Dit is Day9 gewoon zoals die altijd isquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:25 schreef Cikx het volgende:
Day9 doet de fake Jimmy Fallon lach iets te vaak.
Jij hoopt op :brakke combat, Slechte animaties, Slecht verhaal, brakke quests, onlogische wereld.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hoop zeker dat die ''tekortkomingen'' ook in 4 zullen zitten, want Fallout 3 is een van mijn favoriete games.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is Day9 gewoon zoals die altijd is
Als in Fallout 3? Absoluut!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij hoopt op :brakke combat, Slechte animaties, Slecht verhaal, brakke quests, onlogische wereld.
ok
iks deequote:Op woensdag 17 juni 2015 04:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom tellen geluids technici altijd tot 2?
Als ze verder konden tellen waren ze licht technici
Ik kan er niet tegen als mensen iks dee spammen, daar moeten ze mee stoppen!quote:
xxxxxxxxxdddddddddddddddddddquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen iks dee spammen, daar moeten ze mee stoppen!
xDquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
xDddquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
VERDOMME!quote:
Oei, heavy shit...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort is er Blizzcon volgens mij
Asian, slim, houdt van games, en heeft connecties waardoor ze met coole shit thuiskomt, EN kort haar: ASIAN MILF!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Je hebt vage smaak trouwens Yi. Echt niet geefbaar dit hoor.
Ja ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat soort kaarten geven altijd problemen imo, gewoon single kaart nemen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die intro klonk een beetje als UT'99
Is nooit echt de bottleneck, blijkt keer op keer uit testen. Misschien als je ze exclusief voor compute gebruikt, maar met gaming eigenlijk nooit!quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft een PCI laan uberhaubt genoeg bandwidth voor dual GPU?
Ja is een simulator.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Arma is realistisch tactische shooter toch?
Ik speel EVE. Wij doen er 3 uur over om een raid van een half uur op te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja is een simulator.
Als je Arma speelt moet je echt veel geduld hebben
quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel EVE. Wij doen er 3 uur over om een raid van een half uur op te zetten
In EVE ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Arma is wel heel veel campen tho.
Multiplayer trucken met Euro Truck Radio aan is echt briljantquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:43 schreef Coco98 het volgende:
Murica Truck Simulator is trending wereldwijd
Zou Yi haar ook geven?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze heeft wel veel cupcakes gegeten.
Ik voeg altijd radio 1,2 en 3 toe aan multiplayerquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Multiplayer trucken met Euro Truck Radio aan is echt briljant
Beetje fappen op je MILF zekerquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien, want was even egrens anders mee bezig
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dirty Bomb is TF2 met een serieus sausje eroverheen
Te weinig maps en balance laat nog te wensen over op het moment..quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.
Het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Op console mag je blij zijn met 720P@30fpsquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op console mag je blij zijn met 720P@30fps
Op pc gewoon 1080P@60fps en als je een flinke pc hebt 4k@60fps.
Als jij dat wilt denken, prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.
Zo'n Horizon voor PS4 ziet er gewoon briljant uit, qua graphics. Dat ligt niet aan specs, maar aan DESIGN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |