Sorry is niet nodig! Ik heb de broek van MM en die past en zit goed dus het tekort is iets minder nijpend.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry, ik ga mijn best voor je doen maar het was ineens zomaar heel druk hier.
1 voor hem en 1 voor jou!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:50 schreef AwayTL het volgende:
Vriend vindt de click mooier.. Must resist...
Haha! Nee, hij draagt alleen als ik dat expliciet vraagquote:
als t binnenshuis gebeurde: inboedelverzekering. srsly.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:24 schreef Moppert het volgende:
Niets, de oudste heeft mijn telefoon op de grond laten kletteren dus die was stuk
ja graag! Ik Pm je zo even. Ben nu niet thuisquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:00 schreef laziness het volgende:
Skinny 116 slim S.Oliver spijkerbroek ¤5,-
Voor hele smalle jongetjes. O. heeft 'm een tijdje gedragen maar met een spurtje en meer eten zit hij nu aan de bovenkant wat te strak.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb er een van Nijntje die wel weg mag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand hier misschien een babywalker waar hij/zij vanaf wil?
Ja blauwe met n aap op de neus. Ff kijken welke maat dat isquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien pantoffels met een stevige zool liggen in maat 21-22?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
De jumpsuits zijn weer op de markt. Samen met al t andere spul, hierboven in post 14.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Correctie, nog 2 jumpsuits. Ook deze nog in 86, maar kleiner vallend
[ afbeelding ]
Wat zoek je pcies?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:33 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand nog kleinemeisjespakjes in de aanbieding, maat 50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |