje spelen.
![]()
Heeft er iemand belang bij () deze twee truitjes?
copy/paste van mijn facebook...
-edit-
grijze is weg.
Dit vest kon niet tegen de drogerkan wel gewoon in de wasmachine maar dus nie in de droger (well duh). 50% merinowol 50% microfiber. Komt nu grofweg overeen met een maat 80-86 ongeveer. Model is met 7/8e mouwtjes. Kleur lichtgrijs. Let wel, door de krimp is ie wat compactig, geschikt voor het najaar of de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also in de aanbieding... Lief zomers truitje maat newborn/50 ongeveer 70% alpaca wol, 30% zijde. Kleur roze volgens het label, in t echt beetje oud-roze. Handwas. Door de zijde heerlijk zacht, door de wol koel in de zomer en warm in de winterHier is niets mis mee, nooit in de wasmachine geweest, nooit gedragen ook. De kleur is alleen too girly voor mijn kleine man straks, daarom mag ie weg.
Wat de gek er voor geeft. Het is (mijn) handwerk, her en der kan een foutje of iets in zitten.
[ Bericht 2% gewijzigd door mignonne op 06-07-2015 10:04:24 ]:)![]()
Ag Mignonne, wat vreselijk zondeIk vind 'm tof, maar te lieflijk voor mijn chick, ik weet zeker dat je die zo kwijt bent
disclaimer![]()
Ja iets met was en snelsnel enzoquote:Op maandag 6 juli 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ag Mignonne, wat vreselijk zondeIk vind 'm tof, maar te lieflijk voor mijn chick, ik weet zeker dat je die zo kwijt bent
Was uit de wasmachine en direct door in de droger. Je kent t vast wel. Alleen dus minder handig met dit vest
![]()
Met het roze vestje is trouwens niets mis! Maar ik vind hem iets te girly voor mijn zoon
:)![]()
Tevens voorzichtige interessepeiling: wegens stevig afslanken pas ik niet meer in mijn prachtige voedingsbh's van Mammae.![]()
Gezocht: Mammae of soortgelijke stevige voedings-bh in 85F. Alleen met beugel!
Daarbij ben ik benieuwd of er interesse is in mijn Mammae voedings-bh's.
Ik heb de Taupe Treasure en Violet Victory in 95F, en de Mystery Grey Glamour in 90G. Ze zijn in goede staat, maar natuurlijk wel intensief gedragen. Hoef er niet de hoofdprijs voor uiteraard. Maar zijn serieus de fijnste voedingsBH's aller tijden. Ik baal ook echt dat ze niet meer passenBij interesse maak ik foto's
[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 06-07-2015 10:05:26 ]disclaimer![]()
Ik ben op zoek naar jongens rompers korte mouw/zonder mouw in maat 92 (86/92 mag ook, mits niet in de droger geweest).
Wit of unisex is ook prima![]()
![]()
Ik heb deze nog. Wit met zilver:quote:Op maandag 6 juli 2015 14:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heeft er iemand nog iets van zomerschoentjes voor een meisje maat 20 lliggen?
![]()
![]()
I love old school Fisher Price![]()
Ik koop het regelmatig voor een prikkie op met Koningsmarkt![]()
Echt een mega verzameling hier staan voor de kindjes en het wordt kapot gespeeld![]()
![]()
ik ben al voorzien, thnxquote:Op maandag 6 juli 2015 14:57 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb deze nog. Wit met zilver:
[ afbeelding ]![]()
Is er al interesse in jongenskleding voor de herfst/winter in maat 80?
Ik heb ook nog een maxicosi citi staan trouwens, in zeer goede staat.![]()
Ik vind het lastig om te zeggen omdat Sjaak klein is, maar wel ineens de lucht inschiet. Heb je wat voor lange, slanke jongens?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef L-E het volgende:
Ja, mijnes zijn slank met lange benenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te zeggen omdat Sjaak klein is, maar wel ineens de lucht inschiet. Heb je wat voor lange, slanke jongens?![]()
![]()
Dan zou ik graag wat foto's zien als je het niet erg vindtquote:Kan ik er nog even over nadenken en overleggen met vrouw enzo.
![]()
quote:![]()
Iemand anders interesse?
Ik heb ook nog een paar in maat 22. Jeans blauw met wit. Ik maak een foto als er interesse is![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 09:17 schreef mignonne het volgende:
Heeft er iemand belang bij () deze twee truitjes?
copy/paste van mijn facebook...
-edit-
grijze is weg.
Dit vest kon niet tegen de drogerkan wel gewoon in de wasmachine maar dus nie in de droger (well duh). 50% merinowol 50% microfiber. Komt nu grofweg overeen met een maat 80-86 ongeveer. Model is met 7/8e mouwtjes. Kleur lichtgrijs. Let wel, door de krimp is ie wat compactig, geschikt voor het najaar of de winter.
[ afbeelding ]Heb je het truitje nog in de aanbieding? En heb je een beetje een richtprijs.. Dan ga ik hem vanavond even aan mijn vriend laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also in de aanbieding... Lief zomers truitje maat newborn/50 ongeveer 70% alpaca wol, 30% zijde. Kleur roze volgens het label, in t echt beetje oud-roze. Handwas. Door de zijde heerlijk zacht, door de wol koel in de zomer en warm in de winterHier is niets mis mee, nooit in de wasmachine geweest, nooit gedragen ook. De kleur is alleen too girly voor mijn kleine man straks, daarom mag ie weg.
[ afbeelding ]
Wat de gek er voor geeft. Het is (mijn) handwerk, her en der kan een foutje of iets in zitten.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
JA!!! de kleding danquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook nog een maxicosi citi staan trouwens, in zeer goede staat.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Ik heb wat positiezomerkleding in maat S dat ik niet draag omdat ik liever gewone kleding draag, is daar interesse in? Een beige chino van Queen Mum, zwart/wit gestreept Noppies jurkje en een roze korte broek van mama licious.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ja! De kleding dusquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook nog een maxicosi citi staan trouwens, in zeer goede staat.
Ja ik heb het nog hoor! Richtprijs euhm gut 2,50 excl verzendkosten ofzo? Dan kom je waarschijnlijk in totaal incl verzenden zo rond de prijs van een bolletje van die wol uitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je het truitje nog in de aanbieding? En heb je een beetje een richtprijs.. Dan ga ik hem vanavond even aan mijn vriend laten zien(3.85 geloof ik uit mn hoofd)
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef L-E het volgende:
![]()
Nog enkele kleertjes, de rest is allemaal weg.
Mag echt voor een klein prikkie weg.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WI8KQFLP
Play shoes mt 18/19 (valt al 20/21)
http://www.mijnalbum.nl/Album=XOL8SLOD
mt 62/68
http://www.mijnalbum.nl/Album=VD7DJ8OB
mt 68 zomer![]()
![]()
Little Frog Szmaragd mt 6 te koop.
Heerlijk zacht en ingedragen en ik pak hem graag, maar van de drie is het de enige zonder sentimentele waarde en mag daarom gaan want ik wil straks een Tula kopen voor H.ielke.
Verkocht!
[ Bericht 9% gewijzigd door Vlinder op 08-07-2015 21:41:26 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Gelukkig wil iemand dat truitje van Mignonne, want ik ben niet eens zwanger, laat staan van een meisje, maar ik kan het bijna niet weerstaan<3 <3 <3
![]()
Heb je de set van maat 68 zomer nog?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nog enkele kleertjes, de rest is allemaal weg.
Mag echt voor een klein prikkie weg.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WI8KQFLP
Play shoes mt 18/19 (valt al 20/21)
http://www.mijnalbum.nl/Album=XOL8SLOD
mt 62/68
http://www.mijnalbum.nl/Album=VD7DJ8OB
mt 68 zomer![]()
Enoud Fisher Price! Heb een jaar part time bij een kringloopwinkel gewerkt, maar kan me niet herinneren ooit toffe oude FP gezien te hebben.. Jammer, zou die oude activity centre ook wel willen, vind die zoveel leuker dan de nieuwe!
Zag dat Ambi Toys er ook 1 verkoopt, wat minder tof maar ook wel old school. Wil daar sowieso de zonnetjesrammelaar nog van, jeugdsentiment![]()
![]()
Ambitoys 💕quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef Gevalletje het volgende:
Enoud Fisher Price! Heb een jaar part time bij een kringloopwinkel gewerkt, maar kan me niet herinneren ooit toffe oude FP gezien te hebben.. Jammer, zou die oude activity centre ook wel willen, vind die zoveel leuker dan de nieuwe!
Zag dat Ambi Toys er ook 1 verkoopt, wat minder tof maar ook wel old school. Wil daar sowieso de zonnetjesrammelaar nog van, jeugdsentiment
Ik heb hier de zonnetjes rammelaar gaat ook niet weg![]()
Mijn opa en oma hadden vroeger zo'n ambi toys fluitpoppetje, had mn oma m pas geleden weer gevonden, vond ze leuk voor saar... ik stond iets minder te springen, kwijl van 8 kleinkinderen waarvan de oudste nu 31 is.... nah...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ambitoys 💕
Ik heb hier de zonnetjes rammelaar gaat ook niet wegS. 2014
J. 2016![]()
Je kunt het afwassen hequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden vroeger zo'n ambi toys fluitpoppetje, had mn oma m pas geleden weer gevonden, vond ze leuk voor saar... ik stond iets minder te springen, kwijl van 8 kleinkinderen waarvan de oudste nu 31 is.... nah...![]()
![]()
Dat dacht ik, maar zie hem zo niet. Hmm.. Dan heb ik die denk ik toch al verkocht. Ga nog ff zoeken. Ik heb hier wel het pakket 62/68.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Heb je de set van maat 68 zomer nog?
(we zitten in de verbouwing, dus alles staat op 1 kamer opgestapeld)
Ik heb hem. Zat bij n een verkeerde doos in gestopt.![]()
Dat kwijl krijg je er volgens mij nooit helemaal uit zonder t fluitje te slopen...quote:
S. 2014
J. 2016![]()
Hoi!
Ik ben weer te laat voor alles zie ik. Komt er van als je een paar dagen niet oplet...
Als iemand heeeeel toevallig nog van unisex/meisjesspul maat 68 / speelgoed / draagdoeken af wil, dan roep maar.
Ik heb zin om te (tweedehands) shoppen!![]()
![]()
Ik kan zondag wel even kijken wat ik nog voor jou en R heb liggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik ben weer te laat voor alles zie ik. Komt er van als je een paar dagen niet oplet...
Als iemand heeeeel toevallig nog van unisex/meisjesspul maat 68 / speelgoed / draagdoeken af wil, dan roep maar.
Ik heb zin om te (tweedehands) shoppen!S. 2014
J. 2016![]()
Meisjeskleding maat 68:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik heb zin om te (tweedehands) shoppen!
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
En ik heb nog wat houten puzzels liggen. Met van die dopjes. Bij interesse maak ik een foto.![]()
Ik heb ook nog wel kleertjes maat 68!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik heb zin om te (tweedehands) shoppen!
Zal proberen zondag foto's te maken![]()
Ga ik je een DM sturen, altijd even een gok of dat mobiel gaat lukkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar zie hem zo niet. Hmm.. Dan heb ik die denk ik toch al verkocht. Ga nog ff zoeken. Ik heb hier wel het pakket 62/68.
(we zitten in de verbouwing, dus alles staat op 1 kamer opgestapeld)
Ik heb hem. Zat bij n een verkeerde doos in gestopt.![]()
![]()
Ik wilde een lijstje opsommen, maar hier komt het op neer:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:10 schreef danic het volgende:
[..]
Meisjeskleding maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
En ik heb nog wat houten puzzels liggen. Met van die dopjes. Bij interesse maak ik een foto.
Wat vraag je voor alle felgekleurde kleding stukken op de paarse na?
En het gebreide vestje met patroontjes?
(Mag ook in pm natuurlijk).![]()
Zeg! Even gebruik maken van mijn oproepjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:25 schreef ingee het volgende:
[..]
Zeg! Even gebruik maken van mijn oproepjeIk lift graag mee op andermans ideeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016![]()
Graag!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel kleertjes maat 68!
Zal proberen zondag foto's te maken
Shoppen!![]()
![]()
Ik heb ook nog een klein beetje maat 68 liggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:47 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook nog een klein beetje maat 68 liggen:Oeh! Ik zwem in de rompers, maar dat bovenste en onderste pakje zijn very nice! RP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zwangerschapskleding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, die bergen herfst- en winterkleding voor jongetjes komen nog hoor. Ooit. Voordat het herfst is. Denk ik.![]()
10,- voor beide?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef ingee het volgende:
[..]
Oeh! Ik zwem in de rompers, maar dat bovenste en onderste pakje zijn very nice! RP?![]()
Ik heb een bruine Tricot Slen liggen waar ik sinds mijn Tula niets meer mee doe. Mag weg voor ¤20,- exclusief verzendkosten (Kiala of PostNL).![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:00 schreef L-E het volgende:
En zwangerschapskleding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest:Komt goed meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, die bergen herfst- en winterkleding voor jongetjes komen nog hoor. Ooit. Voordat het herfst is. Denk ik.. Tis nog laaaaaaang geen herfst/winter dus ik heb de tijd.
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=XBT7TP6Tquote:
Op foto's 1,3,4, 10 en 14 (niet alles) staat 68.
Als je betere foto's wil kan ik die maken voor je
[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-07-2015 15:04:55 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Dat is een rekbare doek toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een bruine Tricot Slen liggen waar ik sinds mijn Tula niets meer mee doe. Mag weg voor ¤20,- exclusief verzendkosten (Kiala of PostNL).
Weet jij tot welk gewicht dat kan?
Onze gastouder had het er gisteren toevallig over dat ze vroeger ook gedragen had en dat ze dat nu ook overweegt, omdat er extra kindjes bij zijn en de duowagen vol is.
Ennn toevallig is ze maandag jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou hem ook wel kunnen komen halen anders?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=VNOH4O7E
Op foto's 1,3,4, 10 en 14 (niet alles) staat 68.
Als je betere foto's wil kan ik die maken voor je
Er zit wel wat leuks bij!
Maar wat is maat 68? ( 62 past ook nog trouwens en 74 komt vanzelf langs ) en heb je een RP?
Als het er bij staat zie ik dat mobiel iig niet.![]()
Had je nog interesse in het truitje of zie je er van af?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je het truitje nog in de aanbieding? En heb je een beetje een richtprijs.. Dan ga ik hem vanavond even aan mijn vriend laten zienIf so dan ga ik hem namelijk ergens op een fb-pagina slijten
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat is een rekbare doek toch?
Weet jij tot welk gewicht dat kan?
Onze gastouder had het er gisteren toevallig over dat ze vroeger ook gedragen had en dat ze dat nu ook overweegt, omdat er extra kindjes bij zijn en de duowagen vol is.
Ennn toevallig is ze maandag jarig.Die is rekbaar ja. Ik heb geen idee tot hoeveel kilo, zal wel eens zoeken. Heb de verpakking niet helaas. Wel het boekje trouwens, ik ga zo kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou hem ook wel kunnen komen halen anders?
Ophalen kan altijd![]()
![]()
Sorry ik zal wel last van de zon hebben, maar ik weet niet precies wat wel en nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:23 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik wilde een lijstje opsommen, maar hier komt het op neer:
Wat vraag je voor alle felgekleurde kleding stukken op de paarse na?
En het gebreide vestje met patroontjes?
(Mag ook in pm natuurlijk).![]()
Zou je (eventueel per pm) toch ff een lijstje maken. Bijv op foto nummer en dan de kledingstukken?
Dan weet ik zeker dat ik het goede pak. Prijs komen we wel uit hoor.![]()
Pmquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:03 schreef danic het volgende:
[..]
Sorry ik zal wel last van de zon hebben, maar ik weet niet precies wat wel en niet![]()
Zou je (eventueel per pm) toch ff een lijstje maken. Bijv op foto nummer en dan de kledingstukken?
Dan weet ik zeker dat ik het goede pak. Prijs komen we wel uit hoor.![]()
Top!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die is rekbaar ja. Ik heb geen idee tot hoeveel kilo, zal wel eens zoeken. Heb de verpakking niet helaas. Wel het boekje trouwens, ik ga zo kijken.
Ophalen kan altijd
(Gaan we elkaar toch ontmoeten)
Ben je morgen toevallig ergens thuis?![]()
Ja, ik ga je pmmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:43 schreef ingee het volgende:
[..]
Top!
(Gaan we elkaar toch ontmoeten)
Ben je morgen toevallig ergens thuis?![]()
Heeft iemand een rekbare draagdoek in de aanbieding?
Maten ben ik niet zo goed in. Ik ben 1m68, normaal postuur. Kleur heb ik nog miet echt een voorkeur in.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ik heb weer wat te koop:
2 Pyjama's mt 86/92 zomer
http://www.mijnalbum.nl/Album=QCSQPRZ3
Winterslaapzak met afritsbare mouwen mt 68/80?
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZOEHDFUX
Maat 86 najaar
http://www.mijnalbum.nl/Album=TKZH4AYJ![]()
Ik heb wat kinderspul te koop.
Lamp voor op kinderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Campingbedje Prénatal, met los matrasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetenzak van NomadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boeken
Opperdepop van Albert Heijn (duidelijk gebruikt)
Mensenkinderen van Steven Pont (gelezen, maar in heel goede conditie)
Eten voor de kleintjes van Steven Klijntjes (gelezen, maar in heel goede conditie).
Prijzen in overleg.![]()
Ja tuurlijk. 15 euro samen oké?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bleie, mag ik van jou opperdepop en het boek van kleintjes?![]()
MC, ik heb hier Easy Peasy en Baby-led weaning (Rapley) cookbook. Die wil ik zelf natuurlijk nog gebruiken, en ook rond dezelfde tijd als jij, maar als je wat wilt lenen/ kopieren, dan roep maar, oke?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bleie, mag ik van jou opperdepop en het boek van kleintjes?![]()
Oh boek-meeting!!quote:Op zondag 12 juli 2015 16:11 schreef ingee het volgende:
[..]
MC, ik heb hier Easy Peasy en Baby-led weaning (Rapley) cookbook. Die wil ik zelf natuurlijk nog gebruiken, en ook rond dezelfde tijd als jij, maar als je wat wilt lenen/ kopieren, dan roep maar, oke?Dan kunnen we uitwisselen
![]()
![]()
Ik heb niet heel veel in maat 68 zag ik.quote:
Wel veel in 62.
Maat 68:
en je moet maar ff door de kreukels heen kijken, ik strijk nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slofjes van Aapies, maat xs. Maar heel kort aangehad, dus zganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de prijs hebben we het nog wel over![]()
Maat 74:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs komen we wel uit
[ Bericht 2% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-07-2015 08:24:12 ]S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel in maat 68 zag ik.
Wel veel in 62.
Maat 68:
en je moet maar ff door de kreukels heen kijken, ik strijk nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slofjes van Aapies, maat xs. Maar heel kort aangehad, dus zganIk heb echt heel veel 68 overgenomen denk ik. En 62 wordt al krap (al is die egelmajo wel too cool to schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de prijs hebben we het nog wel over)
Ik wacht even wat ik nu binnen krijg af, anders laat ik het je weten!![]()
Ik zie net een advertentie voorbij komen op draagdoekenmarkt met meerdere rekbare doeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand een rekbare draagdoek in de aanbieding?
Maten ben ik niet zo goed in. Ik ben 1m68, normaal postuur. Kleur heb ik nog miet echt een voorkeur in.
![]()
Ik heb een Alecto flessenwarmer te koop:
Deze is het.
Voor ¤7,50 mag hij weg! Slechts 4 keer gebruikt, toen kregen we de magnetron van m'n moeder.![]()
Rompertjes zijn altijd welkom! Meisjes jongens of neutraal?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb ook nog miljarden rompers in maat 62 en 68 voor als daar interesse in is.![]()
PM!quote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb weer wat te koop:
2 Pyjama's mt 86/92 zomer
http://www.mijnalbum.nl/Album=QCSQPRZ3
Winterslaapzak met afritsbare mouwen mt 68/80?
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZOEHDFUX
Maat 86 najaar
http://www.mijnalbum.nl/Album=TKZH4AYJ![]()
meisjes en neutraalquote:Op zondag 12 juli 2015 17:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Rompertjes zijn altijd welkom! Meisjes jongens of neutraal?
ik zal straks foto's maken![]()
Is er toevallig iemand die een tuigje voor de ikea kinderstoel heeft liggen? Mijn ouders hebben de stoel zonder tuigje, maar mijn dochter besloot vandaag dat staan in de kinderstoel heel gaaf is...![]()
Kan t tuigje wel elke x meenemen maar als iemand er 1 over heeft..S. 2014
J. 2016![]()
Als je vraagt bij ikea krijg je er gratis 1 meequote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er toevallig iemand die een tuigje voor de ikea kinderstoel heeft liggen? Mijn ouders hebben de stoel zonder tuigje, maar mijn dochter besloot vandaag dat staan in de kinderstoel heel gaaf is...![]()
Kan t tuigje wel elke x meenemen maar als iemand er 1 over heeft..
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Wow dat heeft ze nog lang uitgesteld dan! Ik schrok gisteren van Suus die in die stoel stond toen ik even met mn rug naar haar toe in de keuken stond. Ik was tot nog toe een beetje nonchalant, soms wel en soms niet die gesp om. Maar dit was wel een goed leermomentje![]()
Ik wist trouwens niet dat die gespen los te koop waren. Is er zelf niet makkelijk wat te fiksen met een kofferriem ofzo als je die hebt?![]()
Nou... wij hebben sinds 2 dagen t kussentje maar eens weggehaald, en ineens kan ze bewegenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow dat heeft ze nog lang uitgesteld dan! Ik schrok gisteren van Suus die in die stoel stond toen ik even met mn rug naar haar toe in de keuken stond. Ik was tot nog toe een beetje nonchalant, soms wel en soms niet die gesp om. Maar dit was wel een goed leermomentje![]()
Ik wist trouwens niet dat die gespen los te koop waren. Is er zelf niet makkelijk wat te fiksen met een kofferriem ofzo als je die hebt?![]()
![]()
Goede tip van ikea.S. 2014
J. 2016![]()
Mijn jongens zitten een soort van klem in de Ikea stoel omdat het opblaaskussentje er nog in zit. Ze hebben nog nooit aanstalten gemaakt om eruit te klimmen en dat hou ik graag zo, dus het kussentje houden we er nog even in.![]()
![]()
Haha ja nou dat is dus de reden dat ze ineens gaat staan... schrok me doodquote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn jongens zitten een soort van klem in de Ikea stoel omdat het opblaaskussentje er nog in zit. Ze hebben nog nooit aanstalten gemaakt om eruit te klimmen en dat hou ik graag zo, dus het kussentje houden we er nog even in.S. 2014
J. 2016![]()
Iemand meisjeskleding in 74?
62 hebben we blijkbaar overgeslagen. Super veel leuke kleding overgenomen van rijstebuiltje, maar ze groeit er alweer uit . Crazy!
Rompertjes met leuke printjes zijn ook altijd welkom!![]()
Het is niet veel meer, maat ik heb nog wel wat:quote:Op maandag 13 juli 2015 00:00 schreef faptist het volgende:
62 hebben we blijkbaar overgeslagen. Super veel leuke kleding overgenomen van rijstebuiltje, maar ze groeit er alweer uit . Crazy!
Rompertjes met leuke printjes zijn ook altijd welkom!
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
(Rompers met spaghettibandjes zijn volgens mij allemaal weg. Zou ik even moeten kijken. Met korte mouw en lange mouw zijn er nog wel)![]()
Foto 2 en 9 allemaal 68quote:Op maandag 13 juli 2015 00:00 schreef faptist het volgende:
Rompertjes met leuke printjes zijn ook altijd welkom!
Wat groeit Ro snel dan![]()
Heb ook nog 2 stoere spijkerbroekjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=XBT7TP6TWir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Paar posts naar boven..quote:Op maandag 13 juli 2015 00:00 schreef faptist het volgende:
Rompertjes met leuke printjes zijn ook altijd welkom!S. 2014
J. 2016![]()
http://www.babybij.nl/marsupi-plus-olive-maat-l
Ik heb een marsupi draagzak nieuw in doos en folie te koop. Mt L en kleur Olive.
Reacties graag in dm/pm![]()
haha, wij hebben echt tijden van die spanbanden gebruikt daarvoorquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
zoveel ruimte voor gekke visuals hierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
haha, wij hebben echt tijden van die spanbanden gebruikt daarvoor
disclaimer![]()
Jonge, weet je hoe praktisch! Keihard aantrekken en nooit meer geklim, succes verzekerd!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoveel ruimte voor gekke visuals hier![]()
![]()
Pb gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:36 schreef Zoë23 het volgende:
Zomerslaapzakken
Mt70. Onderste is mt80.
1,50 ps [ afbeelding ]
Noppies (dunne)Mutsjes mt56 nieuw
[ afbeelding ]
2,50 ps![]()
Jongenskleertjes te koop, maat 50 tot en met 62. Komt uit een rookvrij huis, we hebben wel een kat maar die draagt over het algemeen geen kleding.
Bij interesse kan ik specifiekere foto's maken. Prijzen komen we wel uit.
Maat 50: rompertjes, broekjes, shirtjes, pyjama, boxpakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 56: broekjes en rompertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 56: shirtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 50/56 overigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62: pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62 shirtjes en rompersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-07-2015 08:23:59 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Mweuh DaD, Waarom is jouwes niet net een beetje groter dan mijnes?
Oeh, DaD! Ik heb interesse in alles in maat 62...Wat zou je ervoor willen hebben?
Nevermind, we moeten eerst eens kijken wat we allemaal al hebben!
[ Bericht 31% gewijzigd door Jagärtrut op 14-07-2015 16:01:40 ]![]()
Ik pm je!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Oeh, DaD! Ik heb interesse in alles in maat 62...Wat zou je ervoor willen hebben?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
+1quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:29 schreef JufMariska het volgende:
Mweuh DaD, Waarom is jouwes niet net een beetje groter dan mijnes?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Ik heb interesse in de maten 50 en 56. Ook de overigequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongenskleertjes te koop, maat 50 tot en met 62. Komt uit een rookvrij huis, we hebben wel een kat maar die draagt over het algemeen geen kleding.
Bij interesse kan ik specifiekere foto's maken. Prijzen komen we wel uit.
[ Bericht 70% gewijzigd door Daui op 14-07-2015 16:06:26 ]![]()
Bestemming gevonden
[ Bericht 84% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 14-07-2015 18:49:58 ]S. 2014
J. 2016![]()
Oh, ik kom er net achter dat er nog een foto mist! Vanavond op de pc even kijken.
Aanvulling:
Pakjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-07-2015 08:24:16 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Wie wil?
Smalle broek maat 110
Kleur is wel diep zwart maar ook soort glim erin. Spoiler met patroontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokje maat 110/116
Spoiler is wel kleur echter... Dit is een slechte foto
Jurk Goodmoodkid maat 110. Ik vind hem groter vallen.
Dochter droeg hem met 116 en 122 . (nu met jurken maat 122/128 wel te kort)
pakketje sShirtjes 122... Die links boven wil niet op de fotomaar roze met hartjes.
Pakketje maat 110/116
Badstof autostoel hoes nieuw in verpakking
Setje pinypon
hamertje tikWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Babykleertjes!
Broekje van Feetje maat 44
Shirtjes lange mouwen maat 50
Shirtjes korte mouwen maat 50
Shirtjes lange mouwen maat 50
Rompertjes lange mouw maat 50
Rompertjes korte mouwen maat 50
Pakje van Hema, maat 50
Broekjes maat 50
Rompertjes korte mouwen maat 50/56
Broekje maat 50/56, valt wat groter
Pakje van NameIt, maat 56
Broekjes maat 56![]()
![]()
De kast is weer eens uitgeruimd![]()
O.a. te koop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is hier te vinden![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:10 schreef Fazzoletti het volgende:
De kast is weer eens uitgeruimd![]()
O.a. te koop:Je emmer staat op privéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is hier te vinden![]()
Dan zal het wel aan mijn mobiel liggener staat *naam* library is private. De foto's onder je spoiler zie ik wel
![]()
+1, ik heb t ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:26 schreef Skittles het volgende:
Dan zal het wel aan mijn mobiel liggener staat *naam* library is private. De foto's onder je spoiler zie ik wel
Op de computer wel.. dibs op t eendenpakje!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Ja dat is dus niet eerlijk hè. Ik moet de laptop nog pakkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:29 schreef AwayTL het volgende:
Op de computer wel.. dibs op t eendenpakje!![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet eerlijk hè. Ik moet de laptop nog pakken![]()
![]()
![]()
voor op het werk zitten. Heb het andere pakje ook aangevraagd
.
Maar misschien was ik ook wel niet de eerste
je hebt pbquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:51 schreef Cathmar het volgende:
Iemand al klaar om een winterjasje te kopen?
Prijs komen we wel uit.
Pm/DM graag bij interesse.
Maat 92
Mim-Pi.
Lekker zachte voering.
Gebruikt maar nog netjes.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik bedacht me opeens dat ik nog wel meer in 74 had liggen wat F niet meer goed past![]()
o.a. deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.albums zijn aangevuld![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hij blijft ook mooikan hij nu door naar Fransje
![]()
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: