Nah ben moe dus als het nog lang duurt kijk ik het morgen afquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ongeduldige console gamer gespot
It is done when it is done.
Sony?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Ubisoft > PC Gaming Show > Microsoft > Square Enix > EA > Nintendo
De show van Ubi vond ik toffer dan Bethesda, alleen niet qua aankondigingen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Ubisoft > PC Gaming Show > Microsoft > Sony > Square Enix > EA > Nintendo
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:14 schreef TigerXtrm het volgende:
E3 2015:
Bethesda > Microsoft > PC Gaming Show > Ubisoft > Sony > Square Enix > EA > Nintendo
Bethesda krijgt extra punten enkel en alleen om Fallout 4 en het feit dat ze bijna als enige (echte) gameplay konden tonen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De show van Ubi vond ik toffer dan Bethesda, alleen niet qua aankondigingen.
Fallout 3 had genoeg tekortkomingen, en die zitten waarschijnlijk ook in Fallout 4.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bethesda krijgt extra punten enkel en alleen om Fallout 4 en het feit dat ze bijna als enige (echte) gameplay konden tonen.
Hoop zeker dat die ''tekortkomingen'' ook in 4 zullen zitten, want Fallout 3 is een van mijn favoriete games.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fallout 3 had genoeg tekortkomingen, en die zitten waarschijnlijk ook in Fallout 4.
Ik wil liever zoals Sword Art Online. Tenminste echt hardcore...quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige MMO die weet hoe een MMO hoort te werken is EVE Online. Gewoon iedereen op 1 grote server. Niks shards, niks aparte werelden. Iedereen bij elkaar (behalve China)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |