Via de mobiel helaas nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
als je op de foto's gaat staan zie je als het goed is tekst linksonder. Hier op de laptop in elk geval wel
Ik heb normaal maat 38, jeansmaat 29. Ik vind deze mamalicious kleiner vallen dan andere, heb er nog 2 in de kast (skinny en bootcut) in maat 29, en die zitten wel prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:21 schreef Malteser het volgende:
Oeh MM, mijn broeken vergelijkbaar met maat 36 zijn wat te strak aan het worden. Maar twijfel of 30 niet te groot is. Wat is jouw broekmaat als je niet zwanger bent?
Edit: even naar boven gelopen en in mijn kast gekeken.
Ik heb 1 korte spijkerbroek van Mamalicious in maat 29 en 1 lange zwarte broek (geen spijkerstof) in maat 29 die nu goed passen.
Valt deze broek smal? Ik snap dat skinny sowieso aansluitend valt maar ik bedoel dus qua maat ipv pasvorm.
Als je het witte vlinder t-shirt mt 80, de blauwige zarabroek met bretels en de blazer nog hebt wil ik die graag van je overnemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:03 schreef Kyara het volgende:
Romperpakket neutraal maat 74/80 Hema en maat 80 H&M. ¤ 3,00 (excl. verzenden)
[ link | afbeelding ]
Romperpakket meisje maat 74/80 Hema, Zeeman en GMK en maat 80 H&M ¤ 4,00 (excl. verzenden)
[ link | afbeelding ]
T-shirtjes maat 80, ¤ 2,00 per stuk
[ link | afbeelding ]
Jongens kleding maat 92/98, oa broeken, shorts, t-shirts, longsleeves
(prijzen in het album, exclusief verzendkosten)
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik neem heel graag het pakket zomerjurken van je over
sorryquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:30 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Als nu die blauwe blommen of de lichtroze jurkjes A niet staan, hou ik me aanbevolen!
Hi! Hij zit bij mij niet lekker omdat ik nogal wat vet op mn knieën (en kuiten) heb zeg maar, ik ben zelf gewoon niet zo skinny... Taille/bovenbenen zit wel prima. Ik heb dus niet-zwanger maat 29 he, ik denk dat ik inmiddels weer wat gegroeid benquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:06 schreef Malteser het volgende:
Oh dames, nu weet ik het niet meer. Ik ben totaal de weg kwijt qua maten.... En de een zegt ruim en de ander smal.... Help!
MM: jij hebt normaal dus ook 29 maar deze valt strakker? Dan weet ik niet of ik 'm pas. Ik zit nu dus in de overgang van maat 28 naar 29 en die 29's die ik nu heb zitten goed. Dus ik vrees dan hetzelfde probleem als wat jij hebt. Regio 040 hier dus passen zit er niet in gok ik?
LE: heb je toevallig een foto van de blauwe? Of is dat wellicht wat te confronterend nu voor je? Dan moet je dat zeker niet doen, alle begrip.
Cholula: welke maat en heb je een foto?
Ik kan het altijd proberen en anders komt 'ie weer terug in V&Aquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hi! Hij zit bij mij niet lekker omdat ik nogal wat vet op mn knieën (en kuiten) heb zeg maar, ik ben zelf gewoon niet zo skinny... Taille/bovenbenen zit wel prima. Ik heb dus niet-zwanger maat 29 he, ik denk dat ik inmiddels weer wat gegroeid ben
Ik heb m gekocht bij prenatal, dus je zou daar kunnen passen. Of je mag langskomen, 013 als je toevallig in de buurt bent...
Ik heb ook nog een aantal broeken die richting maat 29 gaan volgens mij en kom zaterdagochtend in 040. Wil je daar wat mee doen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:06 schreef Malteser het volgende:
Oh dames, nu weet ik het niet meer. Ik ben totaal de weg kwijt qua maten.... En de een zegt ruim en de ander smal.... Help!
MM: jij hebt normaal dus ook 29 maar deze valt strakker? Dan weet ik niet of ik 'm pas. Ik zit nu dus in de overgang van maat 28 naar 29 en die 29's die ik nu heb zitten goed. Dus ik vrees dan hetzelfde probleem als wat jij hebt. Regio 040 hier dus passen zit er niet in gok ik?
LE: heb je toevallig een foto van de blauwe? Of is dat wellicht wat te confronterend nu voor je? Dan moet je dat zeker niet doen, alle begrip.
Heb ik, zie nu dat het een maat 28 is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:06 schreef Malteser het volgende:
Dankjewel voor je aanbod. Wat heb je voor broeken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een aantal broeken die richting maat 29 gaan volgens mij en kom zaterdagochtend in 040. Wil je daar wat mee doen?
Ik vrees dat dat echt te klein wordt. Sorry!quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:16 schreef Cholula het volgende:
[..]
Heb ik, zie nu dat het een maat 28 is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |