quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef Friday12 het volgende:
Nu is dit pas pure aids(heb het over dit topic dan he)
Daar was ik al om aan het huilen zo slechtquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....
Eigenlijk zou Valve iets moeten doen maar die zijn te luiquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee, om positief te blijven: hoe vet en long overdue is het dat de PC wat meer aandacht krijgt op de E3? Mooi spul dit!
Tripwire maakt ze wel anders, dit wordt 1 schot = doodbloeden. Ben benieuwd, misschien de impuls die vietnamgames nodig hebben om boeiend te worden!quote:
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Friday12 het volgende:
Deze gast is zowaar niet irritant als presentator
Dat heb ik al geblocked uit mijn geheugenbankjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....
Amen broeder, amen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Star Citizen is echt fucking tof.
Ziek zwaar voor PC maar echt fucking tof.
Nah, de simulatie van je spaceship is echt zo fucking tof. En echt alles in de wereld van rondzwevende rotsen tot ander prul heeft effect op je schip van schade tot snelheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Star Citizen is echt zo overhyped dat is echt niet normaal. Zoveel geld en uiteindelijk wordt het een flut spel.
Ik vind sommige shooters natuurlijk ook welk tof, maar het is alsof die Amerikanen vrijwel nergens anders om geven dan schieten schieten schieten schieten schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tripwire maakt ze wel anders, dit wordt 1 schot = doodbloeden. Ben benieuwd, misschien de impuls die vietnamgames nodig hebben om boeiend te worden!
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgradenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Star Citizen is echt fucking tof.
Ziek zwaar voor PC maar echt fucking tof.
De Waterworld van games.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Star Citizen is echt zo overhyped dat is echt niet normaal. Zoveel geld en uiteindelijk wordt het een flut spel.
Ik heb een Alpha geprobeerd en het was echt tofquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgraden
Same here.... en dan heel veel Cities Skylines.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgraden
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind sommige shooters natuurlijk ook welk tof, maar het is alsof die Amerikanen vrijwel nergens anders om geven dan schieten schieten schieten schieten schieten.
Het begint een beetje vermoeiend te worden.
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Fucking vet en vol kieuwen?quote:
For Honor dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!
http://store.steampowered.com/app/263620/quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
GAST!!! Hardware über alles!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
Ik weet nog niet echt wat ik daar van moet denken.quote:
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfiktquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
CCC is wel aids jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfikt
Meisjes kreunen altijd bij mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/263620/
Alleen kreunt het meisje iets teveel.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
Ja het is zo vet altijd, kijk ook altijd uit naar die mooie diepgaande artikelen van anandtech, heerlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]Al die nieuwe shit die ze er mee kunnen vind ik altijd tof om te horen..
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, men is al jaren aan het smeken om die game, leuk dat ie komt!quote:
Ik hoop het echt, al moet het ook niet zo zijn dat die games verdwijnen of ze aan zelfcensuur gaan doen. Een GTA is doorgaans prima (al vond ik de main characters in de laatste GTA5 niet geweldig), maar er zit daaronder zo'n groot gebied aan games met van die standaard 'tough guy yankee bastards'... en schieten schieten moorden moorden moorden...."quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is zo mooi verwoord! Ik kan het stiekem alleen met je eens zijn, is inderdaad een groot gebrek aan diversiteit in games... Gelukkig lijkt er iets te gebeuren, wel veeeeel te laat maar er is verandering onderweg...
Doet het goed idd!quote:
Zou cool zijn als nog een nieuwe stretchgoal erbij doen om deel 1 + 2 HD remaster te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, men is al jaren aan het smeken om die game, leuk dat ie komt!
GTA is hetzelfde sinds GTA 3quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, al moet het ook niet zo zijn dat die games verdwijnen of ze aan zelfcensuur gaan doen. Een GTA is doorgaans prima (al vond ik de main characters in de laatste GTA5 niet geweldig), maar er zit daaronder zo'n groot gebied aan games met van die standaard 'tough guy yankee bastards'... en schieten schieten moorden moorden moorden...."
Ik wil mooie kleurrijke werelden, zoals dat Horizon wat ze lieten zien. Ook natuurlijk met een shoot & kill element, maar dat is niet de main appeal.
Ik vind hardware wel wat, maar daar wordt te veel op gefocused. En de high end kan ik toch niet betalen + is niet nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat jij nou hardware niets vind(wat je nodig heb om al je kut spellen te spelen)...
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...quote:
Behalve 4quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...
Haha nu je het zegt, de Time To Crate was enorm laag idd!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou de nieuwe Deus Ex ook weer vol met dozen staan. Echt dozen... overal fucking dozen. Dozen in keukens, dozen in badkamers, dozen op daken, dozen in het riool...
Ik vind Sleeping Dogs daarin veel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...
Ik absoluut niet. Erg saaie voorspelbare main character, verhaal was te kort en voorspelbaar, en de stad was absoluut waardeloos. Gameplay was wel prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vind Sleeping Dogs daarin veel beter.
Hello cousin, lets go bowlingquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 vond ik juist boeiend qua verhaal en main character.
Kon je gewoon uitzetten. No problem, cousin.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hello cousin, lets go bowling
Maar het spel wat kut... Je kon amper rijden zonder 6 salto's te maken en je slipte nog van de weg af als je een mier raaktequote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 vond ik juist boeiend qua verhaal en main character.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Cikx het volgende:
Zou Total War niet iets met Warhammer doen?
Ja dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Cikx het volgende:
Zou Total War niet iets met Warhammer doen?
Had ik eerlijk gezegd ook geen last van. Verschilde per persoon. Sommigen vonden het prima, anderen vonden het kut. Tja...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het spel wat kut... Je kon amper rijden zonder 6 salto's te maken en je slipte nog van de weg af als je een mier raakte
Omdat ze nog niet zover zijn gok ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eigenlijk heel slecht zo'n trailer, laat niets van het spel zelf zien eigenlijk. Zo is Total War gewoon niet, waarom spel anders voordoen dan het is? Zo zonde, want Total War is zo vet in wat het is, stom dat dat verborgen wordt.
Zijn er allang toch?quote:
Halo zou alleen op PC moeten zijn. Shooters op consolesquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3 is al op pc?
Nu alleen nog een fatsoenlijke Halo op pc en ik hoef niks meer van xbox
Je hebt gelijk, Fable 3 staat er niet meer tussen... Gfwl slachtoffer?quote:
Ja daar lijkt het op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Fable 3 staat er niet meer tussen... Gfwl slachtoffer?
Boeiuh, Xbox heeft ook nauwelijks fans meer...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Binnenkort heeft xbox geen exclusives meer
Xbox heeft meer exclusives dan Sony dit jaarquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:47 schreef Cikx het volgende:
Binnenkort hoeft niemand meer een Xbox te kopen.
Edit: Te laat
Dit jaar heb je geen exclusives nodig door Falloutquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Xbox heeft meer exclusives dan Sony dit jaar
Er is een Halo Online voor PC.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Halo zou alleen op PC moeten zijn. Shooters op consoles
http://www.twitch.tv/pcgamerquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:52 schreef redboyke het volgende:
waar kan je stream zien? ign stream op youtube is gaan slapen
Nee alleen vluchtelingen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Nice, kun je ook lifters oppikken en vermoorden?
thxquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/pcgamer
Wel ongelofelijk populaire troep...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Coco98 het volgende:
DayZ Rust H1Z1 allemaal regelrechte troep.
CoD is ook populairquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel ongelofelijk populaire troep...
Ja het concept is leuk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel ongelofelijk populaire troep...
Eerder Quake 1 qua uiterlijk!quote:
4k waardig ookquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:05 schreef Yi-Long het volgende:
Wow.... dit in 4K.... dat is wel kicken, zeg.... FUCK YEAH PC MASTER-RACE!!!!
Opzettelijk een game maken met kut graphics vind ik toch wel zo'n tyfus excuus he. Rot op, geef gewoon toe dat je geen engine kan maken of kopenquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:05 schreef Yi-Long het volgende:
Wow.... dit in 4K.... dat is wel kicken, zeg.... FUCK YEAH PC MASTER-RACE!!!!
Dit dus niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:06 schreef Coco98 het volgende:
Die indie game rage... maar af en toe zit er wel een juweeltje tussen.
'Ja, maar dat is old-skool charm, retro-cool enzo!!!"quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Opzettelijk een game maken met kut graphics vind ik toch wel zo'n tyfus excuus he. Rot op, geef gewoon toe dat je geen engine kan maken of kopen
Ben wel beetje klaar met retro... Geef mij maar wat meer graphic mooie games.(hoeft niet foto realistisch maar wel een beetje netjes)quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Ja, maar dat is old-skool charm, retro-cool enzo!!!"
Retro is niet erg, maar doe het dan mooi en straks, dus niet die blocky crappy 8-bit shit, maar minstens 16-32 bit style, met fatsoenlijke resolutie en kleuren, aangevuld met geweldige animatie, en speciale effecten...quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben wel beetje klaar met retro... Geef mij maar wat meer graphic mooie games.(hoeft niet foto realistisch maar wel een beetje netjes)
Zit heel veel tekst in om te lezen ja, daar moet je van houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel gezien maar dit soort games vreten echt zoveel tijd.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ongeduldige console gamer gespot
It is done when it is done.
Nah ben moe dus als het nog lang duurt kijk ik het morgen afquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ongeduldige console gamer gespot
It is done when it is done.
Sony?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Ubisoft > PC Gaming Show > Microsoft > Square Enix > EA > Nintendo
De show van Ubi vond ik toffer dan Bethesda, alleen niet qua aankondigingen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Ubisoft > PC Gaming Show > Microsoft > Sony > Square Enix > EA > Nintendo
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Microsoft > PC Gaming Show > Ubisoft > Sony > Square Enix > EA > Nintendo
Bethesda krijgt extra punten enkel en alleen om Fallout 4 en het feit dat ze bijna als enige (echte) gameplay konden tonen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De show van Ubi vond ik toffer dan Bethesda, alleen niet qua aankondigingen.
Fallout 3 had genoeg tekortkomingen, en die zitten waarschijnlijk ook in Fallout 4.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bethesda krijgt extra punten enkel en alleen om Fallout 4 en het feit dat ze bijna als enige (echte) gameplay konden tonen.
Hoop zeker dat die ''tekortkomingen'' ook in 4 zullen zitten, want Fallout 3 is een van mijn favoriete games.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fallout 3 had genoeg tekortkomingen, en die zitten waarschijnlijk ook in Fallout 4.
Ik wil liever zoals Sword Art Online. Tenminste echt hardcore...quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige MMO die weet hoe een MMO hoort te werken is EVE Online. Gewoon iedereen op 1 grote server. Niks shards, niks aparte werelden. Iedereen bij elkaar (behalve China)
Dit is Day9 gewoon zoals die altijd isquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:25 schreef Cikx het volgende:
Day9 doet de fake Jimmy Fallon lach iets te vaak.
Jij hoopt op :brakke combat, Slechte animaties, Slecht verhaal, brakke quests, onlogische wereld.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hoop zeker dat die ''tekortkomingen'' ook in 4 zullen zitten, want Fallout 3 is een van mijn favoriete games.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is Day9 gewoon zoals die altijd is
Als in Fallout 3? Absoluut!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij hoopt op :brakke combat, Slechte animaties, Slecht verhaal, brakke quests, onlogische wereld.
ok
iks deequote:Op woensdag 17 juni 2015 04:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom tellen geluids technici altijd tot 2?
Als ze verder konden tellen waren ze licht technici
Ik kan er niet tegen als mensen iks dee spammen, daar moeten ze mee stoppen!quote:
xxxxxxxxxdddddddddddddddddddquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen iks dee spammen, daar moeten ze mee stoppen!
xDquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
xDddquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
VERDOMME!quote:
Oei, heavy shit...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort is er Blizzcon volgens mij
Asian, slim, houdt van games, en heeft connecties waardoor ze met coole shit thuiskomt, EN kort haar: ASIAN MILF!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Je hebt vage smaak trouwens Yi. Echt niet geefbaar dit hoor.
Ja ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat soort kaarten geven altijd problemen imo, gewoon single kaart nemen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die intro klonk een beetje als UT'99
Is nooit echt de bottleneck, blijkt keer op keer uit testen. Misschien als je ze exclusief voor compute gebruikt, maar met gaming eigenlijk nooit!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft een PCI laan uberhaubt genoeg bandwidth voor dual GPU?
Ja is een simulator.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Arma is realistisch tactische shooter toch?
Ik speel EVE. Wij doen er 3 uur over om een raid van een half uur op te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja is een simulator.
Als je Arma speelt moet je echt veel geduld hebben
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel EVE. Wij doen er 3 uur over om een raid van een half uur op te zetten
In EVE ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Arma is wel heel veel campen tho.
Multiplayer trucken met Euro Truck Radio aan is echt briljantquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:43 schreef Coco98 het volgende:
Murica Truck Simulator is trending wereldwijd
Zou Yi haar ook geven?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze heeft wel veel cupcakes gegeten.
Ik voeg altijd radio 1,2 en 3 toe aan multiplayerquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Multiplayer trucken met Euro Truck Radio aan is echt briljant
Beetje fappen op je MILF zekerquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien, want was even egrens anders mee bezig
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dirty Bomb is TF2 met een serieus sausje eroverheen
Te weinig maps en balance laat nog te wensen over op het moment..quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.
Het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Op console mag je blij zijn met 720P@30fpsquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op console mag je blij zijn met 720P@30fps
Op pc gewoon 1080P@60fps en als je een flinke pc hebt 4k@60fps.
Als jij dat wilt denken, prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.
Zo'n Horizon voor PS4 ziet er gewoon briljant uit, qua graphics. Dat ligt niet aan specs, maar aan DESIGN.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 05:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Cliffy B!
Ik ga m'n nest in. Later mensen, was gezellig met jullie in de E3 reeks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |