quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef Friday12 het volgende:
Nu is dit pas pure aids(heb het over dit topic dan he)
Daar was ik al om aan het huilen zo slechtquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan had dit topic prima in de Nintendo Digital Event gepast....
Eigenlijk zou Valve iets moeten doen maar die zijn te luiquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee, om positief te blijven: hoe vet en long overdue is het dat de PC wat meer aandacht krijgt op de E3? Mooi spul dit!
Tripwire maakt ze wel anders, dit wordt 1 schot = doodbloeden. Ben benieuwd, misschien de impuls die vietnamgames nodig hebben om boeiend te worden!quote:
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Friday12 het volgende:
Deze gast is zowaar niet irritant als presentator
Dat heb ik al geblocked uit mijn geheugenbankjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kan Square Enix hem volgend jaar inhuren....
Amen broeder, amen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Star Citizen is echt fucking tof.
Ziek zwaar voor PC maar echt fucking tof.
Nah, de simulatie van je spaceship is echt zo fucking tof. En echt alles in de wereld van rondzwevende rotsen tot ander prul heeft effect op je schip van schade tot snelheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Star Citizen is echt zo overhyped dat is echt niet normaal. Zoveel geld en uiteindelijk wordt het een flut spel.
Ik vind sommige shooters natuurlijk ook welk tof, maar het is alsof die Amerikanen vrijwel nergens anders om geven dan schieten schieten schieten schieten schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tripwire maakt ze wel anders, dit wordt 1 schot = doodbloeden. Ben benieuwd, misschien de impuls die vietnamgames nodig hebben om boeiend te worden!
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgradenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Star Citizen is echt fucking tof.
Ziek zwaar voor PC maar echt fucking tof.
De Waterworld van games.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Star Citizen is echt zo overhyped dat is echt niet normaal. Zoveel geld en uiteindelijk wordt het een flut spel.
Ik heb een Alpha geprobeerd en het was echt tofquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgraden
Same here.... en dan heel veel Cities Skylines.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgraden
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind sommige shooters natuurlijk ook welk tof, maar het is alsof die Amerikanen vrijwel nergens anders om geven dan schieten schieten schieten schieten schieten.
Het begint een beetje vermoeiend te worden.
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Fucking vet en vol kieuwen?quote:
For Honor dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!
http://store.steampowered.com/app/263620/quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
GAST!!! Hardware über alles!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
Ik weet nog niet echt wat ik daar van moet denken.quote:
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfiktquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
CCC is wel aids jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfikt
Meisjes kreunen altijd bij mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/263620/
Alleen kreunt het meisje iets teveel.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
Ja het is zo vet altijd, kijk ook altijd uit naar die mooie diepgaande artikelen van anandtech, heerlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]Al die nieuwe shit die ze er mee kunnen vind ik altijd tof om te horen..
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, men is al jaren aan het smeken om die game, leuk dat ie komt!quote:
Ik hoop het echt, al moet het ook niet zo zijn dat die games verdwijnen of ze aan zelfcensuur gaan doen. Een GTA is doorgaans prima (al vond ik de main characters in de laatste GTA5 niet geweldig), maar er zit daaronder zo'n groot gebied aan games met van die standaard 'tough guy yankee bastards'... en schieten schieten moorden moorden moorden...."quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is zo mooi verwoord! Ik kan het stiekem alleen met je eens zijn, is inderdaad een groot gebrek aan diversiteit in games... Gelukkig lijkt er iets te gebeuren, wel veeeeel te laat maar er is verandering onderweg...
Doet het goed idd!quote:
Zou cool zijn als nog een nieuwe stretchgoal erbij doen om deel 1 + 2 HD remaster te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, men is al jaren aan het smeken om die game, leuk dat ie komt!
GTA is hetzelfde sinds GTA 3quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, al moet het ook niet zo zijn dat die games verdwijnen of ze aan zelfcensuur gaan doen. Een GTA is doorgaans prima (al vond ik de main characters in de laatste GTA5 niet geweldig), maar er zit daaronder zo'n groot gebied aan games met van die standaard 'tough guy yankee bastards'... en schieten schieten moorden moorden moorden...."
Ik wil mooie kleurrijke werelden, zoals dat Horizon wat ze lieten zien. Ook natuurlijk met een shoot & kill element, maar dat is niet de main appeal.
Ik vind hardware wel wat, maar daar wordt te veel op gefocused. En de high end kan ik toch niet betalen + is niet nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat jij nou hardware niets vind(wat je nodig heb om al je kut spellen te spelen)...
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...quote:
Behalve 4quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...
Haha nu je het zegt, de Time To Crate was enorm laag idd!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou de nieuwe Deus Ex ook weer vol met dozen staan. Echt dozen... overal fucking dozen. Dozen in keukens, dozen in badkamers, dozen op daken, dozen in het riool...
Ik vind Sleeping Dogs daarin veel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ja en nee. Natuurlijk is het concept hetzelfde: je omhoog werken dmv crime in een open world waarin je veel vrijheid hebt, en inhoudelijk heb ik ook wel kritiek op de game, zoals het cartoony kinderachtige niveau van het geweld, gebrek aan opties in de interacties, gebrek aan interessante side-missions en side-characters, etc etc.... maar in dat genre heeft het zichzelf wel steeds verbeterd...
Ik absoluut niet. Erg saaie voorspelbare main character, verhaal was te kort en voorspelbaar, en de stad was absoluut waardeloos. Gameplay was wel prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vind Sleeping Dogs daarin veel beter.
Hello cousin, lets go bowlingquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 vond ik juist boeiend qua verhaal en main character.
Kon je gewoon uitzetten. No problem, cousin.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hello cousin, lets go bowling
Maar het spel wat kut... Je kon amper rijden zonder 6 salto's te maken en je slipte nog van de weg af als je een mier raaktequote:Op woensdag 17 juni 2015 03:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 vond ik juist boeiend qua verhaal en main character.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Cikx het volgende:
Zou Total War niet iets met Warhammer doen?
Ja dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Cikx het volgende:
Zou Total War niet iets met Warhammer doen?
Had ik eerlijk gezegd ook geen last van. Verschilde per persoon. Sommigen vonden het prima, anderen vonden het kut. Tja...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het spel wat kut... Je kon amper rijden zonder 6 salto's te maken en je slipte nog van de weg af als je een mier raakte
Omdat ze nog niet zover zijn gok ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eigenlijk heel slecht zo'n trailer, laat niets van het spel zelf zien eigenlijk. Zo is Total War gewoon niet, waarom spel anders voordoen dan het is? Zo zonde, want Total War is zo vet in wat het is, stom dat dat verborgen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |