Same here.... en dan heel veel Cities Skylines.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb er weinig over gelezen/gezien nog... Maar ik moet toch eerst mijn pc upgraden
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind sommige shooters natuurlijk ook welk tof, maar het is alsof die Amerikanen vrijwel nergens anders om geven dan schieten schieten schieten schieten schieten.
Het begint een beetje vermoeiend te worden.
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Fucking vet en vol kieuwen?quote:
For Honor dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil verdomme ook wel eens gewoon iets luchtigers, zoals iemand onthoofden met een zwaard ofzo.
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nou volgens mij is laatst Shadow Warrior 2 aangekondigd, daarin moet dat sowieso kunnen!
http://store.steampowered.com/app/263620/quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
GAST!!! Hardware über alles!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
Ik weet nog niet echt wat ik daar van moet denken.quote:
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfiktquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef Coco98 het volgende:
Deze hardware boeit niemand, laat games zien.
CCC is wel aids jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sowieso hardware van AMD... heb nog nooit een AMD build gehad die me geen problemen opleverde. Altijd gezeik met de drivers, Catalyst of een CPU die doorfikt
Meisjes kreunen altijd bij mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/263620/
Alleen kreunt het meisje iets teveel.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met die blanke westerse baard ninja...Character-design wordt meestal ook gedaan door hillibilie-ventjes van 14 jaar die net hun eerste schaamhaar ontdekt hebben en denken dat dikke homo's in nep-worstelshows échte mannen zijn....
Ja het is zo vet altijd, kijk ook altijd uit naar die mooie diepgaande artikelen van anandtech, heerlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]Al die nieuwe shit die ze er mee kunnen vind ik altijd tof om te horen..
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, men is al jaren aan het smeken om die game, leuk dat ie komt!quote:
Ik hoop het echt, al moet het ook niet zo zijn dat die games verdwijnen of ze aan zelfcensuur gaan doen. Een GTA is doorgaans prima (al vond ik de main characters in de laatste GTA5 niet geweldig), maar er zit daaronder zo'n groot gebied aan games met van die standaard 'tough guy yankee bastards'... en schieten schieten moorden moorden moorden...."quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is zo mooi verwoord! Ik kan het stiekem alleen met je eens zijn, is inderdaad een groot gebrek aan diversiteit in games... Gelukkig lijkt er iets te gebeuren, wel veeeeel te laat maar er is verandering onderweg...
Doet het goed idd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |